Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Свилен, ул. Могилата 4. Има няколко мнения в темата последно време.datchko написа:В този ред на мисли, някой би ли препоръчал сервиз, в който мога да си занеса дюзите за проверка?
Моите корекции не са зле, но имам типичното чукане на студен двигател, което най-силно се чува в купето.
Когато загрее не се чува това чукане толкова силно.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Колега, къде си давал дюзите на стенд? Невъзможно да са били ок на стенда, а с колбите да си видял, че две връщат.mu6a4 написа:Моите дюзи на корекции бяха уж перфектни винаги - всичките в порядъка 0.2-0.3. Пращани са даже на стенд някога по-рано тази година.
Като ги закачихме за обратна нафта на загрял мотор се оказа, че на 4ти и 6ти цилиндър са леш...връщаха адски много.
Сложихме 2 читави на тяхно място - моментално се оправи пушенето(светъл рехав пушек) на празен ход, което имах + че се усеща мотора да работи по-равномерно.
Става въпрос за 535d LCI
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Стойности на дюзи при 60
Ето едно инструментче за вадене на не спекли инжектори. Застъпвам на шпилките за закрепване на инжектора и той излиза много леко. За запекъл инжектор отвива се отгоре инжектора завива се преходник и обратен чук само.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
mu6a4 написа:Моите дюзи на корекции бяха уж перфектни винаги - всичките в порядъка 0.2-0.3. Пращани са даже на стенд някога по-рано тази година.
Като ги закачихме за обратна нафта на загрял мотор се оказа, че на 4ти и 6ти цилиндър са леш...връщаха адски много.
Сложихме 2 читави на тяхно място - моментално се оправи пушенето(светъл рехав пушек) на празен ход, което имах + че се усеща мотора да работи по-равномерно.
Става въпрос за 535d LCI
За обратна нафта на стенд ли ги гледахте? Защото, доколкото аз знам, 535 фейс е с пиезо дюзи и тестът с колбите е неприложим, понеже връща обратната под налягане... Може и да бъркам, но нещо такова мисля, че съм чел, когато се интересувах...
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, отскоро съм собственик на E61 530xd 2005-та. Колата не бе карана 2 години, смених много неща по нея и е обслужена. Първоначално работеше много добре, но изгасна в движение и след това мотора не работеше равномерно и се чуваше чукане на дюза при подаване на газ. Корекцията на 6-ти цилиндър беше +5-6. Всички дюзи ходиха на проверка (високо налягане) и няма проблеми, връщам по местата - същатата работа. Като местя дюзата по цилиндрите голямата корекция си ходи с нея. Вдигнахме оборотите на празен ход на около 750-800 и мотора започна да работи равномерно, а корекцията на празен ход е към +2-3, като се подаде газ и пада около 1.5. Размених местата на дюзите на 4-ти и 6-ти цилиндър и са кодирани.
Минал съм около 150км градско и от вчера започна при ускорение да се чува почукването на дюза отново, сякаш докато колата преодолее собственото си тегло, после спира. Понякога пак, но само когато съм на D и спирачка в трафика, а на P няма проблем. Дайте някакъв съвет - на стенд ли да се ходи, да взема друга дюза и да пробвам как ще е работата на мотора така?
Минал съм около 150км градско и от вчера започна при ускорение да се чува почукването на дюза отново, сякаш докато колата преодолее собственото си тегло, после спира. Понякога пак, но само когато съм на D и спирачка в трафика, а на P няма проблем. Дайте някакъв съвет - на стенд ли да се ходи, да взема друга дюза и да пробвам как ще е работата на мотора така?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Да, прилича на колби, но нафта не виждаш, мери се налягане, всички пиезо май са така. Предполагам на много малко места имат такъв уред, и не виждам особен смисъл от него.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, искам да мина една профилактика на дюзите с Бардал. Но преди смяна на горивен филтър или след смяна да ползвам добавката?
Ситуацията е следната. Зареждам на Марешки от както го има в София, никакви ядове. Но до онзи ден. Колата почна да пали, на студено с доста вибрации.
Дюзите са на
1ви цилиндър -1,3
2ри цилиндър +0.9
3ти цилиндър +0.45
4ти цилиндър -0.1
Като стойностите варират, но общо взето в тези граници.
Филтърът е на около 18 хил км.
Не знам гориво ли е, дюзи ли са или друго, но ще сипя добавка ей така.
Та това е въпросът, преди смяна или след смяна на горивния филтър и какви други условности има?
Ситуацията е следната. Зареждам на Марешки от както го има в София, никакви ядове. Но до онзи ден. Колата почна да пали, на студено с доста вибрации.
Дюзите са на
1ви цилиндър -1,3
2ри цилиндър +0.9
3ти цилиндър +0.45
4ти цилиндър -0.1
Като стойностите варират, но общо взето в тези граници.
Филтърът е на около 18 хил км.
Не знам гориво ли е, дюзи ли са или друго, но ще сипя добавка ей така.
Та това е въпросът, преди смяна или след смяна на горивния филтър и какви други условности има?
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Колеги, искам да мина една профилактика на дюзите с Бардал. Но преди смяна на горивен филтър или след смяна да ползвам добавката?
Ситуацията е следната. Зареждам на Марешки от както го има в София, никакви ядове. Но до онзи ден. Колата почна да пали, на студено с доста вибрации.
Дюзите са на
1ви цилиндър -1,3
2ри цилиндър +0.9
3ти цилиндър +0.45
4ти цилиндър -0.1
Като стойностите варират, но общо взето в тези граници.
Филтърът е на около 18 хил км.
Не знам гориво ли е, дюзи ли са или друго, но ще сипя добавка ей така.
Та това е въпросът, преди смяна или след смяна на горивния филтър и какви други условности има?
Лично аз ако ще сменям филтъра, бих я сипал в новия филтър.
Въпреки, че сигурно доста голяма част ще се върне в резервоара.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
И аз бих я сипал след смяна на горивен филтър, и след като се уверя, че резервоара е сравнително чист.
Re: Стойности на дюзи при 60
В самият филтър ли? Така няма ли да стане много концентрирана?
Въпросните филтри на колко км е препоръчително да се сменят. Четох доста мнения, че спокойно могат да се карат до 25 хил км поне.
Въпросните филтри на колко км е препоръчително да се сменят. Четох доста мнения, че спокойно могат да се карат до 25 хил км поне.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Всички филтри сменям със смяната на масло -8-10000. Нямах предвид във филтъра, макар че и такъв вариант има, а в резервоара.
Re: Стойности на дюзи при 60
И аз сменям на всяка смяна на масло, но при последната, там където ходих ми казаха, че не случайно цената на горивния филтър е толкова висока, именно, че се сменя на 30 хил км. После четох из наши и чужди форуми, масово имаше мнения, че сменят горивен филтър на 2 смвни на маслото. Та реших този път така да направя.
Преди години имах Ауди А4 АФН мотор, на който сменях въздушен и горивен филтър на 15 хил км, масло и маслен филтър на 10 хил. Не имала проблем. Дюзите също не са ми създавали ядове.
Извинявам се за отклонението от темата
Преди години имах Ауди А4 АФН мотор, на който сменях въздушен и горивен филтър на 15 хил км, масло и маслен филтър на 10 хил. Не имала проблем. Дюзите също не са ми създавали ядове.
Извинявам се за отклонението от темата
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте.
Малко странен случай засякох при мен на студен мотор корекциите на дюзите са следните
Цилиндър 1:0.20
Цилиндър 2:-0.10
Цилиндър 3: -0.04
Цилиндър 4: -0.16
Цилиндър 5: 0.01
Цилиндър 6: 0.12
Докато при загрял са повишени особенно на 6-ти
Цилиндър 1: -0.40
Цилиндър 2:-0.25
Цилиндър 3: -0.38
Цилиндър 4: - 0.37
Цилиндър 5: -0.53
Цилиндър 6: 2.00
Трябва ли да се притеснявам. Колата не е е60 а е92 330д
Малко странен случай засякох при мен на студен мотор корекциите на дюзите са следните
Цилиндър 1:0.20
Цилиндър 2:-0.10
Цилиндър 3: -0.04
Цилиндър 4: -0.16
Цилиндър 5: 0.01
Цилиндър 6: 0.12
Докато при загрял са повишени особенно на 6-ти
Цилиндър 1: -0.40
Цилиндър 2:-0.25
Цилиндър 3: -0.38
Цилиндър 4: - 0.37
Цилиндър 5: -0.53
Цилиндър 6: 2.00
Трябва ли да се притеснявам. Колата не е е60 а е92 330д
Re: Стойности на дюзи при 60
Ronian написа:Здравейте.
Малко странен случай засякох при мен на студен мотор корекциите на дюзите са следните
Цилиндър 1:0.20
Цилиндър 2:-0.10
Цилиндър 3: -0.04
Цилиндър 4: -0.16
Цилиндър 5: 0.01
Цилиндър 6: 0.12
Докато при загрял са повишени особенно на 6-ти
Цилиндър 1: -0.40
Цилиндър 2:-0.25
Цилиндър 3: -0.38
Цилиндър 4: - 0.37
Цилиндър 5: -0.53
Цилиндър 6: 2.00
Трябва ли да се притеснявам. Колата не е е60 а е92 330д
Може да изключиш корекциите с INPA например и да видиш как работи.
Ако тресе много, аз бих ги свалил и пратил на майстор.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги няколко въпроса по моята дилема, последната седмица
Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани