ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- milenskia
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 530D
ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????
Мислех да купувам този автомобил,колата е 06.2004г. 530Д , внос от Италия , без сервизна книжка , това излезе на диагностиката във Варна Карс , кажете си мнението :
всмукателен колеткор смяна - 115.50 лв
хидравлична рейка смяна -220.00 лв
всмукателен колектор - 809.70 лв
външен кормилен накрайник - 148.89 лв
уплътнител втулка скоростна кутия смяна - 159.50
комплект картер с гарнитура АСК - 346.18
уплътнение АСК - 20.30
гумени тампони предни оптегачи смяна - 132.00
тампон горен носач - 2 х 60.73 = 121.46
носачи напречни смяна - 49.50
носач преден долен ляв - 373.45
носач преден долен десен - 373.45
шарнир долен десен към главина - смяна - 66.00
шарнир заден десен шенкел - 75.58
кормилна рейка - 2646.22
гумено каре кардан - 202.55
Най-много ме притеснява кормилната рейка , може ли БМВ на 195 000 км. да е с разбита кормилна рейка????
всмукателен колеткор смяна - 115.50 лв
хидравлична рейка смяна -220.00 лв
всмукателен колектор - 809.70 лв
външен кормилен накрайник - 148.89 лв
уплътнител втулка скоростна кутия смяна - 159.50
комплект картер с гарнитура АСК - 346.18
уплътнение АСК - 20.30
гумени тампони предни оптегачи смяна - 132.00
тампон горен носач - 2 х 60.73 = 121.46
носачи напречни смяна - 49.50
носач преден долен ляв - 373.45
носач преден долен десен - 373.45
шарнир долен десен към главина - смяна - 66.00
шарнир заден десен шенкел - 75.58
кормилна рейка - 2646.22
гумено каре кардан - 202.55
Най-много ме притеснява кормилната рейка , може ли БМВ на 195 000 км. да е с разбита кормилна рейка????
Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????
Потърси за рейката във форума за е60 за да не се повтаряме, защото е писано много.
Tool - Fear Inoculum
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????
Нищо необичайно за диагностика на Е60 на такива години и километри.И клапите в колектора и рейката и всичките неща по окачването които си споменал са си консуматив и многобройните теми за всичко това говорят сами по себе си.Токлкова забележки не говорят за някаква немарливост на стария собственик--просто Е60 си е пълно с части които са си консумативчета и тва е.Италианецът е видял накъде отива колата,сметнал е за нерентабилно да я ремонтира и е направил най-разумното--продажба.
Ако цената на автомобила е достатъчно добра,сумирай тези разходи които спомена като необходими и си направи преценка дали си струва.
Накрайници,колектори,носачи и тампони са ти казали на нормални цени.Каре кардан,комплект картер с гарнитура и кормилна рейка има на далеч по ниски цени,като това не е за сметка на качество в никакъв случай.Специално за рейка мога да ти препоръчам да вземеш от тук
http://www.schmiedmann.com/5_series/e60/Spare_parts_brakes-chassi-suspenssion_etc/Steering_and_bearing-parts/page1.htm#18977 Все пак цени за рейка от 1100-1300 лева е далеч добре.Колектора аз лично само съм го свалил и съм премахнал пеперудите.Гарнитурата му си беше ОК затова че и тези 1000 лева могат да отпаднат.
Та ако смениш всичко това,обслужиш масла и филтри,изчистиш ЕГР,регистрация,каско,данък и ГО--грубо ти се събират около 6К лева докато се качиш да караш спокойно.Тва при условие че двигател,скоростна кутия и окачване и електроника не покажат нужда от други обслужвания освен обичайните.
Това са грубо 3200 евро.аз такъв автомобил бих купил ако е под 10 000 евро платен с фактура.ако има всички екстри за годината си и е запазен интериорно и екстериорно като вид.
Ако цената на автомобила е достатъчно добра,сумирай тези разходи които спомена като необходими и си направи преценка дали си струва.
Накрайници,колектори,носачи и тампони са ти казали на нормални цени.Каре кардан,комплект картер с гарнитура и кормилна рейка има на далеч по ниски цени,като това не е за сметка на качество в никакъв случай.Специално за рейка мога да ти препоръчам да вземеш от тук
http://www.schmiedmann.com/5_series/e60/Spare_parts_brakes-chassi-suspenssion_etc/Steering_and_bearing-parts/page1.htm#18977 Все пак цени за рейка от 1100-1300 лева е далеч добре.Колектора аз лично само съм го свалил и съм премахнал пеперудите.Гарнитурата му си беше ОК затова че и тези 1000 лева могат да отпаднат.
Та ако смениш всичко това,обслужиш масла и филтри,изчистиш ЕГР,регистрация,каско,данък и ГО--грубо ти се събират около 6К лева докато се качиш да караш спокойно.Тва при условие че двигател,скоростна кутия и окачване и електроника не покажат нужда от други обслужвания освен обичайните.
Това са грубо 3200 евро.аз такъв автомобил бих купил ако е под 10 000 евро платен с фактура.ако има всички екстри за годината си и е запазен интериорно и екстериорно като вид.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????
Колега, сигурен съм че някои от тези части могат да издържат още известно време/километри без проблем. Просто официалните дилъри са много пунктуални и препоръчват смяна дори когато това не е съвсем наложително. Има не един и два примера в други теми за това.
Цената за труд също е малко завишена, в смисъл че има по-евтини майстори и не по-некомпетентни (поне в София де). Частите също може да се намерят по-тънко.
Най-добре намери някой, който разбира да ревизира тази сметка и после направи калкулацията, която те е посъветвал колегата в горния пост.
Цената за труд също е малко завишена, в смисъл че има по-евтини майстори и не по-некомпетентни (поне в София де). Частите също може да се намерят по-тънко.
Най-добре намери някой, който разбира да ревизира тази сметка и после направи калкулацията, която те е посъветвал колегата в горния пост.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- milenskia
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 530D
Re: ДИАГНОСТИКА В БМВ ДИЛЪР-ПРИ ПОКУПКА, ВЪПРОСИ????
Благодаря ви за компетентните мнения , наистина са ми от полза .Все пак до сега не сам карал такава кола и незнам слабите места, колата е с премахнат ДПФ филтър и катализатор , от зад ауспуха е прав но и е доста черен. Най-вероятно колата е на повече от 195 000 километра. Салона е много добре запазен , а цената й е 21К.Много съм навит за такава кола , но искам да не излезе проблемна .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани