Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BPFC
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
Някои да има някаква идея, как аджеба може да се ресетне тоя сензор, намерих как става за Е46 за Е39 и т.н., ама за Е60 никъде нищо!?! Става въпрос без да се ходи при дилър, там ми е ясно, че ще го направят, ама кой знае какъв сложен проблем ще ми намерят още че да ми вземат $$$.
- zdravko_boqdjieff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Air Bus a380
- Детайли за колата: 535d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
палиш , завиваш докрай на ляво после на дясно и готово!нещо такова беше
дано стане

Никога,никога не се предавай!!!
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
без програма не знам да става,ако минаваш към Бургас безплатно ти го правя
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
Ето какво казва WDS:
Steering angle sensor calibration
The zero position of the steering angle is specified during calibration.
Calibration of the steering angle sensor is necessary after the following operations:
•Replacement of the steering column control centre
•Reprogramming of the steering column control centre
•Adjustment work on the steering-angle geometry
•Any work on the steering or front suspension
•Replacement of the control unit of the Electronic Damper Control (EDC)
The following actions are carried out here in the control units:
•The existing correction value of the steering-angle sensor is deleted.
•This leads to entry of the fault ”9501 Steering-angle sensor not calibrated” in the steering column switch centre.
•The new correction value of the steering-angle sensor is entered.
•The fault code memory in the steering column switch centre is deleted.
•The comparative values in the DSC and EDC are reset
Calibration is not possible if the vehicle identification number stored on the steering column control centre is not correct.
Steering angle sensor calibration
The zero position of the steering angle is specified during calibration.
Calibration of the steering angle sensor is necessary after the following operations:
•Replacement of the steering column control centre
•Reprogramming of the steering column control centre
•Adjustment work on the steering-angle geometry
•Any work on the steering or front suspension
•Replacement of the control unit of the Electronic Damper Control (EDC)
The following actions are carried out here in the control units:
•The existing correction value of the steering-angle sensor is deleted.
•This leads to entry of the fault ”9501 Steering-angle sensor not calibrated” in the steering column switch centre.
•The new correction value of the steering-angle sensor is entered.
•The fault code memory in the steering column switch centre is deleted.
•The comparative values in the DSC and EDC are reset
Calibration is not possible if the vehicle identification number stored on the steering column control centre is not correct.
- BPFC
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
bojky написа:без програма не знам да става,ако минаваш към Бургас безплатно ти го правя
Колега с каква програма се прави, ако не е тайна разбира се. Понеже и аз си имам кабелче и си програмирам разни неща, ама това специално, не мога да го намеря как става.
А днес ходих и до М-кар, и онея шматки ми викат че сензора бил за смяна, т.е. 800лв., при положение, че аз на диагностиката с ГТ1, си виждам че сензора си работи и просто при средно положение на волана, той отчита +53 градуса.
Така, че ако не е тайна и споделиш как се прави тая операция, ще почерпя като идвам към Бургас

- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
- BPFC
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
badjo E60 написа:Ето така става.
http://youtu.be/17kSXFG6CII
Сори, колега ама това е съвсем различно. Това е заключило волана, и на мен ми се е случвало един път зимата, ама то се оправи с гасене и палене.
При мен проблема е такъв, че при средно положение на волана сензора отчита, че е на +54 градуса, това се вижда с ГТ1-то. И в случая се получава така, че левия мигач ми изключва по-късно, и още по-лошото ми изключва блокажите, понеже тоя градус на волана, има значение за блокирането при приплъзване най-вероятно. Т.е. трябва да стане така, че при средно положение на волана да си показва 0 градуса ъгъл на завъртане:)
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
с гт 1-то се прави,щом го виждаш че работи,се нуждае от ресетване и калибриране.Отиваш в сервизни функции,от там избираш шаси и след това въпросният сензор и си ти
- BPFC
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
bojky написа:с гт 1-то се прави,щом го виждаш че работи,се нуждае от ресетване и калибриране.Отиваш в сервизни функции,от там избираш шаси и след това въпросният сензор и си ти
Хам, мерси колега...аз уж рових там, ама така и не успях да го открия...ще потърся пак!
- BPFC
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
Re: Steering Angle Sensor - Нулиране/Рестартиране
Така преди всичко да искам разрешение да напсувам доста яко М-кар!!!
Едва днес ми остана време да закача колата на компа и какво изскочи, че след намесата на компетентните М-кар, сензора наистина вече не работи. Ясно е че те са направили нещо за да не работи, въпроса е какво?!?
Дали може по някакъв начин да са изключили самия модул чрез програмиране, защото днеска като разглобих всичко по-волана, не видях да са пипали нещо конкретно из вътрешностите, така че остава вариант, да е спряно чрез комютър.
Но дали ще мога да го активирам пак, защото съм на 100% сигурен, че преди това сензора работеше. Освен, че на ГТ1, го виждах на колко градуса е, освен това мигачите си ми работиха коректно, като просто единия изключваше по-рано а другия по-късно. Е сега и двата не работят, т.е. включвам си ги но трябва и да ги изключвам ръчно.
Така че да им е*а п*****а м***а на М-кар, за 1000лв. какво ли не правят!!!
Моля, ако някои има идея, дали може по някакъв начин да видя нали модула е спрян, примерно чрез NCS Expert или подобно, да помогне!
Благодаря!
Едва днес ми остана време да закача колата на компа и какво изскочи, че след намесата на компетентните М-кар, сензора наистина вече не работи. Ясно е че те са направили нещо за да не работи, въпроса е какво?!?
Дали може по някакъв начин да са изключили самия модул чрез програмиране, защото днеска като разглобих всичко по-волана, не видях да са пипали нещо конкретно из вътрешностите, така че остава вариант, да е спряно чрез комютър.
Но дали ще мога да го активирам пак, защото съм на 100% сигурен, че преди това сензора работеше. Освен, че на ГТ1, го виждах на колко градуса е, освен това мигачите си ми работиха коректно, като просто единия изключваше по-рано а другия по-късно. Е сега и двата не работят, т.е. включвам си ги но трябва и да ги изключвам ръчно.
Така че да им е*а п*****а м***а на М-кар, за 1000лв. какво ли не правят!!!
Моля, ако някои има идея, дали може по някакъв начин да видя нали модула е спрян, примерно чрез NCS Expert или подобно, да помогне!
Благодаря!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани