Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от aktros » 12 Яну 2022, 8:49

Моята като е студена работи по добре. Загрее ли го има това леко пропушва е на обороти но не всеки път. Някой път работи без грам дим някой път пропушва. Взех една добавка на бардал за 30л и ще видим кво ще се случи. Тъкмо имам път към София

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от aktros » 19 Яну 2022, 20:11

Да кажа за моя проблем, че се оправи!! Днес имах път до Пловдив и след пристигане трябваше да чакам два часа и реших да се поровя в нея. Първо оставих да загрее хубаво и след това я закачих да видя какво ще покажат стойностите на дюзите а те бяха перфектни. Но сивия пушак на обороти леко се виждаше пак и при изфорсирване пак леко сивкав абе както и да я цепя черен дим не виждам. Реших да видя MAF- сензора и видях, че показва на обороти високи стойности 620mg. 650mg а до колкото съм запознат той трябва да е 430-450 на обороти. След което реших да го откача и да пробвам без него и КВО да видя пушак няма. Тръгнах да я по карам вървеше по абсолютно същия начин както и с него. Сега като и смачка педала изпушва леко черен дим както трябва да бъде и след това няма нищо. На обороти също не пуши което много ме дразнеше тези дни ще купя нов и ще ви пиша кво се случва

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от andy » 20 Яну 2022, 13:03

Направи един ресет преди да го смениш с нов и виж дали ще има промяна.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 20 Яну 2022, 13:18

swetlioo написа:"Откраднато" от форумът на VW:

Re: и пак за дюзите-какво означават показанията
МнениеНед 16 сеп 2012 8:53


ECU-то , няма как да разбере какво е реалното количество впръскано гориво и какво всъщност е състоянието на дюзите. Това, което виждаш на 13-ти канал всъщност е корекцията на гориво, която ЕЦУ-то прави за да запази плавното въртене на коляновият вал . Обяснявам :
По датчика на коляновият вал, ЕЦУ-то "вижда" ъгловата скорост на въртене за всеки такт. Ако по някаква причина при някой от тактовете, вала избързва или изостава се прави корекция на впръскването. Целта е коляновият вал да се върти максимално равномерно. Именно големината на тази корекция за всеки цилиндър виждате на 13-ти канал :) .
Да, причината може да е проблем във впръскването на самата дюза, но със същата тежест, проблема може да е от проблем в компресията на цилиндъра(клапан, сегмент) , разбит (дебалансиран) маховик , и всичко , което би довело да дебаланс на мотора.
Така, че Когато се гледат тези стойности, не трябва веднага да се заключава-"Дюза" !
Примерно , ако видиш, че на 1-ви и 4-ти цилиндър са в + а на 3-ти и 2-ри за в - (или обратно), това по скоро навежда на проблем с маховика . А за да се установи със сигурност проблема дали е дюза или друг проблем с мотора, просто се разменят местата на дюзите и киризиш, дали корекциите се местят с тях, или си остават на същите цилиндри, както са били .

Някой има ли мнение по написаното?
Аз конкретно си питам по моя проблем, описан в предните постове.
Какво би повлияло при мен? Свещи и реле работят.
Вярно не написаното. Чрез корекциите дде се опитва да балансира работата на цилиндрите

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от aktros » 20 Яну 2022, 21:42

Ще пробвам колега с адаптация но съм правил мисля преди няколко месеца и мисля, че полза май нямаше много. Но след това го пръсках със специален спрей за дебитомер и не съм правил адаптация тогава. Днес се прибрах от Пловдив до Варна с изключен дебитомер и ми хареса много как върви. Само, че при изключен дебитомер двигателя започва да работи по грубо и ще пробвам с адаптация и ако няма резултат взимам нов, че ме дразне как работи мотора по грубо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от aktros » 22 Яну 2022, 10:17

Ето и мойте дюзи при 45градуса беше мотора а на загрял бяха още по добри. И на дебитомера как държи по високи стойности от дадените
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от ceco_kd » 22 Яну 2022, 17:30

Да се обърна и аз към по запознатите: при мен също даваното количеството въздух е повече от исканото и се чудя на какво може да се дължи?

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Яну 2022, 17:56

ceco_kd написа:Да се обърна и аз към по запознатите: при мен също даваното количеството въздух е повече от исканото и се чудя на какво може да се дължи?

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
На какъв мотор? Обикновено това се наблюдава при изключен ЕГР.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от ceco_kd » 22 Яну 2022, 19:40

М57Д30 204 к.с. в х3. ЕГР си е там и не е изключен си мисля.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Яну 2022, 20:00

ceco_kd написа:М57Д30 204 к.с. в х3. ЕГР си е там и не е изключен си мисля.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Виж го на живи данни дали отваря.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от aktros » 22 Яну 2022, 21:34

Моя е изключен софтуерно и механично. Но немога да се сетя преди това как е бил понеже сега забелязвам разликата. На предната 3.0д 218к х3 знам, че бяха такива каквито трябва да са Тази е същата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от swetlioo » 29 Яну 2022, 18:06

mass.jpg
RPM.jpg
temp.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от swetlioo » 03 Фев 2022, 18:35

20220203_182817.jpg
20220203_182809.jpg


Ето снимки и на напълно студен мотор, 5 секунди след запалване, като колата не е работила от 4 дни.
Струва ми се, че има нещо на 3-ти цилиндър.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от aktros » 09 Фев 2022, 21:56

Колеги да ви попитам при премахнат ДПФ, ЕГР физически
и софтуерно нормално ли е на обороти на светофар в огледалото виждам на фаровете на колата зад мен как леко пуши и при тръгване няма нищо вече. Пропушва леко и най много го забелязвам на ксенонови или лед фарове се забелязва най вече. Мисля, че преди да махна ДПФ го нямаше това пропушване. А забравих да напиша, че х3. 3.0д 218к 2007г

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BWM e61 535d
Мечтае да кара: Валяк

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от borke_ » 23 Фев 2022, 17:40

20-градуса.jpg
86-градуса.jpg

Колеги, моля дайте мнение за тези стойности. Въобще да мъча ли с добавки или направо да ги давам за рециклиране? Колата е 535d, премахнат dpf,егр,вихрови клапи, ако има значение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook