Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
netmurder написа: Та като я взех при студена леко тресеше мотора, което тресене изчезваше при загряване на двигателя. Също така мотора ми се струваше леко шумен в сравнение с други. Когато в сервиза ми свалиха веригите майстора ми каза че били разтегнати с 20 градуса или нещо такова(не съм много в час с тези неща). След смяната на веригите колата стана осезаемо по тиха и това тресене на мотора като е студен изчезна.
Това тресене само гледайки двигателя ли се констатираше или усещаше вибрации във волана,в педала на спирачката като си на едно място,по таблото на колата,тресене по-осезаеми на целия автомобил.....?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
jordanpar написа:netmurder написа: Та като я взех при студена леко тресеше мотора, което тресене изчезваше при загряване на двигателя. Също така мотора ми се струваше леко шумен в сравнение с други. Когато в сервиза ми свалиха веригите майстора ми каза че били разтегнати с 20 градуса или нещо такова(не съм много в час с тези неща). След смяната на веригите колата стана осезаемо по тиха и това тресене на мотора като е студен изчезна.
Това тресене само гледайки двигателя ли се констатираше или усещаше вибрации във волана,в педала на спирачката като си на едно място,по таблото на колата,тресене по-осезаеми на целия автомобил.....?
Ами тресене във волана или в купето нямаше, но самата работа на мотора не беше равномерна и като отвориш капака се виждаше едно леко затрисане, което в вследствие на работата на мотора изчезваше.
А сега изобщо го няма

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Дедеее станахме като пистарките! На два сезона и метаме веригата
Ама така е като са мощни колите и бързи шоферите
Един колега питаше да сподели някой за бензинките... еми въргалям си моята вече близо 90хил. и да чукам на дърво и да не ми е уроки ама нищо фрапантно засега
Обаче за отбелязване е, че колата си е на реални понеже е купена от първи собственик, който пък си я купил директно нова новеничка от Дару
За стотен път се убеждавам, че има огромно значение!




" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
E34 написа:еми въргалям си моята вече близо 90хил. и да чукам на дърво и да не ми е уроки ама нищо фрапантно засегаОбаче за отбелязване е, че колата си е на реални понеже е купена от първи собственик, който пък си я купил директно нова новеничка от Дару
За стотен път се убеждавам, че има огромно значение!
Kаква е твоята - E60 530i?
Oт колко до колко са тези 90 хил.?
Какво си ремонтирал досега по двигателя? Не фатално, а всичко - обслужване, свещи, ремонти... ако може. Като си направя калкулацията ще пусна една сметка колко съм дал общо за дизела. Идеята е да сравним цялостно финансовата страна.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
8 годишно Е60 530д ,за година и девет месеца:
/доста от нещата се извършват при доверен човек със сервиз,или от мен/
Премахване пеперуди,смяна подгревни свещи,смяна масло скоростна кутия,филтър картерни газове-1200 лева.
Близо 50к километра изминати-три смени масло с маслен филтър,два пъти горивен,три пъти въздушен,един път филтри купе-около 1500 лева всичко.
Всички дискове и накладки без тези на ръчната-грубо 800 лева.
Набавяне резервна гума нормална 17 с крик-260 лева
Смяна подсветка на ангелите с ЛЕД-120 лева
Смяна 4 амортисьори с кони фсд,тампони и лагери на предни-1400 лева./по мое желание /
Акумулатор 280 лева с 30 процентно намаление.
Ремонт втулки на стартера-100 лева/наврян е на .......... не пожелавам на нйкой такова гъзурчене/
Тва е което се сещам по голямо като разход-5700 лева грубо.
Ако сметна и гуми /900 лева/ и гориво /към 11 000 лева/ още 12к лева стават отгоре.
17 700 лева за 21 месеца.
Каско,гражданска,винетка и данък са около 1900 лева още.
/доста от нещата се извършват при доверен човек със сервиз,или от мен/
Премахване пеперуди,смяна подгревни свещи,смяна масло скоростна кутия,филтър картерни газове-1200 лева.
Близо 50к километра изминати-три смени масло с маслен филтър,два пъти горивен,три пъти въздушен,един път филтри купе-около 1500 лева всичко.
Всички дискове и накладки без тези на ръчната-грубо 800 лева.
Набавяне резервна гума нормална 17 с крик-260 лева
Смяна подсветка на ангелите с ЛЕД-120 лева
Смяна 4 амортисьори с кони фсд,тампони и лагери на предни-1400 лева./по мое желание /
Акумулатор 280 лева с 30 процентно намаление.
Ремонт втулки на стартера-100 лева/наврян е на .......... не пожелавам на нйкой такова гъзурчене/
Тва е което се сещам по голямо като разход-5700 лева грубо.
Ако сметна и гуми /900 лева/ и гориво /към 11 000 лева/ още 12к лева стават отгоре.



Каско,гражданска,винетка и данък са около 1900 лева още.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
jordanpar написа:Смяна 4 амортисьори с кони фсд

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Накратко, че не е много по темата и да не ни се карат.
530i двигател M54B30 231кс, ноември 2003. Купих я на 60хил сега е на 144780км. Ремонт по двигателя - смяна на водна помпа + ремъците и ролките. Ремонт по окачването - два пъти смяна на биелетки + смяна на изгоряла ксенонова крушка и крушките на двата ейнджъла. С ремонтите толкова! За обслужването, два пъти накладки, маслата на 10-15хил и веднъж свещите, антифриза и спирачната течност. Може и да забравям нещо дребно. За цените не ги помня, но ги имам някъде из нас бележките, ремонтите съм си ги правил сам. Като цяло не е някакво тежко финансово бреме. Има една особеност обаче, колата я ползвам предимно за пътувания в чужбина (доста често) и за по-дълги пътувания у нас. За градско си тероризирам едно японско мега-дурако-устойчиво чудо!
da6ip написа:Kаква е твоята - E60 530i? Oт колко до колко са тези 90 хил.? Какво си ремонтирал досега по двигателя? Не фатално, а всичко - обслужване, свещи, ремонти... ако може. Като си направя калкулацията ще пусна една сметка колко съм дал общо за дизела. Идеята е да сравним цялостно финансовата страна.
530i двигател M54B30 231кс, ноември 2003. Купих я на 60хил сега е на 144780км. Ремонт по двигателя - смяна на водна помпа + ремъците и ролките. Ремонт по окачването - два пъти смяна на биелетки + смяна на изгоряла ксенонова крушка и крушките на двата ейнджъла. С ремонтите толкова! За обслужването, два пъти накладки, маслата на 10-15хил и веднъж свещите, антифриза и спирачната течност. Може и да забравям нещо дребно. За цените не ги помня, но ги имам някъде из нас бележките, ремонтите съм си ги правил сам. Като цяло не е някакво тежко финансово бреме. Има една особеност обаче, колата я ползвам предимно за пътувания в чужбина (доста често) и за по-дълги пътувания у нас. За градско си тероризирам едно японско мега-дурако-устойчиво чудо!

" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
da6ip написа:jordanpar написа:Смяна 4 амортисьори с кони фсд
доволен ли си от FSD-то? ти си единствения с Е60 и FSD тук за който знам, освен мен. и защо избра точно тези? забелязваш ли някаква промяна в поведението с времето? аз имам вече 45 хил. км. с тях и се чудя дали нещо омекнаха с времето или си въобразявам нещо?
Фабричните возеха като ладия а аз обичам да усещам пътя.Исках да са по твърди и в същото време да не се губи чак толкова от комфорта.Заложих на фсд,което не значи че е най точния избор,просто четох четох и заложих насляпо.Харесва ми че са двойнодействащи и особено по калдаръмени улици или чести легнали полицаи тип "набити конуси" минава доста по-добре.В кръгови кръстовища излиза и влиза по-добре.Поведението им е едно и също както в началото,но моите са на около 25к километра.Доволен съм,но може би едни регулируеми с други пружини е по-добрия избор.Само че не ми се занимава с нагласянето им.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
jordanpar написа:da6ip написа:jordanpar написа:Смяна 4 амортисьори с кони фсд
доволен ли си от FSD-то? ти си единствения с Е60 и FSD тук за който знам, освен мен. и защо избра точно тези? забелязваш ли някаква промяна в поведението с времето? аз имам вече 45 хил. км. с тях и се чудя дали нещо омекнаха с времето или си въобразявам нещо?
Фабричните возеха като ладия а аз обичам да усещам пътя.Исках да са по твърди и в същото време да не се губи чак толкова от комфорта.Заложих на фсд,което не значи че е най точния избор,просто четох четох и заложих насляпо.Харесва ми че са двойнодействащи и особено по калдаръмени улици или чести легнали полицаи тип "набити конуси" минава доста по-добре.В кръгови кръстовища излиза и влиза по-добре.Поведението им е едно и също както в началото,но моите са на около 25к километра.Доволен съм,но може би едни регулируеми с други пружини е по-добрия избор.Само че не ми се занимава с нагласянето им.
Точно и моите наблюдения. С Eibach Pro-Kit положението става още по-добро, принципно тези конита са разработени да се ползват заедно с тези пружини, и се продават и като комплект.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс

Tool - Fear Inoculum
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
С оффтопика до тук !
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Гледам мри м57N е изменено коренно предаването между 2та вала . В по - ранни години при бензиновия м43 имаше подобно изменение при коляновия вал и резултата беше че м43б16/18 в е36 няма никакви проблеми , а при м43б19 в е46 разбиваше лагери и късаше биели. Там бяха сложили някакви противотежести на К.вал пак през подобни зъбни колела
м57N

m57


м57N

m57


Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Аз да чукам на дърво ,за сега нямам проблем с веригата ,а съм на 424-425 хиляди км.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Ivel написа:Аз да чукам на дърво ,за сега нямам проблем с веригата ,а съм на 424-425 хиляди км.
ти си преди фейслифта (т.е. M57N), нали така?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани