Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Хидротрансформатор (торк)
slishko написа:Комбина написа:Еми и аз вече съм в клуба, почнаха леко да играят оборотите и да придърпва при постоянна скорост около 100км/ч. Колата е на 215 000км, реални. Моят избор ще бъде Рекро, вече си писах с тях, а и цената им е справедлива.
180 евро с ДДС рециклаж в рамките на половин работен ден + куриерските разходи които ще са към 100 евро.
Имайте впредвид, че дават гаранция само 6 месеца. 24 месеца дават цитириам - само за напълно ремонтирана/рециклирана цяла скоростна кутия при тях.
Така или иначе трябва да сменям масло на скорости... всичко ще бъде накуп.
Здравей Колега,
моля сподели какво стана, колата оправи ли се? И колко ти излязоха разходите до пристигане на Торка в България? Тъй като от няколко дни ми се появи същия проблем, явно и аз ще трябва да премина през цялата тази драма.
Благодаря предварително!
Здравей Колега, още не съм направил нищо. Нямам време, отпускарски сезон и доста пътувам с нея. Проблем втори път не ми се е появявал, а минах поне 3 000км от тогава. Другата седмица влиза за обслужване и сменям масло на скоростите и ако пак се прояви, ще го правя по натам.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Хидротрансформатор (торк)
Комбина написа:slishko написа:Комбина написа:Еми и аз вече съм в клуба, почнаха леко да играят оборотите и да придърпва при постоянна скорост около 100км/ч. Колата е на 215 000км, реални. Моят избор ще бъде Рекро, вече си писах с тях, а и цената им е справедлива.
180 евро с ДДС рециклаж в рамките на половин работен ден + куриерските разходи които ще са към 100 евро.
Имайте впредвид, че дават гаранция само 6 месеца. 24 месеца дават цитириам - само за напълно ремонтирана/рециклирана цяла скоростна кутия при тях.
Така или иначе трябва да сменям масло на скорости... всичко ще бъде накуп.
Здравей Колега,
моля сподели какво стана, колата оправи ли се? И колко ти излязоха разходите до пристигане на Торка в България? Тъй като от няколко дни ми се появи същия проблем, явно и аз ще трябва да премина през цялата тази драма.
Благодаря предварително!
Здравей Колега, още не съм направил нищо. Нямам време, отпускарски сезон и доста пътувам с нея. Проблем втори път не ми се е появявал, а минах поне 3 000км от тогава. Другата седмица влиза за обслужване и сменям масло на скоростите и ако пак се прояви, ще го правя по натам.
Колега, ако ще сменяш маслото на скоростите, лично мой съвет - рециклирай същевременно и торка. Като по този начин ще смениш всичките близо 10 литра масло и ще решиш проблема си в бъдеще. Иначе ще се засилят симптомите, а после пак ще трябва да сменяш масла и прочие. Но това е лично мнение и съвет

- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Хидротрансформатор (торк)
B.Stoimenov написа:Комбина написа:slishko написа:Комбина написа:Еми и аз вече съм в клуба, почнаха леко да играят оборотите и да придърпва при постоянна скорост около 100км/ч. Колата е на 215 000км, реални. Моят избор ще бъде Рекро, вече си писах с тях, а и цената им е справедлива.
180 евро с ДДС рециклаж в рамките на половин работен ден + куриерските разходи които ще са към 100 евро.
Имайте впредвид, че дават гаранция само 6 месеца. 24 месеца дават цитириам - само за напълно ремонтирана/рециклирана цяла скоростна кутия при тях.
Така или иначе трябва да сменям масло на скорости... всичко ще бъде накуп.
Здравей Колега,
моля сподели какво стана, колата оправи ли се? И колко ти излязоха разходите до пристигане на Торка в България? Тъй като от няколко дни ми се появи същия проблем, явно и аз ще трябва да премина през цялата тази драма.
Благодаря предварително!
Здравей Колега, още не съм направил нищо. Нямам време, отпускарски сезон и доста пътувам с нея. Проблем втори път не ми се е появявал, а минах поне 3 000км от тогава. Другата седмица влиза за обслужване и сменям масло на скоростите и ако пак се прояви, ще го правя по натам.
Колега, ако ще сменяш маслото на скоростите, лично мой съвет - рециклирай същевременно и торка. Като по този начин ще смениш всичките близо 10 литра масло и ще решиш проблема си в бъдеще. Иначе ще се засилят симптомите, а после пак ще трябва да сменяш масла и прочие. Но това е лично мнение и съвет
Съгласен съм на 100% със съвета ти и най-вероятно така ще направя.

Просто още не съм сигурен...как да постъпя...
А ако сменям маслото ще го правим с машина за да е цялото и дори едни 2л ще ги ползваме само за промивка.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Днес забелязах като карах на дълго, че примерно на 2000 оборота като пусна газта падат до 1500(примерно) и после се качват веднага на 1700 примерно без да бутам газта. Падат свободно до някъде и се връщат малко нагоре. Това нормално ли е или торка иска да си ходи? 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Хидротрансформатор (торк)
Simeon24 написа:Днес забелязах като карах на дълго, че примерно на 2000 оборота като пусна газта падат до 1500(примерно) и после се качват веднага на 1700 примерно без да бутам газта. Падат свободно до някъде и се връщат малко нагоре. Това нормално ли е или торка иска да си ходи?
Хмм това ми изглежда като полосъединител , но при мен го прави само на ниските предавки като качва нанагорнище и сменя от 2ра на 3та и оборотите на 3та са на 1200 тоава ог прави това и ги вдига , ама така на на дълъг не мисля , че е нормално.
ПС: Ако го прави само като ускоряваш е нормално , но ако е така и като поддържаш скорост на равно не!
Re: Хидротрансформатор (торк)
CrazyElement написа:Simeon24 написа:Днес забелязах като карах на дълго, че примерно на 2000 оборота като пусна газта падат до 1500(примерно) и после се качват веднага на 1700 примерно без да бутам газта. Падат свободно до някъде и се връщат малко нагоре. Това нормално ли е или торка иска да си ходи?
Хмм това ми изглежда като полосъединител , но при мен го прави само на ниските предавки като качва нанагорнище и сменя от 2ра на 3та и оборотите на 3та са на 1200 тоава ог прави това и ги вдига , ама така на на дълъг не мисля , че е нормално.
ПС: Ако го прави само като ускоряваш е нормално , но ако е така и като поддържаш скорост на равно не!
Не, колега явно не се разбрахме


Re: Хидротрансформатор (торк)
Според мен ,няма газ затова падат оборотите и ако смени предавката на по–ниска се вдигат, смятам го за нормално.
- val_mcrae
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Е30, Е46 convertible
- Мечтае да кара: М3
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте, иска ми се да споделя за подобен проблем с кутията /ZF6HP26/ и да разбера повече от какво може да се случва...
Колата не е БМВ, но кутията е същата, всъщност колата е Jaguar S type R, внезапно след разкачване на акумулатор се получи проблема. При рязко натискане на педала на газта, колата включва DSC светва на таблото чува се едно "туп" и се изфорсирва все едно е на свободна. Това обаче не се получава, ако се настъпва плавно газта... Тогава всички скорости, нагоре и надолу се включват без никакви проблеми и без шумове. Закачих я за диагностика, но с онази аматьорската DELPHI, няма записани грешки на кутията. Освен това и индикацията за проблем с кутията не свети! Т.е. уж всичко е наред.
Когато купих колата преди година, собственика каза че е сменил маслото в кутията и съответно му повярвах. Възможно ли е да е от масло или ще иска нов хидротрансформатор...?
Колата не е БМВ, но кутията е същата, всъщност колата е Jaguar S type R, внезапно след разкачване на акумулатор се получи проблема. При рязко натискане на педала на газта, колата включва DSC светва на таблото чува се едно "туп" и се изфорсирва все едно е на свободна. Това обаче не се получава, ако се настъпва плавно газта... Тогава всички скорости, нагоре и надолу се включват без никакви проблеми и без шумове. Закачих я за диагностика, но с онази аматьорската DELPHI, няма записани грешки на кутията. Освен това и индикацията за проблем с кутията не свети! Т.е. уж всичко е наред.
Когато купих колата преди година, собственика каза че е сменил маслото в кутията и съответно му повярвах. Възможно ли е да е от масло или ще иска нов хидротрансформатор...?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Хидротрансформатор (торк)
val_mcrae написа:Здравейте, иска ми се да споделя за подобен проблем с кутията /ZF6HP26/ и да разбера повече от какво може да се случва...
Колата не е БМВ, но кутията е същата, всъщност колата е Jaguar S type R, внезапно след разкачване на акумулатор се получи проблема. При рязко натискане на педала на газта, колата включва DSC светва на таблото чува се едно "туп" и се изфорсирва все едно е на свободна. Това обаче не се получава, ако се настъпва плавно газта... Тогава всички скорости, нагоре и надолу се включват без никакви проблеми и без шумове. Закачих я за диагностика, но с онази аматьорската DELPHI, няма записани грешки на кутията. Освен това и индикацията за проблем с кутията не свети! Т.е. уж всичко е наред.
Когато купих колата преди година, собственика каза че е сменил маслото в кутията и съответно му повярвах. Възможно ли е да е от масло или ще иска нов хидротрансформатор...?
Можеш да пробваш това - https://postimg.cc/image/dcx9emv93/
Моето Disco и то беше със сменено масло на кутията (кутията е същата) и добре, че по инерция питах какво масло са му сипали. Лики Моли...


Най-добре намери някой с JLR SDD (диагностиката за Jaguar), за да я погледне и евентуално ресетне/рефлашне кутията. За София мога да те насоча към няколко.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте,
Изчетох цялата тема, но не успях да открия отговор. Възможно ли е на Е60, 525 бензин, 2003 на реални 102к км (наистина реални) да имам проблем с хидротрансформатор?
Симптомите са сходни, играе с около 200-300 оборота, оборотите падат при отпускане на газта и скоростите сякаш се форсират. Някаква случайност да има някакув друг проблем около скоростна кутия, торк?
Предварително благодаря
Изчетох цялата тема, но не успях да открия отговор. Възможно ли е на Е60, 525 бензин, 2003 на реални 102к км (наистина реални) да имам проблем с хидротрансформатор?
Симптомите са сходни, играе с около 200-300 оборота, оборотите падат при отпускане на газта и скоростите сякаш се форсират. Някаква случайност да има някакув друг проблем около скоростна кутия, торк?
Предварително благодаря
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Хидротрансформатор (торк)
Тия 100 К , трябва да са само градско за да свърши съединителя и то на бензинова кола...
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колеги,
На един приятел с 530 д на е60 му играят оборотите на скорот 70 90км/ч.
Няма никакви проблеми с превключване, нагоре и надолу по скоростите, както и задна. Няма грешки на диагностика? Дали е торка ? Каква му е цената към двешна дата, а също каква е цената за 39
На един приятел с 530 д на е60 му играят оборотите на скорот 70 90км/ч.
Няма никакви проблеми с превключване, нагоре и надолу по скоростите, както и задна. Няма грешки на диагностика? Дали е торка ? Каква му е цената към двешна дата, а също каква е цената за 39

Re: Хидротрансформатор (торк)
numizmat написа:Колеги,
На един приятел с 530 д на е60 му играят оборотите на скорот 70 90км/ч.
Няма никакви проблеми с превключване, нагоре и надолу по скоростите, както и задна. Няма грешки на диагностика? Дали е торка ? Каква му е цената към двешна дата, а също каква е цената за 39
Може да пробвате нулирате адаптациите на скоростната кутия. Моята имаше едно подритване от 5 -> 6 предавка. По надолнище се усеща
по-силно, направо по-малко, нагоре не. Ресетнах адаптациите, тупкането намаля драстично, едва се усеща по надолнище.
Първите 100-150км доколкото знам кутията се адаптира, според стила на каране и аз забелязах подобно нещо.
Със скорост 80-90км оборотите нагоре-надолу, но с малко 50-100 оборота, мисля че нямаше 200 об.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Хидротрансформатор (торк)
nikolae написа:numizmat написа:Колеги,
На един приятел с 530 д на е60 му играят оборотите на скорот 70 90км/ч.
Няма никакви проблеми с превключване, нагоре и надолу по скоростите, както и задна. Няма грешки на диагностика? Дали е торка ? Каква му е цената към двешна дата, а също каква е цената за 39
Може да пробвате нулирате адаптациите на скоростната кутия. Моята имаше едно подритване от 5 -> 6 предавка. По надолнище се усеща
по-силно, направо по-малко, нагоре не. Ресетнах адаптациите, тупкането намаля драстично, едва се усеща по надолнище.
Първите 100-150км доколкото знам кутията се адаптира, според стила на каране и аз забелязах подобно нещо.
Със скорост 80-90км оборотите нагоре-надолу, но с малко 50-100 оборота, мисля че нямаше 200 об.
При теб звучи, като класически Торк в начален стадий. Моя след тези симптоми навъртя 30к км , и блзиката седмица две ще го рециклирам, защото ме дразни.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Как се нулира ? Какви са цените за лециклиране. А евентуално и за 39ка?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани