За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D F11 2015

Re: За и против ремап-а

Мнение от petkoara » 23 Ное 2016, 15:59

Колега от къде тази готова тапа,че 5 пъти се опитвам да го запиша и все по малко дъска?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: За и против ремап-а

Мнение от bai_ILIA » 23 Ное 2016, 16:06

petkoara написа:Колега от къде тази готова тапа,че 5 пъти се опитвам да го запиша и все по малко дъска?

http://www.ebay.co.uk там има много такива тапи и какво ли не. беше нещо от рода на 20-на лв. но е много добре направено и пасва перфектно.

http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-Bla ... SwIgNXtrAa
"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ronian » 23 Ное 2016, 22:54

Намерих такива затапки в ибей, но да ви попитам тъй като нз нали колектора ми не е пукнат някъде и ако е(дано не е) тази затапка няма ли да създаде по голямо налягане и евентуално ако е пукнат да хвърли и да стане беля. Нямам мирис на газове в купето нито в тъмното като светна и някой дава газ се вижда дим, но като сменях филтъра на около 10к беше черничък.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 18.09.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 2,5d 177

Re: За и против ремап-а

Мнение от Mofal » 02 Дек 2016, 14:57

Здравейте колеги , закупих си е61 2.5 6ц дизел която по рама е 130 киловата . Оказа се че е с power reduce опция и е свалена до 120 киловата . Искам да я върна на фабричните 130.
Звъннах в BMW но от там ми обясниха , че не могат тъй като софтуера няма да им позволи.
Тук в темата за ремап предполагам , че можете да ми дадете отговор кой и къде може да ми извърши тази опция и евентуално и за повишаване на мощността .
Аз съм от Пловдив ,препоръчайте ми някакъв сервиз в който могат да ми извършат коректно тази операция?
Последна промяна Mofal на 02 Дек 2016, 17:15, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: За и против ремап-а

Мнение от Evkata » 02 Дек 2016, 16:52

Madness ? :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 03 Дек 2016, 14:40

Ето за колегите, които по-рано питаха за самоделка тапа за ЕГР-а...Изображение
Изображение
Приемам поръчки :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.02.2017
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е60
Мечтае да кара: Проекти

Re: За и против ремап-а

Мнение от ApolLon » 16 Фев 2017, 18:03

Та темата в крайна сметка разубеди ли някой, тоест да е бил против и да е размислил или обратното да е бил за и да се е отказал... Защото съдя по себе си май както си го наумиш хаха или го искаш или не... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: За и против ремап-а

Мнение от shkata » 18 Фев 2017, 9:08

Едва ли някой ще се разубеди. То собствениците на Е60 май се делят на два типа.Едните си мислят че това е комфортен автомобил а другите си мислят че това е спортен автомобил .Съответно за едните няма смисъл , а за другите е задължителен :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.02.2017
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е60
Мечтае да кара: Проекти

Re: За и против ремап-а

Мнение от ApolLon » 19 Фев 2017, 19:21

shkata написа:Едва ли някой ще се разубеди. То собствениците на Е60 май се делят на два типа.Едните си мислят че това е комфортен автомобил а другите си мислят че това е спортен автомобил .Съответно за едните няма смисъл , а за другите е задължителен :)

:smoke: :smoke: :smoke: такива сме си ние дето си мислим, че много бега е60то.. скоро някой ходил ли е при момчето от русе, чувам само хубави неща за него, някой има ли негативно мнение относно работата му :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 20 Фев 2017, 2:56

Въпрос на предпочитание , за мен РЕМАП , на дизелова кола е задължителен , реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! + Това разхода ти пада и колата става още по - динамична. С леко галене на газта колата си е пак лимузина , обаче смачкаш ли и газта излиташ , е това ми харесва точно в този седан на БМВ , хем вози комфортно и с спокойно каране си е лимузина , хем като и смачкаш газта ти прави кеф ;).

Аз съм твърдо за тунинга , даже ако бях с фейс лифтова ( с новата ск.кутия , която държи до 1100 нМ) отдавна колата щеше да е 450+ коня и 900+ нМ :).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: За и против ремап-а

Мнение от badsharki » 20 Фев 2017, 8:29

CrazyElement написа: реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! .

Облекчението ти е, че и децата ти ще могат да дишат въздуха в "нашата глупава" държава. Но тъй като всички в тая "глупава държава" сме тарикати и сега ни съобщават, че замърсяването на въздуха в София е 7 пъти над нормата. От какво ли?!

ПС. Научи се да слагаш пунктуационни знаци, че това, което искаш да кажеш придобива различен смисъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 20 Фев 2017, 8:38

badsharki написа:
CrazyElement написа: реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! .

Облекчението ти е, че и децата ти ще могат да дишат въздуха в "нашата глупава" държава. Но тъй като всички в тая "глупава държава" сме тарикати и сега ни съобщават, че замърсяването на въздуха в София е 7 пъти над нормата. От какво ли?!

ПС. Научи се да слагаш пунктуационни знаци, че това, което искаш да кажеш придобива различен смисъл!
Напълно съгласен съм. Ако нямаш възможност да поддържаш в изправност среден клас седан си купуваш по-малка или я продаваш. В Бг всеки взел заем, купил кола и после с пр*дня течен шоколАд тръгнал да прави.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.02.2017
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е60
Мечтае да кара: Проекти

Re: За и против ремап-а

Мнение от ApolLon » 20 Фев 2017, 12:29

А някой знае ли точно (не говоря за заводски данни), кутията зф26 преди фейса до колко НМ издържа, имайки впредвид, че колите ни не са нови, примерно колата е на 250 000км но в добро състояние на кутията... до колко може да се отпусне човек без да се притеснява..?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: За и против ремап-а

Мнение от vvasilev1 » 20 Фев 2017, 14:27

INTEGRALE написа:
badsharki написа:
CrazyElement написа: реално всички тези ограничения , ЕГР и ДПФ са сложени за екология в нашата глупава държава , никой не ти дава облекчение , за това , че колата ти замърсява въздуха като 1.4 бензинов мотор?! .

Облекчението ти е, че и децата ти ще могат да дишат въздуха в "нашата глупава" държава. Но тъй като всички в тая "глупава държава" сме тарикати и сега ни съобщават, че замърсяването на въздуха в София е 7 пъти над нормата. От какво ли?!

ПС. Научи се да слагаш пунктуационни знаци, че това, което искаш да кажеш придобива различен смисъл!
Напълно съгласен съм. Ако нямаш възможност да поддържаш в изправност среден клас седан си купуваш по-малка или я продаваш. В Бг всеки взел заем, купил кола и после с пр*дня течен шоколАд тръгнал да прави.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg


+1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 20 Фев 2017, 21:02

ApolLon написа:А някой знае ли точно (не говоря за заводски данни), кутията зф26 преди фейса до колко НМ издържа, имайки впредвид, че колите ни не са нови, примерно колата е на 250 000км но в добро състояние на кутията... до колко може да се отпусне човек без да се притеснява..?


Ако е тази в дизеловата 768 нМ :). След фейса отива до 1100 нМ :).

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook