Проблеми със скоростна кутия

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Richmond » 20 Фев 2019, 10:35

Малко да повдигна темата, искам да ви попитам дали е нормално като запаля колата и като бутна D, има един скоростната кутия е малко по-шумнаа, след 5 мин каране изчезва , тоест почти нищо не се чува, също така малко по-рязко сменя предавките при подаване на повечко газ, после се оправя.Сменено е маслото, турбина и ремонт в самите скорости, имам съмнение , че този шум е от турбината.
Другото което е, как трябва да реагира СК при пусната газ в наклон надолу, не трябва да мърдат оборотите или трябва да мърдат?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 5.12.2016
Местоположение: Deutschland
Кара: e61 535d

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Stuttgy » 10 Юни 2019, 17:01

Здравейте,проблема е следния!Кутията от време на време влиза в авариен режим,случва се когато карам спокойно,лежерно и само на D.Грешките които записва са 5088 и P0706.
Проблема съществуваше преди да обслужва кутията(сменил съм хидротрансформатора,уплътненията между мехатроника и кутията,масло,картер),но проблема си остана.
От тея грешки разбирам ,че става въпрос за някакъв сензор който следи на коя предавка е кутията или греша?Моля за съдействие и благодаря предварително!

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Ненко Вранков » 10 Юни 2019, 17:59

Вероятно е магнитния сензор, който казва кога на каква позиция си.. свали го и почисти.. също го огледай, че често се напуква целия... но би трябвало като сте сваляли мехатроника, да сте обърнали внимание на всичко това... :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 5.12.2016
Местоположение: Deutschland
Кара: e61 535d

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Stuttgy » 10 Юни 2019, 18:28

Имаш предвид за една платка която стои отстрани на мехатроника,която се мести на позиции PRDN ли?L1-L4 мисля ,че съм виждал да я обозначават, та ако е тя беше доста черна,но я изчистих идеално.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 24.02.2019
Пол: Мъж

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Ghostdriver » 04 Сеп 2019, 15:08

Привет колеги!

Да възродя малко темата, снощи докато се прибирах от Варна през В.Т. на няколко пъти докато шофирах на 5та започнаха да ми играя оборотите, много малко в рамките на (50-100макс).
Поразрових се и видях, че най-вероятно е от турбината на зф (е90 320д).
Въпроса ми е ако не го отремонтирам ще става ли по-зле (да се увеличи диапазона на шаване на стрелката)?

Като цяло колата я шофирам 20% градско и основно по магистрали, какво ще ми препоръчате, например да минавам 5тия зъб с повече газ и на бързо 6та от перата?

Благодаря!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.06.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Х3 i
Детайли за колата: 2006 г. 231 конски сили, бензин/газ

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от starky66 » 09 Юни 2020, 14:07

mitiwww написа:
epleired написа:Здравейте колеги от няколко дни при превключване от P на R се чува някакво тупкане и трябва да приложа повече "сила" за да превключа на задна.Изчетох цялата тема но не срешнах проблем подобен на моя.Някакви идеи??? :dunno: колата е 535d



Гледай долу при кутията дето влиза жилото от лоста !Почти сигурно е че е разместено,просто го регулирай на канал !

И аз имам подобен проблем! Закарах я да й поглднат жилото, обаче от там твърдят, че то е наред и проблемът трябвад ае другаде?
Други идеи имаш ли какво може да е? (моята кола е БМВх3 3,0и)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.07.2014
Пол: Мъж

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от kalin_523 » 23 Дек 2020, 20:43

Randy написа:Моята кола, сутрин докато загрее 2-3 светофара, прави нещо, което много ме дразни. Когато задържа по-дълко спирачката натисната до долу и след това я пусна, колата задържа 1-2 секунди след това рязко тръгва, все едно някой ме е бутнал отзад. Нямам други оплаквания, защото кутията работи чудесно. Смених маслото и филтъра преди около 15000 км в сервиз на ZF. Случвало ли се е на някой?

Здравей Колега, имам подобен проблем и търся решение. При теб какво се оказа, откри ли къде е проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e90 320d '06
Мечтае да кара: f06 640

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от enerdjy » 04 Фев 2021, 14:38

Здравейте колеги, моля за малко помощ дали някой се е сблъсквал с проблем като моя.Става въпрос за е90.

Проблема се състои в това, че когато превключвам на задна предимно но и на директна го прави но по рядко.Та когато превключа и задържа спирачката автомата се опитва все едно да "бута" и се опитва да тръгне.Ако държа спирачката гасне, а ако я пусна се изтрелва по рязко и ако повърви 5-10 метра всичко е наред.Държа да отбележа, че не винаги го прави, предимно студена но напоследък започва да зачестява.Грешки в кутията нямя записани, нито пък някакви други симтоми.Сваля и качва предавки без удари, нито пък имам играене на оборити.Според вас проблема в скоростите ли е защото аз не съм сигурен и не знам дали да се отваря.Ще се радвам на всякакви съвети.Благодаря.


Едит: С инпа гледах живи данни соленоидите и втори соленоид през цялото време, не проработи, без значение от режима на каране.
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.12.2020
Пол: Мъж

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Bmw987653 » 28 Фев 2021, 0:36

Здравейте, колеги! Някой да се сблъсквал с грешка: 4f8a грешката се записва при по-агресивно каране,колата се опитва да смени от 4 към 5 скорост, но накрая не успява и влиза в авариен режим. Какъв би могъл да бъде проблема?

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 27.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d ; Е39 540i M62B44TU;

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от street_fighter » 04 Авг 2021, 9:57

Здравейте, след горчивият опит от известното приплъзване на Clutch E ще опиша моят опит и как се остранява проблема.
Когато взех колата го правеше много рядко, при 5 или 6 предавка, на наклон ,когато маслото в кутията е загрято ( или нормална работна тем. на мотора 96-100 градуса) при рязко натискане на газта, колата би трябвало да върне 6-4 или 6-5 ,автомобила влизаше в авариен режим, като трябваше да спра, да загася и пак да запаля колата. Тогава се зачетох много за тези кутии, говорих с различни хора и разбрах действието и механиката на тези кутии. Смених си маслото на кутията с адаптера и 4 те гумени ръкавчета, както и една тефлонова табличка с писти,под мозъка и ефекта беше нулев. Изчетох много мнения на колеги и с цел да Ви спестя пари ви уверявам,че СМЯНАТА НА МАСЛОТО НЯМА ДА РЕШИ ПРОБЛЕМА ВИ. Единствено може да го задълбочи, защото както повечето от вас знаят,фрикционните дискове отделят финни прахови частици ,които малко или много уплътняват малките износвания по компонентите. Едно чисто масло съответно отмива тези частици и кутията вече работи със настроени по определен начин соленоиди,които сами по себе си са запаметили настройките за налягане спрямо хлабините към момента.
Първата година сложих руската добавка RIMET и определено подейства благоприятно, но след година и 15 хил км проблема отново се появи. Тогава реших да сложа STAGE 3, като се заблудих,че проблема ще се оправи с по-високото работно налягане,но и това не помогна,даже стана по-зле докато вече не ме извади извън нерви на прибиране от почивка, трябваше да карам супер внимателно със 100км на магистралата за да не се форсира много колата,като съответно с по-високото налягане, кутията става по-агресивна и когато имаме вече механичен проблем, няма как да Ви помогне един софтуер.
Уточнявам само,че проблема се появява по-остро ,когато времето се затопли и съответно маслото загрява повече.
1.Когато колата качва предавки и влиза в авариен режим е от Соленоид/и и по-често го прави на малките предавки.
2.Когато колата сваля примерно 6-5 или 6-4 та и влиза в авариен режим това до голяма степен се дължи на износена втулка на пакет Е или на фрикционен диск, като разбира се може и да е от други пакети, но основният и най-често срещан е този проблем с този пакет.

Какво видях при моята след отваряне:
Тъй като маслото веднъж вече беше сменяно, кутията и всички компоненти вътре бяха чисти.
Всички фрикционни дискове включително Е пакета бяха в много добро състояние, но втулката беше мнооооого износена. Съжалявам,че нямам снимки.
След смяна на пакет Е и втулката имаше огромно подобрение, но след това се отвори друг проблем. Соленодитите. Предполагам,че са се настроили да работят при режима в който изпуска налягане, вече не бяха годни за работа, за това се наложи да сменим всички, защото колата риташе леко при спиране 2-1. Имате варианти за употребявани соленоиди, но не знаете те в какво състояние са.
След сглобяването, задължително адаптация и каране.
Смяната на пакетите при различни майстори варира между 150-200-300 лв с втулките
Смяната на соленоидите е към 700 лв.
За работа сваляне качване кутия взимат между 200-300 лв.
Ако маслото ви е скоро сменяно може би бих Ви препоръчал да смените само филтъра.
Принципно разбирам някои майстори които искат да правят цялата кутия и искат по 2-3к , защото така си "връзват гащите" и реално като Ви сменят всичко, могат да Ви дадат гаранция.
Това е от мен.
Надявам се да съм бил полезен на колегите с подобен проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Ivo_stz » 15 Сеп 2021, 12:32

Здравейте, имам проблем с платката на кутията (6HP19) и тъй като тази кутия явно се оказва еднорог в семейството на 6HP кутиите, в частност кутия от М54, то възниква един въпрос. Платките на 6хп19 и 6хп26 със стария лост взаимозаменями ли са след кодиране към съответната кола. Бошовските парт номера се различават по последната цифра, но всичко друго изглежда еднакво. Опитвам се да реша проблема чрез намиране на платка от 6хп26 кутия, тъй като същите са под път и над път.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.05.2016
Пол: Мъж

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Pepkoto » 24 Авг 2023, 2:58

street_fighter написа:Здравейте, след горчивият опит от известното приплъзване на Clutch E ще опиша моят опит и как се остранява проблема.
Когато взех колата го правеше много рядко, при 5 или 6 предавка, на наклон ,когато маслото в кутията е загрято ( или нормална работна тем. на мотора 96-100 градуса) при рязко натискане на газта, колата би трябвало да върне 6-4 или 6-5 ,автомобила влизаше в авариен режим, като трябваше да спра, да загася и пак да запаля колата. Тогава се зачетох много за тези кутии, говорих с различни хора и разбрах действието и механиката на тези кутии. Смених си маслото на кутията с адаптера и 4 те гумени ръкавчета, както и една тефлонова табличка с писти,под мозъка и ефекта беше нулев. Изчетох много мнения на колеги и с цел да Ви спестя пари ви уверявам,че СМЯНАТА НА МАСЛОТО НЯМА ДА РЕШИ ПРОБЛЕМА ВИ. Единствено може да го задълбочи, защото както повечето от вас знаят,фрикционните дискове отделят финни прахови частици ,които малко или много уплътняват малките износвания по компонентите. Едно чисто масло съответно отмива тези частици и кутията вече работи със настроени по определен начин соленоиди,които сами по себе си са запаметили настройките за налягане спрямо хлабините към момента.
Първата година сложих руската добавка RIMET и определено подейства благоприятно, но след година и 15 хил км проблема отново се появи. Тогава реших да сложа STAGE 3, като се заблудих,че проблема ще се оправи с по-високото работно налягане,но и това не помогна,даже стана по-зле докато вече не ме извади извън нерви на прибиране от почивка, трябваше да карам супер внимателно със 100км на магистралата за да не се форсира много колата,като съответно с по-високото налягане, кутията става по-агресивна и когато имаме вече механичен проблем, няма как да Ви помогне един софтуер.
Уточнявам само,че проблема се появява по-остро ,когато времето се затопли и съответно маслото загрява повече.
1.Когато колата качва предавки и влиза в авариен режим е от Соленоид/и и по-често го прави на малките предавки.
2.Когато колата сваля примерно 6-5 или 6-4 та и влиза в авариен режим това до голяма степен се дължи на износена втулка на пакет Е или на фрикционен диск, като разбира се може и да е от други пакети, но основният и най-често срещан е този проблем с този пакет.

Какво видях при моята след отваряне:
Тъй като маслото веднъж вече беше сменяно, кутията и всички компоненти вътре бяха чисти.
Всички фрикционни дискове включително Е пакета бяха в много добро състояние, но втулката беше мнооооого износена. Съжалявам,че нямам снимки.
След смяна на пакет Е и втулката имаше огромно подобрение, но след това се отвори друг проблем. Соленодитите. Предполагам,че са се настроили да работят при режима в който изпуска налягане, вече не бяха годни за работа, за това се наложи да сменим всички, защото колата риташе леко при спиране 2-1. Имате варианти за употребявани соленоиди, но не знаете те в какво състояние са.
След сглобяването, задължително адаптация и каране.
Смяната на пакетите при различни майстори варира между 150-200-300 лв с втулките
Смяната на соленоидите е към 700 лв.
За работа сваляне качване кутия взимат между 200-300 лв.
Ако маслото ви е скоро сменяно може би бих Ви препоръчал да смените само филтъра.
Принципно разбирам някои майстори които искат да правят цялата кутия и искат по 2-3к , защото така си "връзват гащите" и реално като Ви сменят всичко, могат да Ви дадат гаранция.
Това е от мен.
Надявам се да съм бил полезен на колегите с подобен проблем.



Това е най правилния отговор за този проблем. Много сервизи обаче както каза колегата не се навиват да сменят само втулките на входящия вал на пакет Е и дават директни оферти за смяна на всичко в кутията като само те си знаят колко наистина сменяват всичко :) Моя проблем беше същия на BMW 530 LCI 2007 но го правеше само на D след голямо натоварване 150,160 и искаш да върне предавка с по рязко натискане на газта и приплъзваше. При M (ръчен режим) не се случваше. Закарах я в Дупница при един майстор (Ради :bchug: ) и след отваряне се установи че 2 от втулките са износени + дисковете в пакета (Е) бяха доста зле и отам също приплъзва, подмениха се с нови втулки и дискове ОЕМ, масло ZF ,картер с всички уплатнения като преходника,буксата и 4 те тръбички,ресетване на кутията, после адаптация и каране за да се напасне кутията и мога да кажа че за момента нещата са значително подобрени във високите 5,6 предавка поне за момента.Селеноидите може да се сменят също ако изпускат налягане или не рабоят правилно, и евентуално ако се налага мозъка (мехатроника) има специялен комплект на SONAX Zip Kit с усилени компоненти за подмяна на сегашните които с времето губят налягане.Като някой фирми предлагат и разпробиване и следва подмяната на хидроклапана с по-голям(ремонтен)който да уплътни клапанното легло като не съм сигурен дали не се отнася за по старите модели на ZF 6hp. Ще оставя няколко линка от клипове с различни интервениций по кутий ZF за да се придобие представа за какво всъщност става на въпрос. :wave:

https://youtu.be/mKlntM2X6GI?list=LL
https://youtu.be/lUJEGuhfMEw?list=LL
https://www.youtube.com/watch?v=Nm-bY-oNRzo
https://www.youtube.com/watch?v=gFiLq-BrRcs
https://www.youtube.com/watch?v=Xe3GKEqZclU

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Richmond » 30 Авг 2023, 23:26

Pepkoto написа:
street_fighter написа:Здравейте, след горчивият опит от известното приплъзване на Clutch E ще опиша моят опит и как се остранява проблема.
Когато взех колата го правеше много рядко, при 5 или 6 предавка, на наклон ,когато маслото в кутията е загрято ( или нормална работна тем. на мотора 96-100 градуса) при рязко натискане на газта, колата би трябвало да върне 6-4 или 6-5 ,автомобила влизаше в авариен режим, като трябваше да спра, да загася и пак да запаля колата. Тогава се зачетох много за тези кутии, говорих с различни хора и разбрах действието и механиката на тези кутии. Смених си маслото на кутията с адаптера и 4 те гумени ръкавчета, както и една тефлонова табличка с писти,под мозъка и ефекта беше нулев. Изчетох много мнения на колеги и с цел да Ви спестя пари ви уверявам,че СМЯНАТА НА МАСЛОТО НЯМА ДА РЕШИ ПРОБЛЕМА ВИ. Единствено може да го задълбочи, защото както повечето от вас знаят,фрикционните дискове отделят финни прахови частици ,които малко или много уплътняват малките износвания по компонентите. Едно чисто масло съответно отмива тези частици и кутията вече работи със настроени по определен начин соленоиди,които сами по себе си са запаметили настройките за налягане спрямо хлабините към момента.
Първата година сложих руската добавка RIMET и определено подейства благоприятно, но след година и 15 хил км проблема отново се появи. Тогава реших да сложа STAGE 3, като се заблудих,че проблема ще се оправи с по-високото работно налягане,но и това не помогна,даже стана по-зле докато вече не ме извади извън нерви на прибиране от почивка, трябваше да карам супер внимателно със 100км на магистралата за да не се форсира много колата,като съответно с по-високото налягане, кутията става по-агресивна и когато имаме вече механичен проблем, няма как да Ви помогне един софтуер.
Уточнявам само,че проблема се появява по-остро ,когато времето се затопли и съответно маслото загрява повече.
1.Когато колата качва предавки и влиза в авариен режим е от Соленоид/и и по-често го прави на малките предавки.
2.Когато колата сваля примерно 6-5 или 6-4 та и влиза в авариен режим това до голяма степен се дължи на износена втулка на пакет Е или на фрикционен диск, като разбира се може и да е от други пакети, но основният и най-често срещан е този проблем с този пакет.

Какво видях при моята след отваряне:
Тъй като маслото веднъж вече беше сменяно, кутията и всички компоненти вътре бяха чисти.
Всички фрикционни дискове включително Е пакета бяха в много добро състояние, но втулката беше мнооооого износена. Съжалявам,че нямам снимки.
След смяна на пакет Е и втулката имаше огромно подобрение, но след това се отвори друг проблем. Соленодитите. Предполагам,че са се настроили да работят при режима в който изпуска налягане, вече не бяха годни за работа, за това се наложи да сменим всички, защото колата риташе леко при спиране 2-1. Имате варианти за употребявани соленоиди, но не знаете те в какво състояние са.
След сглобяването, задължително адаптация и каране.
Смяната на пакетите при различни майстори варира между 150-200-300 лв с втулките
Смяната на соленоидите е към 700 лв.
За работа сваляне качване кутия взимат между 200-300 лв.
Ако маслото ви е скоро сменяно може би бих Ви препоръчал да смените само филтъра.
Принципно разбирам някои майстори които искат да правят цялата кутия и искат по 2-3к , защото така си "връзват гащите" и реално като Ви сменят всичко, могат да Ви дадат гаранция.
Това е от мен.
Надявам се да съм бил полезен на колегите с подобен проблем.



Това е най правилния отговор за този проблем. Много сервизи обаче както каза колегата не се навиват да сменят само втулките на входящия вал на пакет Е и дават директни оферти за смяна на всичко в кутията като само те си знаят колко наистина сменяват всичко :) Моя проблем беше същия на BMW 530 LCI 2007 но го правеше само на D след голямо натоварване 150,160 и искаш да върне предавка с по рязко натискане на газта и приплъзваше. При M (ръчен режим) не се случваше. Закарах я в Дупница при един майстор (Ради :bchug: ) и след отваряне се установи че 2 от втулките са износени + дисковете в пакета (Е) бяха доста зле и отам също приплъзва, подмениха се с нови втулки и дискове ОЕМ, масло ZF ,картер с всички уплатнения като преходника,буксата и 4 те тръбички,ресетване на кутията, после адаптация и каране за да се напасне кутията и мога да кажа че за момента нещата са значително подобрени във високите 5,6 предавка поне за момента.Селеноидите може да се сменят също ако изпускат налягане или не рабоят правилно, и евентуално ако се налага мозъка (мехатроника) има специялен комплект на SONAX Zip Kit с усилени компоненти за подмяна на сегашните които с времето губят налягане.Като някой фирми предлагат и разпробиване и следва подмяната на хидроклапана с по-голям(ремонтен)който да уплътни клапанното легло като не съм сигурен дали не се отнася за по старите модели на ZF 6hp. Ще оставя няколко линка от клипове с различни интервениций по кутий ZF за да се придобие представа за какво всъщност става на въпрос. :wave:

https://youtu.be/mKlntM2X6GI?list=LL
https://youtu.be/lUJEGuhfMEw?list=LL
https://www.youtube.com/watch?v=Nm-bY-oNRzo
https://www.youtube.com/watch?v=gFiLq-BrRcs
https://www.youtube.com/watch?v=Xe3GKEqZclU


Страхотна информация, може в допълнение да споделиш въпросният човек Ради, колко ти е взел за цялата работа, защото 6HP масово страдат от втулки или пакет Е, също ако имаш препоръка за "рециклиране" на мехатроника, защото и там има много спекулативни цени, некачествени ремонти и т.н.Мога да кажа за мита, че 6HP, особено 19-ката, хич не е толкова вечна, защото като настъпи този проблем , описван по-горе,a той идва между 150к-200к км отиваш на 3к, поне масово толкова искат в сервизите, защото там те успиват, че и хидро трябва да се смени(рециклаж и вече колата не е същата)за да ти дадът гаранция от 1г. за това е хубаво да се споделя такъв вид информация къде, евентуално може да минеш с правилни пари.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.05.2016
Пол: Мъж

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от Pepkoto » 31 Авг 2023, 3:05

За подмяна на втулките които се износват с нови + пакет Е дисковете, ми струваше всичко 1000 лв труд. И вече отделно пълния комплект на ЗФ масла,букси и т.н (описал съм ги по горе) в зависимост какви са цените към дадения момент варират межди 400-450лв. Не съм рециклирал хидрото (човека я тества и каза,че към момента нямам признаци на проблем в него) и сменявал селеноиди (селеноиди ЗФ комплект вариат 600-700 лв пак заивиси откъде ще се набавят).Тези неща са много по лесни за отремонтиране, както и свалянето на мехатроника защото той се намира отдолу и се точи само маслото.Първоначално когато ми излезна проблема не знаех накъде да се насоча в "големите" фирми не искаха да отремонтират само въпросния проблем и ми казват дай 4,5 хил лв и правим цялата кутия :kuku: Да факт е че така дават гаранция уж и е по добре да се смени всичко въпреки,че не им вярвам че подменят изцяло от-до в нея а и ако е само заради пакет Е не виждам смисъл да се подменя изцяло след отваряне се разбира какво има за смяна .Отностно мехатроника проблема е в това,че въпросните фирми са дистрибутори на Сонакс и трудно може да се намери ремонтния комплект от другаде в България, най вече в Ebay е по лесно,но там трябва да знаеш точно кой модел ти е мехатроника за да не се обърка комплекта и конкретно за него е по специфично всичко защото ако проблема е сериозен или се търси друг втора ръка или да се отремонтира с въпросното разпробиване и слагане на по големи клапани и специялни ремонтни части (има го в клиповете от линка и в сайта на сонакс са описани ) и там не всички могат да го правят а 1,2 фирми в България,като цяло това се случва защото им е детска болежка и все пак това са на хиляди километри кутий,отделно с тези глупости от едно време на бмв, лонг лаиф масла и как никога не се сменявало маслото и хората им вярват допълнително оказва влиание, масло в кутията според мен на 60-70 хил зависи колко и къде караш. А.М.Автоматик Дупница ул. Хемус 5(Ради се казва човека) като за първи път ходя при него.И най добре един xhp Stage на тези стари кутий да ги ъпдейтне малко. :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Проблеми със скоростна кутия

Мнение от andy » 31 Авг 2023, 7:59

Само да допълня че повечето пъти при проблем от 6-5 или 6-4 се оправя с ел.клапан, не е задължително да е механичен проблем.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook