За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:А защо не си го купите от кадърния тунер, вместо да се правите на тарикати?
Няма ''тарикатлъци''.Просто всеки първи в подфорума взел си файл ще му излезе без пари,когато го препродаде на следващите,които пък на други желаещи.... и така.В крайна сметка щом хардурено два автомобила са еднакви защо да се купва едно и също нещо по няколко пъти и да се храни ''кадърния тунер''.
Но ако ще си говорим за тарикатщини извинете за идеята,г-да съфорумници.Не това беше смисъла.
В Гемания е масова практика и съфорумци си ги споделят в нещо като торент секция .Но както и да е.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: За и против ремап-а
Има твърде много комбинации между версия на софтуера + хардуера на ECU-то + ниво на оборудване на колата за да е безопасен такъв тип споделяне и групово използване. Пак трябва да има някой , който да е много в час и съответно това пак ще струва пари.
Only dead fish follow the stream...
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
rosendaal написа:Няма ''тарикатлъци''.Просто всеки първи в подфорума взел си файл ще му излезе без пари,когато го препродаде на следващите,които пък на други желаещи.... и така.В крайна сметка щом хардурено два автомобила са еднакви защо да се купва едно и също нещо по няколко пъти и да се храни ''кадърния тунер''.
Но ако ще си говорим за тарикатщини извинете за идеята,г-да съфорумници.Не това беше смисъла.
В Гемания е масова практика и съфорумци си ги споделят в нещо като торент секция .Но както и да е.
Добре



- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: За и против ремап-а
да разбирам че никога не си свалял филм от торент тракер или мп3 формат песен от нета?????
Всичко у вас ти е оригинално и с платени права?
Дори само и единствено оригинален компютърен софтуер ползваш???
Както и да е темата е ясна.Няма приемственост на идеята.
Всичко у вас ти е оригинално и с платени права?
Дори само и единствено оригинален компютърен софтуер ползваш???
Както и да е темата е ясна.Няма приемственост на идеята.
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: За и против ремап-а
Аз съм напълно съгласен с колегата timur_lenk. Небих си сложил никога каквито и да са софтуери/чипове и каквото и да било. Както го каза има си и по-бързи коли. То ако беше така - колата да върви и да не харчи, едва ли инженерите щяха да ги пускат така от завода.
Колегата Laviathan беше споделил в един негов пост впеватленията си от чипа.
Колегата Laviathan беше споделил в един негов пост впеватленията си от чипа.
Re: За и против ремап-а
Колегата timur_lenk до колкото знам също е с чип.
Днес сложих моя чип и а сега съм доста доволен, но още не съм имал възможност да потествах хубаво колата заради лошото време. Даже се повозихме с колегата Адо
Днес сложих моя чип и а сега съм доста доволен, но още не съм имал възможност да потествах хубаво колата заради лошото време. Даже се повозихме с колегата Адо

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: За и против ремап-а
rosendaal написа:да разбирам че никога не си свалял филм от торент тракер или мп3 формат песен от нета?????
Всичко у вас ти е оригинално и с платени права?
Дори само и единствено оригинален компютърен софтуер ползваш???
Както и да е темата е ясна.Няма приемственост на идеята.
В България за софтуеар и за секс не се плаща!






- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: За и против ремап-а
Нямам чип
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: За и против ремап-а
Ти си със синята 530Д с черните джанти, нали да? На срещата каза, че си с чип и махнат ДПФ, или съм говорил с друг колега и грешно съм разбрал, че е със синята кола.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: За и против ремап-а
Да със синята с черните джанти,махнал съм ДПФ,но чипове нямам 

Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: За и против ремап-а
И точно там грешиш.
Един кадърно направен чип на 525 или 530 не би довел до никакви проблеми.
Някои събарят турбината, но на колко км са те. И дали 10К км след чипа или 20к км без него, тя си е била пътник
Аз направих моя чип при доста кадърен човек. Искаше ми се да стигна доста по-далеч от София за чип( не можах да си позволя услугите на "Бийч Бойс")
Колата тръгна точно там където аз пожелах. Разликата при изпреварване е доста осезаема и въпреки, че карам такава малолитражка, всички мои приятели (които разбира се не карат нещо над 140 кончета) твърдят, че ги е страх да настъпят газта до край. И това срещу една скромна сума, за която повечето хора си купуват добавки за горивото в продължение на 2 год примерно
Всеки сам си решава. Но турбинирана кола без чип е загуба както и да го погледнеш
При 535 е малко по различно, но е разбираемо заради многото Nm
Един кадърно направен чип на 525 или 530 не би довел до никакви проблеми.
Някои събарят турбината, но на колко км са те. И дали 10К км след чипа или 20к км без него, тя си е била пътник
Аз направих моя чип при доста кадърен човек. Искаше ми се да стигна доста по-далеч от София за чип( не можах да си позволя услугите на "Бийч Бойс")
Колата тръгна точно там където аз пожелах. Разликата при изпреварване е доста осезаема и въпреки, че карам такава малолитражка, всички мои приятели (които разбира се не карат нещо над 140 кончета) твърдят, че ги е страх да настъпят газта до край. И това срещу една скромна сума, за която повечето хора си купуват добавки за горивото в продължение на 2 год примерно
Всеки сам си решава. Но турбинирана кола без чип е загуба както и да го погледнеш

При 535 е малко по различно, но е разбираемо заради многото Nm
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
iceblast написа:Колегата timur_lenk до колкото знам също е с чип.
Днес сложих моя чип и а сега съм доста доволен, но още не съм имал възможност да потествах хубаво колата заради лошото време. Даже се повозихме с колегата Адо
да определено колата има повече коне и върви доста приятно

- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: За и против ремап-а
Остави, че е 200+
Нм скачат с близо 100 и си мисля, че смешните 525д много се доближават до 260-те коня на 530и-то, но с данък наполовина;)
Нм скачат с близо 100 и си мисля, че смешните 525д много се доближават до 260-те коня на 530и-то, но с данък наполовина;)
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: За и против ремап-а
Лично аз когато си избирах кола, покарах и 520, 525, 530 също и 535 и разни бензинки. Помислих над варянта 525+ чип понеже ми се струва малко тромава, но прецених че 530 дефакто ми е идеална като динамика. Просто за мен истината е една - на който са му малко конете ясно не си е преценил колата при покупката. Също така видя ли обява с чип в мобилето направо и давам Х.
Re: За и против ремап-а
При покупка на кола втора употреба конете не са водещото. Аз гледах 530Д, но купих 525Д, защото просто нямаше еквивалент на състоянието й от страна на офертите за 530Д.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани