Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
hannibal написа:netmurder написа:hannibal написа:netmurder написа:hannibal написа:Пречи ли нещо, че е 2003г. ?
Това зависи от теб, дали на теб ти пречи.... Защото сега сме 2016г., а това означава кола на 13г. и всички проблеми които е съпътстват когато остарее една кола...
Това ясно, но другия ми вариант е 2004, така че мисля, че не е много голяма разликата.
Всъщност това - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cgc4v6 е другия ми вариант.Какво мислите
От снимките тази наистина изглежда доста по-добре, заслужава си да се види на място...
То хубаво е с комфортен салон, но изглежда доста смазан...
Чудя се дали да бия едни 80км за да видя Пазарджишката
ти ако се чудиш за 80км. аз преди да купя моята обиколих цяла България

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Burnar написа:Моторите са здрави, но са доста слаби за купето и това го казвам като човек каращ такъв на Е46. За Е60, моето лично мнение е, че трябва да е от 525и на горе и то с условие, че е мотора с валвтроник 218к.с.kolp написа:BLShark написа:cyrex написа:Моля за мнение относно тази колица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454181712012572&slink=cezq2d
Виждате ли нещо съмнително на пръв поглед?
По-нечитав двигател мисля, че няма. Вземи си 530 или 525 (компромис). 530 н54 - се слави с изключителна здравина
при 54 не беше ли проблематична помпата за високо налягане? сега гледам, пет пъти двигател на годината в класа си, явно са уцелили каквото трябвааз лично от 53 съм много доволен, последната атмосферка
Предполагам, че колегата BLShark има предвид М54, че са доказани и здрави мотори. За Н53, до колкото знам, също страдат от помпи за високо налягане и дюзи, но не е болка за умиране. Като цяло единствения минус за мен е, че не може да се газифицират тези мотори.
За мен оптималния вариант е Н52Б30 - 258 к.с. или доказания батко М54Б30 - 231 к.с.
разликата между M54 и Н53 3.0 е осезаема, и като разход и като вървене, сравнявам е60 2004 и 2008. за газ не бих си и помислил

аз по-горе говорех за N54, ама този проблем май е само за американките. иначе на 53 само инжектори сменях, нито ми гореше масло, нито нищо
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441987581336396
По принцип не съм фен на автомата, но тази май ми допадна. Не съм разбирач но според вас фугата между предния капак и маската не е ли по-голям от нормалното?
По принцип не съм фен на автомата, но тази май ми допадна. Не съм разбирач но според вас фугата между предния капак и маската не е ли по-голям от нормалното?
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:Burnar написа:Моторите са здрави, но са доста слаби за купето и това го казвам като човек каращ такъв на Е46. За Е60, моето лично мнение е, че трябва да е от 525и на горе и то с условие, че е мотора с валвтроник 218к.с.kolp написа:BLShark написа:cyrex написа:Моля за мнение относно тази колица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454181712012572&slink=cezq2d
Виждате ли нещо съмнително на пръв поглед?
По-нечитав двигател мисля, че няма. Вземи си 530 или 525 (компромис). 530 н54 - се слави с изключителна здравина
при 54 не беше ли проблематична помпата за високо налягане? сега гледам, пет пъти двигател на годината в класа си, явно са уцелили каквото трябвааз лично от 53 съм много доволен, последната атмосферка
Предполагам, че колегата BLShark има предвид М54, че са доказани и здрави мотори. За Н53, до колкото знам, също страдат от помпи за високо налягане и дюзи, но не е болка за умиране. Като цяло единствения минус за мен е, че не може да се газифицират тези мотори.
За мен оптималния вариант е Н52Б30 - 258 к.с. или доказания батко М54Б30 - 231 к.с.
разликата между M54 и Н53 3.0 е осезаема, и като разход и като вървене, сравнявам е60 2004 и 2008. за газ не бих си и помислил![]()
аз по-горе говорех за N54, ама този проблем май е само за американките. иначе на 53 само инжектори сменях, нито ми гореше масло, нито нищо
Разлика има още от двойния ванус до валвтроника и накрая свършим с директното впръскване, който мотор се монтира и в първите Ф серии. Ако няма да се монтира ГИ, то най-удачния вариант е Н53, но за мен газта си е огромен плюс, поради което отбелязах версията с валвтроник и 258 к.с.
Изразявам лично мнение и не ангажирам никого, но ако ще се взима фейслифт 3.0 мотор, то дизела с 235к.с. е за предпочитане пред 272к.с. бензиновата версия и то само поради факта, че на този етап газифицирането на този мотор не е изгодна алтернатива.
За Н54-ката е съвсем друга бира и има доста изписано и за неговите проблеми, но си е мотор мечта.
В крайна сметка, всеки се ориентира според бюджета си и ако се търси нещо икономично, което и да доставя известна доза удоволствие, то 525д или 525и с газ са идеалната среда.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Burnar написа:kolp написа:Burnar написа:Моторите са здрави, но са доста слаби за купето и това го казвам като човек каращ такъв на Е46. За Е60, моето лично мнение е, че трябва да е от 525и на горе и то с условие, че е мотора с валвтроник 218к.с.kolp написа:BLShark написа:cyrex написа:Моля за мнение относно тази колица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454181712012572&slink=cezq2d
Виждате ли нещо съмнително на пръв поглед?
По-нечитав двигател мисля, че няма. Вземи си 530 или 525 (компромис). 530 н54 - се слави с изключителна здравина
при 54 не беше ли проблематична помпата за високо налягане? сега гледам, пет пъти двигател на годината в класа си, явно са уцелили каквото трябвааз лично от 53 съм много доволен, последната атмосферка
Предполагам, че колегата BLShark има предвид М54, че са доказани и здрави мотори. За Н53, до колкото знам, също страдат от помпи за високо налягане и дюзи, но не е болка за умиране. Като цяло единствения минус за мен е, че не може да се газифицират тези мотори.
За мен оптималния вариант е Н52Б30 - 258 к.с. или доказания батко М54Б30 - 231 к.с.
разликата между M54 и Н53 3.0 е осезаема, и като разход и като вървене, сравнявам е60 2004 и 2008. за газ не бих си и помислил![]()
аз по-горе говорех за N54, ама този проблем май е само за американките. иначе на 53 само инжектори сменях, нито ми гореше масло, нито нищо
Разлика има още от двойния ванус до валвтроника и накрая свършим с директното впръскване, който мотор се монтира и в първите Ф серии. Ако няма да се монтира ГИ, то най-удачния вариант е Н53, но за мен газта си е огромен плюс, поради което отбелязах версията с валвтроник и 258 к.с.
Изразявам лично мнение и не ангажирам никого, но ако ще се взима фейслифт 3.0 мотор, то дизела с 235к.с. е за предпочитане пред 272к.с. бензиновата версия и то само поради факта, че на този етап газифицирането на този мотор не е изгодна алтернатива.
За Н54-ката е съвсем друга бира и има доста изписано и за неговите проблеми, но си е мотор мечта.
В крайна сметка, всеки се ориентира според бюджета си и ако се търси нещо икономично, което и да доставя известна доза удоволствие, то 525д или 525и с газ са идеалната среда.
Благодаря много за информацията на всички. Мисля, че почвам да се ориентрам. Аз търся бензинова кола с опция за газ. До колкото разбрах само н53 не може да се газифицира така, че отпада като опция. Ще се насоча към м54 и н52. Дано да искочи нещо читаво с ръчна скоростна кутия и без махагон

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.
Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.
Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е60 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?
Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.
Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е60 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?
Последна промяна nikolae на 08 Фев 2016, 10:42, променена общо 1 път
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
nikolae написа:Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.
Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.
Този ли е т.нар. голям термостат ?
Чудя се защо са й сложили газова при условие, че ще я продават след година-две

Но си заслужава да се погледне най-малкото.
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
nikolae написа:Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.
Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.
Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е50 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?
Сменят се 2 заедно, иначе няма ефект колега, нищо , че е сменян малкия на Егр а .
От опит го казвам

Последна промяна BMW_1914 на 07 Фев 2016, 19:19, променена общо 1 път
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
доколкото се ориентирам в този сайт - да този е. но най-добре смени двата с оригинални 

- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
nikolae написа:Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.
Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.
Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е50 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?
Предполагам, че колата е Е60 не е50.

Това е големия термостат. Ако колата е автоматик има и трети. Закачете колата с ИНПА и влезте в аналоговите данни на модула на скоростите и гледайте двете температури на двигателя и скоростите. Ако двете температури се покачват успоредно от запалването на студен двигател до вдигане на 70-80 градуса значи проблема е в третият термостат. Той се намира в топлопбменника на маслото на скоростите в долната дясна част на двигателя под охладителя на маслото на двигателя. Има цяла тема за термостатите включително и за третият, както и как се диагностицира кой е за смяна:
Проблем след смяна на термостат 530Д
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=348032
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Да Е60 автомат, вълнение какво да правиш.
Термостата на егр-а (малкия ли му се казва) е сменян преди няма и седмица.
Ще погледна това, което fitter казва.
Може ли номера на третия ?
Термостата на егр-а (малкия ли му се казва) е сменян преди няма и седмица.
Ще погледна това, което fitter казва.
Може ли номера на третия ?
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте, ще дадете ли мнение за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=chqajh и трябва ли да ме притеснява, че и е правен тунинг? Благодаря предварително!
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Имам един въпрос към колегите с 530д. В колко хиляди оборота започва да ви надува турбото, защото моето е малко след 2 т.е 2200 и нормално ли е, защото съм имал 320д е90 и се усещаше в 1700-800. И дали е възможно ако изпускателния колектор ми е пукнат от това да е по късното "включване" на турбината.Мерси предварително
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
При спукан колектор е възможно. Спукан ли е или не си сигурен ? Ако не си сигурен, най-лесното е да видиш дали ти мирише в купето при работа на място на изгорели газове, ако не, на тъмно, отвори капака и светни с фенерче, ако има пушеци под въздушния филтър - спукан е. И да, когато е спукан колата губи от мощността си.
Реално въздуха от изпускателния колектор развърта турбината, така че в възможно да не надува достатъчно в ниските. Моята турбина я усещам още на 1500 като че ли, но реално на 2000 оборота явно е надула на макс и залепя за седалката (то реално и целия въртящ момент на колата идва тогава - на 2000 rpm)
EDIT: Всъщност ако си с по-новия двигател, защото аз говоря за 218кс, тогава още на 1750rpm трябва да е развъртяла турбината.
Ако греша - поправете ме.
Реално въздуха от изпускателния колектор развърта турбината, така че в възможно да не надува достатъчно в ниските. Моята турбина я усещам още на 1500 като че ли, но реално на 2000 оборота явно е надула на макс и залепя за седалката (то реално и целия въртящ момент на колата идва тогава - на 2000 rpm)
EDIT: Всъщност ако си с по-новия двигател, защото аз говоря за 218кс, тогава още на 1750rpm трябва да е развъртяла турбината.
Ако греша - поправете ме.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
И аз я усещам след 2000 да тръгва, дотогава просто върви.
Колектора е заваряван в някакъв институт по заварки, но навярно ще се сменя с чугунен.
пп
Как се проверяват термостати ?
Да не купувам преди да има смисъл.
Колектора е заваряван в някакъв институт по заварки, но навярно ще се сменя с чугунен.
пп
Как се проверяват термостати ?
Да не купувам преди да има смисъл.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани