За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 11:50

В момента и аз съм на етап премахване на ЕГР, въпреки че моят работи перфектно, щото е на 1 година нов пиербург :mhihi: Но като цяло на струг направихме тапа, коя се поставя между ЕГР-а и скобата. След около 40 км колата записва грешка за увеличени емисии, та в момента я боря и софтуерно. Изглежда, че за EDC16C3X каквито са повечето Е60-ки и Е90-ки преди фейса, самото спиране/не премахване/ на ЕГР не е голяма философия...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: За и против ремап-а

Мнение от fitter » 23 Ное 2016, 12:56

dextuar написа:В момента и аз съм на етап премахване на ЕГР, въпреки че моят работи перфектно, щото е на 1 година нов пиербург :mhihi: Но като цяло на струг направихме тапа, коя се поставя между ЕГР-а и скобата. След около 40 км колата записва грешка за увеличени емисии, та в момента я боря и софтуерно. Изглежда, че за EDC16C3X каквито са повечето Е60-ки и Е90-ки преди фейса, самото спиране/не премахване/ на ЕГР не е голяма философия...


Пробвал ли си през DIS да увеличиш чистият въздух на 40. Виж дали така пак ще дава грешка.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ronian » 23 Ное 2016, 13:17

То и моя си работи не забива на обороти нори грешки е давал от когато имам колата, но чета че не замърсява толкова всмукателния колектор и ако има препушване ще спре. Защото сега колата като е още студена 30-40 градуса и дам газ до към 3-3,5к оборота и пропушва черно, после като си загрее не пуши или поне в огледалото аз не виждам или много рядко да изпуши много тънък черен дим, които се вижда ако отзад гледа някои иначе на място не пуши а и давам пълна газ.

Та за егр-а иска софтуерно и механично, та за механичното ако може някой да качи снимка как става и каква е тази пластина какво представлява за да дам на някои да направи такава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 13:23

Не се сетих да я снимам моята. Като цяло се продават комлекти, с които да махнеш целия ЕГР. Мен лично този вариант не ми харесва толкова, защото прекалено много променяш колата. В момента както съм написал по-горе при мен между скобата и ЕГР имам нещо като тапа, направена по моя ЕГР, която продължава и в самия ЕГР, а не е лист желязо само, доста е масивна и съм сигурен, че няма как да го пробият изгорелите газове. Доколкото се запознах за софтуерната част подари липса на човек, който може да ми свърши работата, има 2 карти, които се зануляват. По този начин ЕГР стои винаги затворен, но ако изпуска, а и като цяло се препоръчва да има и метална тапа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: За и против ремап-а

Мнение от nikolae » 23 Ное 2016, 13:34

Дайте малко повече информация за тази тапи къде се слага и размери, по които да се изработи ?

За пушене при мене е същото - първото натискане излиза облаче дим, после колкото и да натискам
няма или е много много бледо.
Аз обаче имам дюзи за правене, така че пушенето може би не е толкова показател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 13:35

Сваляш ЕГР и го мериш, ние така го направихме :lol: Буквално за 40 мин беше готово всичко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ronian » 23 Ное 2016, 13:49

dextuar написа:Сваляш ЕГР и го мериш, ние така го направихме :lol: Буквално за 40 мин беше готово всичко


Ако може една снимка да добия по-добра представа какво представлява точно. И значи не е задължително механично да се затапи, ами случайно ако изпуска.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 13:53

Ronian написа:
dextuar написа:Сваляш ЕГР и го мериш, ние така го направихме :lol: Буквално за 40 мин беше готово всичко


Ако може една снимка да добия по-добра представа какво представлява точно. И значи не е задължително механично да се затапи, ами случайно ако изпуска.


Еми сложен е на колата, ако по някаква причина ми се наложи да го сваля, ще го снимам...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: За и против ремап-а

Мнение от BMW_1914 » 23 Ное 2016, 14:08

Защо ги изключвате ЕГР - ите?
Плюсове-минуси?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: За и против ремап-а

Мнение от bai_ILIA » 23 Ное 2016, 14:37

dextuar написа:Не се сетих да я снимам моята. Като цяло се продават комлекти, с които да махнеш целия ЕГР. Мен лично този вариант не ми харесва толкова, защото прекалено много променяш колата. В момента както съм написал по-горе при мен между скобата и ЕГР имам нещо като тапа, направена по моя ЕГР, която продължава и в самия ЕГР, а не е лист желязо само, доста е масивна и съм сигурен, че няма как да го пробият изгорелите газове. Доколкото се запознах за софтуерната част подари липса на човек, който може да ми свърши работата, има 2 карти, които се зануляват. По този начин ЕГР стои винаги затворен, но ако изпуска, а и като цяло се препоръчва да има и метална тапа.


колега, ти си го затапил след охладителя на ЕГР. Аз моя го затапих веднага след колектора, тоест до охладителя не стигат газове и така отпада риска да се спука (случва се чат пат). Минуса е, че газовете не затоплят антириза зимата, но аз не виждам особена разлика в загряването при ниски температури. Задължително се спира и софтуерно. Моя го затапих и карах така известно време без да е спрян като на празен ход почваше да пуши в зависимост в какви режими работи ЕГР-а, при това без да стигат газове до него, просто мотора си мисли, че работи и се бърка. След като го спряха и софтуерно изчезна дразнещото пушене.

Изображение Изображение
BMW_1914 написа:Защо ги изключвате ЕГР - ите?
Плюсове-минуси?


плюсовете са, че не затлачва колектора. минусите са за екологията и една идея по-бавно загряване на мотора. Отделно се наблюдава и спад в разхода на гориво, но е пренебрижимо малко - няма и 0.5/100. В комбо с ПДФ-а си гони литър разлика, но никой не го прави за това. Някои им умират ПДФ-ите от старост или проблеми, други за пърформанс причини...
Последна промяна bai_ILIA на 23 Ное 2016, 14:50, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 14:43

bai_ILIA написа:
dextuar написа:Не се сетих да я снимам моята. Като цяло се продават комлекти, с които да махнеш целия ЕГР. Мен лично този вариант не ми харесва толкова, защото прекалено много променяш колата. В момента както съм написал по-горе при мен между скобата и ЕГР имам нещо като тапа, направена по моя ЕГР, която продължава и в самия ЕГР, а не е лист желязо само, доста е масивна и съм сигурен, че няма как да го пробият изгорелите газове. Доколкото се запознах за софтуерната част подари липса на човек, който може да ми свърши работата, има 2 карти, които се зануляват. По този начин ЕГР стои винаги затворен, но ако изпуска, а и като цяло се препоръчва да има и метална тапа.


колега, ти си го затапил след охладителя на ЕГР. Аз моя го затапих веднага след колектора, тоест до охладителя не стигат газове и така отпада риска да се спука (случва се чат пат). Минуса е, че газовете не затоплят антириза зимата, но аз не виждам особена разлика в загряването при ниски температури. Задължително се спира и софтуерно. Моя го затапих и карах така известно време без да е спрян като на празен ход почваше да пуши в зависимост в какви режими работи ЕГР-а, при това без да стигат газове до него, просто мотора си мисли, че работи и се бърка. След като го спряха и софтуерно изчезна дразнещото пушене.

Точно така колега, след охладителя е при мен. Реално не е ли същото, като все едно ЕГР е постоянно затворен? Тоест с изправен ЕГР също има шанс чат-пат да се спука, така ли? Явно ще правим още една тапа :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: За и против ремап-а

Мнение от bai_ILIA » 23 Ное 2016, 14:52

естествено, че може да се спука. като започне да пуши бяло отзад не се шашкай, просто изгаря малко антифриз от там, колата не е за боклука, само охладителя :mhihi: случва се по-често при коли на грозни км. или по-агресивен ремап или кофти ремап. всичко идва от температурата на изгорелите газове като направи пик. тапи се на колектора и забравяш, че го имаш както и забравяш за евентуалните проблеми свързани с ЕГР. Но задължително се спира софтуерно, за да може и колата да забрави за него и да не си го търси...

За да не бягаме много от темата - аз съм твърдо ЗА ремапа :driving:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 15:05

bai_ILIA написа:естествено, че може да се спука. като започне да пуши бяло отзад не се шашкай, просто изгаря малко антифриз от там, колата не е за боклука, само охладителя :mhihi: случва се по-често при коли на грозни км. или по-агресивен ремап или кофти ремап. всичко идва от температурата на изгорелите газове като направи пик. тапи се на колектора и забравяш, че го имаш както и забравяш за евентуалните проблеми свързани с ЕГР. Но задължително се спира софтуерно, за да може и колата да забрави за него и да не си го търси...

За да не бягаме много от темата - аз съм твърдо ЗА ремапа :driving:


Кара: '09 Е92 335d 360/710 го доказва :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: За и против ремап-а

Мнение от Evkata » 23 Ное 2016, 15:21

А възможно ли е от механично затапен ЕГР , двигателя да започне да работи по-твърдо ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 23 Ное 2016, 15:45

Evkata написа:А възможно ли е от механично затапен ЕГР , двигателя да започне да работи по-твърдо ?

И аз имам такова чувство, но си мислех, че си внушавам...

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook