ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 530D

ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????

Мнение от milenskia » 25 Окт 2011, 13:32

Мислех да купувам този автомобил,колата е 06.2004г. 530Д , внос от Италия , без сервизна книжка , това излезе на диагностиката във Варна Карс , кажете си мнението :

всмукателен колеткор смяна - 115.50 лв
хидравлична рейка смяна -220.00 лв
всмукателен колектор - 809.70 лв
външен кормилен накрайник - 148.89 лв

уплътнител втулка скоростна кутия смяна - 159.50
комплект картер с гарнитура АСК - 346.18
уплътнение АСК - 20.30

гумени тампони предни оптегачи смяна - 132.00
тампон горен носач - 2 х 60.73 = 121.46

носачи напречни смяна - 49.50
носач преден долен ляв - 373.45
носач преден долен десен - 373.45

шарнир долен десен към главина - смяна - 66.00
шарнир заден десен шенкел - 75.58

кормилна рейка - 2646.22
гумено каре кардан - 202.55

Най-много ме притеснява кормилната рейка , може ли БМВ на 195 000 км. да е с разбита кормилна рейка????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????

Мнение от Emooo » 25 Окт 2011, 14:47

Потърси за рейката във форума за е60 за да не се повтаряме, защото е писано много.
Tool - Fear Inoculum


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????

Мнение от jordanpar » 25 Окт 2011, 15:57

Нищо необичайно за диагностика на Е60 на такива години и километри.И клапите в колектора и рейката и всичките неща по окачването които си споменал са си консуматив и многобройните теми за всичко това говорят сами по себе си.Токлкова забележки не говорят за някаква немарливост на стария собственик--просто Е60 си е пълно с части които са си консумативчета и тва е.Италианецът е видял накъде отива колата,сметнал е за нерентабилно да я ремонтира и е направил най-разумното--продажба.
Ако цената на автомобила е достатъчно добра,сумирай тези разходи които спомена като необходими и си направи преценка дали си струва.
Накрайници,колектори,носачи и тампони са ти казали на нормални цени.Каре кардан,комплект картер с гарнитура и кормилна рейка има на далеч по ниски цени,като това не е за сметка на качество в никакъв случай.Специално за рейка мога да ти препоръчам да вземеш от тук
http://www.schmiedmann.com/5_series/e60/Spare_parts_brakes-chassi-suspenssion_etc/Steering_and_bearing-parts/page1.htm#18977 Все пак цени за рейка от 1100-1300 лева е далеч добре.Колектора аз лично само съм го свалил и съм премахнал пеперудите.Гарнитурата му си беше ОК затова че и тези 1000 лева могат да отпаднат.
Та ако смениш всичко това,обслужиш масла и филтри,изчистиш ЕГР,регистрация,каско,данък и ГО--грубо ти се събират около 6К лева докато се качиш да караш спокойно.Тва при условие че двигател,скоростна кутия и окачване и електроника не покажат нужда от други обслужвания освен обичайните.
Това са грубо 3200 евро.аз такъв автомобил бих купил ако е под 10 000 евро платен с фактура.ако има всички екстри за годината си и е запазен интериорно и екстериорно като вид.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????

Мнение от Alexch » 25 Окт 2011, 16:23

Колега, сигурен съм че някои от тези части могат да издържат още известно време/километри без проблем. Просто официалните дилъри са много пунктуални и препоръчват смяна дори когато това не е съвсем наложително. Има не един и два примера в други теми за това.
Цената за труд също е малко завишена, в смисъл че има по-евтини майстори и не по-некомпетентни (поне в София де). Частите също може да се намерят по-тънко.
Най-добре намери някой, който разбира да ревизира тази сметка и после направи калкулацията, която те е посъветвал колегата в горния пост.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 530D

Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????

Мнение от milenskia » 25 Окт 2011, 16:39

Благодаря ви за компетентните мнения , наистина са ми от полза .Все пак до сега не сам карал такава кола и незнам слабите места, колата е с премахнат ДПФ филтър и катализатор , от зад ауспуха е прав но и е доста черен. Най-вероятно колата е на повече от 195 000 километра. Салона е много добре запазен , а цената й е 21К.Много съм навит за такава кола , но искам да не излезе проблемна .

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook