Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Смени и семерингите на скоростите на опашката , а ако ще сваляш кутията превантивно смени и на вала изодзадзе че ако не е текнал... ще текне 

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
INTEGRALE написа:Смени и семерингите на скоростите на опашката , а ако ще сваляш кутията превантивно смени и на вала изодзадзе че ако не е текнал... ще текне
Много добра идея колега, аз имам някъкъв теч от там някъде, може и точно от това да е, сега ще ги издиря по сериини номера, като поръчвам частите за скоростния лост да ги поръчам и тях.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Задните
На опашката 23 11 7 531 365
Горния малкия 23 11 7 531 360
Предния 23117531353
На опашката 23 11 7 531 365
Горния малкия 23 11 7 531 360
Предния 23117531353
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Коляновия вал семеринга, скоростите са ясни
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
11142249533
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Така да споделя развитието по-колата. Започнахме с монтирането на феисовите фарове, много съм благодарен на Галин за цялата помощ която ми оказа за колата.

След което се заехме с мойте приятели бояджии с бронята и боята, искам да кажа който се чуди дали да купува китайска М-броня, да не се подлага на това приключение, просто не стават, първо се наложи да преместим пръскалките по-напред за да съвпаднат с отворите, после се наложи да сложим мойте капачета на пръскалките, че китаичетата са само за декорация, после с 300 зора напаснахме бронята и в момента в който започна да се пече започна да се огъва и после все едно слагаме друга броня, луфтовете под фаровете са доста по-големи от фабричните, отделно М-халогените който ми продадоха за М-бронята не паснаха, пречи им да влезнат металният винт за регулирането, а това че не пасвали оригиналните са пълни глупости, сега съм на китайската броня с мойто си оригиналните ОЕМ халогени.





Бъбреците китаиските също не струват, освен това ми бяха пратили 2 десни, и ги разкарах и си взех оригинални:



Почти готова:

И крайният вид:


Малко се заиграх с идеята за черни бъбреци но се отказах:

След това се набавиха стоповете:

И последва поредната интервенция, стопове, ксенон на ринговете и управлението на климатроника:



Преди и след:

Старите бели ледове са в продажба, само за LCI са:

Лошото в случая че ксенона единия бласт изгърмя още на другия ден и сега съм едноок:

Последва приготвянето за влизане в сервиза, със следната задач:
1. МАХОВИК + СЪЕДИНИТЕЛ.
2. ТАМПОНИ ЛОСТОВ МЕХАНИЗЪМ.
3. СЕМЕРИНГИ МОТОР+СКОРОСТИ.
4. ТЕРМОСТАТ+АНТИФРИЗ.
5. ПИЩЯЛКИ НА ВРАТИ+ЩИПКИ ВРАТИ.
6. ПОЛУОСКИ.
7. ТАМПОНИ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА.
8. УПЛЪТНЕНИЕ ЗАДЕН ПРОЗОРЕЦ.
Ето и някой от нещата:



И от днес в сервиза, на първо гледане доста течове на масло, след като свалихме корите, ще видим какво ще стане:


След което се заехме с мойте приятели бояджии с бронята и боята, искам да кажа който се чуди дали да купува китайска М-броня, да не се подлага на това приключение, просто не стават, първо се наложи да преместим пръскалките по-напред за да съвпаднат с отворите, после се наложи да сложим мойте капачета на пръскалките, че китаичетата са само за декорация, после с 300 зора напаснахме бронята и в момента в който започна да се пече започна да се огъва и после все едно слагаме друга броня, луфтовете под фаровете са доста по-големи от фабричните, отделно М-халогените който ми продадоха за М-бронята не паснаха, пречи им да влезнат металният винт за регулирането, а това че не пасвали оригиналните са пълни глупости, сега съм на китайската броня с мойто си оригиналните ОЕМ халогени.





Бъбреците китаиските също не струват, освен това ми бяха пратили 2 десни, и ги разкарах и си взех оригинални:



Почти готова:

И крайният вид:


Малко се заиграх с идеята за черни бъбреци но се отказах:

След това се набавиха стоповете:

И последва поредната интервенция, стопове, ксенон на ринговете и управлението на климатроника:



Преди и след:

Старите бели ледове са в продажба, само за LCI са:

Лошото в случая че ксенона единия бласт изгърмя още на другия ден и сега съм едноок:

Последва приготвянето за влизане в сервиза, със следната задач:
1. МАХОВИК + СЪЕДИНИТЕЛ.
2. ТАМПОНИ ЛОСТОВ МЕХАНИЗЪМ.
3. СЕМЕРИНГИ МОТОР+СКОРОСТИ.
4. ТЕРМОСТАТ+АНТИФРИЗ.
5. ПИЩЯЛКИ НА ВРАТИ+ЩИПКИ ВРАТИ.
6. ПОЛУОСКИ.
7. ТАМПОНИ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА.
8. УПЛЪТНЕНИЕ ЗАДЕН ПРОЗОРЕЦ.
Ето и някой от нещата:



И от днес в сервиза, на първо гледане доста течове на масло, след като свалихме корите, ще видим какво ще стане:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Какви ледове сложи и тези защо ги разкара?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Сложихме ксенон H8 35W на ринговете, а махнах някакви creed led 50w, сега с ксенона свети по-добре, отделно не загрява толкова много!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колега колко г/д ти стъпа смяната на панела (нов панел+демонтаж/монтаж + кодиране)?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Така, днес сме последен ден в сервиза, маховика стария си личеше че има луфт, а феродовия диск на съединителя си беше свършил и затова си и боксуваше леко колата:



Най-голямата ми радост, след смяната на тампончетата на скоростния лост, сега е като нов, без никакви луфтове, стегнат.

http://vbox7.com/play:ca5136d39c
Гърнетата са добре, сменихме гарнитурите отпред, където се хващат за колектора, но в бъдеще трябва да се позамисля за задно гърне:


Уплътненията на задния прозорец, се разпаднаха като ги сваляха:

Полуоските останаха за смяна, гресирани и почистени, за тях ми е притеснението дали ще станат, дано не са ме излъгали че са за е60 2.2i:




Най-голямата ми радост, след смяната на тампончетата на скоростния лост, сега е като нов, без никакви луфтове, стегнат.

http://vbox7.com/play:ca5136d39c
Гърнетата са добре, сменихме гарнитурите отпред, където се хващат за колектора, но в бъдеще трябва да се позамисля за задно гърне:


Уплътненията на задния прозорец, се разпаднаха като ги сваляха:

Полуоските останаха за смяна, гресирани и почистени, за тях ми е притеснението дали ще станат, дано не са ме излъгали че са за е60 2.2i:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Днес голямо разочарование.
Сутринта отивам да си взема колата и момчетата тъкмо бяха монтирали пищялките и пробвахме музиката е коренно различна сега, взех колата на първи тестдриве с новия маховик и съедините, първо впечатление със всички неща сменени по-скоростния лост, все едно карам нова кола, препоръчвам на всички да ги сменят частите по лоста, след това и новия съединител мекичък, отделя отдолу, супер, вече и с новите полуоски няма лашкане няма никакви вибрации в скоростния лост, с новите тампони на стаб. щанга няма вече тропане, перфрктно всичко, обаче шума при полусъединител и на ниски обороти си е останал и аз "шах с пешката", свалихме всички кори и след доста слушане се оказа от компресора на климатика, това беше последното място от което очаквах.
От там при наши други познати от сервиз специализиран за климатици, свалиха комресора, смениха някакви гумички и лагера му, както и допълниха малко фреон и сега мога да кажа че на 90% вече го няма шума, не знам друго какво може да се смени в този компресор сигурно има и някаква ос не знам, но реших да го преживея особенно като и не се усеща почти, докато намеря нов компресор отнякъде на нормална цена.
И точно когато платих всичко и пробвахме някакви неща и гася колата и претрака, как да го опиша, може би все едно е скъсан някой тампон и чука като се гаси някой дизел и изпаднах в шок/ самото пречукване се чува само когато се гаси без натиснат съединител, гаси ли се при натиснат съединител няма никакви шумове/. След като отново разглобихме корите и послушахме откъде идва притракването при гасене се оказа от скоростната кутия. Мойте майстори ми обяснават че сега като няма никакви луфтове по системата и като има луфтове в зъбчатките в скоростната кутия и при гасенето се чува от там. След като не можах да ги накарам да разхвърлят кутията, сложихме от тази добавка:

Сега се чудя дали да търся втора ръка кутия, може би от феислифт някоя по-нова без луфтове. Дали има шанс да намеря читава как мислите, след като няма как да я тествам на място дали е добре кутията?
Сутринта отивам да си взема колата и момчетата тъкмо бяха монтирали пищялките и пробвахме музиката е коренно различна сега, взех колата на първи тестдриве с новия маховик и съедините, първо впечатление със всички неща сменени по-скоростния лост, все едно карам нова кола, препоръчвам на всички да ги сменят частите по лоста, след това и новия съединител мекичък, отделя отдолу, супер, вече и с новите полуоски няма лашкане няма никакви вибрации в скоростния лост, с новите тампони на стаб. щанга няма вече тропане, перфрктно всичко, обаче шума при полусъединител и на ниски обороти си е останал и аз "шах с пешката", свалихме всички кори и след доста слушане се оказа от компресора на климатика, това беше последното място от което очаквах.
От там при наши други познати от сервиз специализиран за климатици, свалиха комресора, смениха някакви гумички и лагера му, както и допълниха малко фреон и сега мога да кажа че на 90% вече го няма шума, не знам друго какво може да се смени в този компресор сигурно има и някаква ос не знам, но реших да го преживея особенно като и не се усеща почти, докато намеря нов компресор отнякъде на нормална цена.
И точно когато платих всичко и пробвахме някакви неща и гася колата и претрака, как да го опиша, може би все едно е скъсан някой тампон и чука като се гаси някой дизел и изпаднах в шок/ самото пречукване се чува само когато се гаси без натиснат съединител, гаси ли се при натиснат съединител няма никакви шумове/. След като отново разглобихме корите и послушахме откъде идва притракването при гасене се оказа от скоростната кутия. Мойте майстори ми обяснават че сега като няма никакви луфтове по системата и като има луфтове в зъбчатките в скоростната кутия и при гасенето се чува от там. След като не можах да ги накарам да разхвърлят кутията, сложихме от тази добавка:

Сега се чудя дали да търся втора ръка кутия, може би от феислифт някоя по-нова без луфтове. Дали има шанс да намеря читава как мислите, след като няма как да я тествам на място дали е добре кутията?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Kолега ти по тая кола май само двигателя още не си сменил 

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
adovet написа:Kолега ти по тая кола май само двигателя още не си сменил
Може и това да направи


Иначе колега, евала за ентусиазма, не знам от къде го извади, за тия пари дето си вложил можеше да продадеш твоята и да вземеш някоя по-добра но това си е лично мое мнение...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Ами колеги напълно съм съгласен с вас, но как се продава в Бг. кола, тук всеки е тарикат и същевремено няма пари, искат да купят евтино перфектни коли, като си платил някаква кола както мен 16к после си я стегнал първоначално с едни 1500лв, застраховал си я и си и купил и гуми и ти е дошла на 18-19к, как да я дадеш след година за примерно 12к както вървят масово и после пак да извадиш пари за по-хубава.
Аз моята следващата кола съм я избрал, на шефа ми Бмв-то чакам го да му омръзне и ще ми го продаде.Горе долу тази страница е и финала на моята тема, остава ми само една смяна на масло, да купя акумолатор и да я затъмня и край.
П.С: забравих май да спомена че сложихме и Mulf2 High Bluetooth+USB и сега съм си качил доста музика на една флашка голям кеф, няма записване повече на дискове, чгаркане и чудене дали ще ги прочете.
Аз моята следващата кола съм я избрал, на шефа ми Бмв-то чакам го да му омръзне и ще ми го продаде.Горе долу тази страница е и финала на моята тема, остава ми само една смяна на масло, да купя акумолатор и да я затъмня и край.
П.С: забравих май да спомена че сложихме и Mulf2 High Bluetooth+USB и сега съм си качил доста музика на една флашка голям кеф, няма записване повече на дискове, чгаркане и чудене дали ще ги прочете.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Ами колеги напълно съм съгласен с вас, но как се продава в Бг. кола, тук всеки е тарикат и същевремено няма пари, искат да купят евтино перфектни коли, като си платил някаква кола както мен 16к после си я стегнал първоначално с едни 1500лв, застраховал си я и си и купил и гуми и ти е дошла на 18-19к, как да я дадеш след година за примерно 12к както вървят масово и после пак да извадиш пари за по-хубава.
Аз моята следващата кола съм я избрал, на шефа ми Бмв-то чакам го да му омръзне и ще ми го продаде.Горе долу тази страница е и финала на моята тема, остава ми само една смяна на масло, да купя акумолатор и да я затъмня и край.
П.С: забравих май да спомена че сложихме и Mulf2 High Bluetooth+USB и сега съм си качил доста музика на една флашка голям кеф, няма записване повече на дискове, чгаркане и чудене дали ще ги прочете.
Тъкмо още 1000лв. остават и сигурно вече е над 22к

Едит: А караш 2.2 бензин, за тия пари колега щеше да караш нещо къде къде по-добро....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани