Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 370
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E60 530d xDrive
Мечтае да кара: Скоро в F12...

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от snooperchi » 22 Окт 2020, 18:08

Точно. Вечер се вижда основно леееко сивкав и през деня ако директно я пече слънце отзад. Иначе като я ръчкам изпушва един път леко и после колкото и да я дера... все тая. Няма пушек.

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1530
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от ildivvy » 22 Окт 2020, 18:26

Колеги, днес разгледахме няколко коли с мой приятел. На едната от тях, на студен мотор имаше две дюзи с показания около и над 1. На топло (около 65'С на мотора, че не сме я карали много) май станаха малко по-добре... Продавача каза, че ги е сменял, защото със старите (били изгорели от стоене :mhihi: ) колата не палела. Дали му и кодове за тях, но не ги е вкарвал в ЕКУ-то. Колата има едно притрисане с лека вибрация при около 1000об/мин или когато минава през тези обороти при форсиране на мотора.. Твърди, че само с вкарване на кодовете всичко ще стане 6+, което малко ме съмнява... Вие на какво мнение сте? С някаква добавка ще влезнат ли що-годе в норма и това притрисане ще си остане ли?

П.П. Имам още два въпроса, но ще ги задам в темата за въпроси и отговори, за да не е оф-топик.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Окт 2020, 19:43

Едва ли с кодовете ще се оправи... Даже съм сигурен, че няма абсолютно нищо да се промени.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 22 Окт 2020, 20:09

Интересно ми е, на колегата постнал снимките по-горе, защо така се получава - на някои дюзи на студен мотор има по-малки корекции отколкото на топъл, на други пък корекциите при студен/топъл мотор се обръщат от минусови на плюсови, или обратното, и то с немалка разлика?
Ето скриншотове от снимките, за да се вижда по-лесно за какво говоря -

ИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Окт 2020, 20:53

Топлинно разширение на материалите. На тия снимки аз виждам леко пикаеща дюза на втори цилиндър.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Kurtov » 22 Окт 2020, 21:59

Мойто мнение е, че с тези корекции само се лъжем.
Те не показват състоянието на дюзите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 22 Окт 2020, 22:09

Защо смяташ, че е позапушена, при положение, че е с отрицателна корекция дюзата на втори цилиндър?
И ако не ме лъже паметта, на М57Д винаги корекциите ми бяха малко по-големи при студен, и по-малки на топъл мотор, и обръщане от положителна на отрицателна или обратното също не помня да съм имал. Интересно ми е, защото наблюдавам нещо такова и при мен, сега на М57Н2. А пък дюзите на Е39-ката ми бяха за разпръсквачи всички, според стенда, а сегашните са ми ок на стенд. Ето при мен как е студена и топла -

ИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 23 Окт 2020, 5:43

FaceOff написа:Защо смяташ, че е позапушена, при положение, че е с отрицателна корекция дюзата на втори цилиндър?
И ако не ме лъже паметта, на М57Д винаги корекциите ми бяха малко по-големи при студен, и по-малки на топъл мотор, и обръщане от положителна на отрицателна или обратното също не помня да съм имал. Интересно ми е, защото наблюдавам нещо такова и при мен, сега на М57Н2. А пък дюзите на Е39-ката ми бяха за разпръсквачи всички, според стенда, а сегашните са ми ок на стенд. Ето при мен как е студена и топла -

ИзображениеИзображение
Грешка при писане то, да по скоро пропуска повече от колкото трябва на втори цилиндър. Иначе при всички има разлики на топло и студено, важно е да не са големи, за големи се смятат над 1-ца.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1530
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от ildivvy » 23 Окт 2020, 5:55

vld написа:Едва ли с кодовете ще се оправи... Даже съм сигурен, че няма абсолютно нищо да се промени.


Всъщност, незнам защо реших, че е от дюзите..Може би е от тампон на двигателя по-скоро. Въпреки това, нали било добре да се вкарват тези кодове за добрата работа на двигателя?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 23 Окт 2020, 8:57

vld написа: Грешка при писане то, да по скоро пропуска повече от колкото трябва на втори цилиндър. Иначе при всички има разлики на топло и студено, важно е да не са големи, за големи се смятат над 1-ца.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


Мерси!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от drago9205 » 23 Окт 2020, 9:22

Не съм много вярващ в добавките, но от няколко месеца през 2-3 резервоара сипвам 0.5л двутактово + Desolite K добавка и сякаш има положителен ефект и откъм работа, но се забелязва леко и при корекциите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Z3Ro* » 23 Окт 2020, 16:43

Тези корекции са само капка в морето - дават някакъв ориентир, но само на празен ход. Дюзата в този режим може да си е ок, но на средни и високи обороти да издиша, което е и основният причинител на стопени бутала, проблеми с биели и биелни лагери. Общо взето стане ли по-шумен моторът, като този шум наподобява чукане на аванс в малка степен и е следствие на неконтролирани детонации, добре е дюзите да се стедоват при доверен човек.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 23 Окт 2020, 17:39

Точно така, корекциите на моите бяха ок, тест с колби също, на стенд обаче при високо налягане на три от шестте им изпускаха клапаните.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от datchko » 23 Окт 2020, 18:25

В този ред на мисли, някой би ли препоръчал сервиз, в който мога да си занеса дюзите за проверка?

Моите корекции не са зле, но имам типичното чукане на студен двигател, което най-силно се чува в купето.
Когато загрее не се чува това чукане толкова силно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от mu6a4 » 23 Окт 2020, 19:00

Моите дюзи на корекции бяха уж перфектни винаги - всичките в порядъка 0.2-0.3. Пращани са даже на стенд някога по-рано тази година.
Като ги закачихме за обратна нафта на загрял мотор се оказа, че на 4ти и 6ти цилиндър са леш...връщаха адски много.

Сложихме 2 читави на тяхно място - моментално се оправи пушенето(светъл рехав пушек) на празен ход, което имах + че се усеща мотора да работи по-равномерно.

Става въпрос за 535d LCI

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook