Задължителни къси светлини през деня
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Задължителни къси светлини през деня
Интересно, при мен като пусна дългите се пускат и вътрешните фарове 



- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Задължителни къси светлини през деня
Аз до колкото знам, при пре-фейсовите коли с биксенон, на дълги е нормално да светят и вътрешните фарове, а на ксеноновите им се вдигат едни сенници (които се намират зад лещата). Та в общи линии свети целия фар.
Не знам дали има някакви вариации в зависимост от годината. Също така е възможно и да са сменяни фаровете със някакви заместители или чрез кодиране да са правени някакви шмикерии.
Не знам дали има някакви вариации в зависимост от годината. Също така е възможно и да са сменяни фаровете със някакви заместители или чрез кодиране да са правени някакви шмикерии.

Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- tachbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 1.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E60 - 530d F10 -530d G30 286hP
- Мечтае да кара: M5
Re: Задължителни къси светлини през деня
aero написа:Интересно, при мен като пусна дългите се пускат и вътрешните фарове
Моята е майсторена 2004г, септ. префейс. като си включа късите , тогава само ксенона (външните с лупите) светят. при включване на дългите, което си става с лостчето отляво на волана(напред), се включват и...халогена (вътрешните) . това обаче не е така при някои модели , които имат къси и дълги на ксенона (външните с лупите). като превключването става май с повдигане на някаква преграда вътре в фара.
Мисля че колегата ristaka 82 е помогнал на гилдията ни , тъй като показва нагледно как да си запазим ксеноните(който изгарят по бързо при често включване и изкючване, като при основно градско каране например) за по дълго време (2 ксенонови крушки = 127лв).
Значи да рабирам така , колега ristaka 82 , като запалиш колата и дори копчето за фаровете да е на '0', то халогена (вътрешните) се включват на 40%. Като си включиш фаровете на къси, ксенона (външните с лупите) , светват.В същото време халогена (вътрешните) си светят и те на все още 40%. И когато ти трябват дълги , си натискаш прословутото лостче отляво на волана и хоп халогена (вътрешните), светват на 100%.
Ако е така , кажи ми моля , колко ти излезе софтверната настройка?
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Задължителни къси светлини през деня
Привет
Ами за съжаление не. Вътрешните светят на 40% само когато е на положение {0} копчето ми за фаровете. И светят на 100% само при пресвяткване (издръпване на лостчето за мигачите назад ). При завъртане на копчето за фаровете се изключват изцяло и не се включват нито на къси нито на дълги светлини. И оттам ми дойде и въпроса кога светват при Вас. Ако има значение моята е внос от САЩ 


- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Задължителни къси светлини през деня
Може би американските версии да са си така. Ако ти се занимава може да потърсиш Onwer's Manual за американския пазар и там ще си пише как функционират фаровете. Успех!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Задължителни къси светлини през деня
Има тема по въпроса, където са описани вариантите за това как могат да светят фаровете според версията на лайт модула.
За Бургас мога да помогна по въпроса.
За Бургас мога да помогна по въпроса.
Only dead fish follow the stream...
- borisoff13
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 635d, LCI
- Детайли за колата: лачена
Re: Задължителни къси светлини през деня
MadChicken написа:Има тема по въпроса, където са описани вариантите за това как могат да светят фаровете според версията на лайт модула.
За Бургас мога да помогна по въпроса.
Колега просветли ни повече по въпроса, с кодиране ли става това?
BMW 635d LCI
Re: Задължителни къси светлини през деня
При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Задължителни къси светлини през деня
Колега ще ти бъда благодарен ако подкараш и мойте такаcupra написа:При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Задължителни къси светлини през деня
cupra написа:При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.
Колега да разбираме ли, че тези дето не са с US версията, не могат да станат така или и при тях е възможно прекодирането.....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Задължителни къси светлини през деня
netmurder написа:cupra написа:При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
Колега да разбираме ли, че тези дето не са с US версията, не могат да станат така или и при тях е възможно прекодирането.....
Всички модули го могат и EURO и US. Просто в америка са активирани от дилара на автомобила. Светят по високо от късите, виждат се по добре от късите а имат много малка кунсумация.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Задължителни къси светлини през деня
Не го мислете толкова, всички дълги светят по-високо от късите все пак. А това дали е американска или европейска версия е все тая за фаровете поне. Въпрос на кодиране е само. Най-универсалния начин и за LM и за LM2 си е 40% дълги и това е. Единствено би било проблем ако халогенните крушки са сменени с афтърмаркет ксенон (като при мен). Тогава баластите не палят и не става с %. За всички останали е хем по-евтино хем супер лесно и универсално.
Only dead fish follow the stream...
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Задължителни къси светлини през деня
любопитно ми е това кодиране може ли да се направи с Инпа или е нужно с ДИС ГТ1 примерно?
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Задължителни къси светлини през деня
С INPA със сигурност не може, за ДИС/ГТ1 не знам, не съм ползвал. С NCSExpert със сигурност може.

- vrajdeber
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd
- Мечтае да кара: F11 535d XDrive
Re: Задължителни къси светлини през деня
Колеги, четох че колите от Октомври 2006 са с LM2. Има ли вариант да го проверя това чрез VIN или iDrive?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани