DPF премахване
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
DPF премахване
колеги някои може ли да ми каже каде в софия може да ми го премахнат софтуерно,и ако го е правил каде на Е60 3.0 дизел
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: DPF премахване
Аз съм с махнат филтър. Сам си го премахнах софтуерно. Ако някой иска съвети, помощ да пише на лично
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: DPF премахване
Emooo написа:Освен софтуерно трябва ли да се премахва нещо механично?
Е няма такъв въпрос


Всмисъл освен филтъра ли?
Re: DPF премахване
Въпроса е: Софтуерното премахване казва на компютъра да не отчита грешка за вече запушения филтър. Обаче ако е запушен този филтър и стои на аупуха и пречи на излизането на газовете тогава трябва да има и механично премахване - тоест да се свали и да се сложи куха тръба примерно.
Tool - Fear Inoculum
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: DPF премахване
Ами много ясно че ако дезактивираш филтъра в ЕКУто на колата, ще трябва да го махнеш и физически и да сложиш права тръба на негово място (не е добре да го изтърбушваш). Най-малкото защото функцията на регенериране ще е дезактивирана и ще се запуши.
Re: DPF премахване
vgza написа:Ами много ясно че ако дезактивираш филтъра в ЕКУто на колата, ще трябва да го махнеш и физически и да сложиш права тръба на негово място (не е добре да го изтърбушваш). Най-малкото защото функцията на регенериране ще е дезактивирана и ще се запуши.
Това от опит ли го казваш, защото имаше колеги твърдят, че ДПФ филтъра след като му истече живота почва да се стопява и се издухва през ауспуха? Ако те са прави то значи че не се налага да се слага тръба.
Tool - Fear Inoculum
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: DPF премахване
Emooo написа:vgza написа:Ами много ясно че ако дезактивираш филтъра в ЕКУто на колата, ще трябва да го махнеш и физически и да сложиш права тръба на негово място (не е добре да го изтърбушваш). Най-малкото защото функцията на регенериране ще е дезактивирана и ще се запуши.
Това от опит ли го казваш, защото имаше колеги твърдят, че ДПФ филтъра след като му истече живота почва да се стопява и се издухва през ауспуха? Ако те са прави то значи че не се налага да се слага тръба.
Кой ви ги говори тез неща


Ти изчакай да ти се запуши филтъра, тъкмо после да ни разказваш как е да си караш колата в лимп мод

И виж някой майстор ако има такъв филтър да ти покаже какво представлява отвътре, веднага ще ти стане ясно че просто филма със саморазпада не се прожектира

- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: DPF премахване
Забравих да допълня че говоря от личен опит. И пак повтарям, ако си го махаш, задължително си направи права тръба, просто нямам думи как се променя педала на газта



Re: DPF премахване
Колеги, само от датчика за налягане ли се дава информация на компютъра за нуждата от регенерация на ДПФ-а? Моя филтър го махам тези дни и се чудех дали хипотетично не може да се манипулира софтуерно само датчика за налягане да дава определена норма на налягане към компа (ниска норма) и така колата да знае, че няма нужда от регенерация. Целта е да не се премахва целия цикъл за ДПФ от ЕКУ-то, флашове и т.н., а да се манипулират данните от датчика за налягане?
Иначе в ДПФ-а мисля, че има още датчик за температура и ламбда сонда (говоря за ДПФ и катализатор в едно тяло), но те май са преди ДФФ-а и незнам дали участват в процеса за подаване на данни към компа относно регенерацията...
Иначе в ДПФ-а мисля, че има още датчик за температура и ламбда сонда (говоря за ДПФ и катализатор в едно тяло), но те май са преди ДФФ-а и незнам дали участват в процеса за подаване на данни към компа относно регенерацията...
Re: DPF премахване
Високото налягане предизвиква регенерация, но за да го "излъжеш" трябва някакво интелигентно реле да сложиш, което да се управлява от оборотите на колата, защото при различните обороти очаква различно налягане.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани