Активен волан

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 12.01.2008
Пол: Мъж
Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d

Активен волан

Мнение от plamen0242 » 09 Май 2011, 10:24

Отскоро и аз се сдобих с Е60-ка, 530D, 2004 г.
Вчера като я запалих в гаража светна лампата на активния волан, след около 100 км изгасна и оттогава(изминах около 300 км) не се е включвала. Един познат и направи диагностика и каза, че грешката си стои в историята на колата, но в момента всичко е наред. Някакви предположения, от какво може тоя активен волан да е дал грешка?
И още един въпрос. Предният собственик ми каза, че е правил диагностика в М-КАР Пловдив и там му казали, че дебитомера е за смяна. И аз направих диагностика, и наистина дебитомера показваше грешка, но след изчистването и, не се е появявала отново. Плюс това колата си дърпа много, знам, че при проблем с дебитомера би трябвало да е обратното. Някой който е сменял дебитомер, може ли да ми каже какви са били симптомите на колата? И последен въпрос. Понеже това ми е първата кола с автоматична скоростна кутия, не мога да свикна още с поведението на колата. Например, когато изкачвам среден наклон, давам повечко газ и като пусна педала на газта, кутията връща една предавка надолу, и пак трябва да натискам газта. Това нормално ли е? Може ли да има някаква връзка с дебитомера?
Предварително благодаря на отговорилите колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Активен волан

Мнение от da6ip » 09 Май 2011, 21:15

честито и много безаварийни км :yes:

поведението на автоматика ти е нормално. освен това искаш да кажеш че връща една предавка "нагоре" - примерно от 3-та на 4-та, нали така? идеята е че ако наклонът свършва, отнемаш газта, и автоматикът включва на по-икономичната предавка. ако искаш карай я на спортен режим и виж дали ще ти допадне повече.

дебитомерът наистина като почне да дава проблеми и се забелязва. но може просто това да се изрази в леко намалена мощност. ако не си сигурен дали е дефектирал, може просто да го изчистиш (или майстора), това профилактично при всички положения е полезно.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Активен волан

Мнение от da6ip » 09 Май 2011, 22:23

а за активния волан: ако някой е откачал акумулатора (или е падал), активния волан ще даде грешка, и трябва да се "инициализира". инициализирането е супер елементарно и се изразява в нещо като ключа на контакт и даваш пълен ляв - пълен десен - пълен ляв (примерно). потърси в гугъл "Е60 active steering initialization" и трябва да излезе. за всеки случай можеш да го направиш - няма да навреди.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Активен волан

Мнение от ivo752 » 13 Яну 2015, 21:02

Здравейте колеги,изчетох всички теми свързани с активния волан.Не мога да разбера от къде де започна да търся проблема,а именно от 2 дена ми изписва следната грешка и след неопределено време се оправя сама или не.Изписва това:
20150113_170907-1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Активен волан

Мнение от memorex » 13 Яну 2015, 21:07

Не трябва ли да се пробва калибриране първо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Активен волан

Мнение от ivo752 » 14 Яну 2015, 7:54

memorex написа:Не трябва ли да се пробва калибриране първо?

Пробвах го понякога се оправя по някога не.От днес вече няма оправяне ,явно ще се търси сервиз :cry:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535d
Мечтае да кара: i3
Детайли за колата: M-пакет

Re: Активен волан

Мнение от baholino » 17 Яну 2015, 20:01

Пробвай с калибриране: след като запалиш навиваш докрай ляв, после десен, гасиш и после палиш и би трябвало всичко да е ок(освен ако няма някакъв хардуерен проблем по системата). И друго, винаги оставяй волана, преди да изгасиш, в право положение. При мен се получава проблема(и то не всеки път), само ако не го оставя в право положение.
П.С Сега се сетих... провери дали с тоците(алтернатор и тнт) всичко е ок, понеже на един приятел след като му "замина" шайбата на алтернатора и едно от нещата което спря да работи беше активния волан.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Активен волан

Мнение от iceblast » 17 Яну 2015, 23:31

Каква грешка дава Инпа? Много вероятно е да са прекъснати кабели!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Активен волан

Мнение от ivo752 » 19 Яну 2015, 8:02

iceblast написа:Каква грешка дава Инпа? Много вероятно е да са прекъснати кабели!

Утре ми идва ИНПА-та и ще покажа грешката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Активен волан

Мнение от ivo752 » 30 Яну 2015, 19:57

Здравейте,имах проблеми с ИНПА-та и се забавих с представянето на грешките,но ето:
[img]
20150130_182055.jpg
[/img]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Активен волан

Мнение от ICE » 31 Яну 2015, 1:22

Най-напред си виж тоците!!! Те много ебават ешектрониката и набиват всякакви грешки в колата! За целта си виж в скритото меню напрежението в акумулатора (!!!преди да стартираш автомобила!!!). После гледай в движение дали зарежда правилно (14-14.2V).

Провери и нивото на течността на хидравликата.

Чак след това почваш със скъпите ремонти.

Ако е превен ремонт на рейката това също може да иницира след време грешки. На рейката има един датчик, който при Жан май често го разбъзикват и няма нагаждане после. Абе еб@ло си е мамата. Дано е малката беля.

Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Активен волан

Мнение от ivo752 » 31 Яну 2015, 10:40

ICE написа:Най-напред си виж тоците!!! Те много ебават ешектрониката и набиват всякакви грешки в колата! За целта си виж в скритото меню напрежението в акумулатора (!!!преди да стартираш автомобила!!!). После гледай в движение дали зарежда правилно (14-14.2V).

Провери и нивото на течността на хидравликата.

Чак след това почваш със скъпите ремонти.

Ако е превен ремонт на рейката това също може да иницира след време грешки. На рейката има един датчик, който при Жан май често го разбъзикват и няма нагаждане после. Абе еб@ло си е мамата. Дано е малката беля.

Успех!

Мерил съм с мултицет при работещ двигател зарежда между 14,7-14,9 V,имам едни съмнения за един сноб кабели който влиза отдолу и една букса която е под пластмасите на десния калник,защото тия дни докато валеше и имаше големи локви ми светна на таблото ДСЦ(триъгълника с удивителната) и карах като с изключена система

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 9.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 530i E60
Мечтае да кара: М6

Re: Активен волан

Мнение от Rennfahrer » 04 Фев 2015, 22:51

И на мен ми даваше често тази грешка. Разкачи акумулатора за 10-15 минути, след което инициализирай волана както ти писаха колегите по-горе, угаси и след това би трябвало да не даде грешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Активен волан

Мнение от ivo752 » 26 Фев 2015, 21:57

Rennfahrer написа:И на мен ми даваше често тази грешка. Разкачи акумулатора за 10-15 минути, след което инициализирай волана както ти писаха колегите по-горе, угаси и след това би трябвало да не даде грешка.

Не става колега пробвах,явно си има проблем,а междувременно свети вече и лампата за изключен ДСЦ( и действително е изключен).По интересното е че изписва различно на ай драйва,един път като запаля изписва че иска рестарт на двигателя и е все едно,че нямам хидравлика,а друг път че има проблем(това което е на снимката) но си има хидравлика...просто не ми остава никакво време и карам така внимателно,че задницата много бяга :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Активен волан

Мнение от hol1gans » 27 Фев 2015, 9:00

Според мен имаш скъсан кабел някъде по с-мата. При мен проблема е още по-мистериозен. Винаги като запаля и на 13 мин точно ми забива грешка за активния волан. Обоколих 3 майстора и за сега няма решение.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook