Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Стойности на дюзи при 60
знаете ли къде може да се намери инфо за спецификацията на дюзите.. кубици и тн
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Стойности на дюзи при 60
Какво ви е мнението колеги от ATOMEX Multi Cleaner дизел?
Предлага се от ХADO.
Има ли ефект върху дюзите, или Филип си говори тъпотии?
Предлага се от ХADO.
Има ли ефект върху дюзите, или Филип си говори тъпотии?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Човека взима пари за реклама, това че ефектът е плацебо е отделна тема.Cvetun написа:Какво ви е мнението колеги от ATOMEX Multi Cleaner дизел?
Предлага се от ХADO.
Има ли ефект върху дюзите, или Филип си говори тъпотии?
Накратко досега не съм видял ефект от добавка за почистване на дюзи, виж от такава за чистене на дпф съм виждал, ама за дюзи все едно и също е и преди и след.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз да кажа решението на моя проблем с играещите нагоре надолу корекции на дюзите при загрял мотор. Оказа се демферна шайба на колянов вал, след смяната корекциите са бетон. Двигателя стана по тих и значително по малко вибрации има. Свалих оригиналната шайба, която е на 340000км и сложих Кортеко, което изглежда много китайско ще видим колко ще изкара.
Re: Стойности на дюзи при 60
Evgeni написа:Аз да кажа решението на моя проблем с играещите нагоре надолу корекции на дюзите при загрял мотор. Оказа се демферна шайба на колянов вал, след смяната корекциите са бетон. Двигателя стана по тих и значително по малко вибрации има. Свалих оригиналната шайба, която е на 340000км и сложих Кортеко, което изглежда много китайско ще видим колко ще изкара.
Че това как влияе на дюзите?
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Evgeni написа:Аз да кажа решението на моя проблем с играещите нагоре надолу корекции на дюзите при загрял мотор. Оказа се демферна шайба на колянов вал, след смяната корекциите са бетон. Двигателя стана по тих и значително по малко вибрации има. Свалих оригиналната шайба, която е на 340000км и сложих Кортеко, което изглежда много китайско ще видим колко ще изкара.
Че това как влияе на дюзите?
Колегата не е казвал, че влияе на дюзите, а на стойностите на цилиндрите показвани в INPA/ISTA.
Re: Стойности на дюзи при 60
Влияе, но не чак толкова колкото един демпферен (двумасов) маховик, който е разбит.
Re: Стойности на дюзи при 60
Ок де, как това влияе? Демпферна шайба или маховик, на корекции на дюзи или на обороти на цилиндрите влияят, при гледане на INPA? Какъв е принципът на взаимодействие?
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Ок де, как това влияе? Демпферна шайба или маховик, на корекции на дюзи или на обороти на цилиндрите влияят, при гледане на INPA? Какъв е принципът на взаимодействие?
Най-напред трябва да започнеш от там, че тези стойности, не са стойности на дюзи.
Re: Стойности на дюзи при 60
Не са ли корекции на дюзите? Я пак, за по-лесно ако има линк с цялата информация, че май съм живял в голяма забллуда.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Корекции на дюзите които отразяват реалната работа на конкретния цилиндър. Служат за ориентир относно цялостната работа на мотора, но са и показател по който лесно може да се види аномалия в работата на дюза.swetlioo написа:Не са ли корекции на дюзите? Я пак, за по-лесно ако има линк с цялата информация, че май съм живял в голяма забллуда.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги дали на моята Х3 3.0д 218 дюзите са ПИЕЗО.Питам понеже един майстор ми каза, че можело да не са пиезо
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
На 218 к.с. не са пиезо.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Стойности на дюзи при 60
aktros написа:Колеги дали на моята Х3 3.0д 218 дюзите са ПИЕЗО.Питам понеже един майстор ми каза, че можело да не са пиезо
Колега, при х3 3.0д 218 двигателя е м57н2, така, че най-вероятно е с пиезо. Най-сигурния начин е като погледнеш дюзите на пиезото входа е директно отгоре, а на непиезото и странично под ъгъл
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани