DIY: Смяна на акумулатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Mariyan777
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.01.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 2004г 530D 218 к.с Ръчка
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Здравейте и благодаря за бързите отговори! Колектора най - вероятно не е проверяван . Ще е добре ако има такава акция да се отиде да кажат какво е, те поне би трябвало да знаят...
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Здравейте,
смених акумулатора с нов, на Бош S5, 95Ah (странно, но старият се оказа, че е на Мерцедес). Тъй като колата е е60, 530d от магазина ми казаха, че новият трябва да се регистрира. Разгледах темата, но нямам необходимите кабели и SW - ще трябва да направя това в сервиз.
Можете ли да ми препоръчате къде в София, кв. Младост могат да направят тази процедура (изключвам Bavaria Auto )?
Мерси предварително!
смених акумулатора с нов, на Бош S5, 95Ah (странно, но старият се оказа, че е на Мерцедес). Тъй като колата е е60, 530d от магазина ми казаха, че новият трябва да се регистрира. Разгледах темата, но нямам необходимите кабели и SW - ще трябва да направя това в сервиз.
Можете ли да ми препоръчате къде в София, кв. Младост могат да направят тази процедура (изключвам Bavaria Auto )?
Мерси предварително!
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Vra4anin написа:Колеги, нужно ли е да се кодира/регистрира акумулатор който не е нов, а е старият ползван на колата, но е бил свален да се зарежда?
Директно го слагам на колата, паля и т.н. или трябва кодиране?
Не е нужно. Директно слагаш, палиш и т.н.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Vra4anin написа:Колеги, нужно ли е да се кодира/регистрира акумулатор който не е нов, а е старият ползван на колата, но е бил свален да се зарежда?
Директно го слагам на колата, паля и т.н. или трябва кодиране?
Слагаш и палиш Първо ще ти светнат грешки по таблото но със завъртане волана в клайно ляво и след това крайно дясно изчезват
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Колеги, има ли някой от София или Плевен да ми регистрира новия акумулатор на Е65? Тъй като намерих само тази тема пиша тук.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Ако не си намерил кой да ти го регистрира аз мога за София.0000A6 написа:Колеги, има ли някой от София или Плевен да ми регистрира новия акумулатор на Е65? Тъй като намерих само тази тема пиша тук.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Смених стария оригинален БМВ AGM акумулатор 90Ah 900A с Бош AGM 95Ah 850A на колата от профила.
Регистрирах го веднага и първите впечатления са, че зарядното напрежение на място падна до 13,8-14,0 волта, което е нормално, т.к. IBS-a щади новия акумулатор. Интересно ми е обаче дали е нормално в движение да пада до 11,9-12,0 волта, понякога качва на 12,2, 13 и нещо или около 14 волта и на светофар пак отива на 13,8-14,0 като днес при по-дълъг престой на място със запален двг, покачи на 14,3-14,5
Със стария не ми е правило вчетатление да пада чак толкова в движение и зареждането сякаш винаги се въртеше около 14,3-14,5.
Гледам напрежението в скритото меню.
Регистрирах го веднага и първите впечатления са, че зарядното напрежение на място падна до 13,8-14,0 волта, което е нормално, т.к. IBS-a щади новия акумулатор. Интересно ми е обаче дали е нормално в движение да пада до 11,9-12,0 волта, понякога качва на 12,2, 13 и нещо или около 14 волта и на светофар пак отива на 13,8-14,0 като днес при по-дълъг престой на място със запален двг, покачи на 14,3-14,5
Със стария не ми е правило вчетатление да пада чак толкова в движение и зареждането сякаш винаги се въртеше около 14,3-14,5.
Гледам напрежението в скритото меню.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Нормално е, няма да се плашиш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Да повдигна темата.
Опитах се да намеря афтърмаркет акумулатор със същите параметри като оригиналния - AGM 90Ah, но при водещите марки няма такъв, а оригиналният е 916лв и за това го пропуснах като възможност.
Вчера си купих възможно най-близкия като параметри - Varta AGM 95Ah. По информация от първата страница на темата, няма как да се кодира с тези параметри и само го регистрирах като нов с BTool Expert.
Дали е възможно да се провери все пак за какъв акумулатор е кодировката и дали регистрацията е станала успешно с BTool Expert, защото алтернатора продължава да си блъска като при стария (който беше пътник) 14.80 - 14.90 - 15.00, под 14.60 не пада.
И друг въпрос - забелязах, че на плюсовата клема имаше капки (може би вода), но не знам как да разглобя изолационната конструкция на плюса, за да подсуша и изчистя. Най-мокро беше при черната малка клемичка с жълто-оранжевия кабел.
Дайте идея как се разкача тази малка клемичка и как се разглобява изолационната кутия.
Опитах се да намеря афтърмаркет акумулатор със същите параметри като оригиналния - AGM 90Ah, но при водещите марки няма такъв, а оригиналният е 916лв и за това го пропуснах като възможност.
Вчера си купих възможно най-близкия като параметри - Varta AGM 95Ah. По информация от първата страница на темата, няма как да се кодира с тези параметри и само го регистрирах като нов с BTool Expert.
Дали е възможно да се провери все пак за какъв акумулатор е кодировката и дали регистрацията е станала успешно с BTool Expert, защото алтернатора продължава да си блъска като при стария (който беше пътник) 14.80 - 14.90 - 15.00, под 14.60 не пада.
И друг въпрос - забелязах, че на плюсовата клема имаше капки (може би вода), но не знам как да разглобя изолационната конструкция на плюса, за да подсуша и изчистя. Най-мокро беше при черната малка клемичка с жълто-оранжевия кабел.
Дайте идея как се разкача тази малка клемичка и как се разглобява изолационната кутия.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gladiator_BG
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Здравейте,
Ще сменям акумулатора и реших сам да направя корекцията в амперажите чрез INPA. Кой от възможните избори е за моята кола Е90 320d N47 02.2008г. 177hp не е фейслифт. Някъде прочетох че няма как да стане. Каква ми е алтернативата?
Ще сменям акумулатора и реших сам да направя корекцията в амперажите чрез INPA. Кой от възможните избори е за моята кола Е90 320d N47 02.2008г. 177hp не е фейслифт. Някъде прочетох че няма как да стане. Каква ми е алтернативата?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Gladiator_BG написа:Здравейте,
Ще сменям акумулатора и реших сам да направя корекцията в амперажите чрез INPA. Кой от възможните избори е за моята кола Е90 320d N47 02.2008г. 177hp не е фейслифт. Някъде прочетох че няма как да стане. Каква ми е алтернативата?
ISTA-D
Carly for BMW
B-Tool Expert
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Gladiator_BG написа:...Ще сменям акумулатора и реших сам да направя корекцията в амперажите чрез INPA...
Ако под "корекция в амперажите" имаш предвид смяна на капацитета и/или вида на акумулатора, не можеш да го направиш с INPA, трябва ти NCS или Carly.
А относно избора на мотор, аз твоя не го виждам.
- Gladiator_BG
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Сегашния ми е 80Ah /не е AGM/ така и така ще го сменям мисля да сложа 85 или 90 Ah.
Carliy май искаше пълната версия за тази опция. Ще пробвам.с ista d. Малко големичка ми се видя 150гб но пък има място на харда
Благодаря за съветите.
Carliy май искаше пълната версия за тази опция. Ще пробвам.с ista d. Малко големичка ми се видя 150гб но пък има място на харда
Благодаря за съветите.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Gladiator_BG написа:Сегашния ми е 80Ah /не е AGM/ така и така ще го сменям мисля да сложа 85 или 90 Ah.
Carliy май искаше пълната версия за тази опция. Ще пробвам.с ista d. Малко големичка ми се видя 150гб но пък има място на харда
Благодаря за съветите.
80Ан AGM ти е пре достатъчен.
Може да се кодира с карли не е проблем.
- kstoyanov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: Старините си в Сардиния
Re: DIY: Смяна на акумулатор
vld написа:Gladiator_BG написа:Сегашния ми е 80Ah /не е AGM/ така и така ще го сменям мисля да сложа 85 или 90 Ah.
Carliy май искаше пълната версия за тази опция. Ще пробвам.с ista d. Малко големичка ми се видя 150гб но пък има място на харда
Благодаря за съветите.
80Ан AGM ти е пре достатъчен.
Може да се кодира с карли не е проблем.
С Карли може ли също да се регистрира нов акумулатор..? Пълната версия предполагам.
Става въпрос за ф10. Благодаря колеги.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани