Подаване на ток
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Подаване на ток
Здравейте,
Имам проблем с акумулатора, няма ток ,прекалено много е изтощен и колата неможе да запали.
Тъй като колата не е моя, а ми я повериха, и тъй като съм и жена
и то руса
моля Ви за съвет.
Как да й подам ток, без да изкарвам акумулатора, тъй като се намира в багажника, и няма как да го извадя оттам(трудно достъпен е).Къде се намират въпросните клеми - някъде отпред ли ????????????
Моля да ми обесните подробно процеса с подаването на ток
Проблем ли е ако колата не се кара още около 4 месеца, въпреки че е в закрит гараж и какво по кофти може да й стане????
Съжалявам и се извинявам ако ве1е има такава тема или в някоя от темите е писано за този проблем
Моля за съдействие и предварително Ви благодаря !!!!!!!!!!!!!
А забравих да кажа може би че колата е BMV 525 DA 2004г
Имам проблем с акумулатора, няма ток ,прекалено много е изтощен и колата неможе да запали.
Тъй като колата не е моя, а ми я повериха, и тъй като съм и жена


Как да й подам ток, без да изкарвам акумулатора, тъй като се намира в багажника, и няма как да го извадя оттам(трудно достъпен е).Къде се намират въпросните клеми - някъде отпред ли ????????????
Моля да ми обесните подробно процеса с подаването на ток
Проблем ли е ако колата не се кара още около 4 месеца, въпреки че е в закрит гараж и какво по кофти може да й стане????
Съжалявам и се извинявам ако ве1е има такава тема или в някоя от темите е писано за този проблем
Моля за съдействие и предварително Ви благодаря !!!!!!!!!!!!!
А забравих да кажа може би че колата е BMV 525 DA 2004г
- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: Подаване на ток
отпред като отвориш капака и погледнеш вдигателя в средата му трябва да има 1 пластмасова капачка със + на нея като е махнеш там има място за което се хваща клемата с която се дава + от другия акомулатор(или кола) а минуса го хващаш някаде за самото купе ако няма отбелязано точно определено място а за най-лесно мисля че ще ти е да викнеш някой с кабели за подаване на ток и да ги хванеш направо за акомулатора и нп

- LArgo50
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 11.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: конджул...
- Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR
Re: Подаване на ток
Отваряш предния капак, от твое дясно трябва да има червена капачка с едно плюсче на нея. Тя е някъде около ботуша на амортисьора, Там закачваш плюсовият кабел и някъде за някое болче защипваш минуса. Сигурно няма да ти помогна много, но нека да опита и някой друг с по изчерпателен отговор. И споко, нали знаеш- русо гладно нема 

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Подаване на ток
1. Oтваряш предния капак
2. Горе вдясно виждаш червена капачка с "+" на нея - отваряш я и закачаш там червения (плюсов) кабел
3. Вдясно от капачката има метална кръгла джаджа която стърчи нагоре - за тази джаджа закачаш черния кабел
4. Сега отсрещния човек ги закача на неговата кола (червения на плюса, черния на минуса или където реши той)
5. Сядаш вътре и вкарваш ключа без да палиш, и чакаш
6. Другия човек вдига оборотите и дава газ примерно 10 секунди, за да направи малко ток
7. Въртиш ключа и палиш (докато другия продължава да дава газ)
8. Като запали колата ти, без да я изгасяш, излизаш и първо откачаш плюсовия кабел, после минусовия и внимателно ги слагаш някъде на земята - и внимавай металните клеми да не се допират до нищо друго, нито помежду си, че може да стане късо!
9. Отиваш на фризьор по случай добре свършената работа
2. Горе вдясно виждаш червена капачка с "+" на нея - отваряш я и закачаш там червения (плюсов) кабел
3. Вдясно от капачката има метална кръгла джаджа която стърчи нагоре - за тази джаджа закачаш черния кабел
4. Сега отсрещния човек ги закача на неговата кола (червения на плюса, черния на минуса или където реши той)
5. Сядаш вътре и вкарваш ключа без да палиш, и чакаш
6. Другия човек вдига оборотите и дава газ примерно 10 секунди, за да направи малко ток
7. Въртиш ключа и палиш (докато другия продължава да дава газ)
8. Като запали колата ти, без да я изгасяш, излизаш и първо откачаш плюсовия кабел, после минусовия и внимателно ги слагаш някъде на земята - и внимавай металните клеми да не се допират до нищо друго, нито помежду си, че може да стане късо!
9. Отиваш на фризьор по случай добре свършената работа

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Подаване на ток
Относно некарането още 4 месеца.Времето вече се постопля и ако акумулатора е сравнително читав задължително трябва да се направи едно хубаво зареждане,за да изкара през тези месеци.Вариантите са два: 1.Зареждане на място,но това трябва да стане с подходящо зарядно и от човек,който е наясно. 2.Едно хубаво каране от 200-300 км.Ако не е много читав има вероятност да си замине. А относно колата,няма какво да и стане от изтощен акумулатор.Поздрави 

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Подаване на ток
След зареждането акумулатора трябва да се откачи, в противен случай алармата ще го изяде окончателно за 1 седмица.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Подаване на ток
Благодаря за съветите и доколкото съм разбрала ако не я карам следващите 4 месеца нищо няма да и стане по лошо, освен че после ще пищи от грешки и ще се чудим как да ги чистим и
И мисля да не ходя на фризъор а директно и аз да се закача за някоя от клемите или да си пусна и аз малко ток


И мисля да не ходя на фризъор а директно и аз да се закача за някоя от клемите или да си пусна и аз малко ток


- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Подаване на ток
val_vpa написа:Проблем ли е ако колата не се кара още около 4 месеца, въпреки че е в закрит гараж и какво по кофти може да й стане????
Проблем е ако не се кара. Може да дадеш да я поразтриваме чат-пат, ако на теб не ти се занимава. По-кофти от падането на акумулатора може да ѝ стане ако:
1. Я налегнат гризачи, нищо че е в закрит гараж.
2. Ѝ се смачкат гумите - после ще тресе при спиране, при определена скорост или и при двете. Напомпи ги повечко, ако няма да я дадеш да я разтриваме.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Подаване на ток
Jorjinio написа:отпред като отвориш капака и погледнеш вдигателя в средата му трябва да има 1 пластмасова капачка със + на нея като е махнеш там има място за което се хваща клемата с която се дава + от другия акомулатор(или кола) а минуса го хващаш някаде за самото купе ако няма отбелязано точно определено място а за най-лесно мисля че ще ти е да викнеш някой с кабели за подаване на ток и да ги хванеш направо за акомулатора и нп
На тази кола не се подава ток директно на акумулатора, може да изгориш някой модул. За това са направени клемите отпред в двигателния отсек, от там се подава и взима ток за палене. Та дори и за зареждане на акумулатора.

Re: Подаване на ток
Имам въпрос към Иво Борисов, Иво тъй като явно ти ги разбираш нещата, кажи ми моля те ако наистина колата не я карам към 4 5 месеца има ли проблем и какво толкова сериозно ще и стане. Тази кола освен собственика никой неможе да я извади от гаража и това е съвсем сериозно,
Благодаря Ви все пак за изчерпателните мнения и отговори
)) 
Благодаря Ви все пак за изчерпателните мнения и отговори


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Подаване на ток
Благодаря за мнението но колегите по горе които са писали, са по навътре в нещата за Е60/61 


Re: Подаване на ток
[youtube][/youtube]
val_vpa написа:Здравейте,
Имам проблем с акумулатора, няма ток ,прекалено много е изтощен и колата неможе да запали.
Тъй като колата не е моя, а ми я повериха, и тъй като съм и женаи то руса
моля Ви за съвет.
Как да й подам ток, без да изкарвам акумулатора, тъй като се намира в багажника, и няма как да го извадя оттам(трудно достъпен е).Къде се намират въпросните клеми - някъде отпред ли ????????????
Моля да ми обесните подробно процеса с подаването на ток
Проблем ли е ако колата не се кара още около 4 месеца, въпреки че е в закрит гараж и какво по кофти може да й стане????
Съжалявам и се извинявам ако ве1е има такава тема или в някоя от темите е писано за този проблем
Моля за съдействие и предварително Ви благодаря !!!!!!!!!!!!!
А забравих да кажа може би че колата е BMV 525 DA 2004г
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани