Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Колеги дайте малко съвет.
Е60 530d 218
Дебитомера е сменен преди седмица с чисто нов на бош
Бях ги трил, после правих ресет на адаптации (от дис - air mass reset adaptation - reset - почивка една минута)
но пак показва грешки. В дебитомера ли е проблема или ?
Другия проблем, че фаровете не завиват и не разбирам от какво. Имам lm не знам коя версия + ahl module
Там записва следната грешка
Е60 530d 218
Дебитомера е сменен преди седмица с чисто нов на бош
Бях ги трил, после правих ресет на адаптации (от дис - air mass reset adaptation - reset - почивка една минута)
но пак показва грешки. В дебитомера ли е проблема или ?
Другия проблем, че фаровете не завиват и не разбирам от какво. Имам lm не знам коя версия + ahl module
Там записва следната грешка
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmh1w6 Колеги дайте мнение за тази кола ако някой има такава нека сподели.Двигателя доколкото разбрах е N52.За газ става ли?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Не се вижда кода на грешката!
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
timur_lenk написа:Не се вижда кода на грешката!
Съжалявам ето друга снимка
Понякога когато паля колата казва PDC failure, но всички датчици работят.
Грешката е 9E2D Fehlerort: Wandlerfehler HML - отзад, среда, ляво ли означава ?
И още нещо:
Това са стойностите на дюзитеот inpa. Когато вляза в rotation menu работата
на мотора става една по-груба и след няколко секунди като се върна пак на
selective mass adj показва такива стойности и след секунди ги връща като на първата графика.
На какво се дължи това ?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
nikolae написа:timur_lenk написа:Не се вижда кода на грешката!
Съжалявам ето друга снимка
Понякога когато паля колата казва PDC failure, но всички датчици работят.
Грешката е 9E2D Fehlerort: Wandlerfehler HML - отзад, среда, ляво ли означава ?
И още нещо:
Това са стойностите на дюзитеот inpa. Когато вляза в rotation menu работата
на мотора става една по-груба и след няколко секунди като се върна пак на
selective mass adj показва такива стойности и след секунди ги връща като на първата графика.
На какво се дължи това ?
Колега, как си с акумулатора ? гледам и напрежението ти е 13,8, а това с PDC грешката също е съмнително и доколкото знам при аномалии с тока може да наблюдаваш всичко останало ...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
nikolae написа:timur_lenk написа:Не се вижда кода на грешката!
Съжалявам ето друга снимка
Понякога когато паля колата казва PDC failure, но всички датчици работят.
Грешката е 9E2D Fehlerort: Wandlerfehler HML - отзад, среда, ляво ли означава ?
И още нещо:
Това са стойностите на дюзитеот inpa. Когато вляза в rotation menu работата
на мотора става една по-груба и след няколко секунди като се върна пак на
selective mass adj показва такива стойности и след секунди ги връща като на първата графика.
На какво се дължи това ?
Колега ти си за рециклиране на дюзи и то спешно, а грешката за дебитомера може да я дава от скапан ЕГР или от дефектен дебитомер (пробвай с на някой колега дебитомера ако няма грешка тичай да сменяш докато е в гаранция)
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
B.Stoimenov написа:Колега, как си с акумулатора ? гледам и напрежението ти е 13,8, а това с PDC грешката също е съмнително и доколкото знам при аномалии с тока може да наблюдаваш всичко останало ...
Когато четох грешките и правих скрийншоти и т.н. беше на контакт, предполагам затова.
Утре сутрин ще пробвам с даването на контакт колко ще покаже.
Taruno написа:Колега ти си за рециклиране на дюзи и то спешно, а грешката за дебитомера може да я дава от скапан ЕГР или от дефектен дебитомер (пробвай с на някой колега дебитомера ако няма грешка тичай да сменяш докато е в гаранция)
Взел съм добавка за дюзите, първо да пробвам с нея, аз още извънградско не съм излизал с тази кола. Какви трябва да бъдат стойностите на дюзите ?
Дебитомера е БОШ сменян преди седмица, ще търся сервиза, в който са го сменили за съдействие.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Дюзите на първата картинка са добре,втората не е реална.Бъгва се инпата най-вероятно.Ако имаше такива отклонения в цилиндрите ще има грешка с това описание :/rough idle controller - correction value too high/.3FF0 - ако не се лъжа даваше като му извадиш буксата,сигурно пак трябва да се адаптира.Със стария дебитомер,пак ли такава грешка даваше или друга?
Относно светлините и аз имам такъв проблем.Мисля,че е контролера на адаптивните светлини.Намира се зад жабката.Като го извадих грешката е същата,няма промяна от махането му.Ще го боря на пролет,но трябва да се кодира и т.н.
Относно светлините и аз имам такъв проблем.Мисля,че е контролера на адаптивните светлини.Намира се зад жабката.Като го извадих грешката е същата,няма промяна от махането му.Ще го боря на пролет,но трябва да се кодира и т.н.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
За стария дебитомер не знам, купих колата след смяната му,но съм склонен да вярвам на продавача.
За дюзите ми е по-интересно.
Това, което гледам не е лу работа на цилиндрите, а не на самите дюзи? Дюзи не се ли гледат само на стенд?
В този ред на мисли къде в София може да ги свалят,погледнат на стенд и изчистят на ултразвук?
Или да не бързам, а да сложа добавката и да покарам?
Какви трябва да бъдат стойностите @dimodi?
За дюзите ми е по-интересно.
Това, което гледам не е лу работа на цилиндрите, а не на самите дюзи? Дюзи не се ли гледат само на стенд?
В този ред на мисли къде в София може да ги свалят,погледнат на стенд и изчистят на ултразвук?
Или да не бързам, а да сложа добавката и да покарам?
Какви трябва да бъдат стойностите @dimodi?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Оправи проблема с дебитомера,дюзите са добре.Свалиш ли ги да ги правят,пак трябва ресет с DIS.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- spifouu
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 15.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 535d E60
- Мечтае да кара: Bmw F10 M5
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте колеги ! Имам питане отностно Комфортен салон на е60 (активни седалки).Въпроса ми е масажа на седалките само на дупарата ли е
или и на гърба,че мойте само бедрата масажират ? 


- FutureX
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 17.05.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd LCi
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
И моя комфортен салон масажира само седалището 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
nikolae написа:За стария дебитомер не знам, купих колата след смяната му,но съм склонен да вярвам на продавача.
За дюзите ми е по-интересно.
Това, което гледам не е лу работа на цилиндрите, а не на самите дюзи? Дюзи не се ли гледат само на стенд?
В този ред на мисли къде в София може да ги свалят,погледнат на стенд и изчистят на ултразвук?
Или да не бързам, а да сложа добавката и да покарам?
Какви трябва да бъдат стойностите @dimodi?
Щом тресе на изключени корекции значи си за дюзи дали чистене или рециклиране - пробвай с добавка и след това покажи.
Идеални дюзи са макс до 0,8 +-, нагоре от това вече има зацапване, а над 2 корекция има нужда от интервенция, заеби тая работа на 3+ да са нормални.
Какво ти препоръчвам - закачаш шише с добавка директно на горивни филтър и въртиш обороти на място, или сипваш добавката в СУПЕР малко навфта, но така имаш опастност да вдигнеш гняз от дъното на резервоара и да задръстиш горивния филтър.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Винаги когато чета дюзите - на място, в движение, плавна газ и т.н. данните са като на първата снимка.
Единствено вчера забелязах, че когато вляза в онова меню, мотора започва да работи по-грубо.
Връщам се на менюто с дюзите, показва стойностите от втората снимка и след секунда-две всичко се нормализира.
Какво точно прави това меню - selective rotation conformity ?
В момента имам около 20 литра нафта и мисля да изсипя тази добавка с още 5литра нафта отгоре.
Това с шишето към филтъра, мисля че не мога да се справя сам
пп
нещо такова ли ?
Единствено вчера забелязах, че когато вляза в онова меню, мотора започва да работи по-грубо.
Връщам се на менюто с дюзите, показва стойностите от втората снимка и след секунда-две всичко се нормализира.
Какво точно прави това меню - selective rotation conformity ?
В момента имам около 20 литра нафта и мисля да изсипя тази добавка с още 5литра нафта отгоре.
Това с шишето към филтъра, мисля че не мога да се справя сам

пп
нещо такова ли ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани