Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Това "резервоарче" къде точно се намира,едно кръло никелирано ли .И как се проверява дали е ОК,подлежи ли на чистене ,ако е задръстено Ит.н. Всяка информация ще ми е полезна.И също как мога да разбера ЕГР-а дали не е изолиран и той как се обслужва,чисти ли се .Благодаря предварително!
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата

Това е колега, поне при мен беше доста задънено, виждаше се нещо като пита от вътре. От сервиза са използвали спрей който е за почистване на ЕГР, мисля че беше 18 лв. или нещо такова, можеш да погледнеш и ЕГР-а как е също и дросел клапата и ако ти се занимава можеш да си смъкнеш всмукателните колектори, и там ще има за чистене ако някой не ги е чистил скоро.

Възможно ли е проблема на колегата да идва от перката?

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Това е ЕГР-а ,нали така,преди останах с впечатлението ,че ЕГР-а и контеинерчето са две различни неща или са едно и също .А преди говорих с майстора и ми спомена ,че на диагностиката е видял изгоряла електрическа помпа на парното,но не ми е казал,защото тя нямала отношение към проблема,обясни ми че тя се намира при клапаните на парното ,включвала само като мотора е изгасен и ролята й е да върти антифриза при изгасен мотор за да няма неравномерно греене на частите по двигателя.Има ли някой информация дали е точно така ?Благодаря предварително .
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата

Ето го ЕГР-а колега.

А това е задънен ЕГР.

Да отбележа само че този ЕГР не е мой

Това е охладителя с малкия термостат
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
мерси колега.Мисля,че открих проблема.Днес премерих температурата с термометър на маркуча преди термостата.Стойностите бяха точно 90 градуси,а на скритото меню показваше 96 -97.Надявам се да е от темпер.. датчик,поръчах(оригинален),утре ще го сменявам.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:мерси колега.Мисля,че открих проблема.Днес премерих температурата с термометър на маркуча преди термостата.Стойностите бяха точно 90 градуси,а на скритото меню показваше 96 -97.Надявам се да е от темпер.. датчик,поръчах(оригинален),утре ще го сменявам.
Пиши после какво е станало

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:мерси колега.Мисля,че открих проблема.Днес премерих температурата с термометър на маркуча преди термостата.Стойностите бяха точно 90 градуси,а на скритото меню показваше 96 -97.Надявам се да е от темпер.. датчик,поръчах(оригинален),утре ще го сменявам.
Това дето ти показва скритото меню е темп. на главата, така че напълно нормално на маркуча да е по ниска
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Той майстора мери и там на двигателя на някаква пъпка или болт и пак беше толкова.Поръчал съм го вече и ще го сменя ,пък каквото иска да става.Иначе колата работи перфектно.
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Смених датчика .Същата работа 98 -100градуса показва скритото меню.Явно на такава темп. си работи тая кола.Спирам да давам пари на вятъра.То ако има проблем таблото ще светне като коледна елха.
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
След много ровене попаднах на това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:След много ровене попаднах на това
За кой двигател е това?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Това е за бензинов мотор.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Това е ЕГР-а ,нали така,преди останах с впечатлението ,че ЕГР-а и контеинерчето са две различни неща или са едно и също .А преди говорих с майстора и ми спомена ,че на диагностиката е видял изгоряла електрическа помпа на парното,но не ми е казал,защото тя нямала отношение към проблема,обясни ми че тя се намира при клапаните на парното ,включвала само като мотора е изгасен и ролята й е да върти антифриза при изгасен мотор за да няма неравномерно греене на частите по двигателя.Има ли някой информация дали е точно така ?Благодаря предварително .
Тази помпа е да спомага голямата помпа, водния кръг е голям и няма да имаш хубаво парно без тази електрическа помпа. Майстора ти греши за предназначението на допълнителната помпа, но дали тя има отношение към проблема ти не мога да кажа.
Не разбрах и дали си изчистил радиатора? Промивал ли си го?

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Вместо да купуваш датчик, който си е здрав можеше да провериш водната помпа, или термостата дали са читави. По принцип в охладителната система на Е60 няма нищо софтуерно и е доста елементарна като цяло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани