Помагайте покупка BMW 3.0d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помагайте покупка BMW 3.0d
Здравейте колеги,
днес се регистрирах и съм съвсем нов така да се каже, дойде време да мина от Ауди на БМВ
. Досега си мислех ,че карам премиум автомобили но след тест драйва с БМВ-то откачих, истински автомобил!!! Посъветвайте ме какво да гледам, къде да пипна и т.н. като го купувам. Става дума за следният автомобил :
BMW 3.0d 218 к.с. 2004 г. комби , автомат.
Благодаря на всички предварително!
днес се регистрирах и съм съвсем нов така да се каже, дойде време да мина от Ауди на БМВ

BMW 3.0d 218 к.с. 2004 г. комби , автомат.
Благодаря на всички предварително!

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Ето ти помощ от мене-КУПАВАЙ ГО ЧАС ПО-СКОРО
точно тази модификация 3.0Д автомат ми е мечта много одавна.Закарай я само в някой сервиз за един контролен преглед и ако ти кажат че всичко е тип топ взимай я и се радвай на живота.
п.с. с какво Ауди и мотор беше досега?

точно тази модификация 3.0Д автомат ми е мечта много одавна.Закарай я само в някой сервиз за един контролен преглед и ако ти кажат че всичко е тип топ взимай я и се радвай на живота.
п.с. с какво Ауди и мотор беше досега?
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Ще следя темата с интерес че и аз проучвам сега за такава кола,но съм в дилема 525д или 530д
Иначе поне според мен си се ориентирал добре като модел и двигател,а и комбитата също смного ми допадат.
По темата: тъй като и аз от скоро съм в този форум научих за проблемни кормилни рейки,особено на моделите от първите години на Е60-то 2004-2005г.,другото нещо е някакви така наречени пеперуди(клапи)в смукателния колектор които създават проблеми и се налага одстраняването им да не направят двигателя за сериозен ремонт.Тъй като спомена и за автоматик ще ти се наложи и обслужване на ск.кутия и съответно да я провериш някакси дали е наред преди да купуваш дадена кола.
Успех с покупката и дано попаднеш на гледан автомобил

Иначе поне според мен си се ориентирал добре като модел и двигател,а и комбитата също смного ми допадат.
По темата: тъй като и аз от скоро съм в този форум научих за проблемни кормилни рейки,особено на моделите от първите години на Е60-то 2004-2005г.,другото нещо е някакви така наречени пеперуди(клапи)в смукателния колектор които създават проблеми и се налага одстраняването им да не направят двигателя за сериозен ремонт.Тъй като спомена и за автоматик ще ти се наложи и обслужване на ск.кутия и съответно да я провериш някакси дали е наред преди да купуваш дадена кола.
Успех с покупката и дано попаднеш на гледан автомобил

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Аз също се интересувам от темата поради същата причина. Бих искал да знам каква е разликата между 530d и 530dA.
Tool - Fear Inoculum
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
ВМесто да следите темата се разтърсете из форума "Търсеце" се казва има всичко а и така като гледам ще е от полза



- sinbad0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
530ДА трябва да е автоматик,а относно състоянието на колата може да се обърнеш и към Дару кар да направят една пълна проверка на автомобила мисля, че беше към 120лв. 

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
mmiro написа:Здравейте колеги,
днес се регистрирах и съм съвсем нов така да се каже, дойде време да мина от Ауди на БМВ. Досега си мислех ,че карам премиум автомобили но след тест драйва с БМВ-то откачих, истински автомобил!!! Посъветвайте ме какво да гледам, къде да пипна и т.н. като го купувам. Става дума за следният автомобил :
BMW 3.0d 218 к.с. 2004 г. комби , автомат.
Благодаря на всички предварително!
без да се плашиш, това е така да се каже пълния списък на потенциални проблеми, просто да си ги провериш за всеки случай
- компресор задно окачване, виж за грешки в компютъра при проверката в сервиз. компресора се прецаква на тия коли и трябва нов. официална цена 750 евро + монтаж
- окабеляване заден капак. в пантата на капака са кабелите и ако е ползван много капака се късат и трябва да се снаждат, много трудоемка и пипкава задача. разпознава се ако не ти работи някое от тези неща: чистачка задно стъкло, отопляване, трети стоп, копче за отключване на стъклото, светлини на капака, отключването на капака. провери всички тези функции.
- панорамен шибидах: страхотна екстра, но провери дали работи, че поправката е скъпо начинание. течовете са другия голям проблем. виж дали багажника е влажен или мирише на тиня. големия риск е че като влиза вода и се стича на дъното на багажника, където е електрониката и става мяу.. лесното оправяне е отпушване на задните отточни тръби, трудното е ако тече самия шибидах и трябва да се сменят уплътнения.
- ходова част: рейките са кекави наистина, другото е общото състояние на предното окачване за кола на толкова години.
- двигател: пеперудите са риск, при малтретирани коли с много километри, добре е като я вземеш да ти отворят всмукателния колектор да ги проверяти евентуално отстранят. ако са в лошо състояние се чупят, влизат в цилиндър и става грозно. иначе много здрав двигател.
- автоматик: принципно е железен, но ако е на много километри внимавай как се държи на пътя и принципно смяна на маслото си е абсолютно уместна.
- филтър твърди частици при коли евро 4: виж колко му остава според бордовия компютър, като се задръсти или чистене или премахване или нов.
- проверете за каквито и да е грешки в компютъра. нормално е да има някакви, но ако са наистина много, може да е кола с проблемна електроника, което няма оправяне..
тва са най-големите рискове, иначе колата е абсолютен самолет и невероятен кеф за каране
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Този компресор за задното окачване само на комбито ли е или и на седана,а и каква му е задачата? Бях чел че е проблемен при Х6,но при Е60 незнаех че съществува такъв проблем 

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Благодаря da6ip,
това ще си го разпечатам и ще го взема с мен като ида в Германия
.
Това което каза за пеперудите ме притесни. Бих искал да знам дали този проблем важи и за двигателите с 3.0д след 2006 и по точно този с 231 коня.
това ще си го разпечатам и ще го взема с мен като ида в Германия

Това което каза за пеперудите ме притесни. Бих искал да знам дали този проблем важи и за двигателите с 3.0д след 2006 и по точно този с 231 коня.
Tool - Fear Inoculum
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
da6ip написа:mmiro написа:Здравейте колеги,
днес се регистрирах и съм съвсем нов така да се каже, дойде време да мина от Ауди на БМВ. Досега си мислех ,че карам премиум автомобили но след тест драйва с БМВ-то откачих, истински автомобил!!! Посъветвайте ме какво да гледам, къде да пипна и т.н. като го купувам. Става дума за следният автомобил :
BMW 3.0d 218 к.с. 2004 г. комби , автомат.
Благодаря на всички предварително!
без да се плашиш, това е така да се каже пълния списък на потенциални проблеми, просто да си ги провериш за всеки случай
- компресор задно окачване, виж за грешки в компютъра при проверката в сервиз. компресора се прецаква на тия коли и трябва нов. официална цена 750 евро + монтаж
- окабеляване заден капак. в пантата на капака са кабелите и ако е ползван много капака се късат и трябва да се снаждат, много трудоемка и пипкава задача. разпознава се ако не ти работи някое от тези неща: чистачка задно стъкло, отопляване, трети стоп, копче за отключване на стъклото, светлини на капака, отключването на капака. провери всички тези функции.
- панорамен шибидах: страхотна екстра, но провери дали работи, че поправката е скъпо начинание. течовете са другия голям проблем. виж дали багажника е влажен или мирише на тиня. големия риск е че като влиза вода и се стича на дъното на багажника, където е електрониката и става мяу.. лесното оправяне е отпушване на задните отточни тръби, трудното е ако тече самия шибидах и трябва да се сменят уплътнения.
- ходова част: рейките са кекави наистина, другото е общото състояние на предното окачване за кола на толкова години.
- двигател: пеперудите са риск, при малтретирани коли с много километри, добре е като я вземеш да ти отворят всмукателния колектор да ги проверяти евентуално отстранят. ако са в лошо състояние се чупят, влизат в цилиндър и става грозно. иначе много здрав двигател.
- автоматик: принципно е железен, но ако е на много километри внимавай как се държи на пътя и принципно смяна на маслото си е абсолютно уместна.
- филтър твърди частици при коли евро 4: виж колко му остава според бордовия компютър, като се задръсти или чистене или премахване или нов.
- проверете за каквито и да е грешки в компютъра. нормално е да има някакви, но ако са наистина много, може да е кола с проблемна електроника, което няма оправяне..
тва са най-големите рискове, иначе колата е абсолютен самолет и невероятен кеф за каране
Благодаря много колега , ще кача снимки като я взема и както е казал поета : жена и кола ... на късмет !

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
- компресор задно окачване, виж за грешки в компютъра при проверката в сервиз. компресора се прецаква на тия коли и трябва нов. официална цена 750 евро + монтаж-
сори за спама,но искам да попитам.Става въпрос за нивомат както при мерцедесите,за комби версиите не за въздушно окачване на всички амортисъори.Това екстрата при коята задницата не кляка колкото и да я товариш,моля някой да ме поправи ако бъркам.
п.с. и както вече е попитал един колега дали го има и на седана.
сори за спама,но искам да попитам.Става въпрос за нивомат както при мерцедесите,за комби версиите не за въздушно окачване на всички амортисъори.Това екстрата при коята задницата не кляка колкото и да я товариш,моля някой да ме поправи ако бъркам.
п.с. и както вече е попитал един колега дали го има и на седана.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Dorian написа:Този компресор за задното окачване само на комбито ли е или и на седана,а и каква му е задачата? Бях чел че е проблемен при Х6,но при Е60 незнаех че съществува такъв проблем
на всички пре-фейслифт Е61, и само на тях (т.е. само на комбитата)
след фейслифта слагат подобрен компресор с подсилен маркуч, макар че и той понякога дава фира
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
mmiro написа:Благодаря много колега , ще кача снимки като я взема и както е казал поета : жена и кола ... на късмет !
разгледай добре сервизната история - много е вероятно такива неща да са оправени гаранционно, и тогава естествено колата си струва още повече, отколкото ако не са пипани но още работят
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Emooo написа:Благодаря da6ip,
това ще си го разпечатам и ще го взема с мен като ида в Германия.
Това което каза за пеперудите ме притесни. Бих искал да знам дали този проблем важи и за двигателите с 3.0д след 2006 и по точно този с 231 коня.
от (лято?) 2005 доколкото слагат подсилените клапи (4.5 мм ос) които по-рядко се чупят. за 231 кс не знам точно, но ми се струва че е отстранен проблема - пусни едно търсене във форума и ще излезе доста
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- SoulFly881
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Според мен е добре да се спреш на по новия 3.0д 231 к.с. вместо 3.0д 218 к.с.
///M
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани