Придърпване на 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Придърпване на 535D
Ivel написа:Днес на връщане от морето на 2 пъти ми светна Transmission fault ,Drive moderatly . Първият път загъсих колата веднага след като светна грешката(на около 350км преди второто светване) .В последствие почнах да усещам придърпване от време на време при смяна на скоростите - най-вече 5 към 6 . Втория път ми светна в София на 1км от нас .Тогава нямаше как да спра веднага и след 200-300 метра почти на енерция спрях ,като точно преди това усетих ,че като леко настъпих оборотите се дигнаха ,но нямаше ускорение.Преди няколко месеца пак беше дало такава грешка ,но след като я загасих и запалих наново нямах никакви проблеми .Може ли да е само от това турбо на скоростната кутия или има и вариант да трябва да я сменям цялата ?
Ако оборотите се Вдигат, но няма ускорение, тогава е доста вероятно съединителя да е заминал.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Придърпване на 535D
днеска я карах цял ден в София и никакъв проблем нямаше,но я карах почти на енерция ,че ме е страх да не си остана на пътя.Отидох в сервиз AutomaticKoko в Малинова долина и се разбра ,че е точно турбото на скоростната кутия + някакви втулки на 4 и 5 скорост. Било редовен проблем ,най-често му карали 730д фейслифтови с такъв проблем - и те използвали същото турбо.Общо взето 3000 лв за тази турбина ,труд ,масло и картер.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Придърпване на 535D
Ivel написа:днеска я карах цял ден в София и никакъв проблем нямаше,но я карах почти на енерция ,че ме е страх да не си остана на пътя.Отидох в сервиз AutomaticKoko в Малинова долина и се разбра ,че е точно турбото на скоростната кутия + някакви втулки на 4 и 5 скорост. Било редовен проблем ,най-често му карали 730д фейслифтови с такъв проблем - и те използвали същото турбо.Общо взето 3000 лв за тази турбина ,труд ,масло и картер.
Неприятно... този торк си оказва влиянието с времето...
Re: Придърпване на 535D
Ivel написа:днеска я карах цял ден в София и никакъв проблем нямаше,но я карах почти на енерция ,че ме е страх да не си остана на пътя.Отидох в сервиз AutomaticKoko в Малинова долина и се разбра ,че е точно турбото на скоростната кутия + някакви втулки на 4 и 5 скорост. Било редовен проблем ,най-често му карали 730д фейслифтови с такъв проблем - и те използвали същото турбо.Общо взето 3000 лв за тази турбина ,труд ,масло и картер.
Не мисля че е от турбината. Моята кола има същия проблем а е с ръчна кутия демек няма турбина и пак го прави. Разходи се до камор да си кажат мнението и те. Мое мнение не ангажирам никой с него. Сменял съм дебитомер, филтър картер, Нов Агр, update, махнал съм пеперудите чистих колектор и какво ли не и пак когато загрее в нормални тем. много рятко го прави и само в 1700 обр.мин. Почвам да си мисля че е от съединителя или неговата помпа знам ли???
Re: Придърпване на 535D
Е какво всъщност излиза че при теб е от съединителя а при него не е от турбината/хидродинамичен маслен съединител при автоматичните кутии/ а пък в същото време имаш същия проблем.Мяй ще излезе че от една болест боледувате
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Re: Придърпване на 535D
cupra написа:Ivel написа:днеска я карах цял ден в София и никакъв проблем нямаше,но я карах почти на енерция ,че ме е страх да не си остана на пътя.Отидох в сервиз AutomaticKoko в Малинова долина и се разбра ,че е точно турбото на скоростната кутия + някакви втулки на 4 и 5 скорост. Било редовен проблем ,най-често му карали 730д фейслифтови с такъв проблем - и те използвали същото турбо.Общо взето 3000 лв за тази турбина ,труд ,масло и картер.
Не мисля че е от турбината. Моята кола има същия проблем а е с ръчна кутия демек няма турбина и пак го прави. Разходи се до камор да си кажат мнението и те. Мое мнение не ангажирам никой с него. Сменял съм дебитомер, филтър картер, Нов Агр, update, махнал съм пеперудите чистих колектор и какво ли не и пак когато загрее в нормални тем. много рятко го прави и само в 1700 обр.мин. Почвам да си мисля че е от съединителя или неговата помпа знам ли???
Няма как да е от съединителя, защото аз смених маховик и съдинител с чисто нови и все същото. При мене това придърпване го има само в обороти до 2200 и само когато газта е много малко ( дозирана ) за да поддържам скорост да речем 60-80 -110км/ч. Дам ли газ си надува и върви прекрасно. На диагностика в оторизиран сервиз показва абсолютно перфектни стойности ...
- M 525 2010
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
Re: Придърпване на 535D
Колега имах го същия проблем ! Появи се веднага след като я купих колата отначало с придръпване между 4 и 5 скорост ! Ходих в мидавто , първо уж ми смениха маслото не се оправи,после ми казаха ,че е турбина и колата трябва да остане 3-4 дни при тях на 2 ден ми казаха че ще ми стува около 2200 , питам за гарнция отговора е да 1 година ! Обаждат ми се след 5 дни ,че е готова , плащам си аз вземам я тръгвам да излизам от варна изпреварвам някакав тир с около 80км беше и хоп трансмишън фаул и зъбното колело ,звъня в сервиза и я закарах в това състояние и ми казват че не са сложили някакав датчик (аз им повярвах естествено ) ,закачи я на компа прави нещо там и ми казва ,че няма да го направи да се прибирам и в понеделник да ходя пак- тогава им птистига датчика ! Отивам понеделник казват ми до края на работния ден ще се обадим ,званят ми към 3 след обед , колата е готова ! Излизам на магистралата не минах и 3 километра пак изключи в рамките на 12 км 4 пъти ! Отивам в сервиза сервиза, уверяват ме че не може да бъде пробвали са я 2 пъти по 30 км-само дето бях засякъл километража и колата беше мраднала точно 300 метра, както и да е аз пак го гледам тъпо , закачаме я на компютър и аз карам и още на изхода на варна ми светна на компютъа и тогава ми казват , че турбината която са ми сложили уж "новата" най вероятно е дефектна ,и че имат 1 в повече ще я сменят на следващия ден, аз го гледам тъпо и му вярвам ! Обаждат ми се на следващия ден отивам гледам километража минали са 14км и ме уверяват , че всичко е наред ! Покарах я аз проблема беше изчезнал , но пак сега като я покарам с повечко газ за 30км ми пада с една черта горивото и звука на колата ми е различна ,не вярвам да си внушавам ! А за да ми важи гаранцията задължително трябвало след 2000км да си смяна маслото на кутията пак при тях ! И така скед толкова мотане проблема уж е решен вече ,за сега съм изминал 300 км.до 2 седмици ще ги измина тези 2000км ,ще пиша пак какви са ми наблюденията !
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Re: Придърпване на 535D
Точно Torque Converter е проблемът, правилно са ти казали в сервиза. За втулките не знам, но 3000 кинта за тях и TC ми се струва много. В Дару продажната му цена е 3200 кинта, което е още по-зле. Опитвам се да си представя колко ще струва със смяната 
Можеш да си го вземеш от интернет, а се намират и читави доставчици в бг, зависи къде идеш и/или откъде го поръчаш, ще ти легне от 1550 до 1750 лева с труда. Процедурата по смяната трае 1 ден, може би 2, в зависимост от бързината на доставката. Това е защото на Torque Convertor-а има един номер, който, след демонтажа, трябва да се продиктува по телефона, за да ти приготвят ТС със същия номер (мисля, че обозначава някакви предавателни числа, но не мога да го твърдя). Освен това ще се наложи да се долее малко масло (горещо ти препоръчвам да го смениш цялото заедно с картера на кутията, който, освен, че е картер, е и филтър, даже има магнити по него да улавят стружки, плуващи в маслото, ако се намират; +400 ЛЕВА, ако не ме лъже паметта).
Аз вече правих тази интервенция (даже четох в чужди форуми, че ТС се води консуматив - WTF?!?!?) и съм повече от доволен от резултата. Вярно е, че принципно нямах чак такива проблеми с него, но ме дразнеше играенето на оборотомера и не го чаках да се влоши, за да не стане като в приказката: "Нещата вместо да се влошат, направо си е*аха майката . . ."
Ако искаш, пиши на ЛС, ще ти дам телефони на сервиза, в който се състоя ремонта, Torque Convertor-ът идва с гаранция, хората знаят за какво иде реч, защото сценарият е отработен вече не само с моята кола. Имаш вариант и за рециклиран от доставчика Torque Convertor, който е по-евтин, но някак си не е оферта според мен - сигурно животът му ще е по-кратък. Единствената особеност е, че за да го получиш на тая цена, трябва да им бъде изпратен старият (вероятно за рециклаж, щом предлагат и рециклирани), но той така или иначе не ти върши никаква работа.
Успех, дано се оправи колицата и всичко да е наред

Можеш да си го вземеш от интернет, а се намират и читави доставчици в бг, зависи къде идеш и/или откъде го поръчаш, ще ти легне от 1550 до 1750 лева с труда. Процедурата по смяната трае 1 ден, може би 2, в зависимост от бързината на доставката. Това е защото на Torque Convertor-а има един номер, който, след демонтажа, трябва да се продиктува по телефона, за да ти приготвят ТС със същия номер (мисля, че обозначава някакви предавателни числа, но не мога да го твърдя). Освен това ще се наложи да се долее малко масло (горещо ти препоръчвам да го смениш цялото заедно с картера на кутията, който, освен, че е картер, е и филтър, даже има магнити по него да улавят стружки, плуващи в маслото, ако се намират; +400 ЛЕВА, ако не ме лъже паметта).
Аз вече правих тази интервенция (даже четох в чужди форуми, че ТС се води консуматив - WTF?!?!?) и съм повече от доволен от резултата. Вярно е, че принципно нямах чак такива проблеми с него, но ме дразнеше играенето на оборотомера и не го чаках да се влоши, за да не стане като в приказката: "Нещата вместо да се влошат, направо си е*аха майката . . ."

Ако искаш, пиши на ЛС, ще ти дам телефони на сервиза, в който се състоя ремонта, Torque Convertor-ът идва с гаранция, хората знаят за какво иде реч, защото сценарият е отработен вече не само с моята кола. Имаш вариант и за рециклиран от доставчика Torque Convertor, който е по-евтин, но някак си не е оферта според мен - сигурно животът му ще е по-кратък. Единствената особеност е, че за да го получиш на тая цена, трябва да им бъде изпратен старият (вероятно за рециклаж, щом предлагат и рециклирани), но той така или иначе не ти върши никаква работа.
Успех, дано се оправи колицата и всичко да е наред

Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Re: Придърпане на 535D
sawion написа:на мойта оборотите също играят когато е на 5 или 6 скорост, пусната по инерция без газ и на 1000-1200 оборота. обяснявам си го с това, че автоматика се чуди по някъкъв начин дали да остане на тази скорост или да мине на по малка, за да не тормози двигателя.
Не, автоматика не се чуди - просто Torque Convertor-ът вече има луфт и спирането от двигателя се получава на тласъци. Това сигнализира, че въпросният TC е за смяна.
Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

Re: Придърпване на 535D
Имайки предвид ,че това ми се случва на 417 хиляди км за първи път и не съм сменявал масло на скоростите никога мисля ,че това е нормално да почва да заминава.Да се надяваме ,че с новата част няма да имам пролем скоро
Re: Придърпване на 535D
вчера я оставих да разглобят скоростната кутия .Днес на обяд е дошла турбината и към 5 часа си взех колата. Предупредиха ме да я карам по бавничко първите 1-2 дни за да може скоростната кутия да се адаптира,защото някакви стойности са изтрити и че през това време може да не превключва ,както трябва ,на моменти.Ще покарам ,пък ще видим:)
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: Придърпване на 535D
Никой от колегите (освен Ивел) не казва дали е сменял маслото на Ск кутия преди да има проблем с турбината и колко време/км е издържало оригиналното турбо.
Аз имам същия проблем - при равна скорост с едвам натиснат педал на газта се усеща понякога такова пресяцане. Отначало мислех, че автопилота, но го прави и без включен автопилот. Карам най-често по магистралата с 140км/ч с 2000 об/мин и тогава го прави най-често. Маслото на ск кут съм сменил преди 30 000км заедно с картер/ филтър.
Аз имам същия проблем - при равна скорост с едвам натиснат педал на газта се усеща понякога такова пресяцане. Отначало мислех, че автопилота, но го прави и без включен автопилот. Карам най-често по магистралата с 140км/ч с 2000 об/мин и тогава го прави най-често. Маслото на ск кут съм сменил преди 30 000км заедно с картер/ филтър.
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Придърпане на 535D
defect написа:sawion написа:на мойта оборотите също играят когато е на 5 или 6 скорост, пусната по инерция без газ и на 1000-1200 оборота. обяснявам си го с това, че автоматика се чуди по някъкъв начин дали да остане на тази скорост или да мине на по малка, за да не тормози двигателя.
Не, автоматика не се чуди - просто Torque Convertor-ът вече има луфт и спирането от двигателя се получава на тласъци. Това сигнализира, че въпросният TC е за смяна.
кажи в кой сервиз ще ми кажат наистина какво и е, тъй като мойта го прави само като е студена, и като загрее и отида в който и да е сервиз ми казват че и няма нищо?!? а и при Жоро в малинова ми искаха 2 бона за смяна на турбина масло и филтър. На 535 защо 3 не ми е мн ясно, като турбината е по скъпа с 200 лв?!?
- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Придърпане на 535D
sawion написа:defect написа:sawion написа:на мойта оборотите също играят когато е на 5 или 6 скорост, пусната по инерция без газ и на 1000-1200 оборота. обяснявам си го с това, че автоматика се чуди по някъкъв начин дали да остане на тази скорост или да мине на по малка, за да не тормози двигателя.
Не, автоматика не се чуди - просто Torque Convertor-ът вече има луфт и спирането от двигателя се получава на тласъци. Това сигнализира, че въпросният TC е за смяна.
кажи в кой сервиз ще ми кажат наистина какво и е, тъй като мойта го прави само като е студена, и като загрее и отида в който и да е сервиз ми казват че и няма нищо?!? а и при Жоро в малинова ми искаха 2 бона за смяна на турбина масло и филтър. На 535 защо 3 не ми е мн ясно, като турбината е по скъпа с 200 лв?!?
колега, тествай си сам АСК -
'' Стояночный тест должен производиться только опытным механиком! Неквалифицированное выполнение теста может привести к выходу АКПП из строя! Для этого необходимо:
1. полностью прогреть АКПП; надёжно заблокировать колеса автомобиля стояночным тормозом, противооткатными упорами и т.д.
2. завести двигатель и с максимальным усилием нажать на педаль тормоза (удерживать ее в таком положении до конца испытания), включить режим "D", нажать до упора и удерживать педаль газа (не более 5 с!), по тахометру определить максимальное значение оборотов двигателя.
Внимание! Если показания тахометра превысили 3000 об/мин, педаль газа следует немедленно отпустить! После 5-минутного перерыва повторить испытание в режиме "R" -
3. завести двигатель и с максимальным усилием нажать на педаль тормоза (удерживать ее в таком положении до конца испытания), включить режим "R", нажать до упора и удерживать педаль газа (не более 5 с!), по тахометру определить максимальное значение оборотов двигателя.
У исправных двигателя и АКПП значение максимальных оборотов в ОБОИХ испытаниях должно быть одинаковым и находиться в пределах 1800-2500 об/мин (зависит от модели автомобиля)."
поздрави от подбалкана.
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Придърпване на 535D
Явно този ТС ще дойде детска болест или по-скоро понеже караме коли уж на по 100к км, а всъщност са на по 200-300к км си им идва времето за смяна. Амо никой не е готов да даде 2к лв за да си я оправи колата...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани