За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- petkoara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D F11 2015
Re: За и против ремап-а
Колега от къде тази готова тапа,че 5 пъти се опитвам да го запиша и все по малко дъска?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: За и против ремап-а
petkoara написа:Колега от къде тази готова тапа,че 5 пъти се опитвам да го запиша и все по малко дъска?
http://www.ebay.co.uk там има много такива тапи и какво ли не. беше нещо от рода на 20-на лв. но е много добре направено и пасва перфектно.
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-Bla ... SwIgNXtrAa
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: За и против ремап-а
Намерих такива затапки в ибей, но да ви попитам тъй като нз нали колектора ми не е пукнат някъде и ако е(дано не е) тази затапка няма ли да създаде по голямо налягане и евентуално ако е пукнат да хвърли и да стане беля. Нямам мирис на газове в купето нито в тъмното като светна и някой дава газ се вижда дим, но като сменях филтъра на около 10к беше черничък.
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: За и против ремап-а
Здравейте колеги , закупих си е61 2.5 6ц дизел която по рама е 130 киловата . Оказа се че е с power reduce опция и е свалена до 120 киловата . Искам да я върна на фабричните 130.
Звъннах в BMW но от там ми обясниха , че не могат тъй като софтуера няма да им позволи.
Тук в темата за ремап предполагам , че можете да ми дадете отговор кой и къде може да ми извърши тази опция и евентуално и за повишаване на мощността .
Аз съм от Пловдив ,препоръчайте ми някакъв сервиз в който могат да ми извършат коректно тази операция?
Звъннах в BMW но от там ми обясниха , че не могат тъй като софтуера няма да им позволи.
Тук в темата за ремап предполагам , че можете да ми дадете отговор кой и къде може да ми извърши тази опция и евентуално и за повишаване на мощността .
Аз съм от Пловдив ,препоръчайте ми някакъв сервиз в който могат да ми извършат коректно тази операция?
Последна промяна Mofal на 02 Дек 2016, 17:15, променена общо 1 път
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
За и против ремап-а
Ето за колегите, които по-рано питаха за самоделка тапа за ЕГР-а...

Приемам поръчки


Приемам поръчки

- ApolLon
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.02.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е60
- Мечтае да кара: Проекти
Re: За и против ремап-а
Та темата в крайна сметка разубеди ли някой, тоест да е бил против и да е размислил или обратното да е бил за и да се е отказал... Защото съдя по себе си май както си го наумиш хаха или го искаш или не...




- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: За и против ремап-а
Едва ли някой ще се разубеди. То собствениците на Е60 май се делят на два типа.Едните си мислят че това е комфортен автомобил а другите си мислят че това е спортен автомобил .Съответно за едните няма смисъл , а за другите е задължителен 

- ApolLon
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.02.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е60
- Мечтае да кара: Проекти
Re: За и против ремап-а
shkata написа:Едва ли някой ще се разубеди. То собствениците на Е60 май се делят на два типа.Едните си мислят че това е комфортен автомобил а другите си мислят че това е спортен автомобил .Съответно за едните няма смисъл , а за другите е задължителен




- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Въпрос на предпочитание , за мен РЕМАП , на дизелова кола е задължителен , реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! + Това разхода ти пада и колата става още по - динамична. С леко галене на газта колата си е пак лимузина , обаче смачкаш ли и газта излиташ , е това ми харесва точно в този седан на БМВ , хем вози комфортно и с спокойно каране си е лимузина , хем като и смачкаш газта ти прави кеф
.
Аз съм твърдо за тунинга , даже ако бях с фейс лифтова ( с новата ск.кутия , която държи до 1100 нМ) отдавна колата щеше да е 450+ коня и 900+ нМ
.

Аз съм твърдо за тунинга , даже ако бях с фейс лифтова ( с новата ск.кутия , която държи до 1100 нМ) отдавна колата щеше да е 450+ коня и 900+ нМ

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа: реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! .
Облекчението ти е, че и децата ти ще могат да дишат въздуха в "нашата глупава" държава. Но тъй като всички в тая "глупава държава" сме тарикати и сега ни съобщават, че замърсяването на въздуха в София е 7 пъти над нормата. От какво ли?!
ПС. Научи се да слагаш пунктуационни знаци, че това, което искаш да кажеш придобива различен смисъл!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
За и против ремап-а
Напълно съгласен съм. Ако нямаш възможност да поддържаш в изправност среден клас седан си купуваш по-малка или я продаваш. В Бг всеки взел заем, купил кола и после с пр*дня течен шоколАд тръгнал да прави.badsharki написа:CrazyElement написа: реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! .
Облекчението ти е, че и децата ти ще могат да дишат въздуха в "нашата глупава" държава. Но тъй като всички в тая "глупава държава" сме тарикати и сега ни съобщават, че замърсяването на въздуха в София е 7 пъти над нормата. От какво ли?!
ПС. Научи се да слагаш пунктуационни знаци, че това, което искаш да кажеш придобива различен смисъл!
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
- ApolLon
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.02.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е60
- Мечтае да кара: Проекти
Re: За и против ремап-а
А някой знае ли точно (не говоря за заводски данни), кутията зф26 преди фейса до колко НМ издържа, имайки впредвид, че колите ни не са нови, примерно колата е на 250 000км но в добро състояние на кутията... до колко може да се отпусне човек без да се притеснява..?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: За и против ремап-а
INTEGRALE написа:Напълно съгласен съм. Ако нямаш възможност да поддържаш в изправност среден клас седан си купуваш по-малка или я продаваш. В Бг всеки взел заем, купил кола и после с пр*дня течен шоколАд тръгнал да прави.badsharki написа:CrazyElement написа: реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! .
Облекчението ти е, че и децата ти ще могат да дишат въздуха в "нашата глупава" държава. Но тъй като всички в тая "глупава държава" сме тарикати и сега ни съобщават, че замърсяването на въздуха в София е 7 пъти над нормата. От какво ли?!
ПС. Научи се да слагаш пунктуационни знаци, че това, което искаш да кажеш придобива различен смисъл!
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
+1
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
ApolLon написа:А някой знае ли точно (не говоря за заводски данни), кутията зф26 преди фейса до колко НМ издържа, имайки впредвид, че колите ни не са нови, примерно колата е на 250 000км но в добро състояние на кутията... до колко може да се отпусне човек без да се притеснява..?
Ако е тази в дизеловата 768 нМ


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани