Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от jordanpar » 27 Сеп 2012, 10:07

netmurder написа: Та като я взех при студена леко тресеше мотора, което тресене изчезваше при загряване на двигателя. Също така мотора ми се струваше леко шумен в сравнение с други. Когато в сервиза ми свалиха веригите майстора ми каза че били разтегнати с 20 градуса или нещо такова(не съм много в час с тези неща). След смяната на веригите колата стана осезаемо по тиха и това тресене на мотора като е студен изчезна.



Това тресене само гледайки двигателя ли се констатираше или усещаше вибрации във волана,в педала на спирачката като си на едно място,по таблото на колата,тресене по-осезаеми на целия автомобил.....?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от netmurder » 27 Сеп 2012, 10:24

jordanpar написа:
netmurder написа: Та като я взех при студена леко тресеше мотора, което тресене изчезваше при загряване на двигателя. Също така мотора ми се струваше леко шумен в сравнение с други. Когато в сервиза ми свалиха веригите майстора ми каза че били разтегнати с 20 градуса или нещо такова(не съм много в час с тези неща). След смяната на веригите колата стана осезаемо по тиха и това тресене на мотора като е студен изчезна.



Това тресене само гледайки двигателя ли се констатираше или усещаше вибрации във волана,в педала на спирачката като си на едно място,по таблото на колата,тресене по-осезаеми на целия автомобил.....?


Ами тресене във волана или в купето нямаше, но самата работа на мотора не беше равномерна и като отвориш капака се виждаше едно леко затрисане, което в вследствие на работата на мотора изчезваше.
А сега изобщо го няма :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от E34 » 27 Сеп 2012, 10:32

Дедеее станахме като пистарките! На два сезона и метаме веригата :mhihi: Ама така е като са мощни колите и бързи шоферите :lol: Един колега питаше да сподели някой за бензинките... еми въргалям си моята вече близо 90хил. и да чукам на дърво и да не ми е уроки ама нищо фрапантно засега :yes: Обаче за отбелязване е, че колата си е на реални понеже е купена от първи собственик, който пък си я купил директно нова новеничка от Дару ;) За стотен път се убеждавам, че има огромно значение!
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от da6ip » 27 Сеп 2012, 10:49

E34 написа:еми въргалям си моята вече близо 90хил. и да чукам на дърво и да не ми е уроки ама нищо фрапантно засега :yes: Обаче за отбелязване е, че колата си е на реални понеже е купена от първи собственик, който пък си я купил директно нова новеничка от Дару ;) За стотен път се убеждавам, че има огромно значение!

Kаква е твоята - E60 530i?
Oт колко до колко са тези 90 хил.?
Какво си ремонтирал досега по двигателя? Не фатално, а всичко - обслужване, свещи, ремонти... ако може. Като си направя калкулацията ще пусна една сметка колко съм дал общо за дизела. Идеята е да сравним цялостно финансовата страна.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от jordanpar » 27 Сеп 2012, 12:08

8 годишно Е60 530д ,за година и девет месеца:
/доста от нещата се извършват при доверен човек със сервиз,или от мен/

Премахване пеперуди,смяна подгревни свещи,смяна масло скоростна кутия,филтър картерни газове-1200 лева.
Близо 50к километра изминати-три смени масло с маслен филтър,два пъти горивен,три пъти въздушен,един път филтри купе-около 1500 лева всичко.
Всички дискове и накладки без тези на ръчната-грубо 800 лева.
Набавяне резервна гума нормална 17 с крик-260 лева
Смяна подсветка на ангелите с ЛЕД-120 лева
Смяна 4 амортисьори с кони фсд,тампони и лагери на предни-1400 лева./по мое желание /
Акумулатор 280 лева с 30 процентно намаление.
Ремонт втулки на стартера-100 лева/наврян е на .......... не пожелавам на нйкой такова гъзурчене/
Тва е което се сещам по голямо като разход-5700 лева грубо.
Ако сметна и гуми /900 лева/ и гориво /към 11 000 лева/ още 12к лева стават отгоре. :mhihi: :mhihi: :mhihi: 17 700 лева за 21 месеца.
Каско,гражданска,винетка и данък са около 1900 лева още.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от da6ip » 27 Сеп 2012, 13:09

jordanpar написа:Смяна 4 амортисьори с кони фсд

:OT: доволен ли си от FSD-то? ти си единствения с Е60 и FSD тук за който знам, освен мен. и защо избра точно тези? забелязваш ли някаква промяна в поведението с времето? аз имам вече 45 хил. км. с тях и се чудя дали нещо омекнаха с времето или си въобразявам нещо?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от E34 » 27 Сеп 2012, 13:11

Накратко, че не е много по темата и да не ни се карат.

da6ip написа:Kаква е твоята - E60 530i? Oт колко до колко са тези 90 хил.? Какво си ремонтирал досега по двигателя? Не фатално, а всичко - обслужване, свещи, ремонти... ако може. Като си направя калкулацията ще пусна една сметка колко съм дал общо за дизела. Идеята е да сравним цялостно финансовата страна.


530i двигател M54B30 231кс, ноември 2003. Купих я на 60хил сега е на 144780км. Ремонт по двигателя - смяна на водна помпа + ремъците и ролките. Ремонт по окачването - два пъти смяна на биелетки + смяна на изгоряла ксенонова крушка и крушките на двата ейнджъла. С ремонтите толкова! За обслужването, два пъти накладки, маслата на 10-15хил и веднъж свещите, антифриза и спирачната течност. Може и да забравям нещо дребно. За цените не ги помня, но ги имам някъде из нас бележките, ремонтите съм си ги правил сам. Като цяло не е някакво тежко финансово бреме. Има една особеност обаче, колата я ползвам предимно за пътувания в чужбина (доста често) и за по-дълги пътувания у нас. За градско си тероризирам едно японско мега-дурако-устойчиво чудо! ;)
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от jordanpar » 27 Сеп 2012, 14:34

da6ip написа:
jordanpar написа:Смяна 4 амортисьори с кони фсд

:OT: доволен ли си от FSD-то? ти си единствения с Е60 и FSD тук за който знам, освен мен. и защо избра точно тези? забелязваш ли някаква промяна в поведението с времето? аз имам вече 45 хил. км. с тях и се чудя дали нещо омекнаха с времето или си въобразявам нещо?


Фабричните возеха като ладия а аз обичам да усещам пътя.Исках да са по твърди и в същото време да не се губи чак толкова от комфорта.Заложих на фсд,което не значи че е най точния избор,просто четох четох и заложих насляпо.Харесва ми че са двойнодействащи и особено по калдаръмени улици или чести легнали полицаи тип "набити конуси" минава доста по-добре.В кръгови кръстовища излиза и влиза по-добре.Поведението им е едно и също както в началото,но моите са на около 25к километра.Доволен съм,но може би едни регулируеми с други пружини е по-добрия избор.Само че не ми се занимава с нагласянето им.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от da6ip » 27 Сеп 2012, 15:07

jordanpar написа:
da6ip написа:
jordanpar написа:Смяна 4 амортисьори с кони фсд

:OT: доволен ли си от FSD-то? ти си единствения с Е60 и FSD тук за който знам, освен мен. и защо избра точно тези? забелязваш ли някаква промяна в поведението с времето? аз имам вече 45 хил. км. с тях и се чудя дали нещо омекнаха с времето или си въобразявам нещо?


Фабричните возеха като ладия а аз обичам да усещам пътя.Исках да са по твърди и в същото време да не се губи чак толкова от комфорта.Заложих на фсд,което не значи че е най точния избор,просто четох четох и заложих насляпо.Харесва ми че са двойнодействащи и особено по калдаръмени улици или чести легнали полицаи тип "набити конуси" минава доста по-добре.В кръгови кръстовища излиза и влиза по-добре.Поведението им е едно и също както в началото,но моите са на около 25к километра.Доволен съм,но може би едни регулируеми с други пружини е по-добрия избор.Само че не ми се занимава с нагласянето им.


Точно и моите наблюдения. С Eibach Pro-Kit положението става още по-добро, принципно тези конита са разработени да се ползват заедно с тези пружини, и се продават и като комплект.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от Emooo » 27 Сеп 2012, 18:37

:OT: И аз да се включа към оффтопика - http://www.kwsuspensions.ch/ch/kw_ddc.php амортисьори на които може да управляваш твърдостта с IPhone
Tool - Fear Inoculum

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от Ilko Ivanov » 27 Сеп 2012, 19:27

С оффтопика до тук !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от mitrax » 01 Окт 2012, 15:30

Гледам мри м57N е изменено коренно предаването между 2та вала . В по - ранни години при бензиновия м43 имаше подобно изменение при коляновия вал и резултата беше че м43б16/18 в е36 няма никакви проблеми , а при м43б19 в е46 разбиваше лагери и късаше биели. Там бяха сложили някакви противотежести на К.вал пак през подобни зъбни колела :confused:

м57N

Изображение

m57

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 21.11.2011
Кара: BMW 535D

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от Ivel » 12 Ное 2012, 9:44

Аз да чукам на дърво ,за сега нямам проблем с веригата ,а съм на 424-425 хиляди км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от da6ip » 12 Ное 2012, 12:19

Ivel написа:Аз да чукам на дърво ,за сега нямам проблем с веригата ,а съм на 424-425 хиляди км.

ти си преди фейслифта (т.е. M57N), нали така?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 21.11.2011
Кара: BMW 535D

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Мнение от Ivel » 12 Ное 2012, 13:26

M57TUD30 преди фейса -2005година

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook