За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
В момента и аз съм на етап премахване на ЕГР, въпреки че моят работи перфектно, щото е на 1 година нов пиербург
Но като цяло на струг направихме тапа, коя се поставя между ЕГР-а и скобата. След около 40 км колата записва грешка за увеличени емисии, та в момента я боря и софтуерно. Изглежда, че за EDC16C3X каквито са повечето Е60-ки и Е90-ки преди фейса, самото спиране/не премахване/ на ЕГР не е голяма философия...

- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:В момента и аз съм на етап премахване на ЕГР, въпреки че моят работи перфектно, щото е на 1 година нов пиербургНо като цяло на струг направихме тапа, коя се поставя между ЕГР-а и скобата. След около 40 км колата записва грешка за увеличени емисии, та в момента я боря и софтуерно. Изглежда, че за EDC16C3X каквито са повечето Е60-ки и Е90-ки преди фейса, самото спиране/не премахване/ на ЕГР не е голяма философия...
Пробвал ли си през DIS да увеличиш чистият въздух на 40. Виж дали така пак ще дава грешка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: За и против ремап-а
То и моя си работи не забива на обороти нори грешки е давал от когато имам колата, но чета че не замърсява толкова всмукателния колектор и ако има препушване ще спре. Защото сега колата като е още студена 30-40 градуса и дам газ до към 3-3,5к оборота и пропушва черно, после като си загрее не пуши или поне в огледалото аз не виждам или много рядко да изпуши много тънък черен дим, които се вижда ако отзад гледа някои иначе на място не пуши а и давам пълна газ.
Та за егр-а иска софтуерно и механично, та за механичното ако може някой да качи снимка как става и каква е тази пластина какво представлява за да дам на някои да направи такава.
Та за егр-а иска софтуерно и механично, та за механичното ако може някой да качи снимка как става и каква е тази пластина какво представлява за да дам на някои да направи такава.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Не се сетих да я снимам моята. Като цяло се продават комлекти, с които да махнеш целия ЕГР. Мен лично този вариант не ми харесва толкова, защото прекалено много променяш колата. В момента както съм написал по-горе при мен между скобата и ЕГР имам нещо като тапа, направена по моя ЕГР, която продължава и в самия ЕГР, а не е лист желязо само, доста е масивна и съм сигурен, че няма как да го пробият изгорелите газове. Доколкото се запознах за софтуерната част подари липса на човек, който може да ми свърши работата, има 2 карти, които се зануляват. По този начин ЕГР стои винаги затворен, но ако изпуска, а и като цяло се препоръчва да има и метална тапа.
Re: За и против ремап-а
Дайте малко повече информация за тази тапи къде се слага и размери, по които да се изработи ?
За пушене при мене е същото - първото натискане излиза облаче дим, после колкото и да натискам
няма или е много много бледо.
Аз обаче имам дюзи за правене, така че пушенето може би не е толкова показател.
За пушене при мене е същото - първото натискане излиза облаче дим, после колкото и да натискам
няма или е много много бледо.
Аз обаче имам дюзи за правене, така че пушенето може би не е толкова показател.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Сваляш ЕГР и го мериш, ние така го направихме
Буквално за 40 мин беше готово всичко

- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:Сваляш ЕГР и го мериш, ние така го направихмеБуквално за 40 мин беше готово всичко
Ако може една снимка да добия по-добра представа какво представлява точно. И значи не е задължително механично да се затапи, ами случайно ако изпуска.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Ronian написа:dextuar написа:Сваляш ЕГР и го мериш, ние така го направихмеБуквално за 40 мин беше готово всичко
Ако може една снимка да добия по-добра представа какво представлява точно. И значи не е задължително механично да се затапи, ами случайно ако изпуска.
Еми сложен е на колата, ако по някаква причина ми се наложи да го сваля, ще го снимам...
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: За и против ремап-а
Защо ги изключвате ЕГР - ите?
Плюсове-минуси?
Плюсове-минуси?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:Не се сетих да я снимам моята. Като цяло се продават комлекти, с които да махнеш целия ЕГР. Мен лично този вариант не ми харесва толкова, защото прекалено много променяш колата. В момента както съм написал по-горе при мен между скобата и ЕГР имам нещо като тапа, направена по моя ЕГР, която продължава и в самия ЕГР, а не е лист желязо само, доста е масивна и съм сигурен, че няма как да го пробият изгорелите газове. Доколкото се запознах за софтуерната част подари липса на човек, който може да ми свърши работата, има 2 карти, които се зануляват. По този начин ЕГР стои винаги затворен, но ако изпуска, а и като цяло се препоръчва да има и метална тапа.
колега, ти си го затапил след охладителя на ЕГР. Аз моя го затапих веднага след колектора, тоест до охладителя не стигат газове и така отпада риска да се спука (случва се чат пат). Минуса е, че газовете не затоплят антириза зимата, но аз не виждам особена разлика в загряването при ниски температури. Задължително се спира и софтуерно. Моя го затапих и карах така известно време без да е спрян като на празен ход почваше да пуши в зависимост в какви режими работи ЕГР-а, при това без да стигат газове до него, просто мотора си мисли, че работи и се бърка. След като го спряха и софтуерно изчезна дразнещото пушене.


BMW_1914 написа:Защо ги изключвате ЕГР - ите?
Плюсове-минуси?
плюсовете са, че не затлачва колектора. минусите са за екологията и една идея по-бавно загряване на мотора. Отделно се наблюдава и спад в разхода на гориво, но е пренебрижимо малко - няма и 0.5/100. В комбо с ПДФ-а си гони литър разлика, но никой не го прави за това. Някои им умират ПДФ-ите от старост или проблеми, други за пърформанс причини...
Последна промяна bai_ILIA на 23 Ное 2016, 14:50, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
bai_ILIA написа:dextuar написа:Не се сетих да я снимам моята. Като цяло се продават комлекти, с които да махнеш целия ЕГР. Мен лично този вариант не ми харесва толкова, защото прекалено много променяш колата. В момента както съм написал по-горе при мен между скобата и ЕГР имам нещо като тапа, направена по моя ЕГР, която продължава и в самия ЕГР, а не е лист желязо само, доста е масивна и съм сигурен, че няма как да го пробият изгорелите газове. Доколкото се запознах за софтуерната част подари липса на човек, който може да ми свърши работата, има 2 карти, които се зануляват. По този начин ЕГР стои винаги затворен, но ако изпуска, а и като цяло се препоръчва да има и метална тапа.
колега, ти си го затапил след охладителя на ЕГР. Аз моя го затапих веднага след колектора, тоест до охладителя не стигат газове и така отпада риска да се спука (случва се чат пат). Минуса е, че газовете не затоплят антириза зимата, но аз не виждам особена разлика в загряването при ниски температури. Задължително се спира и софтуерно. Моя го затапих и карах така известно време без да е спрян като на празен ход почваше да пуши в зависимост в какви режими работи ЕГР-а, при това без да стигат газове до него, просто мотора си мисли, че работи и се бърка. След като го спряха и софтуерно изчезна дразнещото пушене.
Точно така колега, след охладителя е при мен. Реално не е ли същото, като все едно ЕГР е постоянно затворен? Тоест с изправен ЕГР също има шанс чат-пат да се спука, така ли? Явно ще правим още една тапа

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: За и против ремап-а
естествено, че може да се спука. като започне да пуши бяло отзад не се шашкай, просто изгаря малко антифриз от там, колата не е за боклука, само охладителя
случва се по-често при коли на грозни км. или по-агресивен ремап или кофти ремап. всичко идва от температурата на изгорелите газове като направи пик. тапи се на колектора и забравяш, че го имаш както и забравяш за евентуалните проблеми свързани с ЕГР. Но задължително се спира софтуерно, за да може и колата да забрави за него и да не си го търси...
За да не бягаме много от темата - аз съм твърдо ЗА ремапа

За да не бягаме много от темата - аз съм твърдо ЗА ремапа

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
bai_ILIA написа:естествено, че може да се спука. като започне да пуши бяло отзад не се шашкай, просто изгаря малко антифриз от там, колата не е за боклука, само охладителяслучва се по-често при коли на грозни км. или по-агресивен ремап или кофти ремап. всичко идва от температурата на изгорелите газове като направи пик. тапи се на колектора и забравяш, че го имаш както и забравяш за евентуалните проблеми свързани с ЕГР. Но задължително се спира софтуерно, за да може и колата да забрави за него и да не си го търси...
За да не бягаме много от темата - аз съм твърдо ЗА ремапа
Кара: '09 Е92 335d 360/710 го доказва

- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: За и против ремап-а
А възможно ли е от механично затапен ЕГР , двигателя да започне да работи по-твърдо ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Evkata написа:А възможно ли е от механично затапен ЕГР , двигателя да започне да работи по-твърдо ?
И аз имам такова чувство, но си мислех, че си внушавам...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани