Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 642
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Стойности на дюзи при 60
Задължително пробвай с добавка, препоръчвам PRO-TEC , лично имах доста голям ефект при 46-цата. взех я от лавиатан сипах я и тръгнах на път, свърши горивото , закачих я пак и нищо не се промени, викам си баси не стана но поне опитах. След седмица закачих пак да видя влошават ли се още, ами бяха се оправили стойностите доста, не знам на какво се дължи това, но след като изразходваш горивото изхаби още 1 резервоар преди да ги погледнеш пак.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- borke_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BWM e61 535d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Стойности на дюзи при 60
ivanski_2 написа:Задължително пробвай с добавка, препоръчвам PRO-TEC , лично имах доста голям ефект при 46-цата. взех я от лавиатан сипах я и тръгнах на път, свърши горивото , закачих я пак и нищо не се промени, викам си баси не стана но поне опитах. След седмица закачих пак да видя влошават ли се още, ами бяха се оправили стойностите доста, не знам на какво се дължи това, но след като изразходваш горивото изхаби още 1 резервоар преди да ги погледнеш пак.
Благодаря, това е ценна информация! Жив и здрав!
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Вярно не написаното. Чрез корекциите дде се опитва да балансира работата на цилиндритеswetlioo написа:"Откраднато" от форумът на VW:
Re: и пак за дюзите-какво означават показанията
МнениеНед 16 сеп 2012 8:53
ECU-то , няма как да разбере какво е реалното количество впръскано гориво и какво всъщност е състоянието на дюзите. Това, което виждаш на 13-ти канал всъщност е корекцията на гориво, която ЕЦУ-то прави за да запази плавното въртене на коляновият вал . Обяснявам :
По датчика на коляновият вал, ЕЦУ-то "вижда" ъгловата скорост на въртене за всеки такт. Ако по някаква причина при някой от тактовете, вала избързва или изостава се прави корекция на впръскването. Целта е коляновият вал да се върти максимално равномерно. Именно големината на тази корекция за всеки цилиндър виждате на 13-ти канал .
Да, причината може да е проблем във впръскването на самата дюза, но със същата тежест, проблема може да е от проблем в компресията на цилиндъра(клапан, сегмент) , разбит (дебалансиран) маховик , и всичко , което би довело да дебаланс на мотора.
Така, че Когато се гледат тези стойности, не трябва веднага да се заключава-"Дюза" !
Примерно , ако видиш, че на 1-ви и 4-ти цилиндър са в + а на 3-ти и 2-ри за в - (или обратно), това по скоро навежда на проблем с маховика . А за да се установи със сигурност проблема дали е дюза или друг проблем с мотора, просто се разменят местата на дюзите и киризиш, дали корекциите се местят с тях, или си остават на същите цилиндри, както са били .
Някой има ли мнение по написаното?
Аз конкретно си питам по моя проблем, описан в предните постове.
Какво би повлияло при мен? Свещи и реле работят.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Колеги, имам едно наблюдение, последните дни. Започнах да паля колата само след едно подгряване на свещите и с изключено парно от климатроника и взе, че започна да пали като нова.
Как да интерпретирам това?
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги Незнам вашите как са ама моята мирише много на изгорели газове. Направо не се търпи!! изолирах ДПФ но си оставих катализатора ама файда май няма. Вашите така ли смърдят 3.0д 218к 2007г
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Без дпф е така, ако искаш да не смърди трябва да сложиш или дпф или да ми тираш пълноценен катализатор като за кола евро 3. С тия два сантиметра дето си ги оставил в кюмбето, освен някой ден да ти строши турбината друго няма да стане.aktros написа:Колеги Незнам вашите как са ама моята мирише много на изгорели газове. Направо не се търпи!! изолирах ДПФ но си оставих катализатора ама файда май няма. Вашите така ли смърдят 3.0д 218к 2007г
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Без дпф е така, ако искаш да не смърди трябва да сложиш или дпф или да ми тираш пълноценен катализатор като за кола евро 3. С тия два сантиметра дето си ги оставил в кюмбето, освен някой ден да ти строши турбината друго няма да стане.aktros написа:Колеги Незнам вашите как са ама моята мирише много на изгорели газове. Направо не се търпи!! изолирах ДПФ но си оставих катализатора ама файда май няма. Вашите така ли смърдят 3.0д 218к 2007г
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Добре а как става това запълване на кюмбето!! Те не са два сантиметра а доста повече
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Добре 5см са. все тая керамична е питата и се троши от там в турбото и така.aktros написа:vld написа:Без дпф е така, ако искаш да не смърди трябва да сложиш или дпф или да ми тираш пълноценен катализатор като за кола евро 3. С тия два сантиметра дето си ги оставил в кюмбето, освен някой ден да ти строши турбината друго няма да стане.aktros написа:Колеги Незнам вашите как са ама моята мирише много на изгорели газове. Направо не се търпи!! изолирах ДПФ но си оставих катализатора ама файда май няма. Вашите така ли смърдят 3.0д 218к 2007г
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Добре а как става това запълване на кюмбето!! Те не са два сантиметра а доста повече
Относно запълването ако правилно съм разбрал въпроса, има фирми предлагащи възстановяване на дпф и катализатори, за повече информация можеш да потърсиш с интернет.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Питата на катализатора е матална, не е ли??
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:Питата на катализатора е матална, не е ли??
Явно не е, на мой колега два пъти му ремонтираха турбината в турбо хют и все му казваха че през топлата част са минавали чужди тела, накрая като я счупи за трети път свали генерацията и видя че липсват парчета от катализатора... ДПФ-а като е свален са решили да оставят катализаторса явно.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
При мен съм убеден, че е метален, играх си да го кисна и чистя, докато сменях вериги, и разни други неща
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:При мен съм убеден, че е метален, играх си да го кисна и чистя, докато сменях вериги, и разни други неща
Принципно е сплав, но основата е керамична колега. Дори и да ти изглежда метален, не е
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
def1nity написа:FaceOff написа:При мен съм убеден, че е метален, играх си да го кисна и чистя, докато сменях вериги, и разни други неща
Принципно е сплав, но основата е керамична колега. Дори и да ти изглежда метален, не е
Може и няква сплав да е, но какво имаш предвид под 'основата' ?
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги да ви попитам нещо!!! Моята х3 3.0д 218к автомат когато дам на D започва да работи една идея по грубо. На обороти е супер тиха но дам ли на D и започва леко да почуква все едно има някой дюза проблемна. Понякога и на обороти леко се чува но след леко изфорсирване изчезва или поне до включване на D. Възможно ли е на живи данни ги гледам дюзите са супер но да има проблемна!!
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги.От известно време имам ходене по мъките с една кола - m57tu2 двигател.Колата не винаги работи равномерно на празен ход.Дюзите са свалени и проверени в БОШ сервиз и по думите на майстора са отлични.Въведени са и нови кодове, но на моменти колата не работи равномерно.При изключване на корекцията в този момент колата се оправя след това отново започва.Във видеото което ще споделя отдоло се вижда как дюзите менят стойностите си постоянно.Понякога застават така както трябва да бъдат в нормални граници и колата заработва нормално.ДПФ и ЕГР са изолирани.Моля за съвет къде да търся проблема, защото вече се изчерпах в търсенето му.Благодаря Ви предварително за съветите.
Ето видеото във което може да се чуе и промяната в работата на мотора. https://www.youtube.com/watch?v=e8xLajAoxHw
Ето видеото във което може да се чуе и промяната в работата на мотора. https://www.youtube.com/watch?v=e8xLajAoxHw
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
driftline написа:Здравейте колеги.От известно време имам ходене по мъките с една кола - m57tu2 двигател.Колата не винаги работи равномерно на празен ход.Дюзите са свалени и проверени в БОШ сервиз и по думите на майстора са отлични.Въведени са и нови кодове, но на моменти колата не работи равномерно.При изключване на корекцията в този момент колата се оправя след това отново започва.Във видеото което ще споделя отдоло се вижда как дюзите менят стойностите си постоянно.Понякога застават така както трябва да бъдат в нормални граници и колата заработва нормално.ДПФ и ЕГР са изолирани.Моля за съвет къде да търся проблема, защото вече се изчерпах в търсенето му.Благодаря Ви предварително за съветите.
Ето видеото във което може да се чуе и промяната в работата на мотора. https://www.youtube.com/watch?v=e8xLajAoxHw
Нещо не ми изглеждат никак добре, налягането в рела постоянно ли е? Да не би клапана за регулиране да не държи нужното налягане и от там да има тези проблеми?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани