Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте отново приятели! Да се включа отново в темата.... нямах достатъчно дълго време за тестове и карах без бушон 13 -7,5А без проблеми общо взето.
Какво направих в теста:
-изключих предпазители 13,34,38,67 +аларма и газово устройство. - те всички отговарят по CAN, след което оставих колата без да я активирам по някакъв начин през престоя и до пада на консумацията. След около 2-3 минути консумацията от въпросните 6-7 Ампера спадат на около 0,46 както споменах мисля по горе. Продължих да изчаквам и след около 30-33 минути колата влезе в пълен покой - 0,01/2 макс. Следователно изчаках още около 10 минутки да видя дали ще има промяна (нямах търпение за повече тъй като самата процедура е доста бавна) . Почнах да слагам отново предпазителите по реда 13,38,67 и след всеки монтаж изчаквах по около 10 минутки да видя дали ще има промяна. За мое щастие нямаше.Всичко мина гладко без промени.Оставих 34-ти за накрая той отговаря за CCC modul и общо взето контролира всички тези компоненти. (Не зная дали е от него но е под съмнение защото не функционира и стартира само логото.). Монтирах 34-ти предпазител както продължаваше да е в покой и веднага вдигна консумацията на 4-6А но за кратко като след това спадна на около 1,4 след това на 0,56 /0,36 постоя около 15 минутки падна на 0,26 и така пак до към 33-тата минута от слагането на бушона след което влезе отново в покой 0,02 ампера. Тези 0,02А от който алармата и газовата са около 0,01А или по точно 0,007/8А .
Това е за сега ще има още опити предполагам,че в моя случай CCC modula може да е виновен.
За жалост преди време бях забравил 1 ELM включен в диагностичната букса за около 2-3 дни и може би той да е съсипал акумулатора тъй като е държал модулите активни.
Какво направих в теста:
-изключих предпазители 13,34,38,67 +аларма и газово устройство. - те всички отговарят по CAN, след което оставих колата без да я активирам по някакъв начин през престоя и до пада на консумацията. След около 2-3 минути консумацията от въпросните 6-7 Ампера спадат на около 0,46 както споменах мисля по горе. Продължих да изчаквам и след около 30-33 минути колата влезе в пълен покой - 0,01/2 макс. Следователно изчаках още около 10 минутки да видя дали ще има промяна (нямах търпение за повече тъй като самата процедура е доста бавна) . Почнах да слагам отново предпазителите по реда 13,38,67 и след всеки монтаж изчаквах по около 10 минутки да видя дали ще има промяна. За мое щастие нямаше.Всичко мина гладко без промени.Оставих 34-ти за накрая той отговаря за CCC modul и общо взето контролира всички тези компоненти. (Не зная дали е от него но е под съмнение защото не функционира и стартира само логото.). Монтирах 34-ти предпазител както продължаваше да е в покой и веднага вдигна консумацията на 4-6А но за кратко като след това спадна на около 1,4 след това на 0,56 /0,36 постоя около 15 минутки падна на 0,26 и така пак до към 33-тата минута от слагането на бушона след което влезе отново в покой 0,02 ампера. Тези 0,02А от който алармата и газовата са около 0,01А или по точно 0,007/8А .
Това е за сега ще има още опити предполагам,че в моя случай CCC modula може да е виновен.
За жалост преди време бях забравил 1 ELM включен в диагностичната букса за около 2-3 дни и може би той да е съсипал акумулатора тъй като е държал модулите активни.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Някои ОБД блутут адаптори не позволяват на колата да заспива и тя дава съобщение за това.
Чакай я по 60 минути, толкова е дълъг интервала заспиването на всички модули. Откачи си модула на ЦЦЦ сложи си бушона и виж дали ще заспи.
Чакай я по 60 минути, толкова е дълъг интервала заспиването на всички модули. Откачи си модула на ЦЦЦ сложи си бушона и виж дали ще заспи.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги, някой с carly или друг подходящ софт, който да погледне показанията за напрежение на акумулатор и ibs на неговата кола? И аз има съобщението за high rate ..., a като погледна горните показания, това на ibs-а винаги показва с 0.15-0.30 волта по-малко на запален мотор...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ivo_stz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Z3Ro* написа:Колеги, някой с carly или друг подходящ софт, който да погледне показанията за напрежение на акумулатор и ibs на неговата кола? И аз има съобщението за high rate ..., a като погледна горните показания, това на ibs-а винаги показва с 0.15-0.30 волта по-малко на запален мотор...
Колега, при мен е абсолютно същото положение. При четене с btool, показанията са около 0,2в по-малко от измерено с мултицет при акумулатора или при плюса в коша. Забелязъл съм същите показания и при диагностика с ИНПА и други. Към предното мнение - при закачен К+дкан кабел в буксата, но несвързан към телефон или лаптоп, забелязвам че след 2-3 часа излиза съобщението High rate of battery discharge. Предполагам че наличието на елемент в буксата пречи колата да заспи. Ако е от значение, автомобилът е 530и, м54.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани