Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:те поляци лъжат не им плащайте, всичко се вижда. 10.02.2015 225 000км, до 115 000 е обслужвана официално само, няма никакви големи ремонти.
Здравей колега,
Връщам те много страници назад, когато те питах за моята - тъкмо я бях купил.
Бих искал да те попитам, при положение, че до 115 000 е обслужвана официално само, откъде се разбира, че на 10.02.2015 е била на 225 000км? Вероятно тогава е имала все пак отново среща с оторизиран сервиз за някаква част или какво? Предполагам само оторизираните сервизи правят такива записи за съответния ВИН в някаква база данни, която впоследствие може да се чете?
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
The_Bear написа:kolp написа:те поляци лъжат не им плащайте, всичко се вижда. 10.02.2015 225 000км, до 115 000 е обслужвана официално само, няма никакви големи ремонти.
Здравей колега,
Връщам те много страници назад, когато те питах за моята - тъкмо я бях купил.
Бих искал да те попитам, при положение, че до 115 000 е обслужвана официално само, откъде се разбира, че на 10.02.2015 е била на 225 000км? Вероятно тогава е имала все пак отново среща с оторизиран сервиз за някаква част или какво? Предполагам само оторизираните сервизи правят такива записи за съответния ВИН в някаква база данни, която впоследствие може да се чете?
четен е ключа, така се вижда. може нищо да не е правено, а може и да е. много сервизи ги мързи да въвеждат, включително и българските.
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
dir2cas написа:zAcK написа:Някой все пак, след всичкия спам, дето изляхме, може ли да тества, ако има бензинова кола с FDC,
да видим как ще се държи като температури. Имам някакви усещания, че ще закове на ниска температура,
ама засега не откривам нищо писано, пък и нямам Е60 да тествам![]()
Аз мога да тествам при първа възможност, но не съм с N53. Освен това съм с модифициран термостат (93C), та не знам колко ще е меродавно. Да спомена още, че дори да е такa, колата не е "приятна" за постоянно каране в спорт режим особено в града, поне за мен
Не съм сигурен, но при Н53 термостата се управляваше директно от компютъра или бъркам? При Н62-то температурата, на която отваря си е чиста термодинамика и механика.
Като се прибирах одеве, пуснах скритото меню да зяпам какво се случва. При загряла кола ми държи температура около 93-96-97 градуса. Трафикът не беше тежък, та не съм висял да чакам. Като смачкам газта, температурата пада на 93-91. Не открих разлика при каране на FDC. Вероятно се създава илюзия, че там държи по-ниска температура, защото режима предполагам повече натискане, та специално гледах да карам спокойно на FDC, за да елиминирам този момент и не забелязах разлика от поведението на температурата в сравнение с нормалния режим на каране.
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте. Моля за малко помощ. Имам проблеми с токовете и никой и с нищо не могат да се решат. Така ако оставя колата особено сега в студовете два три дни без каране ми нулира всички настройки и пали много трудно /ако изобщо запали/. Проблема го има и, когато колата не седи по няколко дни без каране, напротив последно се случи на сутринта, след като предната вечер я бях карал и нямаше никакви проблеми. Понякога проблема просто го няма в нито един от вариантите и да не я карам си пали и т.н. имам в предвид, че се случва, когато си иска и не го обвързвам с нищо, освен може би студеното и влажно време. Заради този проблем съм направил следното - смених акумулатора, пълно рециклиране на релето, ibs сензора ми даваше грешка и го смених, имах отечка на ток от една от алармите - оправих и това, колата не заспиваше, оправих и това, сага заспива на 30та минута, зареждането е измерено и е нормално, на диагностита нищо не излиза, модулите не се будят, няма недозареждане и т.н. И така, ако някой има идеи да споделя, защото аз вече се изчерпах 

- Niko83
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 60
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Мися, че БМВ кодинг в младост ще ти свършат работа.Както с диагностицирането на проблема, така и с последващото му отстраняване.Ако искаш има и едно момче Тео от Мирафиори много добър с ел. инсталациите.
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Niko83 написа:Мися, че БМВ кодинг в младост ще ти свършат работа.Както с диагностицирането на проблема, така и с последващото му отстраняване.Ако искаш има и едно момче Тео от Мирафиори много добър с ел. инсталациите.
Какви са им координатите и на сервиза и на Тео? Просто трябва все някой да може да оправи проблема, до момента трима души не успяват вече



Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
толкова ли не можеш да ползваш гугъл?
https://www.facebook.com/bmwcodingsofia/
http://mirafiori.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BD% ... %82%D0%B8/
https://www.facebook.com/bmwcodingsofia/
http://mirafiori.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BD% ... %82%D0%B8/
- Niko83
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 60
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

kolp написа:толкова ли не можеш да ползваш гугъл?
https://www.facebook.com/bmwcodingsofia/
http://mirafiori.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BD% ... %82%D0%B8/
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Колеги, може ли едно рамо с инфо дали обявените километри за тоя автомобил са близо до реалността и ако някой го е гледал ще съм благодарен да сподели видяното за да не се разкравам излишно
ВИН CP19962 ( една от малкото нов внос с обявен вин )
https://www.mobile.bg/11509899246162530

ВИН CP19962 ( една от малкото нов внос с обявен вин )
https://www.mobile.bg/11509899246162530
(oOO \ [||] [||] / OOo)
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
07.2013 са били 102хкм, значи може и да са реални. има само два записа за сервизни акции, не се вижда какво е правено и как е поддържана.
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:07.2013 са били 102хкм, значи може и да са реални. има само два записа за сервизни акции, не се вижда какво е правено и как е поддържана.
Благодаря ти много, ще ходя да я видя на място какво представлява.
(oOO \ [||] [||] / OOo)
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Тъй като след като купих е60 с N52B30 мотора започнах силно да се интересувам от този двигател, посъбрах доста инфо от руските форуми...и не само. Мотора е хубав но не и B25 спецификацията. Оставяме на страна това, че наистина е спънат и изобщо не върви като кола 218 коня...но и харчи много масло заради фабрични хлабини и т.н.Nikkie написа:Я.Велинов написа:Аз лично бих посъветвал колегата Nikkie щом е решил при всички положения колата да е бензинова на газ, да си намери добър екземпляр БЕЗ газова уредба, и след покупката му да монтира газова уредба в надежден и доказан сервиз, който предлага пълна гаранция за поне 2 години и/или 100-150 хиляди километра....вече не са малко подобните сервизи. Да, ще се оскъпи автомобила, но ще се избегнат главоболията при поддръжката на газовата уредба, защото дори да е перфектно поставена, при евентуален дефект "майсторите" почват да обвиняват колегите си, които са я монтирали и се почва едно грозно "цицане" на клиента....казвам всичко това от личен опит с Е39-ката ми.
И ти си до болка прав , следва и другият въпрос N52B25 става ли за газифициране ?
Това е 2005 - 2007 2.5i 218HP , със сигурност ще е по-добре от 2.0 192 hp М54B25 ?
И може ли да препоръчате читави и тествани газаджии в София , защото поради тоя факт си продадох BMW-то.
Един галфон в Търново се учеше на моята кола и .. така стана , че накрая ми писна и я продадох.
Относто газта, колата става без проблем на газ...върви си, не прегарят клапани и т.н.
Виждал съм няколко коли с N52 мотора, направени на газ. Ядове няма...
Според мен м54б25 е по-добре от N52B25...ако ще е N52 да е B30, там е по-добре!
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Харесах едно 550i, което, не може да бъде
, изпушва на студено.
Колко струва да се ревизира двигателя, барабар с веригата и бананите и тн?

Колко струва да се ревизира двигателя, барабар с веригата и бананите и тн?
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
anttonev написа:Харесах едно 550i, ко7ето, не може да бъде, изпушва на студено.
Колко струва да се ревизира двигателя, барабар с веригата и бананите и тн?
Доста !!! Там пушенето идва най-вероятно от гумички на клапаните, което си е типично за тези мотори, но и това не е евтино.
Ще споделя за N52B30, само за труд - 800 лв, а са 6 цил. и сменята е малко по-лесна от на V8.
При мен разхода на масло когато не я жаля е 2 л на 10 000 км и реших да сменя гумичките на клапаните защото при пробег 200К + км са и изпечени яко, днес я оставих в сервиза. При нужда ще ревизираме иглавата, ако има износени водачи на клапаните (само смяна на гумичките 800 лв за труд, без частите). Ако ще сменяш всичко по мотора приготви си по-дебела пачка. Но нека някой който го е правил да сподели колко е излязло всичко.
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Plamen_Shopov_BMW написа:Тъй като след като купих е60 с N52B30 мотора започнах силно да се интересувам от този двигател, посъбрах доста инфо от руските форуми...и не само. Мотора е хубав но не и B25 спецификацията. Оставяме на страна това, че наистина е спънат и изобщо не върви като кола 218 коня...но и харчи много масло заради фабрични хлабини и т.н.Nikkie написа:Я.Велинов написа:Аз лично бих посъветвал колегата Nikkie щом е решил при всички положения колата да е бензинова на газ, да си намери добър екземпляр БЕЗ газова уредба, и след покупката му да монтира газова уредба в надежден и доказан сервиз, който предлага пълна гаранция за поне 2 години и/или 100-150 хиляди километра....вече не са малко подобните сервизи. Да, ще се оскъпи автомобила, но ще се избегнат главоболията при поддръжката на газовата уредба, защото дори да е перфектно поставена, при евентуален дефект "майсторите" почват да обвиняват колегите си, които са я монтирали и се почва едно грозно "цицане" на клиента....казвам всичко това от личен опит с Е39-ката ми.
И ти си до болка прав , следва и другият въпрос N52B25 става ли за газифициране ?
Това е 2005 - 2007 2.5i 218HP , със сигурност ще е по-добре от 2.0 192 hp М54B25 ?
И може ли да препоръчате читави и тествани газаджии в София , защото поради тоя факт си продадох BMW-то.
Един галфон в Търново се учеше на моята кола и .. така стана , че накрая ми писна и я продадох.
Относто газта, колата става без проблем на газ...върви си, не прегарят клапани и т.н.
Виждал съм няколко коли с N52 мотора, направени на газ. Ядове няма...
Според мен м54б25 е по-добре от N52B25...ако ще е N52 да е B30, там е по-добре!
Много ти благодаря колега ! чудесна информация ! Просто съм такъв особен човек , че преди да купя нещо трябва да изчета целия интернет + колкото може повече мнения. Ами ще видя кои вариации са със М54Б25 и Н52Б30 и ще си правя сметката с бъдещата покупка. Много благодаря отново !
П.С : 530i 2005-2007 N52B30 , 258 Коня ( преди фейс ? ) ,
525i 2003-2005 М54B25 , 192 Коня ?
Мисля , че не ги бъркам ? и двата мотора се газифицират безпроблемно ?
M54B25
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани