Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 23 Окт 2020, 19:23

datchko написа:В този ред на мисли, някой би ли препоръчал сервиз, в който мога да си занеса дюзите за проверка?

Моите корекции не са зле, но имам типичното чукане на студен двигател, което най-силно се чува в купето.
Когато загрее не се чува това чукане толкова силно.
Свилен, ул. Могилата 4. Има няколко мнения в темата последно време.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 23 Окт 2020, 19:27

mu6a4 написа:Моите дюзи на корекции бяха уж перфектни винаги - всичките в порядъка 0.2-0.3. Пращани са даже на стенд някога по-рано тази година.
Като ги закачихме за обратна нафта на загрял мотор се оказа, че на 4ти и 6ти цилиндър са леш...връщаха адски много.

Сложихме 2 читави на тяхно място - моментално се оправи пушенето(светъл рехав пушек) на празен ход, което имах + че се усеща мотора да работи по-равномерно.

Става въпрос за 535d LCI
Колега, къде си давал дюзите на стенд? Невъзможно да са били ок на стенда, а с колбите да си видял, че две връщат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от toni » 23 Окт 2020, 20:10

Ето едно инструментче за вадене на не спекли инжектори. Застъпвам на шпилките за закрепване на инжектора и той излиза много леко. За запекъл инжектор отвива се отгоре инжектора завива се преходник и обратен чук само.
20201008_123819-2656x1494.jpg

20201008_123809-1494x2656.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Z3Ro* » 23 Окт 2020, 20:15

mu6a4 написа:Моите дюзи на корекции бяха уж перфектни винаги - всичките в порядъка 0.2-0.3. Пращани са даже на стенд някога по-рано тази година.
Като ги закачихме за обратна нафта на загрял мотор се оказа, че на 4ти и 6ти цилиндър са леш...връщаха адски много.

Сложихме 2 читави на тяхно място - моментално се оправи пушенето(светъл рехав пушек) на празен ход, което имах + че се усеща мотора да работи по-равномерно.

Става въпрос за 535d LCI


За обратна нафта на стенд ли ги гледахте? Защото, доколкото аз знам, 535 фейс е с пиезо дюзи и тестът с колбите е неприложим, понеже връща обратната под налягане... Може и да бъркам, но нещо такова мисля, че съм чел, когато се интересувах...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.09.2020

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от serafima » 23 Окт 2020, 20:29

Здравейте, отскоро съм собственик на E61 530xd 2005-та. Колата не бе карана 2 години, смених много неща по нея и е обслужена. Първоначално работеше много добре, но изгасна в движение и след това мотора не работеше равномерно и се чуваше чукане на дюза при подаване на газ. Корекцията на 6-ти цилиндър беше +5-6. Всички дюзи ходиха на проверка (високо налягане) и няма проблеми, връщам по местата - същатата работа. Като местя дюзата по цилиндрите голямата корекция си ходи с нея. Вдигнахме оборотите на празен ход на около 750-800 и мотора започна да работи равномерно, а корекцията на празен ход е към +2-3, като се подаде газ и пада около 1.5. Размених местата на дюзите на 4-ти и 6-ти цилиндър и са кодирани.
Минал съм около 150км градско и от вчера започна при ускорение да се чува почукването на дюза отново, сякаш докато колата преодолее собственото си тегло, после спира. Понякога пак, но само когато съм на D и спирачка в трафика, а на P няма проблем. Дайте някакъв съвет - на стенд ли да се ходи, да взема друга дюза и да пробвам как ще е работата на мотора така?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 24 Окт 2020, 11:56

Да, прилича на колби, но нафта не виждаш, мери се налягане, всички пиезо май са така. Предполагам на много малко места имат такъв уред, и не виждам особен смисъл от него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от swetlioo » 29 Окт 2020, 15:12

Колеги, искам да мина една профилактика на дюзите с Бардал. Но преди смяна на горивен филтър или след смяна да ползвам добавката?
Ситуацията е следната. Зареждам на Марешки от както го има в София, никакви ядове. Но до онзи ден. Колата почна да пали, на студено с доста вибрации.
Дюзите са на
1ви цилиндър -1,3
2ри цилиндър +0.9
3ти цилиндър +0.45
4ти цилиндър -0.1
Като стойностите варират, но общо взето в тези граници.

Филтърът е на около 18 хил км.

Не знам гориво ли е, дюзи ли са или друго, но ще сипя добавка ей така.
Та това е въпросът, преди смяна или след смяна на горивния филтър и какви други условности има?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Kurtov » 29 Окт 2020, 17:30

swetlioo написа:Колеги, искам да мина една профилактика на дюзите с Бардал. Но преди смяна на горивен филтър или след смяна да ползвам добавката?
Ситуацията е следната. Зареждам на Марешки от както го има в София, никакви ядове. Но до онзи ден. Колата почна да пали, на студено с доста вибрации.
Дюзите са на
1ви цилиндър -1,3
2ри цилиндър +0.9
3ти цилиндър +0.45
4ти цилиндър -0.1
Като стойностите варират, но общо взето в тези граници.

Филтърът е на около 18 хил км.

Не знам гориво ли е, дюзи ли са или друго, но ще сипя добавка ей така.
Та това е въпросът, преди смяна или след смяна на горивния филтър и какви други условности има?


Лично аз ако ще сменям филтъра, бих я сипал в новия филтър.
Въпреки, че сигурно доста голяма част ще се върне в резервоара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 29 Окт 2020, 17:39

И аз бих я сипал след смяна на горивен филтър, и след като се уверя, че резервоара е сравнително чист.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от swetlioo » 29 Окт 2020, 18:02

В самият филтър ли? Така няма ли да стане много концентрирана?
Въпросните филтри на колко км е препоръчително да се сменят. Четох доста мнения, че спокойно могат да се карат до 25 хил км поне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 29 Окт 2020, 18:12

Всички филтри сменям със смяната на масло -8-10000. Нямах предвид във филтъра, макар че и такъв вариант има, а в резервоара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от swetlioo » 29 Окт 2020, 18:26

И аз сменям на всяка смяна на масло, но при последната, там където ходих ми казаха, че не случайно цената на горивния филтър е толкова висока, именно, че се сменя на 30 хил км. После четох из наши и чужди форуми, масово имаше мнения, че сменят горивен филтър на 2 смвни на маслото. Та реших този път така да направя.
Преди години имах Ауди А4 АФН мотор, на който сменях въздушен и горивен филтър на 15 хил км, масло и маслен филтър на 10 хил. Не имала проблем. Дюзите също не са ми създавали ядове.
Извинявам се за отклонението от темата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Ronian » 01 Ное 2020, 17:25

Здравейте.

Малко странен случай засякох при мен на студен мотор корекциите на дюзите са следните

Цилиндър 1:0.20
Цилиндър 2:-0.10
Цилиндър 3: -0.04
Цилиндър 4: -0.16
Цилиндър 5: 0.01
Цилиндър 6: 0.12

Докато при загрял са повишени особенно на 6-ти

Цилиндър 1: -0.40
Цилиндър 2:-0.25
Цилиндър 3: -0.38
Цилиндър 4: - 0.37
Цилиндър 5: -0.53
Цилиндър 6: 2.00

Трябва ли да се притеснявам. Колата не е е60 а е92 330д

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Kurtov » 01 Ное 2020, 20:02

Ronian написа:Здравейте.

Малко странен случай засякох при мен на студен мотор корекциите на дюзите са следните

Цилиндър 1:0.20
Цилиндър 2:-0.10
Цилиндър 3: -0.04
Цилиндър 4: -0.16
Цилиндър 5: 0.01
Цилиндър 6: 0.12

Докато при загрял са повишени особенно на 6-ти

Цилиндър 1: -0.40
Цилиндър 2:-0.25
Цилиндър 3: -0.38
Цилиндър 4: - 0.37
Цилиндър 5: -0.53
Цилиндър 6: 2.00

Трябва ли да се притеснявам. Колата не е е60 а е92 330д



Може да изключиш корекциите с INPA например и да видиш как работи.
Ако тресе много, аз бих ги свалил и пратил на майстор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от swetlioo » 03 Ное 2020, 18:11

Колеги няколко въпроса по моята дилема, последната седмица
Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?

Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1

Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.

на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook