Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
Пада.
Първата снимка е на студен мотор.
Втората снимка е на топъл мотор.
А от какво може да дава такива колебания? До преди 3-4 седмици, или 3-400 км в моя случай, не се колебаеше така. На студен мотор, даваше стойностите, които дава в момента на топъл.
Първата снимка е на студен мотор.
Втората снимка е на топъл мотор.
А от какво може да дава такива колебания? До преди 3-4 седмици, или 3-400 км в моя случай, не се колебаеше така. На студен мотор, даваше стойностите, които дава в момента на топъл.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Пада.
Първата снимка е на студен мотор.
Втората снимка е на топъл мотор.
А от какво може да дава такива колебания? До преди 3-4 седмици, или 3-400 км в моя случай, не се колебаеше така. На студен мотор, даваше стойностите, които дава в момента на топъл.
От много неща, но в случая леко износване в цилиндър/сегменти, примерно, би се проявило на по-студено време... Може и дюзата да си има някакъв начален проблем, но така може да кара много време - няма да счупи нищо друго, понеже колата не работи под голям товар и продължително на студен мотор предполагам...
Ако хептен искаш да видиш има ли драма, премери компресията през свещите - ако е еднаква, може да си обърнеш внимание на дюзата, докато е в началото.
Re: Стойности на дюзи при 60
Ясно, благодаря за отговорът. Скоро предстои смяна на масло и филтри и разни други работи, така че ще се погледне компресията.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, предложете стендаджия от който сте доволни. Гледам на повечето не им се занимава да ги свалят, но аз търся човек, на когото да оставя колата, да свали/провери/почисти и да ми даде статус (или да ги качи ако са наред).
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
drago9205 написа:Колеги, предложете стендаджия от който сте доволни. Гледам на повечето не им се занимава да ги свалят, но аз търся човек, на когото да оставя колата, да свали/провери/почисти и да ми даде статус (или да ги качи ако са наред).
От моя опит, не е рентабилно това, защото подобни сервизи взимат 30 лева на дюза за монтаж/демонтаж, след което идват и 15-20 за стендоване, което значи, че на 6 цилиндров мотор си 300 лева назад само за да разбереш какво е положението...
Инак преди много време за подобно нещо съм ползвал НН Сервиз в София - сметката беше на 800 лева, като 4 дюзи бяха за реглаж и ми дадоха една бобина втора ръка, че моята беше спукана. Оттогава сам се оправям...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Брат, човека очевидно не може или не желае сам да ги сваля. Пак ще спомена Свилен за София, с изричното уточнение, че не ми е никакъв!! Но човека изглежда свестен (макар и малко дръпнат) и ще си свърши работата както трябва.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:Брат, човека очевидно не може или не желае сам да ги сваля. Пак ще спомена Свилен за София, с изричното уточнение, че не ми е никакъв!! Но човека изглежда свестен (макар и малко дръпнат) и ще си свърши работата както трябва.
Ако ще е по горните цени, пак е по-изгодно някой да ги свали - може да се спазари за около 100-ина лева. Но 30 на дюза излиза двойно...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Последно преди 3 години някъде съм му носил дюзите ми на Е39-ката, и си спомням, че каза, че може и да му се закара колата, и той да си ги свали/качи, но цени не помня. Може да му се намери телефона в гугъл, и да го пита колегата. Аз на другите сервизи в София не бих се доверил, че си еб@.... ....
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
Благодарско колеги, просто нямам удобни условия за сваляне, колата седи на външен паркинг, нямам гараж, затова търся такива варианти за демонтаж.
Тази седмица ще звънна на Свилен.
Тази седмица ще звънна на Свилен.
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, моля за съвет! Колата е Е91 2005 г. 231 к.с. Преди една година премахнах ДПФ и катализатор, направен е ремап, спряна е регенерацията. От няколко месеца забелязвам, че при нормален трафик за София (в задръстванията) колата започва да пуши синкаво-сив дим, също така ми се налагаше на около седмица да доливам охладителна течност около 300 мл. По съвет на колеги смених охладителя на ЕГР с презумцията, че може да е спукан, и да пропуска охладителна чечност в колектора, та от там и пушека.... След смяната почти нищо не се промени. Преди десетина дни смених отново охладителя, с презумцията, че съм попаднапак на спукан... Е пак нищо не се промени, освен, че сега май не губи течност, но пушека си остана.... Интересното е, че работи на място, и започва да пуши, форсирам двигателя и изчиства, пак я оставям да работи на ниски обороти и след 30-40 секунди пак започва да пуши Свалих платеното приложение от преди няколко поста, и прикачвам снимка на показателите на дюзите. Моля някой за разяснение, при каква работна температура да закача колата пак, и какви са допустимите параметри? Какво да очаквам от тук на сетне Приемам всякакви съвети! Благодаря!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
EGR трябва да се изключи, мога да ти го спра ако си в София.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:EGR трябва да се изключи, мога да ти го спра ако си в София.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Човека при който премахнах другите неща каза, че е изключен. Аз как мога да проверя? Иначе съм от София, и ако не е изключен ще се радвам да го направим. Благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Ами като гледам имаш bimertool, виж на live data, дали седи затворен или не. Стойността когато е затворен е 5%, ако показва повече значи не е спрян.Dani Dupeto написа:vld написа:EGR трябва да се изключи, мога да ти го спра ако си в София.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Човека при който премахнах другите неща каза, че е изключен. Аз как мога да проверя? Иначе съм от София, и ако не е изключен ще се радвам да го направим. Благодаря!
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Когато е спрян,не е ли добре да се разкара всичко от тази система?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Все тая, на практика се обезмисля седенето и на егр и на охладителя. Най малко трябва да се затапят газовете още на изпускателя иначе охладителя дава фира от прегряване.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани