Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Понеже съм играл одисеята с дюзи на друг комън рейл......... корекцията на дюзата не зависи от дюзата, тази корекция се задава от ДДЕ-то като входни параметри на ДДЕ-то са му дебитомер, датчик на колянов вал, позиция на ЕГР и не напоследно място състояние на мотора ........... на предната ми кола имах огромна корекция на едната дюза и ги смених и 4-те с чисто нови и корекцията остана, и накрая проблема се оказа в клапаните.....
Тези корекции по никакъв начин не дават информация за обратно гориво ( запушена дюза). Един колега рециклира на 2.0д 150коня по препоръка на колегата Dimitroff заради корекции и след рециклирането корекциите не изчезнаха и самия колега Dimitroff му беше казал, че тези корекции зависят от състоянието на мотора.
Такаче ако има съмнения за дюзи - сваляне - на стенд да ги мерят и тогава решение дали да се правят -но да се избегне негативно влияние от други фактори които задават корекциите
Тези корекции по никакъв начин не дават информация за обратно гориво ( запушена дюза). Един колега рециклира на 2.0д 150коня по препоръка на колегата Dimitroff заради корекции и след рециклирането корекциите не изчезнаха и самия колега Dimitroff му беше казал, че тези корекции зависят от състоянието на мотора.
Такаче ако има съмнения за дюзи - сваляне - на стенд да ги мерят и тогава решение дали да се правят -но да се избегне негативно влияние от други фактори които задават корекциите
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Стойности на дюзи при 60
а интересно тогава какви са съмненията за дюзи....
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Стойности на дюзи при 60
Ето от един друг форум.
forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1711200-DIY-E46-320d-m47n-injector-cleaning
forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1711200-DIY-E46-320d-m47n-injector-cleaning
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
съмнения за дюзи може да имаш от тракане на дюза, от грешки за ниско ниво в Рейл-а и т.н. неравномерна работа на двигателя - но не е задължително всеки път да е дюза виновна.
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Стойности на дюзи при 60
само знам, че почистването с ултразвук или така нареченото рециклиране оказва влияние на корекциите - факт който съм го доказал 2-3 страници напред в темата, от което следва че тези стойности които показва ИНПА дават директно сведение за състоянието на дюзите. И съм сигурен, че 0-та означава, че точно определеното от ДДЕ-то количество гориво е било впръскано. Съответно + или - са отклонения от това количество дължащи се на запушване на някои от 7-те микроотвора на разпръсквача или на задържане по някъква причина на иглата в положение "отворено".
п.с. линка който е постнал колегата memorex е от човек който сам си е разглобил и почистил дюзите на е46. Дюзите са същия парт номер като нашите т.е. са еднакви с тези на 218к.с. мотора. Аз ги почистих по същия начин и реално и при двамата показанията на ИНПА преди и след чистенето са коренно различни.
п.с. линка който е постнал колегата memorex е от човек който сам си е разглобил и почистил дюзите на е46. Дюзите са същия парт номер като нашите т.е. са еднакви с тези на 218к.с. мотора. Аз ги почистих по същия начин и реално и при двамата показанията на ИНПА преди и след чистенето са коренно различни.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Стойности на дюзи при 60
Смятам и аз да я пробвам тази добавка на Протек.
За почистване тази ли е - ProTec Common RailDiesel System Clean & Protect ?
За почистване тази ли е - ProTec Common RailDiesel System Clean & Protect ?
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Колега не искам да споря с теб, но тези показания които дава Инпата няма как да са това което казваш, понеше няма датчик в дюзата които да казва колко гориво е минало през нея. Доколкото съм направил заключение от всичко което са ми казвали майстори и т.н. това е корекцията на времето за което дюзата е отворена и тези корекции се правят от ДДЕ-то на база други параметри..... относно почистването което си направил и показанията след това.... не споря че това е подобрило параметрите на дюзата но това се е отразило на оборотите на всеки цилиндър ( по добро изгаряне и т.н.) и оттам е дошла промяната в тези корекции. 10 пъти съм си гледал корекциите на дюзите и 15-те пъти има различни показания - гледал съм при студен топъл мотор - имал съм корекции с ! имал съм и почти нулеви на 6-те цилиндъра.
Основното което исках да кажа в първият ми пост - не винаги голяма корекция на дюза означава проблем в дюзата ...... даже и ако някоя от медните дифтунги на дюзите "издиша" може да доведе до неравномерна компресия по цилиндрите което води до опит на ДДЕ-то да компенсира чрез повече гориво ( мн голяма + корекция) - това с дифтунгите си е страдание при някои френски комън рейл-и. Също така ако имаш голяма корекция на 3-ти цилиндър - проблема може да е 5-ти цилиндър ( примерно казвам числата ) или дюза на 5-ти цилиндър.
Основното което исках да кажа в първият ми пост - не винаги голяма корекция на дюза означава проблем в дюзата ...... даже и ако някоя от медните дифтунги на дюзите "издиша" може да доведе до неравномерна компресия по цилиндрите което води до опит на ДДЕ-то да компенсира чрез повече гориво ( мн голяма + корекция) - това с дифтунгите си е страдание при някои френски комън рейл-и. Също така ако имаш голяма корекция на 3-ти цилиндър - проблема може да е 5-ти цилиндър ( примерно казвам числата ) или дюза на 5-ти цилиндър.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Стойности на дюзи при 60
Не знам според мен инпа показва количеството гориво,което ДДЕ казва да се впръска в цилиндрите и което реално влиза с някакви минимални отклонения.За това се говореше,че сбора от всички корекции,трябва да е нула,защото количеството гориво е изчислено и доставено просто не се впръсква по равно.Не ни трябва датчик на самата дюза понеже ДДЕ изчислява количеството,което да се впръска и то не е неизвестно.В някоя от темите се говореше,че може да се изключи автоматичната корекция,което ще рече ,че се следи работата на мотора и спрямо това се правят корекции за по-добра работа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Пълна мъгла е това с тия дюзи,явно само в завода знаят.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Miroleskov.......... ако се зачетеш в това което аз и ти сме написали- говорим за едно и също нещо.... единственото което мога да допълня е че сбора от корекцията на едновременно работещите цилиндри трябва да е 0-ла
Timur_lenk- и в завода не знаят.... само Бош си знаят кво са творили.
Timur_lenk- и в завода не знаят.... само Бош си знаят кво са творили.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Бош са творили по спецификация и изиквания от БМВ
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Бош са работили по изходни спецификации на БМВ - с две думи - какви параметри трябва да доставя горивната система до двигателя и т.н. Но как да бъде направено управлението и т.н. там диктува Бош.
BMW казват какво искат - но не и как да бъде да направено - повярвай ми аз също работя по проект на БМВ.
А Бош са фирма която отива при клиентите си и казват ние можем да направим това и това за вас и фирмите "козируват" и приемат продукта
BMW казват какво искат - но не и как да бъде да направено - повярвай ми аз също работя по проект на БМВ.
А Бош са фирма която отива при клиентите си и казват ние можем да направим това и това за вас и фирмите "козируват" и приемат продукта
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз това, което съм чел е, че -ова корекция означава, отива към пикаеща дюза, а +ова означава запушена.
Реално колегата Даскалов, говори с доста резон и неща, над които може да се замисли човек, което да му обясни някои неща. Абсолютно правилно е, че стойности близки до 0ла означават добро състояние на дюзи и горивна система, както и това, че сборът винаги трябва да е 0 на 6те дюзи, точно по тази "формула" ДДЕ-то прави корекциите.
Колегата Пепи (Трикстер) имаше ядове с корекциите на дюзите, което се оказа от неизправен дебитомер, след изключване на дебитомера корекциите заспиваха, но той може да сподели по-подробно, защото само ми е разказвал.
Идеята тук е друга, че ако имаме само 1 дюза, която много бяга на някъде и другите компенсират за нея, много по-вероятно е да има проблем в самата нея, защото ако проблема е някъде по другите компоненти, според мен, ДДЕ-то трябва да разпредели корекциите на всички дюзи, т.е. гледайки ИНПАта да имам 6 неправилно работещи дюзи. В такъв случай можеби е хубаво да почнем да търсим проблемите на друго място, преди да вадим дюзите и да ги почистваме и да сменяме разпръсквачи, макар че това никога не е лоша операция и при всички положения ще се отрази добре на двигателя, но струва 500лв., които могат да бъдат дадени за отстраняване на главният причинител на даден такъв проблем.
Реално колегата Даскалов, говори с доста резон и неща, над които може да се замисли човек, което да му обясни някои неща. Абсолютно правилно е, че стойности близки до 0ла означават добро състояние на дюзи и горивна система, както и това, че сборът винаги трябва да е 0 на 6те дюзи, точно по тази "формула" ДДЕ-то прави корекциите.
Колегата Пепи (Трикстер) имаше ядове с корекциите на дюзите, което се оказа от неизправен дебитомер, след изключване на дебитомера корекциите заспиваха, но той може да сподели по-подробно, защото само ми е разказвал.
Идеята тук е друга, че ако имаме само 1 дюза, която много бяга на някъде и другите компенсират за нея, много по-вероятно е да има проблем в самата нея, защото ако проблема е някъде по другите компоненти, според мен, ДДЕ-то трябва да разпредели корекциите на всички дюзи, т.е. гледайки ИНПАта да имам 6 неправилно работещи дюзи. В такъв случай можеби е хубаво да почнем да търсим проблемите на друго място, преди да вадим дюзите и да ги почистваме и да сменяме разпръсквачи, макар че това никога не е лоша операция и при всички положения ще се отрази добре на двигателя, но струва 500лв., които могат да бъдат дадени за отстраняване на главният причинител на даден такъв проблем.
Re: Стойности на дюзи при 60
Google>dinjection.pdf>сваляте файла и се добива основна представа по въпроса.
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Iceblast........... когато се сменят разпръсквачи, се минава на стенд които след дълъг период изгенерира нов код на дюзата които се вкарва в ДДЕ-то. Иначе пак дюзата може да не работи коректно. Този код които го пише на дюзата отгоре е точно кодирани параметри на дюзата които са от невъзможността да се произведе толкова прецизен детайл в големи бройки ( дюзи, разпръсквачи, патрони и т.н.). На база на тези параметри от кода на дюзата ДДЕ-то почва да си смята по формулката
Понеже в този код е записано при нулева корекция какъв е потока на нафта през инжектора. Заради тези корекции и невъзможността на майсторите и сервизите да мислят си продадох старата кола след като и купих 4 чисто нови дюзи и корекцията от +7 не помръдваше....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани