Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от adovet » 06 Фев 2016, 17:21

hannibal написа:
netmurder написа:
hannibal написа:
netmurder написа:
hannibal написа:Пречи ли нещо, че е 2003г. ?

Това зависи от теб, дали на теб ти пречи.... Защото сега сме 2016г., а това означава кола на 13г. и всички проблеми които е съпътстват когато остарее една кола...


Това ясно, но другия ми вариант е 2004, така че мисля, че не е много голяма разликата.

Всъщност това - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cgc4v6 е другия ми вариант.Какво мислите :)

От снимките тази наистина изглежда доста по-добре, заслужава си да се види на място...

То хубаво е с комфортен салон, но изглежда доста смазан...


Чудя се дали да бия едни 80км за да видя Пазарджишката :)

ти ако се чудиш за 80км. аз преди да купя моята обиколих цяла България :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от kolp » 06 Фев 2016, 22:06

Burnar написа:Моторите са здрави, но са доста слаби за купето и това го казвам като човек каращ такъв на Е46. За Е60, моето лично мнение е, че трябва да е от 525и на горе и то с условие, че е мотора с валвтроник 218к.с.
kolp написа:
BLShark написа:
cyrex написа:Моля за мнение относно тази колица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454181712012572&slink=cezq2d
Виждате ли нещо съмнително на пръв поглед?


По-нечитав двигател мисля, че няма. Вземи си 530 или 525 (компромис). 530 н54 - се слави с изключителна здравина


при 54 не беше ли проблематична помпата за високо налягане? сега гледам, пет пъти двигател на годината в класа си, явно са уцелили каквото трябва ;) аз лично от 53 съм много доволен, последната атмосферка

Предполагам, че колегата BLShark има предвид М54, че са доказани и здрави мотори. За Н53, до колкото знам, също страдат от помпи за високо налягане и дюзи, но не е болка за умиране. Като цяло единствения минус за мен е, че не може да се газифицират тези мотори.
За мен оптималния вариант е Н52Б30 - 258 к.с. или доказания батко М54Б30 - 231 к.с.


разликата между M54 и Н53 3.0 е осезаема, и като разход и като вървене, сравнявам е60 2004 и 2008. за газ не бих си и помислил ;)

аз по-горе говорех за N54, ама този проблем май е само за американките. иначе на 53 само инжектори сменях, нито ми гореше масло, нито нищо

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.07.2015
Пол: Жена

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от cyrex » 07 Фев 2016, 11:38

Какво ще кажете за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441987581336396
По принцип не съм фен на автомата, но тази май ми допадна. Не съм разбирач но според вас фугата между предния капак и маската не е ли по-голям от нормалното?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Burnar » 07 Фев 2016, 12:15

kolp написа:
Burnar написа:Моторите са здрави, но са доста слаби за купето и това го казвам като човек каращ такъв на Е46. За Е60, моето лично мнение е, че трябва да е от 525и на горе и то с условие, че е мотора с валвтроник 218к.с.
kolp написа:
BLShark написа:
cyrex написа:Моля за мнение относно тази колица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454181712012572&slink=cezq2d
Виждате ли нещо съмнително на пръв поглед?


По-нечитав двигател мисля, че няма. Вземи си 530 или 525 (компромис). 530 н54 - се слави с изключителна здравина


при 54 не беше ли проблематична помпата за високо налягане? сега гледам, пет пъти двигател на годината в класа си, явно са уцелили каквото трябва ;) аз лично от 53 съм много доволен, последната атмосферка

Предполагам, че колегата BLShark има предвид М54, че са доказани и здрави мотори. За Н53, до колкото знам, също страдат от помпи за високо налягане и дюзи, но не е болка за умиране. Като цяло единствения минус за мен е, че не може да се газифицират тези мотори.
За мен оптималния вариант е Н52Б30 - 258 к.с. или доказания батко М54Б30 - 231 к.с.


разликата между M54 и Н53 3.0 е осезаема, и като разход и като вървене, сравнявам е60 2004 и 2008. за газ не бих си и помислил ;)

аз по-горе говорех за N54, ама този проблем май е само за американките. иначе на 53 само инжектори сменях, нито ми гореше масло, нито нищо


Разлика има още от двойния ванус до валвтроника и накрая свършим с директното впръскване, който мотор се монтира и в първите Ф серии. Ако няма да се монтира ГИ, то най-удачния вариант е Н53, но за мен газта си е огромен плюс, поради което отбелязах версията с валвтроник и 258 к.с.
Изразявам лично мнение и не ангажирам никого, но ако ще се взима фейслифт 3.0 мотор, то дизела с 235к.с. е за предпочитане пред 272к.с. бензиновата версия и то само поради факта, че на този етап газифицирането на този мотор не е изгодна алтернатива.
За Н54-ката е съвсем друга бира и има доста изписано и за неговите проблеми, но си е мотор мечта.
В крайна сметка, всеки се ориентира според бюджета си и ако се търси нещо икономично, което и да доставя известна доза удоволствие, то 525д или 525и с газ са идеалната среда.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.07.2015
Пол: Жена

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от cyrex » 07 Фев 2016, 16:05

Burnar написа:
kolp написа:
Burnar написа:Моторите са здрави, но са доста слаби за купето и това го казвам като човек каращ такъв на Е46. За Е60, моето лично мнение е, че трябва да е от 525и на горе и то с условие, че е мотора с валвтроник 218к.с.
kolp написа:
BLShark написа:
cyrex написа:Моля за мнение относно тази колица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454181712012572&slink=cezq2d
Виждате ли нещо съмнително на пръв поглед?


По-нечитав двигател мисля, че няма. Вземи си 530 или 525 (компромис). 530 н54 - се слави с изключителна здравина


при 54 не беше ли проблематична помпата за високо налягане? сега гледам, пет пъти двигател на годината в класа си, явно са уцелили каквото трябва ;) аз лично от 53 съм много доволен, последната атмосферка

Предполагам, че колегата BLShark има предвид М54, че са доказани и здрави мотори. За Н53, до колкото знам, също страдат от помпи за високо налягане и дюзи, но не е болка за умиране. Като цяло единствения минус за мен е, че не може да се газифицират тези мотори.
За мен оптималния вариант е Н52Б30 - 258 к.с. или доказания батко М54Б30 - 231 к.с.


разликата между M54 и Н53 3.0 е осезаема, и като разход и като вървене, сравнявам е60 2004 и 2008. за газ не бих си и помислил ;)

аз по-горе говорех за N54, ама този проблем май е само за американките. иначе на 53 само инжектори сменях, нито ми гореше масло, нито нищо


Разлика има още от двойния ванус до валвтроника и накрая свършим с директното впръскване, който мотор се монтира и в първите Ф серии. Ако няма да се монтира ГИ, то най-удачния вариант е Н53, но за мен газта си е огромен плюс, поради което отбелязах версията с валвтроник и 258 к.с.
Изразявам лично мнение и не ангажирам никого, но ако ще се взима фейслифт 3.0 мотор, то дизела с 235к.с. е за предпочитане пред 272к.с. бензиновата версия и то само поради факта, че на този етап газифицирането на този мотор не е изгодна алтернатива.
За Н54-ката е съвсем друга бира и има доста изписано и за неговите проблеми, но си е мотор мечта.
В крайна сметка, всеки се ориентира според бюджета си и ако се търси нещо икономично, което и да доставя известна доза удоволствие, то 525д или 525и с газ са идеалната среда.


Благодаря много за информацията на всички. Мисля, че почвам да се ориентрам. Аз търся бензинова кола с опция за газ. До колкото разбрах само н53 не може да се газифицира така, че отпада като опция. Ще се насоча към м54 и н52. Дано да искочи нещо читаво с ръчна скоростна кутия и без махагон :) . Относно автоматите има ли от какво да се плаши човек за тези два мотора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от nikolae » 07 Фев 2016, 17:51

Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.

Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.

Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е60 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?
Последна промяна nikolae на 08 Фев 2016, 10:42, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.07.2015
Пол: Жена

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от cyrex » 07 Фев 2016, 18:40

nikolae написа:Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.

Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.
Този ли е т.нар. голям термостат ?


Чудя се защо са й сложили газова при условие, че ще я продават след година-две :?:
Но си заслужава да се погледне най-малкото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от BMW_1914 » 07 Фев 2016, 19:17

nikolae написа:Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.

Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.

Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е50 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?


Сменят се 2 заедно, иначе няма ефект колега, нищо , че е сменян малкия на Егр а .
От опит го казвам :)
Последна промяна BMW_1914 на 07 Фев 2016, 19:19, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от B.Stoimenov » 07 Фев 2016, 19:18

доколкото се ориентирам в този сайт - да този е. но най-добре смени двата с оригинални :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от fitter » 07 Фев 2016, 19:43

nikolae написа:Според мен гледай тази в Златица, която е на 16к.

Далеч по-хубава кола ми се струва. Няма каско, други джанти и гуми в цената, но на мен ми харесва повече от другата.
Отделно както ти казаха има голямо нави, наистина яка музика, едно минимално обслужване и си в играта :-)
На този мотор лесно се слага газ - 12-13/100 извънградско, 18-20градско София. Повече от година карах такава.
На 15 000км доливах литър, литър и половина масло.
Ако не бях взел дизела, навярно щеше да е тази.

Друг въпрос (начинаещ) да задам аз.
Е50 3.0дизел 218, без дпф и вероятно с изкормени катализатори.
Казаха, ми че единият термостат се сменян - този до егр.
Градско колата повече от 80 градуса не вдига температура.
Този ли е т.нар. голям термостат ?


Предполагам, че колата е Е60 не е50. :)
Това е големия термостат. Ако колата е автоматик има и трети. Закачете колата с ИНПА и влезте в аналоговите данни на модула на скоростите и гледайте двете температури на двигателя и скоростите. Ако двете температури се покачват успоредно от запалването на студен двигател до вдигане на 70-80 градуса значи проблема е в третият термостат. Той се намира в топлопбменника на маслото на скоростите в долната дясна част на двигателя под охладителя на маслото на двигателя. Има цяла тема за термостатите включително и за третият, както и как се диагностицира кой е за смяна:

Проблем след смяна на термостат 530Д
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=348032



Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от nikolae » 08 Фев 2016, 10:45

Да Е60 автомат, вълнение какво да правиш.

Термостата на егр-а (малкия ли му се казва) е сменян преди няма и седмица.
Ще погледна това, което fitter казва.
Може ли номера на третия ?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 2.02.2016

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от futurist » 08 Фев 2016, 21:00

Здравейте, ще дадете ли мнение за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=chqajh и трябва ли да ме притеснява, че и е правен тунинг? Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Ronian » 08 Фев 2016, 22:33

Имам един въпрос към колегите с 530д. В колко хиляди оборота започва да ви надува турбото, защото моето е малко след 2 т.е 2200 и нормално ли е, защото съм имал 320д е90 и се усещаше в 1700-800. И дали е възможно ако изпускателния колектор ми е пукнат от това да е по късното "включване" на турбината.Мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от B.Stoimenov » 09 Фев 2016, 10:15

При спукан колектор е възможно. Спукан ли е или не си сигурен ? Ако не си сигурен, най-лесното е да видиш дали ти мирише в купето при работа на място на изгорели газове, ако не, на тъмно, отвори капака и светни с фенерче, ако има пушеци под въздушния филтър - спукан е. И да, когато е спукан колата губи от мощността си.
Реално въздуха от изпускателния колектор развърта турбината, така че в възможно да не надува достатъчно в ниските. Моята турбина я усещам още на 1500 като че ли, но реално на 2000 оборота явно е надула на макс и залепя за седалката (то реално и целия въртящ момент на колата идва тогава - на 2000 rpm)

EDIT: Всъщност ако си с по-новия двигател, защото аз говоря за 218кс, тогава още на 1750rpm трябва да е развъртяла турбината.

Ако греша - поправете ме.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от nikolae » 09 Фев 2016, 11:41

И аз я усещам след 2000 да тръгва, дотогава просто върви.
Колектора е заваряван в някакъв институт по заварки, но навярно ще се сменя с чугунен.

пп
Как се проверяват термостати ?
Да не купувам преди да има смисъл.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook