Кoрмилна колонка на Е61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- пламен_съни
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.10.2010
- Пол: Мъж
Кoрмилна колонка на Е61
Здравейте колеги,
Имам проблем с кoрмилната колонка на Е61 ? Смениха ми я на 60 000 км,сега съм на 80 000 и се появи пак същото почукване горе във волана.Казаха ми ,че пак трябва да я сменят.Не е еwтина(около 3000 лв),а не съм си купил Опел или Шкода,за да я сменям на 20 000 км ! Някой имал ли е такъв проблем ? Някой има ли схема на колонката...?
Имам проблем с кoрмилната колонка на Е61 ? Смениха ми я на 60 000 км,сега съм на 80 000 и се появи пак същото почукване горе във волана.Казаха ми ,че пак трябва да я сменят.Не е еwтина(около 3000 лв),а не съм си купил Опел или Шкода,за да я сменям на 20 000 км ! Някой имал ли е такъв проблем ? Някой има ли схема на колонката...?
- aigner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: Кoрмилна колонка на Е61
Аз не съм имал точно този проблем но винаги съм карал прости коли и сега когато дадох една торба пари разбрах че тези коли са само мит и легенда за качество ,те не могат да излязат от сервизът,аз смених рейка ,амортисори предни с пружини,кардан,генератор ,разни модули,лагер главини....... и всичко това от 50000 до 100 000км. около 20 0000лв. така че смело напред фалитът с тази марка е сигурен ,аз лично никога няма да карам тази марка само да намеря балък да я купи !
Пламен
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Кoрмилна колонка на Е61
Колегата говори точно за рейката а ти си случил на леко превъртана явноaigner написа:Аз не съм имал точно този проблем но винаги съм карал прости коли и сега когато дадох една торба пари разбрах че тези коли са само мит и легенда за качество ,те не могат да излязат от сервизът,аз смених рейка ,амортисори предни с пружини,кардан,генератор ,разни модули,лагер главини....... и всичко това от 50000 до 100 000км. около 20 0000лв. така че смело напред фалитът с тази марка е сигурен ,аз лично никога няма да карам тази марка само да намеря балък да я купи !

Мойта е на 210000 и още не съм сменил амортесиори или каквото и да е скъпо нещо , само рейка веднъж на 100хил (гаранционно), и сега пак е за смяна ...или рециклиране, нито лагери нито кардани , нито тампони , само един шарнир съм направил на170хил и всичко е здраво засега

Макар че извода е ясен в Бг. се кара кола до 10хил лв или нова в гаранция и после продаваш
среден варянт не е препоръчителен
Re: Кoрмилна колонка на Е61
пламен_съни написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с кoрмилната колонка на Е61 ? Смениха ми я на 60 000 км,сега съм на 80 000 и се появи пак същото почукване горе във волана.Казаха ми ,че пак трябва да я сменят.Не е еwтина(около 3000 лв),а не съм си купил Опел или Шкода,за да я сменям на 20 000 км ! Някой имал ли е такъв проблем ? Някой има ли схема на колонката...?
а имаш ли схема на търсачката на форума и можеш ли да четеш?
Re: Кoрмилна колонка на Е61
aigner написа:Аз не съм имал точно този проблем но винаги съм карал прости коли и сега когато дадох една торба пари разбрах че тези коли са само мит и легенда за качество ,те не могат да излязат от сервизът,аз смених рейка ,амортисори предни с пружини,кардан,генератор ,разни модули,лагер главини....... и всичко това от 50000 до 100 000км. около 20 0000лв. така че смело напред фалитът с тази марка е сигурен ,аз лично никога няма да карам тази марка само да намеря балък да я купи !
приятел, мойта кола е на 190 хиляди (реални!) и съм много доволен. явно ти си бил балъкът, който не си е проверил колата преди да я купи.
а така като чета какво си сменял и какви пари си дал, явно някой те лъже какво да сменяш и двойни и тройни цени да плащаш.
- пламен_съни
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.10.2010
- Пол: Мъж
Re: Кoрмилна колонка на Е61
Аз също мисля,че не е възможно от 50 000 до 100 000 км да смениш толкова неща.Аз карам втора такава нова кола и досега съм сменял на предната на 60 000 км само лагери на задни главини.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Кoрмилна колонка на Е61
Колега рециклирай рейката за 500лв заедно с труда. Не си заслужава за нова при тия дупки. И си прав на 20-60хил се разхлопва леко, има много рейки сменени на 20-30хил при дилърите , ама там е по гаранцияпламен_съни написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с кoрмилната колонка на Е61 ? Смениха ми я на 60 000 км,сега съм на 80 000 и се появи пак същото почукване горе във волана.Казаха ми ,че пак трябва да я сменят.Не е еwтина(около 3000 лв),а не съм си купил Опел или Шкода,за да я сменям на 20 000 км ! Някой имал ли е такъв проблем ? Някой има ли схема на колонката...?
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Кoрмилна колонка на Е61
aigner написа:Аз не съм имал точно този проблем но винаги съм карал прости коли и сега когато дадох една торба пари разбрах че тези коли са само мит и легенда за качество ,те не могат да излязат от сервизът,аз смених рейка ,амортисори предни с пружини,кардан,генератор ,разни модули,лагер главини....... и всичко това от 50000 до 100 000км. около 20 0000лв. така че смело напред фалитът с тази марка е сигурен ,аз лично никога няма да карам тази марка само да намеря балък да я купи !


Дано не се обидиш, защото не влагам нищо лично....наистина.

Към колегата пуснал темата:
С тези разбити пътища, това е положението с рейките.Ако чука малко и не тече, карай и си свиркай.На Е39-ката си ми чука вече 80-90 000 километра(говоря за леко чукане) и нямам никакъв проблем.
...
- пламен_съни
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.10.2010
- Пол: Мъж
Re: Кoрмилна колонка на Е61
Само да поясна,моето чукане е горе в колонката до волана,не долу в рейката.Мисля,че за 15-20 000 км не е възможно да има такова износване там даже и при "Москвич",да не говорим за БМВ.Аз нямам обяснение точно за такъв проблем.За всичко друго по рейката може да се намери обяснение(дупки,удари...).Може би ако някой има схема,да погледна..?
- karisto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: G31' 540i xDrive, F11' 530d xDrive
Re: Кoрмилна колонка на Е61
Проблема опира до едно смазване..... Пробвай!..... Със сигурност и първия път това са направили.
- aigner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани