E61/ 530D или 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: E61/ 530D или 535D
Хаха, добре, вярвай сиКолите са различен клас, но не забравяй, че Е9х е с 2 години ПО-НОВ модел от Е6х, а ако трябва да следвам твоята логика, Е65 трябва да е върха на сладоледа, защото е най-скъпа и с най-много възможно екстри. Наблегни на възможни, защото много рядко ще намериш толкова добре оборудвана Е6х, която да няма аналог при Е9х
Пожелавам ти да се повозиш на Е92 с комфортен салон и после обективно да напишеш тук дали ти е било тясно или неудобно и дано да си честен, поне пред себе си
Покажи ми Е92 с комфортен салон. Comfort seats са тип седалки в 7-ма и 5-та серия, които ги няма в 3-ките, още по-малко в Е92. Не знам защо ми говориш за "мойта логика", аз ти давам факти до сега за оборудването на двата модела. 3-ката е флагмана(по продажби) на БМВ и винаги е бил, защото е най-добото съотношение цена/неща, които получаваш за парите си(като нова, разбира се). Това не я прави автоматично "най-добрата за млади хора", повечето Е90-ки са с 2.0 дизел и честно казано са толкова спортни, колкото и някой Голф. Фактът е, че 3 и 5 са възможно най-близките модели на марката като таргет аудитория, обурудване, перформънс, поведение на пътя и т.н.
Сори, ама в тоя контекст просто е несериозно да си говорим че едната кола е напълно различна от другата.
Без лоши чувства, просто не ми харесва подхода ти към цялата тема.

Ако искаш, заповядай на следващата е60 сбирка да напраиш едно кръгче с мойта и с на един приятел 550-ката, да видим кой на кого по-може да промени мнението.

- sstancho89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: E61/ 530D или 535D
Колега nickem, и аз карам Е60, честно казано първо гледах Е90 и в последствие си взех Е60, но да спориш кое е по-спортно ми се струва....смешно
https://www.youtube.com/watch?v=i2pDSLHmmxE ето един пример....не съм виждал до сега 5та серия в световния шампионат за туристически автомобили. То първо усещането за спортен дух или за комфорт е доста субективно (имам истински спортен ралиджийски автомобил, в който се чувствам доста комфортно, но не мисля, че е комфортен
) и много зависи какво си карал преди, какво друго караш и сега. Но не можеш да имаш и двете. Защо комфортния салон е различен от спортния? Защо като имаш настройки комфорт и спорт винаги са на отделни копчета? Защо не са ги комбинирали в едно копче например?
Интересно ми е обаче защо вярваш на тези сайтове за теглата на автомобилите? Данните, които си дал си противоречат. Първо Е60 е по-леко с 10кг от Е90, после Е90 е по-бързо от Е60 при същата мощност при ускорение от 0-96 или от 0-100км/ч, все тая..как става тази работа. До 100км/ч челното съпротивление не оказва влияние, същите скоростни кутии, същите по ширина гуми...странна работа...?
https://www.youtube.com/watch?v=TC3Ah517atc
Тук пък казват, че 320д е по-леко от 520д с 85кг. Къде е истината? Само погледни разходите на автомобилите от сайтовете, които си дал...при Е90 10.3 градско, при Е60 - 9.0
Не пиша този пост за да започват нови спорове, просто спорите за глупости, а всичко е строго индивидуално. Последната страница едва ли ще бъде от полза на човек, търсещ Е61.

https://www.youtube.com/watch?v=i2pDSLHmmxE ето един пример....не съм виждал до сега 5та серия в световния шампионат за туристически автомобили. То първо усещането за спортен дух или за комфорт е доста субективно (имам истински спортен ралиджийски автомобил, в който се чувствам доста комфортно, но не мисля, че е комфортен

Интересно ми е обаче защо вярваш на тези сайтове за теглата на автомобилите? Данните, които си дал си противоречат. Първо Е60 е по-леко с 10кг от Е90, после Е90 е по-бързо от Е60 при същата мощност при ускорение от 0-96 или от 0-100км/ч, все тая..как става тази работа. До 100км/ч челното съпротивление не оказва влияние, същите скоростни кутии, същите по ширина гуми...странна работа...?
https://www.youtube.com/watch?v=TC3Ah517atc
Тук пък казват, че 320д е по-леко от 520д с 85кг. Къде е истината? Само погледни разходите на автомобилите от сайтовете, които си дал...при Е90 10.3 градско, при Е60 - 9.0

Не пиша този пост за да започват нови спорове, просто спорите за глупости, а всичко е строго индивидуално. Последната страница едва ли ще бъде от полза на човек, търсещ Е61.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: E61/ 530D или 535D
@nickem колега ти спорил ли си с радио точка
тоя трол декстъра винаги е прав това е положението. Все едно някой го е питал е60 или е90 след това го обърна на коя е по-спортна след това кое ускорява, по едно време интериор после стана дума за коНфортни седалки в е92
Аз се радвам и такива типове трябва да има 



- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E61/ 530D или 535D
Exclusive89 написа:@nickem колега ти спорил ли си с радио точкатоя трол декстъра винаги е прав това е положението. Все едно някой го е питал е60 или е90 след това го обърна на коя е по-спортна след това кое ускорява, по едно време интериор после стана дума за коНфортни седалки в е92
Аз се радвам и такива типове трябва да има



Не го обърнах аз на Е9x vs E6x, ама ти е трудно като си кон с капаци да го разбереш

- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: E61/ 530D или 535D
Я да използвам да се изкажа тук, докато все още е отключена
Екстрите и нивата на оборудване навлизат от високите класове към ниските, това е.
Трудно в Е90 ще има нещо, което да го няма в Е60.
Благодаря за вниманието

Екстрите и нивата на оборудване навлизат от високите класове към ниските, това е.
Трудно в Е90 ще има нещо, което да го няма в Е60.
Благодаря за вниманието

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: E61/ 530D или 535D
По темата, каквато и да вземеш, гледай да е поддържана. Лично аз след като я купих налях.. 3000 лева на първия месец и после още поне по 3 /4000 годишно за поддръжка. 535D 2005
Последния ремонт беше - дюзи, реле свещи и всещи за 2600. Преди две седмици - носачи (бяха си оригиналните) - 600 лева, тампони заден мост преди 3/4 месеца - 600 лева, общо взето ако си търсиш евтина кола или искаш да спестиш от поддръжка.. Е60 не е за теб.

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E61/ 530D или 535D
Giorceto написа:По темата, каквато и да вземеш, гледай да е поддържана. Лично аз след като я купих налях.. 3000 лева на първия месец и после още поне по 3 /4000 годишно за поддръжка. 535D 2005Последния ремонт беше - дюзи, реле свещи и всещи за 2600. Преди две седмици - носачи (бяха си оригиналните) - 600 лева, тампони заден мост преди 3/4 месеца - 600 лева, общо взето ако си търсиш евтина кола или искаш да спестиш от поддръжка.. Е60 не е за теб.
Ще го откажеш човека.


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: E61/ 530D или 535D
sstancho89 написа:Колега nickem, и аз карам Е60, честно казано първо гледах Е90 и в последствие си взех Е60, но да спориш кое е по-спортно ми се струва....смешно![]()
https://www.youtube.com/watch?v=i2pDSLHmmxE ето един пример....не съм виждал до сега 5та серия в световния шампионат за туристически автомобили. То първо усещането за спортен дух или за комфорт е доста субективно (имам истински спортен ралиджийски автомобил, в който се чувствам доста комфортно, но не мисля, че е комфортен) и много зависи какво си карал преди, какво друго караш и сега. Но не можеш да имаш и двете. Защо комфортния салон е различен от спортния? Защо като имаш настройки комфорт и спорт винаги са на отделни копчета? Защо не са ги комбинирали в едно копче например?
Интересно ми е обаче защо вярваш на тези сайтове за теглата на автомобилите? Данните, които си дал си противоречат. Първо Е60 е по-леко с 10кг от Е90, после Е90 е по-бързо от Е60 при същата мощност при ускорение от 0-96 или от 0-100км/ч, все тая..как става тази работа. До 100км/ч челното съпротивление не оказва влияние, същите скоростни кутии, същите по ширина гуми...странна работа...?
https://www.youtube.com/watch?v=TC3Ah517atc
Тук пък казват, че 320д е по-леко от 520д с 85кг. Къде е истината? Само погледни разходите на автомобилите от сайтовете, които си дал...при Е90 10.3 градско, при Е60 - 9.0![]()
Не пиша този пост за да започват нови спорове, просто спорите за глупости, а всичко е строго индивидуално. Последната страница едва ли ще бъде от полза на човек, търсещ Е61.
Колега и ти почваш по същия начин, четеш избирателно, не си си проверил фактите и ми говориш неща, които си ги мислиш без да имаш конкретни доказателства. Но ок, дай да видим сега.
Никъде не съм спорил кое е по-спортно. Казах още от началото, че разликата между Е90 и Е60 е доста малка и не съм отричал, че 90-ката е малко по-спортна.
Не мисля, че усещането за кое е по-спортно или комфортно е особено субкетивно при такива коли. Комфорта върви отгоре надолу и както 7 е по-комфортна от 5, така и 5 е по от 3. Спортното усещане пък след като имаш "истински спортен ралийджийски автомобил", би трябвало да знаеш за него. И ако ми беше прочел постовете ще видиш, че сам казах че между 3 и 5 разликата в спортното усещане ще е на пистата.
Комфортния салон предлага каквото и спортния, + допълни опции за да ти е по-удобно. Карал съм и с двата достатъчно. За какви настройки комфорт и спорт говориш точно и къде са "винаги" на различни копчета? Нямам идея за какво говориш, но в спортния пакет за Е60 няма такива неща, има спортно окачване и ARS, active steering е опция. Ако говориш за адаптивните амртисьори, те са опция и са компромис между комфортното и спортното окачване.
Ти не вярваш на тея сайтове, но дори не си си направил труда да видиш какво пише в тях. Говориш за 320д и 520д, ето ти цифрите на https://www.ultimatespecs.com:
520д 2005 - 1485кг, 5.9/4.7/8.0
320д 2005 - 1405кг, 5.7/4.5/7.8
Къде съм дал че Е60 е по-леко с 10кг? Сам акзах, че не съм мерил двете коли да видя коя колко тежи точно. Това са най-посещаваните сайтове за технически данни, ако имаш по-достоверни или си мерил двете коли, ще се радвам да видя разликата. Съвсем логично е Е90 да е по-лека, но конкретни данни за това колко точно няма(ако приемем че на всички сайтове, които твърдят над 1.6Т не може да се вярва). И превид, че цифрите за перформънса са доста близки, звучи съвсем нормално и теглото да е близко, нали?
Отделно ми говориш за DTM, където БМВ се състезават с M4, както се състезаваха и с Е92 преди да има 4-та серия. причината трябва да ти пределно ясна - сегашния М4 примерно е 60кг по-лек от М3.
Казваш че спорим за глупости и въпреки това започваш да си измисляш какво съм казал, после да вадиш неверни факти, че накрая да сравняваш DTM с кола за всекидневно каране. Колко точно общо има M3 E92 DTM примерно с Е90 320д или дори с 535д технически? Друго купе, окачване, двигател? Дизелови БМВ-та в DTM дали има? Отделно за какво точно ми ги даваш за пример, като БМВ 20 години дори не участваха в DTM и се върнаха 2012-та, а там има 4 марки като цяло, това са единствените спортни коли в света ли?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E61/ 530D или 535D
Zubcho написа:Giorceto написа:По темата, каквато и да вземеш, гледай да е поддържана. Лично аз след като я купих налях.. 3000 лева на първия месец и после още поне по 3 /4000 годишно за поддръжка. 535D 2005Последния ремонт беше - дюзи, реле свещи и всещи за 2600. Преди две седмици - носачи (бяха си оригиналните) - 600 лева, тампони заден мост преди 3/4 месеца - 600 лева, общо взето ако си търсиш евтина кола или искаш да спестиш от поддръжка.. Е60 не е за теб.
Ще го откажеш човека.Аз вървя по същия път ако трябва да съм честен. Сега ще рециклират задните възглавници, че едната е на път да си иде.
До тук съм над 5К за ремонти и обслужване.
Аз утре ще тръсна 700лв за някакви смешни 2-3 ролки, два ремъка, термостати и водна помпа, оригинални. Надявам се да закърпя положението

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E61/ 530D или 535D
The_Bear написа:Zubcho написа:Giorceto написа:По темата, каквато и да вземеш, гледай да е поддържана. Лично аз след като я купих налях.. 3000 лева на първия месец и после още поне по 3 /4000 годишно за поддръжка. 535D 2005Последния ремонт беше - дюзи, реле свещи и всещи за 2600. Преди две седмици - носачи (бяха си оригиналните) - 600 лева, тампони заден мост преди 3/4 месеца - 600 лева, общо взето ако си търсиш евтина кола или искаш да спестиш от поддръжка.. Е60 не е за теб.
Ще го откажеш човека.Аз вървя по същия път ако трябва да съм честен. Сега ще рециклират задните възглавници, че едната е на път да си иде.
До тук съм над 5К за ремонти и обслужване.
Аз утре ще тръсна 700лв за някакви смешни 2-3 ролки, два ремъка, термостати и водна помпа, оригинални. Надявам се да закърпя положениетоЧе пак се озовах на 69 градуса с тия препилвани термостати. Изкараха година, да.
Започвам да си мисля, че тези термостати, трябва да се сменят с антифриза. БА! Аз реших да пробвам Behr. За сега държат, макар, че вчера ми направи впечатление, че малко по-бавно загрява и ще проверя дали не са пръцнали пак. Лошото е, че бяха 120лв двата и ако всяка година ще се развалят ще е много неприятно. Следващия път мисля да заложа на Hella като марка. Дано не е скоро.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E61/ 530D или 535D
Zubcho написа:Започвам да си мисля, че тези термостати, трябва да се сменят с антифриза.
По-скоро на 2-3 смени на термостати се сменя и антифриза.

- sstancho89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: E61/ 530D или 535D
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... -535d.html
https://www.ultimatespecs.com/bg/car-sp ... -335d.html
Колега, тези два линка са в твоя пост. Ти провери ли какво пускаш като информация? Дори съм се объркал - 20кг по-тежко го дават Е90. За останалото си прекалено конкретен и не ме разбираш какво искам да ти кажа и в какъв тон ти го казвам
Ако става въпрос не гледам на БМВ-тата като сортни коли по простата причина, че никога не са били в световния рали шампионат, а някакви пистарки не ме блазнят...не казвам, че нямат спортни коли, просто аз гледам на тях по друг начин. Айде със здраве.
https://www.ultimatespecs.com/bg/car-sp ... -335d.html
Колега, тези два линка са в твоя пост. Ти провери ли какво пускаш като информация? Дори съм се объркал - 20кг по-тежко го дават Е90. За останалото си прекалено конкретен и не ме разбираш какво искам да ти кажа и в какъв тон ти го казвам

- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: E61/ 530D или 535D
Точно за това колега дадох няколко сайта, а не един, но ти се хванал за конкретен пост и си дълбаеш. Тези сайтове ги дадох за референс за времето 0-100, което за разлика от теглото не варира особено в повечето сайтове.
Ето, щом теглото е толкова важно за теб, тук пък дават 1580 vs 1660, 0-100 времето си остава 6.2/6.4.
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... _335d.html
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... ronic.html
Нито ти, нито аз имаме неоспорими данни за тва коя колко харчи или колко точно по-бърза е Е90 от Е60. Никога не съм твърдял, че някой от тези сайтове е напълно точен, затова давам няколко различни. Тва за разхода е интересно, защото всички сайтове, включително Аутодата дават по-нисък за Е60. Не твърдя, че е вярно, но вероятно това е factory claim на БМВ, който както знаем е обикновено чиста фантазия така или иначе.
Не виждаш БМВ като спортни коли, пък ми даваш примери от DTM и WTCC, Където така или иначе падат от Ситроен, Сеат и Круз. Все пак трябва да правим разлика между спортни състезателно коли, нали?
Тезата ми още в началото беше пределно ясна - Е90 не е напълно различна кола, не е много по-спортна и разликите между двете са минимални. И личното ми мнение е, че Е90 с нищо не е по-добра, защото е просто още един мейнстрийм седан в пазар наситен с почти еднакви коли, точно както Е60. И да, Е60 има повече оборудване, включително ARS, което е доста приятно нещо.
Като цяло поста ти е "спорим за глупости, ма все пак ти се откажи щот не си прав, нали". Аз първо обичам да рисърчвам такива неща и второ не ми харесва да ми слагат думи в устата.
Ето, щом теглото е толкова важно за теб, тук пък дават 1580 vs 1660, 0-100 времето си остава 6.2/6.4.
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... _335d.html
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... ronic.html
Нито ти, нито аз имаме неоспорими данни за тва коя колко харчи или колко точно по-бърза е Е90 от Е60. Никога не съм твърдял, че някой от тези сайтове е напълно точен, затова давам няколко различни. Тва за разхода е интересно, защото всички сайтове, включително Аутодата дават по-нисък за Е60. Не твърдя, че е вярно, но вероятно това е factory claim на БМВ, който както знаем е обикновено чиста фантазия така или иначе.
Не виждаш БМВ като спортни коли, пък ми даваш примери от DTM и WTCC, Където така или иначе падат от Ситроен, Сеат и Круз. Все пак трябва да правим разлика между спортни състезателно коли, нали?

Тезата ми още в началото беше пределно ясна - Е90 не е напълно различна кола, не е много по-спортна и разликите между двете са минимални. И личното ми мнение е, че Е90 с нищо не е по-добра, защото е просто още един мейнстрийм седан в пазар наситен с почти еднакви коли, точно както Е60. И да, Е60 има повече оборудване, включително ARS, което е доста приятно нещо.
Като цяло поста ти е "спорим за глупости, ма все пак ти се откажи щот не си прав, нали". Аз първо обичам да рисърчвам такива неща и второ не ми харесва да ми слагат думи в устата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани