DIY: Смяна на акумулатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Alexander82
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 4.08.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 520d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Благодаря за насоките.
Колегата vld ми съдейства.
Поздрави!
Колегата vld ми съдейства.
Поздрави!
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Тая сутрин смених акумулатора при тези акумулатори.бг на Сточна, ама нещо работата стана джаста-праста
Докато влезна да го платя, чичакът отвън беше разкачил стария. Питах го, не трябва ли нещо да се прави, преди да се разкача, каза "Споко".
Смених този на снимката 90Ah с някакъв AGM - Bosch 95Ah S5 A13.
Питах го тоя с Bosch tool-а, дето после обучи колата, че е с нов акумулатор, не трябва ли да се регистрира новия, щото е друг, тоя каза "Не. Не трябва".
Въпросът ми е, трябва ли да регистрира този новия Bosch?
Това е стария от BMW:
Докато влезна да го платя, чичакът отвън беше разкачил стария. Питах го, не трябва ли нещо да се прави, преди да се разкача, каза "Споко".
Смених този на снимката 90Ah с някакъв AGM - Bosch 95Ah S5 A13.
Питах го тоя с Bosch tool-а, дето после обучи колата, че е с нов акумулатор, не трябва ли да се регистрира новия, щото е друг, тоя каза "Не. Не трябва".
Въпросът ми е, трябва ли да регистрира този новия Bosch?
Това е стария от BMW:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Не съм спец, но миналата година като смених моят акумулатор малко се поразрових по форума и останах с впечетлението, че е хубаво (да не кажа задължително) да се регистрира щом старият и новият са с различни Ah
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: DIY: Смяна на акумулатор
И аз така мисля. Не мога да разбера тоя оригиналния на снимката AGM ли е, или не? По-скоро не е
Т.е. регистрирането на новия май е задължително? Ама тия служители там защо са сложени, да му се невиди
P.S. Готино поне е, че тоя Бош е произведен в Германия
Т.е. регистрирането на новия май е задължително? Ама тия служители там защо са сложени, да му се невиди
P.S. Готино поне е, че тоя Бош е произведен в Германия
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
AGM e.zAcK написа:И аз така мисля. Не мога да разбера тоя оригиналния на снимката AGM ли е, или не? По-скоро не е
Т.е. регистрирането на новия май е задължително? Ама тия служители там защо са сложени, да му се невиди
P.S. Готино поне е, че тоя Бош е произведен в Германия
Само трябва да го регистрираш няма нужда да кодираш друг капацитет.
Ако неможеш сам се обади да ти го направя.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- mitaka9585
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 18.12.2022
- Пол: Мъж
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Здравейте колеги само да питам.
Колата е е60 фейслифт. 3.0Д.
Акумолатора е 95А агм.
А колата е регистрирана на 90А агм.
Проблем ли е щото няма опция 95А за кодиране ?
Колата е е60 фейслифт. 3.0Д.
Акумолатора е 95А агм.
А колата е регистрирана на 90А агм.
Проблем ли е щото няма опция 95А за кодиране ?
- BabaIagaBG
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.10.2022
- Пол: Мъж
- Кара: собственик на Е60
- Мечтае да кара: Мечтае да я кара без проблеми
- Детайли за колата: 525i 2007 г. -> E60
N52B25
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Привет от изчетеното по темата дотук мога да кажа, че ако няма налична опция за твоя капацитет акумулатор посочваш най-близкия капацитет надолу!
т.е. ако имаш 95 или 92 Ah кодираш на най-близкото надолу -> именно 90 Ah.
т.е. ако имаш 95 или 92 Ah кодираш на най-близкото надолу -> именно 90 Ah.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани