Поддръжка на BMW E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Много ги плашите тези хора бе. Чак пък 5-10 пъти по скъпо от е46.... айде бе.
Tool - Fear Inoculum
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Емоо,говоря в сравнение с неговото бензиново Е46 318и,а не генерално за Е46д...имал съм три години Е36 318и и мога да го сравня меродавно с дизел след 2003г от типа на 5серия.И ако наистина си прочел между редовете моят пост,да ти уточня още веднъж,че говоря за разликата в поддръжката след 300к км на дизелова петица(автомат) и Е46 318и(ръчка).
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
След последния ми пост по темата съм актуализирал списъка със сменени неща по колата. Ще ги обобщя всичките: рециклаж на шарнири и нови тампони, нови биалети, масло, филтри, предни дискове и накладки, термостати, преден десен лагер главина, помпичка за парното. Сумите съм ги дал както следва, като някои включват по повече неща: 1650лв за добър ден (носачи, тампони, масла, филтри и предни накладки), 290 (термостати със смяна и 4л антифриз от Дару), 350лв предни дискове АТЕ със смяна, 250 лагер главина със смяна FAG, 50лв за помпичката втора ръка. Сменил съм и предната броня, но тя е по каско за щастие. Нови гуми Michelin Alpine 225/50/17 - 1500лв. Рейката се усеща леко и избора е 700лв втора ръка без гаранции и 2400 от ZF. Рейката ще избута зимата май
. Сумата до момента е 4090лв. Задните дискове като ги гледам ще изкарат накладките и после нови и те. Всичко това за един месец. Колата може да е 150 или 300к км, но тези неща трябва да се сменят на всички. Дори и да не са за смяна при покупката след N на брой километри (30-40к) пак ще са за смяна. За щастие скоростната кутия и двигателя са ОК. Както казахме малко по преди "всичко останало е консуматив". Правете си сметката. Като оправя рейката и сменя задните дискове сумата ще скочи до 7500лв. Предишния собственик е сменял ДПФ филтъра и маслото на скоростната кутия. Ако ги добавим в списъка ще доближим 10к лв. За доста стегната кола и в сравнително добро състояние. Поне по моя преценка. На повечето са за смяна и на демпферната шайба и ремъците. спирачна течност и антифриз. Сигурно като четете списъка с моите ремонти поклащате глава, но на пазара и в БГ като цяло е пълно с коли в много (ама много) по лошо състояние - амортисьори, задницата, скоростна кутия, турбо, дюзи, салона - дреп. Очукана оттук, оттам. Когато купувах поогледах сериозно и говоря от първо лице. За съжаление сигурно някои късметлии вече са скочили с двата крака или ще скочат, но все пак нека да погледнат моята бакалска сметка преди да го направят. Ако искат да карат стегната кола де. Ако им отърва леш само и само да е Е60, то...
. Надявам се, че съм полезен за темата с разходите
.



- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Абсолютно меродавна и открита оценка.
Радвам се че и други се осмелиха да си кажат реалните разходи и то по стегнати и запазени автомобили,тъй като преди месеци бях доста оплют че съм разкритикувал модела.Все пак автомобила трябва да ми робува,не аз на него,така че няма срамно да си кажем кое колко струва и ни излиза.Това че даваме много пари по колите си не означава че те са развалени или сме ги купили калпави,просто брадичката си иска и гребенче.
Е60 е скъп за поддръжка на фона на цялата си сложност и електронизация,сложна горивна система работеща на големи налягания и натоварвания,фина предница и окачване и непрости автоматични кутии.
А който си мисли че за поддръжката на една кола си говорим само като разход на гориво,чистачки,филтърчета и масълце,значи имаме различни разбирания под думата ''поддръжка''!!!!!!!!
Значи не може само едната гума да струва 387 лева най-евтиния вариант сред читавите марки,а да си говорим дали не можело каското само за кражба да го направим,като че ли ще спестим хиляди левове от това.Не може да мислим български мурафети да продухваме ДПФа с какво ли не,вместо като бели хора да го подменим както му е реда.Както и за 16К лева цена преди пазарлъка даже да говорим въобще за дадения автомобил.
Факт е че ако купиш 5-6 годишно Е60,за следващите три години и малко можеш да го платиш още веднъж пресмятайки абсолютно всичко похарчено по него,включая и горивото /е поне за тея с повечкото пробег/като даже не говорим за сериозни ремонти.Та поне за себе си говорейки ако за в бъдеще нямам същия годишен пробег или доходът не е това което ми се иска,просто няма смисъл да мъча един такъв автомобил мислейки си че го ''поддържам''.Просто защото самото притежание на Е60 ''It doesn't make your dick bigger!!!''
Радвам се че и други се осмелиха да си кажат реалните разходи и то по стегнати и запазени автомобили,тъй като преди месеци бях доста оплют че съм разкритикувал модела.Все пак автомобила трябва да ми робува,не аз на него,така че няма срамно да си кажем кое колко струва и ни излиза.Това че даваме много пари по колите си не означава че те са развалени или сме ги купили калпави,просто брадичката си иска и гребенче.
Е60 е скъп за поддръжка на фона на цялата си сложност и електронизация,сложна горивна система работеща на големи налягания и натоварвания,фина предница и окачване и непрости автоматични кутии.
А който си мисли че за поддръжката на една кола си говорим само като разход на гориво,чистачки,филтърчета и масълце,значи имаме различни разбирания под думата ''поддръжка''!!!!!!!!
Значи не може само едната гума да струва 387 лева най-евтиния вариант сред читавите марки,а да си говорим дали не можело каското само за кражба да го направим,като че ли ще спестим хиляди левове от това.Не може да мислим български мурафети да продухваме ДПФа с какво ли не,вместо като бели хора да го подменим както му е реда.Както и за 16К лева цена преди пазарлъка даже да говорим въобще за дадения автомобил.
Факт е че ако купиш 5-6 годишно Е60,за следващите три години и малко можеш да го платиш още веднъж пресмятайки абсолютно всичко похарчено по него,включая и горивото /е поне за тея с повечкото пробег/като даже не говорим за сериозни ремонти.Та поне за себе си говорейки ако за в бъдеще нямам същия годишен пробег или доходът не е това което ми се иска,просто няма смисъл да мъча един такъв автомобил мислейки си че го ''поддържам''.Просто защото самото притежание на Е60 ''It doesn't make your dick bigger!!!''
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
При купен автомобил без проблеми :
3,0 бензин
Клапан картерни и всички маркучета - 220лв.
Смяна масло скорости - 650 лв.
Свещи - 180 лв.
Дискове , накладки и датчици - 800 лв.
2 крушки на ангелите - 80 лв./с основата/
Водна помпа и термостат/профилактично / бмв - 320 лв.
Течност спирачна , антифриз , хидравлична течност , филтри и масло мотор, масло диф - 500 лв.
Казанче с филтър за хидравликата - 55 лв.
2 бубини/нишо им няма , но им е нацепена лулата , а не се произвежда само лула/ - 160 лв.
Тампони предна и задна стабщанга бмв - 140 лв.
Прахоловители предни компл. - 60 лв.
Профилактично ремъци и ролки - 380 лв.
2 задни криви носача / омекнали бяха тампончетата/ - 250 лв.
4-те тампона за крика на купето - 80 лв.
Каско - около 2000лв.
Гуми 245/40/18 и 275/35/18 - 1750 лв.
Гражданска - не помня - около 250
За труд помайстори - отделна работа ...
Има и други дребни неща като зимни стелки , тук-там някое болтче , лосион за кожа и друга автокозметика и др. и др. - 500 лв./не влизат в сметката - тотала/
Тотал : /без труд-майстори , загубено време,бензин ,автомивки и т.н. за здрав автомобил току що купен и минати 400 км.
/
8400 лв.
3,0 бензин
Клапан картерни и всички маркучета - 220лв.
Смяна масло скорости - 650 лв.
Свещи - 180 лв.
Дискове , накладки и датчици - 800 лв.
2 крушки на ангелите - 80 лв./с основата/
Водна помпа и термостат/профилактично / бмв - 320 лв.
Течност спирачна , антифриз , хидравлична течност , филтри и масло мотор, масло диф - 500 лв.
Казанче с филтър за хидравликата - 55 лв.
2 бубини/нишо им няма , но им е нацепена лулата , а не се произвежда само лула/ - 160 лв.
Тампони предна и задна стабщанга бмв - 140 лв.
Прахоловители предни компл. - 60 лв.
Профилактично ремъци и ролки - 380 лв.
2 задни криви носача / омекнали бяха тампончетата/ - 250 лв.
4-те тампона за крика на купето - 80 лв.
Каско - около 2000лв.
Гуми 245/40/18 и 275/35/18 - 1750 лв.
Гражданска - не помня - около 250

За труд помайстори - отделна работа ...
Има и други дребни неща като зимни стелки , тук-там някое болтче , лосион за кожа и друга автокозметика и др. и др. - 500 лв./не влизат в сметката - тотала/
Тотал : /без труд-майстори , загубено време,бензин ,автомивки и т.н. за здрав автомобил току що купен и минати 400 км.

8400 лв.

Последна промяна laviatan на 06 Дек 2012, 20:41, променена общо 1 път
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Да бъда и аз полезен на бъдещите колеги които смятат да си купят Е60. Няма да бъда толкова подробен като другите колеги, но само ще кажа, че първоначално след като купих колата в първия месец похарчих още над 5000лв. и ми предстои скоро да сменя маслото на скоростите и дискове и накладки, демек още 1000лв. и нещо лева.... 

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Само забравих да спомена, че моята кола е 30 000лв, 2007 LCI. Същата кола в Германия струва 20 000 евро. Гледайки моя списък с ремонти до пролетта ще е стъпила на 40 000лв, демек толкова , колкото си струва. Ако се вземе от Германия няма да има повечето от тия ремонти и пак е "фитка". Докарвал съм си две коли от Германия и това, което ще кажа е: Там няма евтини коли. Евтините коли са на по 400 000 км, мечтайте за по 200 000км. (колите там ги купуват да ги карат, не да ходят на кафе). Едната Е46 320д 99' я взех на 355 000 км, (през 2006г)поради простата причина, че си мислех, че щом тука са по 15 000лв, то там ще са 7 000 евро. Е да, ама не! По евтина от 10 000 евро не намерих за цяла седмица обикаляне. Единствената беше тази за 8600 евро. ).Правете сметка тука за 15 000 лева, какво купуваме. В интерес на истината колата изкара още 100 000 (тръгнаха помпа, дюзи, турбо...)тука и и изгубих края после. Когато си взимаш кола от Германия ти се казва: трябва това,това и това. За това тази кола е по-евтина. Нашите "докарвачи" купуват САМО" такива коли. Джамбаз пари не вади. Той е по далаверите. И двата пъти съм пътувал с тях и съм карал по една седмица и съм видял какви кенефи се купуват. Отворете мобилето и вижте колко струва едно Е60, годината, която търсите и на километрите, които ви устройват. Това е цената на колата. Ако пише 15 000 евро, то значи струва 15 000 евро. Ако "намерите" тази кола на тези километри за 10 000 евро, то веднагически си пригответе другите 5 000 евро, които са "спестени" за изваждане. В сметката трябва да предвидите и 3500 лева (за тая цена нормално) които ще е изкарал и човека дето я е купил и докарал. Няма "изпаднала" и такива завъртулки. Всичко е бизнес. Ако става тази кола и джамбаза би я продал за 15 000 евро, ама като я е взел за 8 и за 10 я шитка на далавера да я прави някой друг. Събудете се! (без да обиждам тези, които са будни. Не съм разбирач, просто споделям горчив опит). Тия коли се продават за тия пари, защото нямат пари (или не искат и си купуват нова) да ги подържат. За балъци ли имаме хора, които са дали по над 100 000лв за кола и после за 6 години я продават за 15 000лева. Да не берат парите по дърветата. И те така...... 

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Много точно синтезирано!!Колите си имат своята собствена пазарна цена,и ако на един от най-малките автомобилни пазари в Европа-нашият има известни ценови аномалии при по-скъпите автомобили,главно заради ниския стандарт,то на най-големият в Европа-немският,няма как да има подобни аномалии....някой да си продаде поддържаната 5 серия за 2-4 к евро под пазарната и то на автоджамбазин от Бг,"айде бе".... И никой от новите кандидат собственици от премиум сегмента не си задава "аджеба" въпроса,как и защо А8/ЕС класа 2002-03,струващи нови около 200к лв,само след 7-8години и 170к км
,са на по 13к лв.Е тези първите собственици ги купили за 200к и ги продали за 10к след 7год след навъртяни само 150-170к км,защото са......

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Абе на моменти такива цени има в БГ автокъщите че не ние от Италия,ами италианците могат да идват тук да си вкарват коли втора/трета ръка.
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Еййй, това много тежко го приемате в този форум. Че някакви нормални хора почнаха да си купуват мега луксозната и мега чуплива с мега скъпа подръка кола е60. Понеже предимно чета форума, макар това да не ме прави по-малък фанатик на тема бмв, същите неща ги четох и в е38 секция и във всички други, и ги слушам всеки ден от хора, които ми се чудят на акъла да карам БМВ. Колко много надскачаме себе си като си купуваме такива скъпи коли. Как брадичката си иска гребенче и други подобни. Приемете го: толкова струват вече тези коли и почват да стават масови. Всеки иска хубава и луксозна кола.
По темата: нови зимни гуми за х5, а така същи и за всяка друга премиум кола, може да се намерят и за по малко то 1000 лева, и с тях се кара поне 3 сезона, че и повече без проблем. Не го приемайте толкова лично. Евала на всеки който се грижи качествено за колата си, но това са просто коли.
По темата: нови зимни гуми за х5, а така същи и за всяка друга премиум кола, може да се намерят и за по малко то 1000 лева, и с тях се кара поне 3 сезона, че и повече без проблем. Не го приемайте толкова лично. Евала на всеки който се грижи качествено за колата си, но това са просто коли.
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Аз така и не разбрах къде толкоз евтини струват тия коли освен на Горубляне!? Сега сърчнах мобиле.де и излизат с десен волан, после комбита на по 400 000км и с най-малките бензинови мотори, 2005г. Това са колите за по 15к лева дето обсъждаме тука само, че са лъснати и с превъртени километражи и претапициран волан. Пожелавам на всички ентусиасти да се сдобият с мечтания автомобил, но малко реализъм в ентусиазма не е излишен (евтин). Целта ми е да помогна като дам конкретни факти относно купуването и поддръжката на един автомобил, а не да отказвам някой. Всеки си знае мерката. Май. 

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
нз аз в мобиле де виждам 6 страници с 530д седан под 10к е.
да не прецакваме темата с тоя спор колеги
да не прецакваме темата с тоя спор колеги

- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Това за гумите ми прилича на въпроса на един колега относно марката Avon. Супер били. Така му казали в гумаджийницата. Та друг му отговори с въпрос - абе те тея не правеха ли козметика?
Общо взето на тези гуми най-хубавото им е цената. Също като на мега евтините, мега чупливите, мега достъпните е60. Ооо колко мега скоро и аз ще намажа. Само да станат по 8к и аз съм в играта. Мега яко
;)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Аре стига толкова, според мен. Някои колеги си направиха труда да напишат какво и за колко са сменили. От тук на татък всеки е свободен да си намери Е60ка за 16000, 13000 и дори 10000 лева и да си даде последните парички за нея и да си я търкаля докато и стигнат силиците. Даже ако остане някой лев може и комплект нови гуми за 800 лева да й сложи.
Питат хората - отговаря им се - и после недоволни. Кво изобщо спорите?
Питат хората - отговаря им се - и после недоволни. Кво изобщо спорите?
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Аз не споделям мнението, че покупката на Е60 задължително трябва да се случи в Германия. Смятам, че автомобилите там са силно надценени, като една от причините е печата "Германия", който им е залепен. Да не говорим пък за това колко сериозна глупост е да си купиш кола от дилър, със сервизна книжка и гаранция, просто защото цената е толкова нереална, че няма накъде повече. С парите, които се платят за подобен автомобил ще се финансира тим билдинга на служителите на фирмата, разходите за заплати на счетоводители и юристи, наеми на офиси, огромните заплати на директори и мениджъри, училището на директорското дете, а също така бижутата на любовницата му. Образно казано, но е вярно. Така, че по-добре да се потърси читава кола в страна като Италия, където цените са нормални, а в Северна Италия могат да се намерят и много хубави коли на ниски цени. Освен това, цените в мобиле или аутоскаут няма как да са ориентир, защото българските търговци купуват огромни количества и получават сериозни отстъпки от италиански търговци. Иначе няма как да си обясним как БМВ 330Д купе, 2007г., автомат, може да стъпи на цена 10.500 евро франко Виченца, Италия. В автокъщата на колата стоеше табела с цена 15.000 евро, но българския търговец купи 31 автомобила, а италианеца получи бързи пари в брой. Горното се случи пред мен, така, че информацията е от първа ръка. Да не говорим, че по села и паланки могат да бъдат намерени относително добри автомобили на ниски цени. Иначе, да - повечето коли, които се купуват от Италия са тотални гробници / ударени, с блокирали мотори, наводнени или на половин милион километра /. Но има и попадения понякога, които обаче не излизат на пазара, а се продават вътрешно ведомствено между търговците на Горубляне и автомобилите остават за лични на самите търговци. За масовия клиент остават боклуците. Иначе, от тези дни е една оферта, за която ще пусна снимки по-долу. Колата е F10, началото на 2011г. първа регистрация, 530д, автомат, на 65.000 километра. Купена е в италианско село и е платена в брой. В София стъпва на цена 28.500 евро, като неин собственик остава търговец на коли. Забележки няма. На тази цена в германия се взима Е60 без забележки, със сервизна книжка и гаранция. Аз специално бих избрал италианката, която би трябвало още да е в гаранция.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани