От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 10.01.2013
Пол: Мъж

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от yordanovdir » 21 Сеп 2016, 9:14

И при мен работеха по този начин(11.2005 г.), така че сигурно е въпрос на кодиране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от Wierdo » 21 Сеп 2016, 10:35

Комбина написа:Мисля, че която и от двете марки да сложиш няма да сбъркаш. Аз лично си ги смених с General Electric OEM 4100K и съм доволен.

Бих искал също да използвам темата да питам нещо:

Шофирате на фарове нощем, бутате лостчето напред и пускате дълги - лупите превключват и си виждате напред.

Шофирате и искате да присветнете на колега, дърпате лостчето към вас и вътрешните халогенни крушки се пускат.

Въпрос, може ли при включването на дълги (би-ксенона с лупата) да се кодира така, че да се включват и двата вътрешни халогенни кръга на фаровете един вид да подпомагат ксенона при каране на дълги? Това нещо отдавна ме гложди и все се чудя... :dunno:


Може, както са казали колегите преди мен, трябва кодиране. През лайт модула се казва кое точно да свети като си пуснеш дългите или като присветнеш.
Ако си от София, мога и аз да ти свърша тая работа, ако не, просто намери някой, който да знае какво се прави с НЦС експерт и си в играта, ама на светло :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 16.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: W164/453

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от Комбина » 21 Сеп 2016, 11:10

Wierdo написа:
Комбина написа:Мисля, че която и от двете марки да сложиш няма да сбъркаш. Аз лично си ги смених с General Electric OEM 4100K и съм доволен.

Бих искал също да използвам темата да питам нещо:

Шофирате на фарове нощем, бутате лостчето напред и пускате дълги - лупите превключват и си виждате напред.

Шофирате и искате да присветнете на колега, дърпате лостчето към вас и вътрешните халогенни крушки се пускат.

Въпрос, може ли при включването на дълги (би-ксенона с лупата) да се кодира така, че да се включват и двата вътрешни халогенни кръга на фаровете един вид да подпомагат ксенона при каране на дълги? Това нещо отдавна ме гложди и все се чудя... :dunno:


Може, както са казали колегите преди мен, трябва кодиране. През лайт модула се казва кое точно да свети като си пуснеш дългите или като присветнеш.
Ако си от София, мога и аз да ти свърша тая работа, ако не, просто намери някой, който да знае какво се прави с НЦС експерт и си в играта, ама на светло :mhihi:


От вчера до днес доста се поинтересувах и навсякъде намерих информация, че при pre-lci моделите, вътрешните фарове с халогенни крушки служат само и единствено за присветване. Това, че светват допълнително при включване на дългите е по-скоро изключение и знак, че някой преди вас го е кодирал по този начин.

Същото ще направя и аз съвсем скоро.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook