Първата ми петица
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Първата ми петица
Аз също съм с 19-ки лятото, но... има едно голямо "НО":
- Размерът на гумите е от 6-та серия, профил 40 отпред и 35 отзад. Това е по-висок профил от нормалния за Е60.
- Гумите са не-рънфлет. Специално продадох почти новия комплект РФТ, и си купих не-РФТ.
- Както казах, пружини и амортисьори са сменени с други, които поемат много по-добре неравностите от М-спорт или другото спортно окачване.
- При това, визуално колата е точно толкова ниска колкото и ако беше със М-спорт окачването.
С тези 3 уговорки, съм абсолютно доволен и от возията, и от пътното поведение, и от визията.
@laviatan:
Ако ползваш колата ежедневно, във всякакви условия, ти гарантирам че накрая на сезона ще ти се драйфа от комбинацията М-спорт + 19 инча + РФТ.
Ако искаш да се возиш до кафето, да се показваш с колата (което знам добре че не е случая
), да си позволяваш да натискаш педала на газта само там където е гладък асфалта, и да се самоуспокояваш когато друса и хлопа и тропа щото видиш ли "ами то е спортно окачване", тогава всичко ще е ок
Въпрос на гледна точка колеги
- Размерът на гумите е от 6-та серия, профил 40 отпред и 35 отзад. Това е по-висок профил от нормалния за Е60.
- Гумите са не-рънфлет. Специално продадох почти новия комплект РФТ, и си купих не-РФТ.
- Както казах, пружини и амортисьори са сменени с други, които поемат много по-добре неравностите от М-спорт или другото спортно окачване.
- При това, визуално колата е точно толкова ниска колкото и ако беше със М-спорт окачването.
С тези 3 уговорки, съм абсолютно доволен и от возията, и от пътното поведение, и от визията.
@laviatan:
Ако ползваш колата ежедневно, във всякакви условия, ти гарантирам че накрая на сезона ще ти се драйфа от комбинацията М-спорт + 19 инча + РФТ.
Ако искаш да се возиш до кафето, да се показваш с колата (което знам добре че не е случая


Въпрос на гледна точка колеги

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Първата ми петица
da6ip - специално се всушах в съвета ти и гумите не са рънфлет, но размера отпред е 35, отзад 30 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Първата ми петица
Хора, това е въпрос на вкус, не си налагайте толкова крайно мнението
Едно е да кажеш теб какво те кефи и съвсем друго да направиш някакво крайно изказване като "не си вземайте спортно окачване, щото друса и колата ви ще скърца"
СПОРЕД МЕН, М-Спорт окачването вози доста стегнато, но не и твърдо. Ако на някой му се струва твърдо, значи не сте карали кола с наистина спортно окачване
Повечето ми познати, които са се возили при мен са оставали приятно изненадани как се движи колата по неравности, дори с 20ки. На мен изобщо не ми друса с 20ките и спортното окачване, с не-рънфлат гуми и нищо не скърца по колата ми, но всеки си има отделни разбирания за това как трябва да вози една кола и кое е друсане и кое не
Колегата martin_g60 (по спомен пиша ника, сори ако го бъркам) даже май си беше сменил М-Спорт окачването с по-твърдо и колата му е евридейка, така че вкусове всякакви.
Отделно, за колегата който направи референция с Е90, карал съм Е91 със 17ки рънфлат и нормално окачване (Х драйв, ако е от значение) нямаше НИЩО общо с М-Спорт окачването на Е60. Е91ката возеше като каручка, без извинения и далеч не бяха виновни само рънфлат гумите


СПОРЕД МЕН, М-Спорт окачването вози доста стегнато, но не и твърдо. Ако на някой му се струва твърдо, значи не сте карали кола с наистина спортно окачване


Отделно, за колегата който направи референция с Е90, карал съм Е91 със 17ки рънфлат и нормално окачване (Х драйв, ако е от значение) нямаше НИЩО общо с М-Спорт окачването на Е60. Е91ката возеше като каручка, без извинения и далеч не бяха виновни само рънфлат гумите


- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Първата ми петица
Въпрос на вкус е дали на конкретен човек му харесва (т.е. търпимо е) или не. Тук наистина има големи разлики.
Самото друсане не е въпрос на вкус, а физичен факт който със сигурност може да бъде измерен с апаратура, ако се наложи.
Също така, аз от началото говоря не за самото друсане (което всеки за себе си решава доколко му е по вкуса), а за сигурността и сцеплението на лоша настилка - това също не е въпрос на вкус, а напълно измерима величина. Един завой дали може да се вземе с 50, 60, 70, 80 км/ч. И как се променя това с окачването. И съответно кога колата приплъзва заради загуба на сцепление. Абсолютно измеримо. И много важно за сигурността. Примерът с магистралата и Е90-ката е много точен, макар наистина Е90 да е с по-твърда настройка на всяко ниво на окачване от Е60.
Както и да е, аз спирам да дискутирам защото казах всичко съществено и всеки решава за себе си така или иначе.
Като заключение, единствено можем да се замислим над следното: нашите коли се произвеждат с окачване което да отговаря най-добре на пътищата 80-90% от техния пазар. Това са западните държави в Европа и Северна Америка, и там като цяло пътищата са добри и гладки (изключваме Англия примерно и някои градски райони в щатите). Обратно казано, немските инженери просто не съобразяват окачването с нашите пътища. Защото чисто пазарно не ги интересуват. С други думи, поведението на едно М-спорт окачване на немски път или магистрала не може да се сравнява с поведението му по един средностатистически български път. Това е от мен...
Самото друсане не е въпрос на вкус, а физичен факт който със сигурност може да бъде измерен с апаратура, ако се наложи.
Също така, аз от началото говоря не за самото друсане (което всеки за себе си решава доколко му е по вкуса), а за сигурността и сцеплението на лоша настилка - това също не е въпрос на вкус, а напълно измерима величина. Един завой дали може да се вземе с 50, 60, 70, 80 км/ч. И как се променя това с окачването. И съответно кога колата приплъзва заради загуба на сцепление. Абсолютно измеримо. И много важно за сигурността. Примерът с магистралата и Е90-ката е много точен, макар наистина Е90 да е с по-твърда настройка на всяко ниво на окачване от Е60.
Както и да е, аз спирам да дискутирам защото казах всичко съществено и всеки решава за себе си така или иначе.
Като заключение, единствено можем да се замислим над следното: нашите коли се произвеждат с окачване което да отговаря най-добре на пътищата 80-90% от техния пазар. Това са западните държави в Европа и Северна Америка, и там като цяло пътищата са добри и гладки (изключваме Англия примерно и някои градски райони в щатите). Обратно казано, немските инженери просто не съобразяват окачването с нашите пътища. Защото чисто пазарно не ги интересуват. С други думи, поведението на едно М-спорт окачване на немски път или магистрала не може да се сравнява с поведението му по един средностатистически български път. Това е от мен...

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Първата ми петица
da6ip написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Ти като видиш, че караш по лош път с М-ковото окачване ще раздаваш газ ли? Не мисля. Карал съм и по "клатушкащ" път с такова окачване, ами просто си вози по-твърдо и друса. Гаден път бих казал. Ама не вярвам с твоето окачване да тръгнеш ти и да раздаваш газ по подобен път.
Както обаче казах - всичко е до предпочитания. 150 километра...аз около моя град лош първокласен път не виждам. Във всички посоки мога да карам с доволна скорост, а колата все едно се движи по стъкло. Нещата наистина не са както бяха преди 10 години. Имам хубав път до София, до Пловдив, до морето, до южна България...не знам къде не бих могъл да си карам окачването.![]()
Няма нищо лошо да си караш с обикновено, за някои хора като теб може да е супер даже, но за мен не е така. Всеки да кара каквото иска. В България обаче има достатъчно места, където да можеш да си караш спортното окачване и даже да се ядосваш ако нямаш такова.
скоро ще пусна тема за модификациите по окачването (при мен всичко е сменено с афтърмаркет) и ще разбереш за какво говоря![]()
само още едни щангички чакам да дойдат..
Чакаме с нетърпение

Re: Първата ми петица
laviatan-e с тези джанти да те предупредя ,че ще почнат да ти поскърцват разни пластмаси в купето 

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Първата ми петица
Ivel написа:laviatan-e с тези джанти да те предупредя ,че ще почнат да ти поскърцват разни пластмаси в купето
Ivel - на колко атмосфери ги помпаш гумите на 19-ките ? Хем да не са меки , хем да не се разтрака като консерва

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Първата ми петица
незнам, но на da6ip окачването ми хареса. Не вярвах и аз как едновременно меко и стабилно се съчетават - но го усетих и пиша 6-ца на Кони ФСД. А аз с 17-ки с по-високи гуми от стандартните и спортно окачване ми се видя сметката от твърдо возене...... защо смених Е-класата още незнам..... А колегите с 19-ки и спортно, каращи предимно градско да им е честито - камъни в бъбреците няма да имат доживот 
п.с. и да не забравяме - не намалявайте музиката, че звуците на пластмаса ще запеят свойта песен в купето... скръц.... скръц.. скр..

п.с. и да не забравяме - не намалявайте музиката, че звуците на пластмаса ще запеят свойта песен в купето... скръц.... скръц.. скр..
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: Първата ми петица
Mодератора може да заключи темата ако желае, от днес съм собственик на нов ( втора ръка ) автомобил, вероятно няма да съм много популярен сред колегите за избора, но накрая купих автомобил със сърцето си а може би не с разум - Мерцедес ЦЛС 350, така че... Съжалявам, че ви загубих времето, но още съм си фен на БМВ и в идните години със сигурност ще си купя някой по нов баварски модел.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Първата ми петица
Няма лошо колега - и аз съм фен на бмв , но като копувах колата колкото и да не си приличат гледах ес класа в221 , цсл , Е60 и Е63 . Ама жената като каза Е60 - и това е 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- d.georgiev
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60
Re: Първата ми петица
EPIC FAIL
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Първата ми петица
Честито колега и дано да те радва!Аз преди време се интересувах именно от ЦЛС 350,но ме отказаха слабостите й - дефектираща ангренажна верига на произведените преди 2006г + мозъка(платката) на 7г троника + твърде високия разход на гориво в градски условия...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първата ми петица
kapitanat написа:Mодератора може да заключи темата ако желае, от днес съм собственик на нов ( втора ръка ) автомобил, вероятно няма да съм много популярен сред колегите за избора, но накрая купих автомобил със сърцето си а може би не с разум - Мерцедес ЦЛС 350, така че... Съжалявам, че ви загубих времето, но още съм си фен на БМВ и в идните години със сигурност ще си купя някой по нов баварски модел.
Ти си фен на БМВ, колкото аз на Ауди.
И как точно от 5-та серия/Е-класа/Ауди А6 мина на батлана ЦЛС?
Както и да е де, не попитах от любопитство, не искам и да знам.
Един съвет - не си губи времето да си купуваш БМВ, не са интересни коли и няма да вози като Мерцедеса. Както е популярна приказката в България - Мерцедеса си е Мерцедес.



Ама наистина трябваше да се набуташ с някой от онези Горублянски боклуци, че никога повече да не си помислиш за БМВ и да станеш един от многото, които говорят, че много горят и се чупят на поразия.
cww:
Ти ли му даде парите за новата кола, та му държиш сметка?
Спазвай добрия тон и остави за друг път заядливите коментари!
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: Първата ми петица
Който ме познава и знае колите ми знае и на какво съм фен
, това че съм си взел ЦЛС, не значи нищо пари, коли и жени си сменят притежателите много често, аз съм отдал дълги години на любов, близка да фанатизъм с любимата марка и факта че съм си взел мерцедес за година - две, не променя абсолютно нищо. Ако е до това имам и състезателен офф роуд джип ?! - това какво говори за мен ?
Не желая да се заяждам, искам пак да благодаря на колегата Златан и на всички ви, за полезните съвети и съм сигурен,че в скоро време отново ще съм собственик на нашата марка, защото първата любов, не умира.

Не желая да се заяждам, искам пак да благодаря на колегата Златан и на всички ви, за полезните съвети и съм сигурен,че в скоро време отново ще съм собственик на нашата марка, защото първата любов, не умира.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани