300000км за 530d?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
300000км за 530d?
Здравейте, насочил съм се да си купувам едно конкреътно BMW 530d. Колата има много добра визия, черма е, Shadow Line, бяла кожа, M пакет, няма драскотини по боята, адаптивен ксенон, вътрешен + външен, M5 хриле на калниците, седалки с въздух, подгряване отпред + отзад, 18" Stock джанти, 4 нови гуми, салонът е запазен, дават я с каско, винетка + гражданска до ноември 2012...абе въобще аз имах изискване като видя една кола да ме грабне и да знам че това е моята кола... та тази много ми хареса.
Днес ходих с намерение да я капарирам и да я взимам, но естствено я закарах 1во в сервиз на BMW (Nicy Car Пловдив). Оказа се че моята "ябълка" е червива..:
Та така на въпроса:
Колата е на около 300000 реални км, 2005г., автоматик, 218к.с, 530d и след теста който й направиха има доста проблеми, но по-голямата част от тях са дреболии които се решават с около 600-700лв, но има и такива като:
-нов смукателен колектор(не можело само гарнитурите трябвало целия да се смени)
-рилтана на горивния филтър за подгряване на горивото зимата не работи
-модула на Airbag-а не работи и май е за смяна, но не са сигурни (колата е нямала сериозен удар според сервиза)
-има теч на масло от буксата или гарнитурата на картера на автоматика
-О-пръстените на турбото са за смяна
- Воланът + цялата конзола(под конзола разбирайте тази част на която са захванати лосчетата за мигачите и т.н. Разбрахме го защото оригиналния е бил ел. а този не е и го отчита като грешка.) на волана също е сменяна по необясними за никои причини (още в Италия преди около 4г. от 1вия собственик най-вероятно)
-Филтерът за твърди частици е махнат.
Казаха ми че моторът работел добре, турбото също, нямало грешки в скоростите. Рейката била ОК. Няма проблеми по окачването.
В сервизът ми казаха, че за да отстранят всичко без филтера за частиците и Airbag modula ще ми трябват около 2000лв + около 1200лв. масла и филтри, но те са си задължителни.
Аз карах колата около 10км градско в Пловдив. Няма луфтове, няма тропане, няма скърцане, много ми хареса как върви, добре реди скоростите, не показва грешки освен Аirbag, тиха е, малко пуши - но като няма филтър. Собственика си кара колата. Не е спряна в автокъща. Това ми е впечатлението. Колата за сега съм я спазарил на 21000лв. евентуално да се спазаря на около 20000лв.
Парите за сервиза също не са проблем, интересува ме какво да очаквам от тук нататък при тези 300000км и дали си заслучава за парите? Ако сменя тези неща които открихме дали да очаквам от нея да е надеждна или вече си е изпяла песента?
По мое мнение по скалата от 1 до 10 давам:
Визия 10
Визуално състояние 8
Техническо състояние 4-5
Пробег ...
Утре трябва да се обадя и да кажа дали ще я взимам.
Благодаря предварително за отговорите!
Днес ходих с намерение да я капарирам и да я взимам, но естствено я закарах 1во в сервиз на BMW (Nicy Car Пловдив). Оказа се че моята "ябълка" е червива..:
Та така на въпроса:
Колата е на около 300000 реални км, 2005г., автоматик, 218к.с, 530d и след теста който й направиха има доста проблеми, но по-голямата част от тях са дреболии които се решават с около 600-700лв, но има и такива като:
-нов смукателен колектор(не можело само гарнитурите трябвало целия да се смени)
-рилтана на горивния филтър за подгряване на горивото зимата не работи
-модула на Airbag-а не работи и май е за смяна, но не са сигурни (колата е нямала сериозен удар според сервиза)
-има теч на масло от буксата или гарнитурата на картера на автоматика
-О-пръстените на турбото са за смяна
- Воланът + цялата конзола(под конзола разбирайте тази част на която са захванати лосчетата за мигачите и т.н. Разбрахме го защото оригиналния е бил ел. а този не е и го отчита като грешка.) на волана също е сменяна по необясними за никои причини (още в Италия преди около 4г. от 1вия собственик най-вероятно)
-Филтерът за твърди частици е махнат.
Казаха ми че моторът работел добре, турбото също, нямало грешки в скоростите. Рейката била ОК. Няма проблеми по окачването.
В сервизът ми казаха, че за да отстранят всичко без филтера за частиците и Airbag modula ще ми трябват около 2000лв + около 1200лв. масла и филтри, но те са си задължителни.
Аз карах колата около 10км градско в Пловдив. Няма луфтове, няма тропане, няма скърцане, много ми хареса как върви, добре реди скоростите, не показва грешки освен Аirbag, тиха е, малко пуши - но като няма филтър. Собственика си кара колата. Не е спряна в автокъща. Това ми е впечатлението. Колата за сега съм я спазарил на 21000лв. евентуално да се спазаря на около 20000лв.
Парите за сервиза също не са проблем, интересува ме какво да очаквам от тук нататък при тези 300000км и дали си заслучава за парите? Ако сменя тези неща които открихме дали да очаквам от нея да е надеждна или вече си е изпяла песента?
По мое мнение по скалата от 1 до 10 давам:
Визия 10
Визуално състояние 8
Техническо състояние 4-5
Пробег ...
Утре трябва да се обадя и да кажа дали ще я взимам.
Благодаря предварително за отговорите!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: 300000км за 530d?
Вс ОК ама ако ще ти взимат 1200 за масла и филтри , по-добре смени сервиза
Мноооогоо са 1200

Мноооогоо са 1200

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: 300000км за 530d?
За колектора това със смяната с нов е само в краен случай, по-добре го виж или поне да ти кажат какъв му е проблема, тука има доста обширна тема за всмукателния колектор.
За О-пръстените. На туброто има 2, 2 на кулера и един на ЕРГ-то. Виж всички как са. Към 100 лева са и 5-те.
За теча на масло, не е страшно с времето си почва да сълзи особено ако не е сменяно масло на автоматика. Може и да караш така, но при смяна на маслото, трябва да се смени и уплътнението.
И наистина 1200 лева за масли и филтри са мнооо.
Иначе какво да очакваш на 300 000км., зависи от самия теб и как караш. Това, което ми идва на ум е, че скоро може да ти се обади торк конвертора на автоматика. Другото си е въпрос на поддръжка.
За О-пръстените. На туброто има 2, 2 на кулера и един на ЕРГ-то. Виж всички как са. Към 100 лева са и 5-те.
За теча на масло, не е страшно с времето си почва да сълзи особено ако не е сменяно масло на автоматика. Може и да караш така, но при смяна на маслото, трябва да се смени и уплътнението.
И наистина 1200 лева за масли и филтри са мнооо.
Иначе какво да очакваш на 300 000км., зависи от самия теб и как караш. Това, което ми идва на ум е, че скоро може да ти се обади торк конвертора на автоматика. Другото си е въпрос на поддръжка.
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: 300000км за 530d?
Това техническо състояние за мен си е 1 или 2-ка,нз но аз не бих взел такава кола на такава цена и то с толкова много и явни кусури
Заслужава ли си само заради външния вид да ревеш после?

Заслужава ли си само заради външния вид да ревеш после?

- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: 300000км за 530d?
Според мен още можеш да свалиш от цената. 530 дизелака си е доволно разпространен модел и носи на пазарлък. Отделно не ми харесват дефектите по колата. Веднъж имах неблагоразумието да дам предимство на емоциите си, беше за една невероятно красива Е46 330D италианка, но раздялата ни бе един радостен момент за мен 

" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: 300000км за 530d?
Който и каквото да ти каже,въпроса е дали ти харесва на теб,от тук нататък много неща могат да се обадят а може да си караш и безгрижно.Има една приказка (БМВ мине ли 200000км,ще живее)
Но на 300000км от Италия нашенци ги взимат за по 7000-8000 евро имай впредвид.

- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: 300000км за 530d?
Аз също съм имал горчив опит с добре изглеждаща Е46. Работата е там, че щом тази която си харесал има толкова много проблеми, които са успели да открият само за 1 преглед в сервиз, представи си колко замаскирани или "по-завъртени" проблеми може да има. При Е46-ицата ми, повечето мизерийки се появяваха от време на време и можеше да караш цял ден без да има за какво да се заядеш. На следващия ден ми късаше нервичките.
Различни машини са Е46 и Е60, но все пак те съветвам много да внимаваш, като избираш, защото после боли глава от недооценяване на сериозността на нещата. Има доста Е60 напоследък на нашия пазар, а и все повече ще стават...вярвам, че ако се стърпиш и отделиш повече време за избор, няма да сбъркаш.
Аз не можах да се нарадвам на моята Е46 купе, а и тя беше със подобни оценки на тази която описваш, точно заради това, че бързах и не отделих време да обърна внимание и на други подобни...
Каквото и да решиш...успех и безаварийно!
Различни машини са Е46 и Е60, но все пак те съветвам много да внимаваш, като избираш, защото после боли глава от недооценяване на сериозността на нещата. Има доста Е60 напоследък на нашия пазар, а и все повече ще стават...вярвам, че ако се стърпиш и отделиш повече време за избор, няма да сбъркаш.
Аз не можах да се нарадвам на моята Е46 купе, а и тя беше със подобни оценки на тази която описваш, точно заради това, че бързах и не отделих време да обърна внимание и на други подобни...
Каквото и да решиш...успех и безаварийно!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: 300000км за 530d?
"ябълката" е червива..
Едва ле е "червива", просто си иска поддръжка. Карам такава кола, която наближава 300 000 и нямам никакви сериозни проблеми, освен дреболии. На обслужването обаче обръщам сериозно внимание и не правя компромиси. Здрави ябълки има в магазина, но струват повече пари. Има и в Горубляне на по 110 000
. Ако си харесал колата и е само това което си писал като проблеми след оглед и диагностика, няма какво да се чудиш. Само това с волана ми е малко Х, дори и да е сменен само за газария със спортния, трябва да са го направили професионално.
Успех
Едва ле е "червива", просто си иска поддръжка. Карам такава кола, която наближава 300 000 и нямам никакви сериозни проблеми, освен дреболии. На обслужването обаче обръщам сериозно внимание и не правя компромиси. Здрави ябълки има в магазина, но струват повече пари. Има и в Горубляне на по 110 000

Успех

- кобрата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: 300000км за 530d?
Щом ти харесва 300000км. не са много за този двигател общо взето в повечето случай са на доста повече. Един приятел зимата си купи Е39 530d с M пакет и всичко по него за 10000лв., веднага я купил без да я гледа обстойно и в последствие се оказа че колата е на 870000км
,

Re: 300000км за 530d?
Има едно такова Е60, което седи на Гладстон. И да ти кажа, ако е същото взимай спокойно, това го казвам понеже знам собственика какви др коли имаше и в какво състояние... Бентли ГТ, МЛ 63 АМГ, Рейндж спорт ...
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Re: 300000км за 530d?
Мисля, че цената на тази кола е добра. 98%-99% от колите, които са по автокъщите и на Горубляне са на по 300-400 000 км и нагоре,
нищо че на километража пише 130 000. Кусурите и не са болка за умиране, всяка 530-ка след 200 000 минава през тях.
нищо че на километража пише 130 000. Кусурите и не са болка за умиране, всяка 530-ка след 200 000 минава през тях.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: 300000км за 530d?
Тези проблеми не са повод за сериозно притеснение - болшинството са си част от обслужването като за тези километри - уплътнения на колектора, теча от скоростната кутия, турбо о рингове. Така или иначе ако си решил да си подържаш колата ще минеш от там - махане на "пеперудите", смяна на масло на автомата, профилактика на турбото... Само конзолата и еърбега са малко по-специфични, но разрешими. Ако я чувстваш стегната както казваш - цената си е ОК за тези километри. Сядаш, караш по някой готин павиран софийски път и всичко ще си каже купето поне. И без това половината Е60 тука са на повече км и със сигурност имат подобни течове и амортизирани детайли като цяло, за които собствениците им или въобще не подозират 'щот са само карачи или не им пука. А липсата на DPF е + не -, ама ще го разбереш като станеш част от подфорума
А и 300000 за този двигател са почти нищо!
Успех с избора!

Успех с избора!
Only dead fish follow the stream...
- krassy_k
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
- Мечтае да кара: това ми стига:)))
Re: 300000км за 530d?
Карах една Е39 със същия мотор -218 кс до 554000 км, продадох я преди година и все още я виждам да "хвърчи" по пътищата....така, че километрите.... едва ли са проблем за този мотор при добра експлоатация и поддръжка....тааааа....пожелавам успех!
Re: 300000км за 530d?
Много ви благодаря на всички за изчерпателната информация
В понеделник -07.05 ще ходя да я прегледат и в BMW Пловдив (на принципа 2 мери, веднъж режи), така ще имам 2 неутрални мнения, защото се оказа, че този двигател не е оригиналният за шасито, а е сменян. Разбрах и някои допънителни неща: колата е произведена за Немския пазар, в последствие е закупена от италянец, карана е няколко години в Italy и от септември 2011 се кара в БГ. Това излезе по номера на шасито в BMW Пловдив. Много странното за мен е, че и външния M-пакет се оказа слаган в последстрие, но е оригинален(поне по мое мнение) + фактът, че колата е била произведена тъмно синя, а сега е черна
, а няма данни да е имала сериозен удар... Малко съм озадачен... Тези в BMW също, но собственика няма нищо против да ги проверим тези работи, тъй като и тои самия остана изненадан от новините.
Тук искам да задам един въпрос просто от любопитство, тъй като в понеделник ще стане ясно така или иначе, но все пак ме чопка
, дали е възможно тези 300000км да са от както колата е кола, а двигателя да е на по-малко(или повече)?
Другото което се чудя на оригиналния двигател номера започва 26......., а на този в момента е 27........, това означава ли че този е по-нов в предвид по-големия му номер?
Да попитам и при положение, че новия двигател веч е записан в големия български талон на колата, това няма как да е проблем в КАТ нали?


Тук искам да задам един въпрос просто от любопитство, тъй като в понеделник ще стане ясно така или иначе, но все пак ме чопка

Другото което се чудя на оригиналния двигател номера започва 26......., а на този в момента е 27........, това означава ли че този е по-нов в предвид по-големия му номер?
Да попитам и при положение, че новия двигател веч е записан в големия български талон на колата, това няма как да е проблем в КАТ нали?
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани