Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
М/у другото когато видях че напрежението от 0.30А пада на 0.05 когато махнах 7 бушон,заключих колата,пуснах алармата и я оставих така да нощува с изваден бушон.На другия ден охраната на паркинга каза че алармата е започнала да пищи (от самосебе си)в 05.00ч до към 08.00ч,и тогава е спряла понеже вече акумулатора е паднал тотално.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Добре де, бушон 7, за стартера ли беше ? Защото вероятно изобщо не е от него отечката.
При изключен IBS, като заспи колата, пак ли продължава консумацията ?
При изключен IBS, като заспи колата, пак ли продължава консумацията ?
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
B.Stoimenov написа:Добре де, бушон 7, за стартера ли беше ? Защото вероятно изобщо не е от него отечката.
При изключен IBS, като заспи колата, пак ли продължава консумацията ?
Да,и при изключен IBS колата пак се събужда на 16мин.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ходи и намери някой да ти махне алармата и пиши тогава какво се случва.ICHIBAN написа:B.Stoimenov написа:Добре де, бушон 7, за стартера ли беше ? Защото вероятно изобщо не е от него отечката.
При изключен IBS, като заспи колата, пак ли продължава консумацията ?
Да,и при изключен IBS колата пак се събужда на 16мин.
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Ходи и намери някой да ти махне алармата и пиши тогава какво се случва.ICHIBAN написа:B.Stoimenov написа:Добре де, бушон 7, за стартера ли беше ? Защото вероятно изобщо не е от него отечката.
При изключен IBS, като заспи колата, пак ли продължава консумацията ?
Да,и при изключен IBS колата пак се събужда на 16мин.
В момента е в бокса,какзах им първо с това да почнат.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Има развитие.Проблема е локализиран,надявам се .Оказа се някакъв модул в или под жабката,незнам точно за какво е,бил голям модул и отговарял за доста неща.Утре ще имам повече информация.Ако някой знае кой може да е модула да каже повече подробности.След изключването му консумацията пада на 0.02 и повече колата не се събужда.
П.П.Сега идва и друг въпрос:След като се знае кой е проблемният модул,какво се прави за да се реши въпроса.
П.П.Сега идва и друг въпрос:След като се знае кой е проблемният модул,какво се прави за да се реши въпроса.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ICHIBAN написа:Има развитие.Проблема е локализиран,надявам се .Оказа се някакъв модул в или под жабката,незнам точно за какво е,бил голям модул и отговарял за доста неща.Утре ще имам повече информация.Ако някой знае кой може да е модула да каже повече подробности.След изключването му консумацията пада на 0.02 и повече колата не се събужда.
П.П.Сега идва и друг въпрос:След като се знае кой е проблемният модул,какво се прави за да се реши въпроса.
Ако става дума за ОЕМ модули, там са KBM и KGM(в зависимост от годината и екстрите), така също ако е LCI имаш и модул за волана.
По-вероятно е да имаш нещо външно монтирано и да ти прави проблем.
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Atsalov написа:ICHIBAN написа:Има развитие.Проблема е локализиран,надявам се .Оказа се някакъв модул в или под жабката,незнам точно за какво е,бил голям модул и отговарял за доста неща.Утре ще имам повече информация.Ако някой знае кой може да е модула да каже повече подробности.След изключването му консумацията пада на 0.02 и повече колата не се събужда.
П.П.Сега идва и друг въпрос:След като се знае кой е проблемният модул,какво се прави за да се реши въпроса.
Ако става дума за ОЕМ модули, там са KBM и KGM(в зависимост от годината и екстрите), така също ако е LCI имаш и модул за волана.
По-вероятно е да имаш нещо външно монтирано и да ти прави проблем.
Да,този KBM модул се оказа проблемен.Той за какво отговаря и как се решава проблема?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
За половината ел. компоненти в колата, той им разпределя управления и захранвания, така че проблема може да е от нещо което той командва.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
A изключихте ли алармата или не е в нея проблема? По принцип както ти е казал и колегата Ацалов почти винаги проблема е в нещо слагано допълнително на колата.
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Нямам много подробна информация понеже комуникираме по телефона.Днес по късно ще съм при колата и
и ще имам повече яснота.Каза ми че не е алармата.След изключване на този модул всичко спи и нищо не
се буди.Въпроса е как да направим така че модула да си е закачен но да не дърпа ток.
и ще имам повече яснота.Каза ми че не е алармата.След изключване на този модул всичко спи и нищо не
се буди.Въпроса е как да направим така че модула да си е закачен но да не дърпа ток.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Atsalov написа:За половината ел. компоненти в колата, той им разпределя управления и захранвания, така че проблема може да е от нещо което той командва.
Както каза колегата Atsalov горе, проверете елементите които самия модул захранва
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ако не ти се дават пари, може да закърпиш положението, но не е препоръчително!
Вържи му захранването на този модул през реле - да е активен, само когато колата е на контакт.
Но най-добре си реши проблема генерално, като установиш проблема и го отстраниш!
Не се вкарвай във филмите с налучкването, понеже вземеш ли участие там - може и 10 000лв да не те оправят.
Повечето майстори и идея си нямат, за какво иде реч, като чуят електроника и отечка - побеляват.
Така че, намери читав майстор и си реши проблема.
Успех
Вържи му захранването на този модул през реле - да е активен, само когато колата е на контакт.
Но най-добре си реши проблема генерално, като установиш проблема и го отстраниш!
Не се вкарвай във филмите с налучкването, понеже вземеш ли участие там - може и 10 000лв да не те оправят.
Повечето майстори и идея си нямат, за какво иде реч, като чуят електроника и отечка - побеляват.
Така че, намери читав майстор и си реши проблема.
Успех
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ICHIBAN написа:Има развитие.Проблема е локализиран,надявам се .Оказа се някакъв модул в или под жабката,незнам точно за какво е,бил голям модул и отговарял за доста неща.Утре ще имам повече информация.Ако някой знае кой може да е модула да каже повече подробности.След изключването му консумацията пада на 0.02 и повече колата не се събужда.
П.П.Сега идва и друг въпрос:След като се знае кой е проблемният модул,какво се прави за да се реши въпроса.
Не е лошо преди смяната да се провери дали не се мокри модула.Махат се кутията на микрофилтъра и се изгребва водата отдолу.После се отпушва дренажа посушава св и така.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Има и един друг вариант - да нямаш абсолютно никаква утечка, а просто да караш колата по накъсо и да не може да свари да зареди . Акумулатора се събаря все повече и повече , после вместо да се свали и да се зареди с по малък ток, алтернатора го блъска яко, това го сулфатизира още повече и нещата се влошават експоненциално.В 1 момент акумулатора се предава , електрониката вместо да заспи - полудява, и го събаря тотално. В моята кола не сложа ли перфектен акумулатор , гаранция ще имам проблем.
Даже приятелите ме базикат - "какво било общото между собствениците на Е6Х- мултицета в багажника и волтметъра в запалката".
Даже приятелите ме базикат - "какво било общото между собствениците на Е6Х- мултицета в багажника и волтметъра в запалката".

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани