Придърпване на 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Придърпване на 535D
Някой пробвал ли е да пребори проблема само със смяна на масло и филтър на скоростната кутия?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Придърпване на 535D
ICE написа:Някой пробвал ли е да пребори проблема само със смяна на масло и филтър на скоростната кутия?
След смяна на масло и филтър се решава ВРЕМЕННО проблема,и то само в случай ,че е в начален стадий.
Re: Придърпване на 535D
Интересно че основно само при хора с 535д се получава това. Явно големия въртящ момент скапва бързо кутията.
Tool - Fear Inoculum
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Придърпване на 535D
Emooo написа:Интересно че основно само при хора с 535д се получава това. Явно големия въртящ момент скапва бързо кутията.
Не е само при 535, и при 530 много често се появява,сменял съм поне на 7-8 Е60-ки и няколко Е65-ци.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Придърпване на 535D
Като човек запознат с проблема отблизко, можеш ли да кажеш това временно, колко км е приблизително?Ilko Ivanov написа:След смяна на масло и филтър се решава ВРЕМЕННО проблема,и то само в случай ,че е в начален стадий.ICE написа:Някой пробвал ли е да пребори проблема само със смяна на масло и филтър на скоростната кутия?

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Придърпване на 535D
ICE написа:Като човек запознат с проблема отблизко, можеш ли да кажеш това временно, колко км е приблизително?Ilko Ivanov написа:След смяна на масло и филтър се решава ВРЕМЕННО проблема,и то само в случай ,че е в начален стадий.ICE написа:Някой пробвал ли е да пребори проблема само със смяна на масло и филтър на скоростната кутия?![]()
Няма да е повече от 10к км.
Re: Придърпване на 535D
не знам колеги ама и аз съм със същия проблем с придърпването ,но моята е 525и и като гледам мненията май и аз ще се запътвам към Джемини ,обаче един приятел имаше Ауди А8 (2005) автоматик и е имал същия проблем и са му казали ,че трябва да се смени някакъв работен комплект и имало някакво бутало вътре където правило този проблем и било от сорта на 700 лв комплекта 

- трансмакс
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: SCANIA 124 R ергенска Е60 530
- Мечтае да кара: Х5
Re: Придърпване на 535D




- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Придърпване на 535D
Значи и при мен го има проблема, както съм написал в темата за торк конвертора. Този проблем се проявява в кутиите преди LCI и говорих директно с ZF, ще го рециклирам там проблема е в едно уплътнение, което се скапва с времето и самия торк ковертор не се пълни, както трябва при Е39 има подобен проблем, но торк конвертора е отворен и ако се скапе напълно изронва пакета и после плачеш и се молиш по моргите. При Е60 преди фейс вижте темата за торк конвертор или просто се свържете с:
http://www.zf.com/corporate/en/products ... ement.html
За 535 е малко по-скъпо, но на 530 xd ми излиза към 280 евро рециклирането с транспорта до германия и обратно + смяна на масло и филтър картерни газове. Получавате фабрична гаранция от ZF и използват по-новото уплътнение, което според тях е с 4 пъти по-дълъг живот.
Като се прибера вкъщи (в момента сме на моренце) ще ви пусна отговора от ZF.
http://www.zf.com/corporate/en/products ... ement.html
За 535 е малко по-скъпо, но на 530 xd ми излиза към 280 евро рециклирането с транспорта до германия и обратно + смяна на масло и филтър картерни газове. Получавате фабрична гаранция от ZF и използват по-новото уплътнение, което според тях е с 4 пъти по-дълъг живот.
Като се прибера вкъщи (в момента сме на моренце) ще ви пусна отговора от ZF.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Придърпване на 535D
Колега не си запознат с тарифите май, то 55$ ми струва доставката на коловете за мотора от Щатите, които са къде къде по-големи и пристигнаха за 25 дни, до адреса, който са дали излиза от порядъка на 25 евро отиване и толкова връщане.
viewtopic.php?f=116&t=336654
Тук има предостатъчно информация по темата.
viewtopic.php?f=116&t=336654
Тук има предостатъчно информация по темата.
- трансмакс
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: SCANIA 124 R ергенска Е60 530
- Мечтае да кара: Х5
Re: Придърпване на 535D
след смяна ма масло и филтър поне при мен проблема вече го няма даи боже да е за дълго 

Re: Придърпване на 535D
Taruno написа:Значи и при мен го има проблема, както съм написал в темата за торк конвертора. Този проблем се проявява в кутиите преди LCI и говорих директно с ZF, ще го рециклирам там проблема е в едно уплътнение, което се скапва с времето и самия торк ковертор не се пълни, както трябва при Е39 има подобен проблем, но торк конвертора е отворен и ако се скапе напълно изронва пакета и после плачеш и се молиш по моргите. При Е60 преди фейс вижте темата за торк конвертор или просто се свържете с:
http://www.zf.com/corporate/en/products ... ement.html
За 535 е малко по-скъпо, но на 530 xd ми излиза към 280 евро рециклирането с транспорта до германия и обратно + смяна на масло и филтър картерни газове. Получавате фабрична гаранция от ZF и използват по-новото уплътнение, което според тях е с 4 пъти по-дълъг живот.
Като се прибера вкъщи (в момента сме на моренце) ще ви пусна отговора от ZF.
Т.е. рециклирането ще дойде смяна на това ъплътнение с такова, което е по-надежно? Или ще подменят други неща по торк конвъртъра? Ти изпрати ли им твоят?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Придърпване на 535D
Околи 14 ЮЛИ ще извършвам цялата операция и ще ви държа в течение( тогава заминавам на почивка и няма да имам нужда от колата) а иначе операцията е следната: купувам вече рециклиран фабрично конвертор и плащам една сума гарант, че ще изпратя моя, когато го получат ми се връща, вариант 2
Пращаш и чакаш повече време, но те рециклират твоят. Самия процес е отваряне, подмяна на въпросно уплътнение и ако се налага подмяна на перките, като се заварява обратно по специален начин и след това се прави баланс. ZF гарантират, че е 1 към 1
С чисто нов такъв
Пращаш и чакаш повече време, но те рециклират твоят. Самия процес е отваряне, подмяна на въпросно уплътнение и ако се налага подмяна на перките, като се заварява обратно по специален начин и след това се прави баланс. ZF гарантират, че е 1 към 1
С чисто нов такъв
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Придърпване на 535D
Браво на ЗФ,че предлагат подобна услуга.Това със сумата гарант е общоприета практика и спестява много време.Апъл,ако си изпереш например телефона,след като си продиктуваш имея,ти изпращат режиклиран от тях апарат с абсолютно същите параметри срещу 200$,без значение от модела с уговорката да изпратиш своя след като получиш техният в същата опаковка.Предполагам е идентично със ЗФ,което е много удобно...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани