DPF
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: DPF
Ето тук може да видиш малко повече инфо. Има 3 варианта:
Катализатор и след него DPF.
Катализатор и DPF в едно тяло.
Само Катализатор.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=10
П.С.
Ако бъркам за вариантите, някой да ме допълни.
Катализатор и след него DPF.
Катализатор и DPF в едно тяло.
Само Катализатор.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=10
П.С.
Ако бъркам за вариантите, някой да ме допълни.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Re: DPF
rafa224 написа:Taruno написа:Когато са в едно тяло пак катализатора е преди ДПФ-а, и се отваря тялото премахваш ДПФ питата и после заварка и си оставаш поне с катализатор, него ще го задръстиш на 500-600 хил км тъй че недейте да махате, трябва и за тая природа поне малко да се мисли ......
Така си е и без това сме я съсипали
Като идея е добре ама така колата става шумна а и като продам катализатора си плащам ремонта а на негово място се слага заместител
Вече съм със чип и е отстранен дпф софтуерно само другата седмица ще го премахнем гърнето и така за 1 седмица няма да се затлачи нали а да ви кажа колата направо лети с чипа
Re: DPF
Да дам и аз моите отзиви:
Купих колата с чип слаган в Германия за доста пари. Вървеше, но не беше нещо особено, сравнена с други около 200кс, които съм карал. Понякога влизаше в някакви режими, които довеждаха до загуба на мощност за големи периоди, моментна загуба на мощност и т.н. Разхода в града беше около 12/100, а извънградско около 7.5-8/100. След първата уловена грешка в DPF решихме да го изчистим. Е направихме го, с хубави препарати, свалихме DPF-а и катализатора и ги изчистихме почти професионално с всякакви препарати, които се използват. Уви, резултата беше много слаб и не след дълго/1000км/ отново бяхме в аварийни режими. Общо взето DPF-а караше компютъра на колата да полудява и да си мисли какви ли не грешки. Та дойде време да премахваме. От миналия ден съм с премахнат DPF, премахнат катализатор и генерация от 3.0d, заради чипа, а и да не побългаряваме с рязане. Освен това вкарахме и нов софтуер без да пипаме чипа. Резултатът е повече от впечатляващ. Най-после тази кола потегли както трябва и най-после достави удоволствието, което се очаква от нея. Освен вървенето, разходът в града падна под 10/100, а извънградско със 100-120км/ч падна до впечатляващото под 6/100, което бе някакъв мираж. Звукът от турбото и генерацията е доста по-плътен и приятен, отколкото преди да направим операциите! Направо още си скубя косите, че не направих това още като взех колата, а трябваше да сменям 2 пъти масло, защото запушения DPF бе вкарал нафта в маслото и още сумати пари и нерви, че колата не върви както трябва. Така че моя съвет е МАХАЙТЕ и РЕЖЕТЕ колкото се може по-рано, няма да съжалявате от резултатите, ако хората, които са го направили са наясно какво правят
Купих колата с чип слаган в Германия за доста пари. Вървеше, но не беше нещо особено, сравнена с други около 200кс, които съм карал. Понякога влизаше в някакви режими, които довеждаха до загуба на мощност за големи периоди, моментна загуба на мощност и т.н. Разхода в града беше около 12/100, а извънградско около 7.5-8/100. След първата уловена грешка в DPF решихме да го изчистим. Е направихме го, с хубави препарати, свалихме DPF-а и катализатора и ги изчистихме почти професионално с всякакви препарати, които се използват. Уви, резултата беше много слаб и не след дълго/1000км/ отново бяхме в аварийни режими. Общо взето DPF-а караше компютъра на колата да полудява и да си мисли какви ли не грешки. Та дойде време да премахваме. От миналия ден съм с премахнат DPF, премахнат катализатор и генерация от 3.0d, заради чипа, а и да не побългаряваме с рязане. Освен това вкарахме и нов софтуер без да пипаме чипа. Резултатът е повече от впечатляващ. Най-после тази кола потегли както трябва и най-после достави удоволствието, което се очаква от нея. Освен вървенето, разходът в града падна под 10/100, а извънградско със 100-120км/ч падна до впечатляващото под 6/100, което бе някакъв мираж. Звукът от турбото и генерацията е доста по-плътен и приятен, отколкото преди да направим операциите! Направо още си скубя косите, че не направих това още като взех колата, а трябваше да сменям 2 пъти масло, защото запушения DPF бе вкарал нафта в маслото и още сумати пари и нерви, че колата не върви както трябва. Така че моя съвет е МАХАЙТЕ и РЕЖЕТЕ колкото се може по-рано, няма да съжалявате от резултатите, ако хората, които са го направили са наясно какво правят

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: DPF
Как DPF-a може да вкара нафта в маслото? И как с каране 100-120 си паднал под 6? Да не е каране 100-120 за 5-10 минути и след тва час и половина с 80-90?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
stocky написа:Как DPF-a може да вкара нафта в маслото? И как с каране 100-120 си паднал под 6? Да не е каране 100-120 за 5-10 минути и след тва час и половина с 80-90?
Мисля, че на колегата му е съвсем нормален разхода. Мойта е 530 и дава под 6 при такова каране.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: DPF
Браво, това ме изненада приятно
А някой може ли да потвърди, че е възможно DPF да вкара нафта в маслото?

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
stocky написа:Браво, това ме изненада приятноА някой може ли да потвърди, че е възможно DPF да вкара нафта в маслото?
И на мене ми стана интересно как става. Един колега беше писал, че като се вдигнало налягането в дпфа се набивала нафтата в маслото и някакви такива, ама нещо не видях никаква логика.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: DPF
adovet написа:stocky написа:Браво, това ме изненада приятноА някой може ли да потвърди, че е възможно DPF да вкара нафта в маслото?
И на мене ми стана интересно как става. Един колега беше писал, че като се вдигнало налягането в дпфа се набивала нафтата в маслото и някакви такива, ама нещо не видях никаква логика.
и аз не виждам как ще стане, но не твърдя, че съм такъв голям спец.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: DPF
в процеса на регенерация се получава .. регенерацията се състои във впръскване на гориво от дюзите в такта "издухване" ,така че горивото да се възпланенява в генерацията почиствайки DPF .. част от това гориво минава през сегментите и влиза в маслото - обща болест на всички коли с DPF е .. дори на чисто нови коли които се карат повечко градско се получава тоя ефект
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: DPF
Такт "издухване"?
Re: DPF
stocky написа:Как DPF-a може да вкара нафта в маслото? И как с каране 100-120 си паднал под 6? Да не е каране 100-120 за 5-10 минути и след тва час и половина с 80-90?
Това е 100% сигурно, че се случва, когато DPF-а е запушен. Не съм от най-големите специалисти, за да ти обясня точно процеса, който води до това, но вече 2 пъти е доказано, на моята и на BMW-то на един приятел, който мина по моите стъпки. А карането с разредено с нафта масло не е много здравословно за двигателя, затова е хубаво маслото да се проверява често. Разходът наистина падна много. 120км/ч на темпомат ми даваше не повече от 6 с 4 човека и климатик. Важно е да се отбележи, че беше вечер, а тогава по принцип разхода е по-нисък заради гъстотата на въздуха, което действа добре на дизела. Градското в момента ми е 9.5, а под 11 никога не можех да го сваля преди това.
rafa224 написа:А за пушене на колата нищо не споменаваш колега?
Пушене в момента за радост няма. Или поне не се забелязва видимо. Постоянно и давам кик-даун, но засега видим пушек отзад не виждам да излиза. Има малко по-силен мирис, който се усеща, когато отвориш прозореца и си спрял или излезеш от колата и отидеш отзад, но ако това е единствения минус определено си заслужава. Според мен сега колата е с около 50 коня отгоре, без никакво преувеличение


- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: DPF
Извинявам се, другия път ще пиша тук само ако си купя Е60! Иначе мислех, че тактът е изпускане, при положение, че железата, свързани с него се наричат изпускателна система, изпускателни клапани и т.н., но е възможно да греша.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани