От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- yordanovdir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.01.2013
- Пол: Мъж
Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60
И при мен работеха по този начин(11.2005 г.), така че сигурно е въпрос на кодиране.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60
Комбина написа:Мисля, че която и от двете марки да сложиш няма да сбъркаш. Аз лично си ги смених с General Electric OEM 4100K и съм доволен.
Бих искал също да използвам темата да питам нещо:
Шофирате на фарове нощем, бутате лостчето напред и пускате дълги - лупите превключват и си виждате напред.
Шофирате и искате да присветнете на колега, дърпате лостчето към вас и вътрешните халогенни крушки се пускат.
Въпрос, може ли при включването на дълги (би-ксенона с лупата) да се кодира така, че да се включват и двата вътрешни халогенни кръга на фаровете един вид да подпомагат ксенона при каране на дълги? Това нещо отдавна ме гложди и все се чудя...
Може, както са казали колегите преди мен, трябва кодиране. През лайт модула се казва кое точно да свети като си пуснеш дългите или като присветнеш.
Ако си от София, мога и аз да ти свърша тая работа, ако не, просто намери някой, който да знае какво се прави с НЦС експерт и си в играта, ама на светло

- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60
Wierdo написа:Комбина написа:Мисля, че която и от двете марки да сложиш няма да сбъркаш. Аз лично си ги смених с General Electric OEM 4100K и съм доволен.
Бих искал също да използвам темата да питам нещо:
Шофирате на фарове нощем, бутате лостчето напред и пускате дълги - лупите превключват и си виждате напред.
Шофирате и искате да присветнете на колега, дърпате лостчето към вас и вътрешните халогенни крушки се пускат.
Въпрос, може ли при включването на дълги (би-ксенона с лупата) да се кодира така, че да се включват и двата вътрешни халогенни кръга на фаровете един вид да подпомагат ксенона при каране на дълги? Това нещо отдавна ме гложди и все се чудя...
Може, както са казали колегите преди мен, трябва кодиране. През лайт модула се казва кое точно да свети като си пуснеш дългите или като присветнеш.
Ако си от София, мога и аз да ти свърша тая работа, ако не, просто намери някой, който да знае какво се прави с НЦС експерт и си в играта, ама на светло
От вчера до днес доста се поинтересувах и навсякъде намерих информация, че при pre-lci моделите, вътрешните фарове с халогенни крушки служат само и единствено за присветване. Това, че светват допълнително при включване на дългите е по-скоро изключение и знак, че някой преди вас го е кодирал по този начин.
Същото ще направя и аз съвсем скоро.
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани