Съвет за покупка на Е60 525Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- wolverinlio
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.03.2012
- Пол: Мъж
Съвет за покупка на Е60 525Д
Здравейте колеги бих ви бил много благодарен да дадете съвет какво да гледам по колата при покупка. Харесал съм си за сега едно 525Д. И преди да ми се скарате че не съм чел изчетох всичко по отношение на дизелите но все пак никаде не видях разликите между феислифта и стариа дизел това което съм го харесал е септември месец 2005 година. Ще ми е полезно да знам за таз година какви характерно особенности има.
Благодариа ви предварително за съдеиствието и тарпението.
Благодариа ви предварително за съдеиствието и тарпението.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
На никой вече не му се занимава да обяснява
Колега , май ще трябва още малко да попрехвърлиш форума.
Успех!

Колега , май ще трябва още малко да попрехвърлиш форума.
Успех!
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
wolverinlio написа:Здравейте колеги бих ви бил много благодарен да дадете съвет какво да гледам по колата при покупка. Харесал съм си за сега едно 525Д. И преди да ми се скарате че не съм чел изчетох всичко по отношение на дизелите но все пак никаде не видях разликите между феислифта и стариа дизел това което съм го харесал е септември месец 2005 година. Ще ми е полезно да знам за таз година какви характерно особенности има.
Благодариа ви предварително за съдеиствието и тарпението.
Различни фарове, стопове, скоростен лост, скоростна кутия, променен интериор и премахнати дефекти от пре-фейслифта и най-важното 525д фейслифт е с 3 литров двигател докато преди фейслифта е с 2.5 двигател. Взимай фейслифт задължително.
Tool - Fear Inoculum
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
ще се възползвам от темата ако може, днеска се засилих да купувам 530д 2004 на 150 000 км черна с екстри ръчка, обаче забелязах теч на масло
от тази капачка дет не е знам ква е само няколко капки бяха паднали, обаче дет съм посочил със стреклата(само че от долу ,доста долу) си беше мазничко здраво, някой може ли да каже има ли смисъл да се занимавам, да е карам в бмв да и правят диагностика, или да си търся друга, собственика каза че е сменял турбината 2009 година

от тази капачка дет не е знам ква е само няколко капки бяха паднали, обаче дет съм посочил със стреклата(само че от долу ,доста долу) си беше мазничко здраво, някой може ли да каже има ли смисъл да се занимавам, да е карам в бмв да и правят диагностика, или да си търся друга, собственика каза че е сменял турбината 2009 година
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
За стрелката може да капе от тройника на охладителната течност... или горивопровода ако е спукан... но трябва да се погледне обстойно
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
там където е стрелката, по самия блок на двигателя е мазно от теч на масло от всмукателния колектор.
това е много често срещано явление и не трябва особено да те притеснява.
първо, омазняване не означава непременно "теч". моята беше също доста мазна там, но не губеше масло и не съм доливал.
после, може да се оправи и с едно просто сменяне на уплътненията на всмукателния колектор, когато се сваля за някакъв ремонт. може и да е текло преди време, но след смяната на турбото (това значи сваляне на колектор) примерно да не тече. в най-най лошия случай ще смениш всмукателен колектор, което са примерно 500 евро с труд (не във фирмен сервиз в Милано!).
а за алуминиевата капачка - това не знам какво и не знам защо има масло там.
това е много често срещано явление и не трябва особено да те притеснява.
първо, омазняване не означава непременно "теч". моята беше също доста мазна там, но не губеше масло и не съм доливал.
после, може да се оправи и с едно просто сменяне на уплътненията на всмукателния колектор, когато се сваля за някакъв ремонт. може и да е текло преди време, но след смяната на турбото (това значи сваляне на колектор) примерно да не тече. в най-най лошия случай ще смениш всмукателен колектор, което са примерно 500 евро с труд (не във фирмен сервиз в Милано!).
а за алуминиевата капачка - това не знам какво и не знам защо има масло там.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
Като гледам мотора е същия като моя М57,тази капачка е охладител мисля и вътре има един О-ринг който понякога пропуска масълце,и при мен беше така,смениха ми О-ринга но се оказа,че е от гарнитурата на капака.
Иначе отдоло както каза колегата може да е омазано от колекторите,аз при махането на "пеперудките" си сложих нови уплътнения мисля към 20-25 евро бяха.

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
Като гледам снимката на двигателя, тази капачка от дясно на кората на двигателя, мисля е за хидравликата за рейката или нормалната рейка, не активна.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
toni написа:Като гледам снимката на двигателя, тази капачка от дясно на кората на двигателя, мисля е за хидравликата за рейката или нормалната рейка, не активна.
тази капачка е за сервото на волана, т.е. рейката
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
Точно, сега видях realoem, защото при мен там има тапа. Или казано накратко, така може да се познае дали колата има нормална, или активна рейка, поналичието на капачка за нормална или тапа на кората на двигателя за активна рейка.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
toni написа:Точно, сега видях realoem, защото при мен там има тапа. Или казано накратко, така може да се познае дали колата има нормална, или активна рейка, поналичието на капачка за нормална или тапа на кората на двигателя за активна рейка.
т.е. да те разбирам, че твоята има активна рейка, на мястото на капачката има тапа, а твоята капачка е по-назад, където е стрелката?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
При мен резервоара за хидравликата на рейката стой до разширителния съд за антифриза.
- boyko1984
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: напреко, през копривата.
- Детайли за колата: E61 3.0d
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
Ако е спукан колектора, което ме съмнява можеш да си намериш м/у 180 и 250лв, даже може да ти ''върже'' да е без пеперудките.
Всички гарнитурки за него, ако не се лъжа бяха м/у 150 и 180лв.
А относно сивата капачка не е ли вакум-помпа това ?!?!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/530d-M57N2/LHD/N/2005/february/browse/engine/vacuum_pump_with_tubes/
Всички гарнитурки за него, ако не се лъжа бяха м/у 150 и 180лв.
А относно сивата капачка не е ли вакум-помпа това ?!?!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/530d-M57N2/LHD/N/2005/february/browse/engine/vacuum_pump_with_tubes/

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за покупка на Е60 525Д
boyko1984 написа:Ако е спукан колектора, което ме съмнява можеш да си намериш м/у 180 и 250лв, даже може да ти ''върже'' да е без пеперудките.
Всички гарнитурки за него, ако не се лъжа бяха м/у 150 и 180лв.
А относно сивата капачка не е ли вакум-помпа това ?!?!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/530d-M57N2/LHD/N/2005/february/browse/engine/vacuum_pump_with_tubes/
Всмукателния колектор не се пука!
Пука се само изпускателния, а в него масло няма!
А сивата "капачка" (то е решетка по-скоро) е наистина вакуум помпа.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани