Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
andy написа:Не
По какъв начин може да се разбере, че имаме пикаеща дюза преди да е станало късно и без да сваляме и изпращаме на стенд дюзите ?
Само да добавя, ако някой ми каже да гледам стойностите на цилиндрите, че това не е начинът, защото на тези стойности влияят много неща.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
Сваляш и даваш на стенд.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, когато едната дюза е много на -, някъде -2.5~-2.8 а другите са на +0.8 да я компенсират, това е при външни температури под 5 градуса и когато не е палена 1-2 дни, 5-6 секунди след запалване, като стойностите бързо сенормализират и на температура от около 50 градуса на двигателя, про лемната дюза е на -0.8 а останалите с по-добри стойности.
Как да разбирам, какъв е проблема и колко мога да карам така?
При палене в топло време, дюзите са с по-добри показатели.
Реално външната температура/температурата на двигателя, пряко влияе на показателите.
Как да разбирам, какъв е проблема и колко мога да карам така?
При палене в топло време, дюзите са с по-добри показатели.
Реално външната температура/температурата на двигателя, пряко влияе на показателите.
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Колеги, когато едната дюза е много на -, някъде -2.5~-2.8 а другите са на +0.8 да я компенсират, това е при външни температури под 5 градуса и когато не е палена 1-2 дни, 5-6 секунди след запалване, като стойностите бързо сенормализират и на температура от около 50 градуса на двигателя, про лемната дюза е на -0.8 а останалите с по-добри стойности.
Как да разбирам, какъв е проблема и колко мога да карам така?
При палене в топло време, дюзите са с по-добри показатели.
Реално външната температура/температурата на двигателя, пряко влияе на показателите.
Погледни мнението над твоето.
Това явно е единствения начин.
Re: Стойности на дюзи при 60
Май май, щем нещем, ще се хващам на хорото. За София има ли някой наистина добър майстор, който сваля, стендва, ако трябва поправя и накрая качва дюзите?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Май май, щем нещем, ще се хващам на хорото. За София има ли някой наистина добър майстор, който сваля, стендва, ако трябва поправя и накрая качва дюзите?
Ако имаш и някакви други симптоми, свали ги на стенд. Но по принцип лоша дюза се вижда на загрял мотор - ако имаш такава, корекцията й ще се влошава с повишаване температурата на мотора, респективно времето, през което дюзата работи - колкото по-дълго работи, толкова корекцията става по-голяма, докато стигне някаква граница разбира се.
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:swetlioo написа:Май май, щем нещем, ще се хващам на хорото. За София има ли някой наистина добър майстор, който сваля, стендва, ако трябва поправя и накрая качва дюзите?
Ако имаш и някакви други симптоми, свали ги на стенд. Но по принцип лоша дюза се вижда на загрял мотор - ако имаш такава, корекцията й ще се влошава с повишаване температурата на мотора, респективно времето, през което дюзата работи - колкото по-дълго работи, толкова корекцията става по-голяма, докато стигне някаква граница разбира се.
При мен е обратното.
След като загрее колата, всички дюзи влизат в нормите между -0.5 до +0.5, като при леко форсиране на място до 1200 оборота, почват да клонят към 0.0, а отпускайки педала на газта, постепенно пак се връщат към стойности от -0.5 до + 0.5 или по-добри даже.
Отделно от това, колата няма нито един друг симптом на проблемна дюза.
Не чука от към дюзите.
Не пуши бяло, жълто, синьо или черно, независимо на място ли работи, в движение ли е, топла ли е студена ли е.
Не тресе мотора, дори когато отида в менюто, където се виждат оборотите на цилиндрите, т.е. дюзите работят без корекции.
Разходът е повече от нормален, около 6-6.5 магистрално каране, около 8-9 градско в момента и около 5 междуградско. Тук трябва да отбележа, че този разход се подобри, след като смених подкачващата помпа, която се намира под предната седалка. Изгоря ненадейно лятото.
Вървежът също се подобри след смяната на помпата, като колата върви много добре, без да се замисля, при подаване на газ рязко, не губи мощност, не влиза в аварийни режими.
Не ми дава никакви грешки, освен 1, която я има от както съм купил колата. Купих я с махнати катализатори и ми дава грешка за Кислороден сензор, няма връзка с него - не съм се и опитвал да оправям този проблем.
Не ми пълни маслото с нафта.
Не тече нафта около дюзите.
Единствено, когато е студено, под 5 градуса, пали с претрисане около 1-2 секунди. Когат е по-студено, да речем под 0 или -5 градуса, пали една идея по-трудно, с малко повече претрисане в рамките на 4-5 секунди и изчиства.
Дюзите ги гледам от както я имам 3,5 г и винаги дават едни и същи стойности, с изключение на тази зима, на 1-ви цилиндър взе да дава стойности между -2.8 когато е било най-студено( това е в рамките на 4-5 секунди и много бързо се подобрява) и -1,7 когато е около 5 градуса. Когато паля, при температури над 10 градуса, дюзата дава стойност от -1.2 и тръгва бързо да се нормализира.
Общо взето, директно се влияе от външната температура и загряването на двигателя.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Нямаш грешки за свещите, но според мен свещта на тоя цилиндър скоро ще се предаде. Виж налягането в рейла в момента и веднага след палене - ако не мърда, дюзата ти по всяка вероятност е ок. На празен ход по спомен държеше около 300 бара в рейла.
Re: Стойности на дюзи при 60
Гледал съм налягането, искаше някъде около 410 бара, при завъртане на стартераи в момента на самото палене вдига 390 бара и няма и секунда след това дава около 410 и така си държи искано-дадено налягане през цялото време, без да варира, да спада драстично, да се вдига или играе.
Когато купих колата ми даваше грешка за свещта в 1-ви цилиндър. Смених всички 4 свещи с напълно нови Беру, но грешката остана. Следователно смених и релето с чисто ново на Беру и грешката изчезна. След близо година, пак се появи. Тогава ми смениха релето гаранционно, по някакво чудо, като грешката изчезна веднага. От тогава повече от 2 години не е имала грешка за свещи или реле.
И аз започнах да се съмнявам в свещта или в релето, но от какво може да се повреждат?
Когато сменях свещите, махнах пеперудите в колектора, като ги срязах самите клапи, но не сложих тапи, ами си върнах фабричните механизми. Дали пък това нещо не ебава 1-ви цилидър, въпреки че до колкото помня и преди тази интервенция, пак стойностите му бяха доста на - в сравнение с останалите цилиндри?
Когато купих колата ми даваше грешка за свещта в 1-ви цилиндър. Смених всички 4 свещи с напълно нови Беру, но грешката остана. Следователно смених и релето с чисто ново на Беру и грешката изчезна. След близо година, пак се появи. Тогава ми смениха релето гаранционно, по някакво чудо, като грешката изчезна веднага. От тогава повече от 2 години не е имала грешка за свещи или реле.
И аз започнах да се съмнявам в свещта или в релето, но от какво може да се повреждат?
Когато сменях свещите, махнах пеперудите в колектора, като ги срязах самите клапи, но не сложих тапи, ами си върнах фабричните механизми. Дали пък това нещо не ебава 1-ви цилидър, въпреки че до колкото помня и преди тази интервенция, пак стойностите му бяха доста на - в сравнение с останалите цилиндри?
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колега не се вкарвай във филми с дюзи и т.н. Виж както те е посъветвал и колегата по-горе нещата свързани с подгрева ти как са! При мен до преди месец имах претрисане за около секунда-две при температури около и под 5 градуса, но аз си знаех, че 3 свещи са фира(даваше ми ги като грешка). След смяната на въпросните вече няма тресене и веднага след развъртането си мотора се успокоява. Почни от по-простичките неща. Успех и със здраве!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Стойности на дюзи при 60
ceco_kd написа:Колега не се вкарвай във филми с дюзи и т.н. Виж както те е посъветвал и колегата по-горе нещата свързани с подгрева ти как са! При мен до преди месец имах претрисане за около секунда-две при температури около и под 5 градуса, но аз си знаех, че 3 свещи са фира(даваше ми ги като грешка). След смяната на въпросните вече няма тресене и веднага след развъртането си мотора се успокоява. Почни от по-простичките неща. Успех и със здраве!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Благодаря,
Но въпроса е, че няма грешки, свещи и реле са сменени, от къде да започна и какво да гледам?
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Стойности на дюзи при 60
Значи имаше случай тук съм чел на прецакано реле, но грешка няма. Но да не те объркам......дай от по-простото. Свали въпросната свещ и я замери. После вече мисли релето..... Виж огледай и кабелите към него. Сам ли извършваш манипулациите по колата си? Ако е така няма какво да чакаш..... действай и вярвам, че ще пишеш после. Успех!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Стойности на дюзи при 60
Да сам се занимавам, чета разучавам и се захващам, като за тези проверки, ще почакам малко по-топли дни, че колата е на 17 г все пак, да не се изпочупят пластмасите.
Самите свещи, пък и релето как се замерват и тестват, след като ги сваля?
Ако има тема във форумът моля за линк.
Самите свещи, пък и релето как се замерват и тестват, след като ги сваля?
Ако има тема във форумът моля за линк.
- D.Hill
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19.08.2020
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525
Re: Стойности на дюзи при 60
Свещи се мерят за верига спрямо корпус с мултицет или се подават 5 волта и се гледа дали загрява. Или прекъсват или дават на късо и прегаря моста за свещта в релето. Може да се проверят и перата на куплунга на релето за окисляване.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани