Задължителни къси светлини през деня

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 767
Регистриран на: 20.02.2004
Местоположение: София
Кара: 5er

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от aero » 12 Окт 2012, 15:16

Интересно, при мен като пусна дългите се пускат и вътрешните фарове :roll:
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2004 530i, 6MT
Мечтае да кара: all M cars

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от sandini » 12 Окт 2012, 21:06

Аз до колкото знам, при пре-фейсовите коли с биксенон, на дълги е нормално да светят и вътрешните фарове, а на ксеноновите им се вдигат едни сенници (които се намират зад лещата). Та в общи линии свети целия фар.

Не знам дали има някакви вариации в зависимост от годината. Също така е възможно и да са сменяни фаровете със някакви заместители или чрез кодиране да са правени някакви шмикерии. :dunno:
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 1.07.2011
Пол: Мъж
Кара: 530d E60 - 530d F10 -530d G30 286hP
Мечтае да кара: M5

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от tachbg » 12 Окт 2012, 22:24

aero написа:Интересно, при мен като пусна дългите се пускат и вътрешните фарове :roll:


Моята е майсторена 2004г, септ. префейс. като си включа късите , тогава само ксенона (външните с лупите) светят. при включване на дългите, което си става с лостчето отляво на волана(напред), се включват и...халогена (вътрешните) . това обаче не е така при някои модели , които имат къси и дълги на ксенона (външните с лупите). като превключването става май с повдигане на някаква преграда вътре в фара.
Мисля че колегата ristaka 82 е помогнал на гилдията ни , тъй като показва нагледно как да си запазим ксеноните(който изгарят по бързо при често включване и изкючване, като при основно градско каране например) за по дълго време (2 ксенонови крушки = 127лв).
Значи да рабирам така , колега ristaka 82 , като запалиш колата и дори копчето за фаровете да е на '0', то халогена (вътрешните) се включват на 40%. Като си включиш фаровете на къси, ксенона (външните с лупите) , светват.В същото време халогена (вътрешните) си светят и те на все още 40%. И когато ти трябват дълги , си натискаш прословутото лостче отляво на волана и хоп халогена (вътрешните), светват на 100%.
Ако е така , кажи ми моля , колко ти излезе софтверната настройка?
36043
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от ristaka 82 » 12 Окт 2012, 23:38

Привет :wave: Ами за съжаление не. Вътрешните светят на 40% само когато е на положение {0} копчето ми за фаровете. И светят на 100% само при пресвяткване (издръпване на лостчето за мигачите назад ). При завъртане на копчето за фаровете се изключват изцяло и не се включват нито на къси нито на дълги светлини. И оттам ми дойде и въпроса кога светват при Вас. Ако има значение моята е внос от САЩ :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2004 530i, 6MT
Мечтае да кара: all M cars

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от sandini » 13 Окт 2012, 8:50

Може би американските версии да са си така. Ако ти се занимава може да потърсиш Onwer's Manual за американския пазар и там ще си пише как функционират фаровете. Успех!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от MadChicken » 13 Окт 2012, 9:34

Има тема по въпроса, където са описани вариантите за това как могат да светят фаровете според версията на лайт модула.
За Бургас мога да помогна по въпроса.
Only dead fish follow the stream...

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е63 635d, LCI
Детайли за колата: лачена

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от borisoff13 » 15 Окт 2012, 15:35

MadChicken написа:Има тема по въпроса, където са описани вариантите за това как могат да светят фаровете според версията на лайт модула.
За Бургас мога да помогна по въпроса.

Колега просветли ни повече по въпроса, с кодиране ли става това?
BMW 635d LCI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от cupra » 15 Окт 2012, 20:49

При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от genchoe60 » 15 Окт 2012, 21:46

cupra написа:При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.
Колега ще ти бъда благодарен ако подкараш и мойте така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от netmurder » 16 Окт 2012, 1:41

cupra написа:При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.
За Пловдив аз ги активирам.

Колега да разбираме ли, че тези дето не са с US версията, не могат да станат така или и при тях е възможно прекодирането.....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от cupra » 16 Окт 2012, 7:17

netmurder написа:
cupra написа:При всички версии на LMA US DRL може да свети на 26% и 40% и няма знаение дали е с ксенон или халогенна крушка. На 26% през деня не се вижда много добре но на 40% е супер. Когато копчето е на 0 свети DRL без стопове и таблото в движение. На положение габарит, е с габарити, рингове и DRL. На положение къси си светят късите халоген или ксенон. На положение А през деня светят DRL а като се стъмни автоматично преминава на къси светлини.
Това е на моята кола с 40% DRL на положение габарити рингове с DRL.

Колега да разбираме ли, че тези дето не са с US версията, не могат да станат така или и при тях е възможно прекодирането.....

Всички модули го могат и EURO и US. Просто в америка са активирани от дилара на автомобила. Светят по високо от късите, виждат се по добре от късите а имат много малка кунсумация.

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от MadChicken » 16 Окт 2012, 9:23

Не го мислете толкова, всички дълги светят по-високо от късите все пак. А това дали е американска или европейска версия е все тая за фаровете поне. Въпрос на кодиране е само. Най-универсалния начин и за LM и за LM2 си е 40% дълги и това е. Единствено би било проблем ако халогенните крушки са сменени с афтърмаркет ксенон (като при мен). Тогава баластите не палят и не става с %. За всички останали е хем по-евтино хем супер лесно и универсално.
Only dead fish follow the stream...

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от ///M_Martin » 16 Окт 2012, 23:16

любопитно ми е това кодиране може ли да се направи с Инпа или е нужно с ДИС ГТ1 примерно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от Cinder » 17 Окт 2012, 9:42

С INPA със сигурност не може, за ДИС/ГТ1 не знам, не съм ползвал. С NCSExpert със сигурност може.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd
Мечтае да кара: F11 535d XDrive

Re: Задължителни къси светлини през деня

Мнение от vrajdeber » 17 Окт 2012, 9:44

Колеги, четох че колите от Октомври 2006 са с LM2. Има ли вариант да го проверя това чрез VIN или iDrive?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook