Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Сега проверих с какъв акумулатор съм и се оказа Bosch Silver S4, 95aH. Като гледам в нета за него, май не е AGM. Въпросът ми е има ли смисъл да взимам AGM или пак да сложа същия? И ще трябва ли кодиране ако сложа същия или само сменям и това е?
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
В случай, че сложиш същия по мощност акумулатор, ще трябва единствено да го регистрираш като нов през INPA, за да не го презарежда IBS-a:
1 Select your car model
2 Select your engine type (select the one with MS or MSV in front of the engine type)
3 Select Status (F5)
4 Select PM-IBS (F5)
5 Click B Exchange (F5)
6 Popup (OK) should appear if job is done.
Almost instantly you get the message:
"Register battery replacement Activated properly.
1 Select your car model
2 Select your engine type (select the one with MS or MSV in front of the engine type)
3 Select Status (F5)
4 Select PM-IBS (F5)
5 Click B Exchange (F5)
6 Popup (OK) should appear if job is done.
Almost instantly you get the message:
"Register battery replacement Activated properly.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Ок, благодаря. А има ли полза от AGM, защото разликата в цената е сериозна?
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Полза от АГМ има разбира се но от друга страна гаранцията е пак същата 3г така че както каза ако ти е непредвиден разход.....
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
И на мен ми дойде време да сменям акумулатор и темата доста ми помогна, за което ви благодаря.
Условието ми беше да е такъв амепраж, че да пасва точно на възможните за задаване стойности чрез NCS Expert.
В крайна сметка се спрях на 3 конкретни модела при моя доверен акумулаторджия. Та изкара ги човека и трите акумулатора
и ги замери пред мен с някакъв си техен уред.
Цитирам резултатите с условието, че нито агитирам за или против дадена марка/модел, нито искам да убеждавам
за каквото и да било. Просто факти, които може да са от полза на някой колега.
Moll 110Ah 900A(EN) - измерени стойности 986A(EN) 12,46V
Bosch 110Ah 920A(EN) - измерени стойности 908A(EN) 12,54V
Banner AGM 80Ah 800A(EN) - измерени стойности 976A(EN) 12,83V
Условието ми беше да е такъв амепраж, че да пасва точно на възможните за задаване стойности чрез NCS Expert.
В крайна сметка се спрях на 3 конкретни модела при моя доверен акумулаторджия. Та изкара ги човека и трите акумулатора
и ги замери пред мен с някакъв си техен уред.
Цитирам резултатите с условието, че нито агитирам за или против дадена марка/модел, нито искам да убеждавам
за каквото и да било. Просто факти, които може да са от полза на някой колега.
Moll 110Ah 900A(EN) - измерени стойности 986A(EN) 12,46V
Bosch 110Ah 920A(EN) - измерени стойности 908A(EN) 12,54V
Banner AGM 80Ah 800A(EN) - измерени стойности 976A(EN) 12,83V
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Здравей колега,
Той може човека да ти е доверен , но винаги имай едно на ум че всеки гледа да продава това от което има най голяма далавера.Никога не пречи да позареди с 1 идея повече това което иска да върви повече и да каже "ела да ти замеря". Не че е от чак такова значение де...
Той може човека да ти е доверен , но винаги имай едно на ум че всеки гледа да продава това от което има най голяма далавера.Никога не пречи да позареди с 1 идея повече това което иска да върви повече и да каже "ела да ти замеря". Не че е от чак такова значение де...
- kyazim1984
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.08.2014
- Местоположение: Berlin, Deutschland
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D M-Sportpaket
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Преди няколко дена смених моя стария с този AGM за 160 евро.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Колеги аз като взех колата(преди 2 години) имах уверението,че е с нов акумулатор.Марката е ENNEXY Energy 12V/100Ah 850 A.
До сега не съм имал ядове,но в последно време ми прави впечатление,че след като съм загасил двигателя и след 2 3 минути да речем се опитам да си вдигна или сваля прозорците...ток няма.В началото естествено не беше така,но явно животното си замира.Проблема е,че едва ли като са слагали този нов акумулатор някой си е правил труда да го регистрира като такъв.Проверих в скритото меню какъв заряд има и на контакт си беше около 12,2 което мисля е в рамките на нормалното.Странното в случая е,че на запален мотор със включени светлини т.н. ми дава малко в повечко от това което прочитам из форума,а именно от 14,5/6 до 14,7/8.Явно за да са толкова високи стойностите,акумулатора не е регистриран и си го презарежда леко.Въпроса ми е късно ли е да се регистрира(ако това е проблема) или е по подходяща смяна с нов?
Повтарям досега не съм имал ядове вече втора година ..върти екстра зима,лято..само тези 14,7/8 ме притесняват.

До сега не съм имал ядове,но в последно време ми прави впечатление,че след като съм загасил двигателя и след 2 3 минути да речем се опитам да си вдигна или сваля прозорците...ток няма.В началото естествено не беше така,но явно животното си замира.Проблема е,че едва ли като са слагали този нов акумулатор някой си е правил труда да го регистрира като такъв.Проверих в скритото меню какъв заряд има и на контакт си беше около 12,2 което мисля е в рамките на нормалното.Странното в случая е,че на запален мотор със включени светлини т.н. ми дава малко в повечко от това което прочитам из форума,а именно от 14,5/6 до 14,7/8.Явно за да са толкова високи стойностите,акумулатора не е регистриран и си го презарежда леко.Въпроса ми е късно ли е да се регистрира(ако това е проблема) или е по подходяща смяна с нов?
Повтарям досега не съм имал ядове вече втора година ..върти екстра зима,лято..само тези 14,7/8 ме притесняват.




Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Здравей,
Напълно нормално е напрежението което си посочил.
Напълно нормално е напрежението което си посочил.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
memorex написа:Здравей,
Напълно нормално е напрежението което си посочил.
Здрасти колега,аз лично друга информация получих от форума...а именно максимален заряд до 14.4/5...а това 14,8 било критично високо.Затова и зададох този въпрос след измерването.Единствените индикации ги споменах,никакъв ток 2 3 минути след загасен двигател.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Въобще не се притеснявай зарежда си съвсем нормално
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d














adovet написа:Въобще не се притеснявай зарежда си съвсем нормално
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
Абе и аз да се включа в тази тема , че смятам скоро време да го сменям моя, че го гледам не е първа младост сигурно, а колата е вече 2 години в мен, иначе е Bosch S4 и странното е , че е 90 Ампера, при условие , че колата има подгрев на седалките,мемори,печка,хедуп дисплей, не малко допълнителни консуматори на ток , пък защо такъв са и сложили при обслужването и в БМВ Германия не мога да си отговоря. Иначе акумулатора даде 12.5 което доколкот знам е около 80% живот, странното беше , че дори при заключена кола , чакахме 30 минути и като замерихме да ли има отечката беше 500 мА , което си е баш 10 пъти повече от позволената такава. Не знам реално колко време трябва тази кола да се укроти и "заспи" . Иначе наскоро имах пътува из Европа и не бях палил колата 10 дни и си запали веднага, не знам и аз какво се случва , но електрониката на БМВ си е доста сложна.
А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.
А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
CrazyElement написа:Абе и аз да се включа в тази тема , че смятам скоро време да го сменям моя, че го гледам не е първа младост сигурно, а колата е вече 2 години в мен, иначе е Bosch S4 и странното е , че е 90 Ампера, при условие , че колата има подгрев на седалките,мемори,печка,хедуп дисплей, не малко допълнителни консуматори на ток , пък защо такъв са и сложили при обслужването и в БМВ Германия не мога да си отговоря. Иначе акумулатора даде 12.5 което доколкот знам е около 80% живот, странното беше , че дори при заключена кола , чакахме 30 минути и като замерихме да ли има отечката беше 500 мА , което си е баш 10 пъти повече от позволената такава. Не знам реално колко време трябва тази кола да се укроти и "заспи" . Иначе наскоро имах пътува из Европа и не бях палил колата 10 дни и си запали веднага, не знам и аз какво се случва , но електрониката на БМВ си е доста сложна.
А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.
Утечката се мери след като заспи колата. Най сигурно да се приспи принудително и да се мери тогава. Ако ти пали без проблеми след 10 дни без палене за какво ще го сменяш?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Акумулатор?Колко ампера и какъв стартов ток?bmw e60 530d
CrazyElement написа:Абе и аз да се включа в тази тема , че смятам скоро време да го сменям моя, че го гледам не е първа младост сигурно, а колата е вече 2 години в мен, иначе е Bosch S4 и странното е , че е 90 Ампера, при условие , че колата има подгрев на седалките,мемори,печка,хедуп дисплей, не малко допълнителни консуматори на ток , пък защо такъв са и сложили при обслужването и в БМВ Германия не мога да си отговоря. Иначе акумулатора даде 12.5 което доколкот знам е около 80% живот, странното беше , че дори при заключена кола , чакахме 30 минути и като замерихме да ли има отечката беше 500 мА , което си е баш 10 пъти повече от позволената такава. Не знам реално колко време трябва тази кола да се укроти и "заспи" . Иначе наскоро имах пътува из Европа и не бях палил колата 10 дни и си запали веднага, не знам и аз какво се случва , но електрониката на БМВ си е доста сложна.
А въпроса ми е да сменям ли този 90 с 105-110 и ако да имали смисъл от тази АГМ технология,, бях питал електричар приятел и той беше ми казал , че това е за колите със старт/стоп система , а моята такава няма.
По едно време и аз се бях полудял с това заспиване, но се оказа че реално трябва около 1 час за да "заспи" колата напълно...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани