Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от Anthony_J » 18 Юни 2015, 8:38

Сега проверих с какъв акумулатор съм и се оказа Bosch Silver S4, 95aH. Като гледам в нета за него, май не е AGM. Въпросът ми е има ли смисъл да взимам AGM или пак да сложа същия? И ще трябва ли кодиране ако сложа същия или само сменям и това е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 25.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от themoldestone » 18 Юни 2015, 9:18

В случай, че сложиш същия по мощност акумулатор, ще трябва единствено да го регистрираш като нов през INPA, за да не го презарежда IBS-a:


1 Select your car model
2 Select your engine type (select the one with MS or MSV in front of the engine type)
3 Select Status (F5)
4 Select PM-IBS (F5)
5 Click B Exchange (F5)
6 Popup (OK) should appear if job is done.
Almost instantly you get the message:
"Register battery replacement Activated properly.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от Anthony_J » 18 Юни 2015, 9:46

Ок, благодаря. А има ли полза от AGM, защото разликата в цената е сериозна?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от memorex » 18 Юни 2015, 11:30

Полза от АГМ има разбира се но от друга страна гаранцията е пак същата 3г така че както каза ако ти е непредвиден разход.....

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 26.06.2011
Пол: Мъж
Кара: E87 120i , E61 525i

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от toshko18 » 12 Ное 2015, 19:40

И на мен ми дойде време да сменям акумулатор и темата доста ми помогна, за което ви благодаря.
Условието ми беше да е такъв амепраж, че да пасва точно на възможните за задаване стойности чрез NCS Expert.
В крайна сметка се спрях на 3 конкретни модела при моя доверен акумулаторджия. Та изкара ги човека и трите акумулатора
и ги замери пред мен с някакъв си техен уред.
Цитирам резултатите с условието, че нито агитирам за или против дадена марка/модел, нито искам да убеждавам
за каквото и да било. Просто факти, които може да са от полза на някой колега.

Moll 110Ah 900A(EN) - измерени стойности 986A(EN) 12,46V
Bosch 110Ah 920A(EN) - измерени стойности 908A(EN) 12,54V
Banner AGM 80Ah 800A(EN) - измерени стойности 976A(EN) 12,83V

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от shkata » 13 Ное 2015, 9:24

Здравей колега,
Той може човека да ти е доверен , но винаги имай едно на ум че всеки гледа да продава това от което има най голяма далавера.Никога не пречи да позареди с 1 идея повече това което иска да върви повече и да каже "ела да ти замеря". Не че е от чак такова значение де...

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.08.2014
Местоположение: Berlin, Deutschland
Пол: Мъж
Кара: E60 530D M-Sportpaket

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от kyazim1984 » 15 Ное 2015, 18:51

Преди няколко дена смених моя стария с този AGM за 160 евро.
Max_Gold_12V-100Ah-1000.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от djerityyy » 16 Ное 2015, 19:46

Колеги аз като взех колата(преди 2 години) имах уверението,че е с нов акумулатор.Марката е ENNEXY Energy 12V/100Ah 850 A.
До сега не съм имал ядове,но в последно време ми прави впечатление,че след като съм загасил двигателя и след 2 3 минути да речем се опитам да си вдигна или сваля прозорците...ток няма.В началото естествено не беше така,но явно животното си замира.Проблема е,че едва ли като са слагали този нов акумулатор някой си е правил труда да го регистрира като такъв.Проверих в скритото меню какъв заряд има и на контакт си беше около 12,2 което мисля е в рамките на нормалното.Странното в случая е,че на запален мотор със включени светлини т.н. ми дава малко в повечко от това което прочитам из форума,а именно от 14,5/6 до 14,7/8.Явно за да са толкова високи стойностите,акумулатора не е регистриран и си го презарежда леко.Въпроса ми е късно ли е да се регистрира(ако това е проблема) или е по подходяща смяна с нов?
Повтарям досега не съм имал ядове вече втора година ..върти екстра зима,лято..само тези 14,7/8 ме притесняват.
:dunno: :dunno: :shock: :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от memorex » 16 Ное 2015, 19:49

Здравей,
Напълно нормално е напрежението което си посочил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от djerityyy » 16 Ное 2015, 19:55

memorex написа:Здравей,
Напълно нормално е напрежението което си посочил.

Здрасти колега,аз лично друга информация получих от форума...а именно максимален заряд до 14.4/5...а това 14,8 било критично високо.Затова и зададох този въпрос след измерването.Единствените индикации ги споменах,никакъв ток 2 3 минути след загасен двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от adovet » 16 Ное 2015, 20:10

Въобще не се притеснявай зарежда си съвсем нормално

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от djerityyy » 16 Ное 2015, 20:25

:bchug: :bchug: :bchug: :clap: :clap: :clap: :clap: :lalala: :lalala: :lalala: :wave: :wave: :wave: :wave:
adovet написа:Въобще не се притеснявай зарежда си съвсем нормално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от CrazyElement » 16 Ное 2015, 21:52

Абе и аз да се включа в тази тема , че смятам скоро време да го сменям моя, че го гледам не е първа младост сигурно, а колата е вече 2 години в мен, иначе е Bosch S4 и странното е , че е 90 Ампера, при условие , че колата има подгрев на седалките,мемори,печка,хедуп дисплей, не малко допълнителни консуматори на ток , пък защо такъв са и сложили при обслужването и в БМВ Германия не мога да си отговоря. Иначе акумулатора даде 12.5 което доколкот знам е около 80% живот, странното беше , че дори при заключена кола , чакахме 30 минути и като замерихме да ли има отечката беше 500 мА , което си е баш 10 пъти повече от позволената такава. Не знам реално колко време трябва тази кола да се укроти и "заспи" . Иначе наскоро имах пътува из Европа и не бях палил колата 10 дни и си запали веднага, не знам и аз какво се случва , но електрониката на БМВ си е доста сложна.

А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от adovet » 16 Ное 2015, 22:16

CrazyElement написа:Абе и аз да се включа в тази тема , че смятам скоро време да го сменям моя, че го гледам не е първа младост сигурно, а колата е вече 2 години в мен, иначе е Bosch S4 и странното е , че е 90 Ампера, при условие , че колата има подгрев на седалките,мемори,печка,хедуп дисплей, не малко допълнителни консуматори на ток , пък защо такъв са и сложили при обслужването и в БМВ Германия не мога да си отговоря. Иначе акумулатора даде 12.5 което доколкот знам е около 80% живот, странното беше , че дори при заключена кола , чакахме 30 минути и като замерихме да ли има отечката беше 500 мА , което си е баш 10 пъти повече от позволената такава. Не знам реално колко време трябва тази кола да се укроти и "заспи" . Иначе наскоро имах пътува из Европа и не бях палил колата 10 дни и си запали веднага, не знам и аз какво се случва , но електрониката на БМВ си е доста сложна.

А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.

Утечката се мери след като заспи колата. Най сигурно да се приспи принудително и да се мери тогава. Ако ти пали без проблеми след 10 дни без палене за какво ще го сменяш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d

Мнение от netmurder » 16 Ное 2015, 22:17

CrazyElement написа:Абе и аз да се включа в тази тема , че смятам скоро време да го сменям моя, че го гледам не е първа младост сигурно, а колата е вече 2 години в мен, иначе е Bosch S4 и странното е , че е 90 Ампера, при условие , че колата има подгрев на седалките,мемори,печка,хедуп дисплей, не малко допълнителни консуматори на ток , пък защо такъв са и сложили при обслужването и в БМВ Германия не мога да си отговоря. Иначе акумулатора даде 12.5 което доколкот знам е около 80% живот, странното беше , че дори при заключена кола , чакахме 30 минути и като замерихме да ли има отечката беше 500 мА , което си е баш 10 пъти повече от позволената такава. Не знам реално колко време трябва тази кола да се укроти и "заспи" . Иначе наскоро имах пътува из Европа и не бях палил колата 10 дни и си запали веднага, не знам и аз какво се случва , но електрониката на БМВ си е доста сложна.

А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.

По едно време и аз се бях полудял с това заспиване, но се оказа че реално трябва около 1 час за да "заспи" колата напълно...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook