Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Защото е по-стар, по-евтин за поддръжка и най-важното за масовия българин - колите с този мотор са доста по-евтини, заради първия аргументalways_starving написа:Tsapo написа:always_starving написа:Колеги, толкова ли са лоши двигателите 231к.с. Щях да купувам такова BMW и един приятел ме отказа, че били с проблемни вериги, пиезо дюзи и смяната на веригите била около 2- 3 хил.лв. Кажете миля ви и вашето мнение!
Приятеля ти май не разбира от коли![]()
Този двигател, а именно M57 е просто бетон.
С правилна поддръжка е буквално неразрушим.
Назад в темата, колега беше постнал снимка на километража на Е6* дизел, показваше 900хил. км.+.
Може и така да е. И аз доста прочетох, но защо над 80% от хората предпочитат 218к.с. Реално и аз от известно време обикалям по обяви и наистина 218к.с. ми е по приятен за каране. Не знам, може и да си въобразявам.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Точно това е причината, нямат кинти за по новите и затова предпочитат старите. А това че 218 е по добро е пълен смях. Кое му е по доброто, че харчи с два литра повече на 100 ли? Или пък това че автомата му реагира със скоростта на състезателен охлюв?dextuar написа:Защото е по-стар, по-евтин за поддръжка и най-важното за масовия българин - колите с този мотор са доста по-евтини, заради първия аргументalways_starving написа:Tsapo написа:always_starving написа:Колеги, толкова ли са лоши двигателите 231к.с. Щях да купувам такова BMW и един приятел ме отказа, че били с проблемни вериги, пиезо дюзи и смяната на веригите била около 2- 3 хил.лв. Кажете миля ви и вашето мнение!
Приятеля ти май не разбира от коли![]()
Този двигател, а именно M57 е просто бетон.
С правилна поддръжка е буквално неразрушим.
Назад в темата, колега беше постнал снимка на километража на Е6* дизел, показваше 900хил. км.+.
Може и така да е. И аз доста прочетох, но защо над 80% от хората предпочитат 218к.с. Реално и аз от известно време обикалям по обяви и наистина 218к.с. ми е по приятен за каране. Не знам, може и да си въобразявам.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
хахаха
точно така мисля и аз, има цели фермани изписани как старите кошници били мега здрави, безсмъртни и тн, а това са просто оправдания че по-новите модели са ти над бюджета. в което няма нищо лошо разбира се.
естествено, по-старите са по-просто устроени, с по-малко електроника и тн, и съответно по-малко неща могат да се счупят, но съм готов да се обзаложа че шансът ти за оцеляване при инцидент е много по висок в по-новата кола, от колкото в по-старата.

естествено, по-старите са по-просто устроени, с по-малко електроника и тн, и съответно по-малко неща могат да се счупят, но съм готов да се обзаложа че шансът ти за оцеляване при инцидент е много по висок в по-новата кола, от колкото в по-старата.
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:хахахаточно така мисля и аз, има цели фермани изписани как старите кошници били мега здрави, безсмъртни и тн, а това са просто оправдания че по-новите модели са ти над бюджета. в което няма нищо лошо разбира се.
естествено, по-старите са по-просто устроени, с по-малко електроника и тн, и съответно по-малко неща могат да се счупят, но съм готов да се обзаложа че шансът ти за оцеляване при инцидент е много по висок в по-новата кола, от колкото в по-старата.
Дали ще си в Е60 фейс или не няма никакво значение при инцидент. По-скоро ръждата и умората на метала е ключова.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Донякъде сте прави колеги, но това че нямали парЕ хората от къде знаете.. това ми звучи малко грубо. И аз карам 60тка от първите дет се вика (12/2003г) това не означава, че нямам пари за фейсова или за по-нов модел. Или, някой като кара МЕГА яка фейсова 60тка или еФ10ка за мен не означава, че е некав паралия.. виждал съм всякакви типове, които живеят в кирливи апартаменти, но с хубави коли това е още по-жалко за мен...
Та затова, това с парите на хората някак не ми звучи добре 


- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:това с парите на хората някак не ми звучи добре
Свиквай, тва е БМВ форум. Тук всички са с БМВ 2016-2017г., не по-старо, имат различен Патек за всеки ден от седмицата и всяка вечер боцкат различни ков...пардон "моделки"

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:Донякъде сте прави колеги, но това че нямали парЕ хората от къде знаете.. това ми звучи малко грубо. И аз карам 60тка от първите дет се вика (12/2003г) това не означава, че нямам пари за фейсова или за по-нов модел. Или, някой като кара МЕГА яка фейсова 60тка или еФ10ка за мен не означава, че е некав паралия.. виждал съм всякакви типове, които живеят в кирливи апартаменти, но с хубави коли това е още по-жалко за мен...Та затова, това с парите на хората някак не ми звучи добре
надявам се не визираш мен, не мисля че изказването ми е с такава конотация, и няма смисъл да приемаш лично каквото и да е генерално обобщение, явно е че винаги има изключения. но и не приемам някой който примерно е карал само е39, да дойде и да ми каже заеби тея новите, само се чупят, не стават за нищо.
купи, покарай, сравни, пък ако наистина ти дава кеф толкова примерно Е39 или е46, си го карай с кеф. аз лично не познавам някой който е минал на по-горен модел, да се е върнал на стария. така че, в края на деня, въпросът е наистина чисто финансов.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не колега нищо лично към теб или който и да е, говоря по принцип. Иначе ти си един от най-добрите потребители във форума, помагаш при избора на кола на много потребители включително и на мен... и всичко това го правиш БЕЗПЛАТНО! Рядко се срещат такива хора 

Последна промяна Exclusive89 на 07 Юни 2018, 13:43, променена общо 1 път
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Честно казано и мен ме дразни, като се почне спора старо срещу ново. Има изключения, но са малко, незвисимо дали говорим за колата, мотора й или някоя конкретна функция. Откакто взех старата 60-ка се наслушах колко проблемен е мотора, колко гадна е електрониката, колко чупливо окачването, колкото голям разхода, колко лошо вози, колко малко върви и все са хора, дето са успели цял живот да не се качат в Е60, въпреки че БГ е залята с тях.
Аман от експерти.
Специално М57 като един от най-доказалите се двигатели на марката и основния виновник за промяната на имиджа на дизеловия двигател от печка на адекватна спортна машина, не мисля че въобще може да се говори за "лошо". Всеки мотор си има проблеми, но пък 2-ра и 3-та ревизия 99% от случаите са още по-здрави и читави, както и тук с фейслифтовите мотори.

Специално М57 като един от най-доказалите се двигатели на марката и основния виновник за промяната на имиджа на дизеловия двигател от печка на адекватна спортна машина, не мисля че въобще може да се говори за "лошо". Всеки мотор си има проблеми, но пък 2-ра и 3-та ревизия 99% от случаите са още по-здрави и читави, както и тук с фейслифтовите мотори.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Точно това е причината, нямат кинти за по новите и затова предпочитат старите. А това че 218 е по добро е пълен смях. Кое му е по доброто, че харчи с два литра повече на 100 ли? Или пък това че автомата му реагира със скоростта на състезателен охлюв?dextuar написа:Защото е по-стар, по-евтин за поддръжка и най-важното за масовия българин - колите с този мотор са доста по-евтини, заради първия аргументalways_starving написа:Tsapo написа:always_starving написа:Колеги, толкова ли са лоши двигателите 231к.с. Щях да купувам такова BMW и един приятел ме отказа, че били с проблемни вериги, пиезо дюзи и смяната на веригите била около 2- 3 хил.лв. Кажете миля ви и вашето мнение!
Приятеля ти май не разбира от коли![]()
Този двигател, а именно M57 е просто бетон.
С правилна поддръжка е буквално неразрушим.
Назад в темата, колега беше постнал снимка на километража на Е6* дизел, показваше 900хил. км.+.
Може и така да е. И аз доста прочетох, но защо над 80% от хората предпочитат 218к.с. Реално и аз от известно време обикалям по обяви и наистина 218к.с. ми е по приятен за каране. Не знам, може и да си въобразявам.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Има нещо вярно във всяко изказване,но като причина 80%/колко е вярно е друг въпрос/ да предпочитат двигателя с 218к.с. е,че към момента са доста масово на пазара.Иначе мога да кажа,че 525Д фейс с двигател 197 к.с. е доста добър вариант.
- andreykostov
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i xdrive
- Мечтае да кара: //M
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
За мен също е изключително важно на каква кола попаднеш, как е поддържана. Ако е поддържана добре общо взето караш и си свиркаш.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ами щом 231 са бетон, какъв трябва да е 235 на фейса, че на там съм се запътил ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
crusherr1 написа:Ами щом 231 са бетон, какъв трябва да е 235 на фейса, че на там съм се запътил ?
Ми това е най добрия вариант, най нов софтуер най-икономичен, автоматичната кутия е с коренно различно управление и е доста по бърза адекватно държаща се спрямо предходното поколение, торка е по здрав.
Единствения недостатък на този двигател е това, че трябва да му се сменят веригите при покупка.
Интервала за смяна на ангренажа в 200-250к км. има не малко автомобили на по половин милион без сменени вериги, но има и такива скъсали на по 150-200к км.
Ако успееш да намериш кола с подробна история и на около 200к км. с работещ ДПФ и без тунинг на мотора, можеш да си сигурен, че след смяна на ангренаж ще ти служи вярно поне още толкова.
Разликата межди 235 и 231 е основно в ДДЕ, хардуерни разлики нямат.
Автомата е доста по добър на фейсовите, това е.
Не се лъжете да купивате коли на незнайни километри и с неясна история, това е ключа към избора на добър автомобил втора ръка.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
http://mobile.bg/11525768961372174
Колеги, моля за мнение и съвет. Никога не съм карал БМВ и не знам какво да гледам при покупката.
Ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети. Благодаря.
Колеги, моля за мнение и съвет. Никога не съм карал БМВ и не знам какво да гледам при покупката.
Ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети. Благодаря.
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
sergo85 написа:http://mobile.bg/11525768961372174
Колеги, моля за мнение и съвет. Никога не съм карал БМВ и не знам какво да гледам при покупката.
Ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети. Благодаря.
Евтиното излиза скъпо, а това е много евтино за този модел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани