Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Зачетох се малко по форумите и ми направи впечатление, че при хората с работен диапазон 65-75 градуса, проблема се решава само с малкия термостат. Познава се още и по това, че в задръствания и ниска скорост, достига ..80 84 градуса, но при средна скорост от 100км температурата пада... като се замисля, това със сигурност важи до голяма степен и за големия.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
memorex написа:Ако липсва кората под мотора също може да е причина и тези дето имат жалузи и не им работят.
Имам си кора под двигателя колега,жалузи нямам.Предполагам студеното време не трябва да е причина да карам 15 км и температурата да е 75 80 гр.А и тези дни темепературите са около 0..не бих казал студено.
Последна промяна djerityyy на 04 Яну 2015, 21:00, променена общо 1 път
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Giorceto написа:Термостат на кутията? Няма такова животно, сменяш двата - голям и малък и си ти.
Когато взех колата колега не качваше повече от 70 гр.Смених термостатите с алтернативни и колата започна да вдига 90 градуса,но след ровене във форума разбрах,че времето за което вдига тези 90 градуса е доста доста дълго в сравнение с мнения на колеги от форума за тяхните коли.Та смених преди 2 дни алтернативните с оригиналните термостати ..ефект нулев.Както съм писъл и по-горе колата ги достига оптималните градуси,но след доста обикаляне..а не примерно за 5 6 км.Днес си направих експеримент и дори пуснах парното на минимум,но уви пак след 10 км градско си бях на 75 градуса.Питам за тоси 3ти термостат защото попаднах на една тема във форума при която колега пише за този 3ти термостат и той играел роля в охлаждането на двигателя.Аз естествено питах в сервиза и отговора беше...не,определящи са 2та термостата.Е смених ги и сега какво следва...
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Номер 9 маркуча го пристегни с една скобичка за проба ако ти почне да загрява нормално значи е от третия тстат на масления охладител
Номер 9 маркуча го пристегни с една скобичка за проба ако ти почне да загрява нормално значи е от третия тстат на масления охладител
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Giorceto написа:Зачетох се малко по форумите и ми направи впечатление, че при хората с работен диапазон 65-75 градуса, проблема се решава само с малкия термостат. Познава се още и по това, че в задръствания и ниска скорост, достига ..80 84 градуса, но при средна скорост от 100км температурата пада... като се замисля, това със сигурност важи до голяма степен и за големия.
Значи аз да отивам направо за малък, тъйкато големия съм го сменял преди 1 год точно, ама не знам какъв ми сложиха уж "хубав е" казаха ама знам ли... , иначе аз съм точно с този симптом , като карах извънградско с около 80-90 км/ч ми загряваше между 63 и 58 зависимост от това дали се качвам или спускам без газ, обаче тези дни наблюдавам , че като си стоя повече време на място дам и малко газ после пак седи на място примерно докато отваря гаража и я вкарам и т.н. стига до 82 , проблема е , че я вкарвам в гаража и я гася и не знам реално ако продължа да карам на дълъг път дали ще падне пак... ама общо взето това е до 82 стига
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
memorex написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC72&mospid=47753&btnr=17_0282&hg=17&fg=05
Номер 9 маркуча го пристегни с една скобичка за проба ако ти почне да загрява нормално значи е от третия тстат на масления охладител
Много ми е интересно защо реши, че в охладителя има термостат?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... oler_line/
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Колега след километри писане, мога да Ви кажа само едно, като сменяте термостат, сменяйте и двата наведнъж и ако продължава да не загрява колата, значи е от топлообменника на АСК, имаше някъде тема за него какво се сменя и това е. Не е кой знае каква драма де




Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Giorceto написа:memorex написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC72&mospid=47753&btnr=17_0282&hg=17&fg=05
Номер 9 маркуча го пристегни с една скобичка за проба ако ти почне да загрява нормално значи е от третия тстат на масления охладител
Много ми е интересно защо реши, че в охладителя има термостат?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... oler_line/
Те се водят едно цяло охладителя и стата.Май-някой от колегите го бе намерил отделно , да каже как,май cocosas беше.
Аз не съм много сигурен дали един или два термо елемента бяха на охладителя.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Giorceto написа:memorex написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC72&mospid=47753&btnr=17_0282&hg=17&fg=05
Номер 9 маркуча го пристегни с една скобичка за проба ако ти почне да загрява нормално значи е от третия тстат на масления охладител
Много ми е интересно защо реши, че в охладителя има термостат?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... oler_line/
Има ако искаш ползвай търсачката и ще се увериш и сам.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Утре сунтрин паля и чакам да вдигне 50 градуса и слизам в канала да пипна тоя маркуч.Той до колко градуса би трябвало да си остане студен,кога затопля??
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Трябва да загрее скоростите до 55 и после да затвори
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
djerityyy написа:Утре сунтрин паля и чакам да вдигне 50 градуса и слизам в канала да пипна тоя маркуч.Той до колко градуса би трябвало да си остане студен,кога затопля??
Колега не знам , на мен един майстор ми каза , че този въпросния термостат на ск.кутия е съвсем друго нещо и , че не е точно термостат и , че не играел никаква роля за температурата на мотора , ами регулирам някакъв си маслен кулер , който се намира отпред под калника и служил за охлаждането на маслото на ск.кутия и било само за автомата ... това ми казаха сега колко е вярно не знам.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Taruno написа:Трябва да загрее скоростите до 55 и после да затвори
Значи да разбирам,че ако е топъл преди 55 градуса по скритото меню е изгърмял?
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
Здравейте колеги.Днес сутринта направих теста с маркучите..и ето какво се оказа.Тънкият маркуч който отива към охладителя на ск.кутия беше студен до 55я градус и след това стопли.Също така проверих маркуча след големия термостат,който смених с оригинален преди броени дни и маркуча там беше студен до 75я градус след това стана също топъл.Четох из темите,но не разбрах този големия маркуч след големия термостат на какви градуси трябва да стопли?Когато правих теста парното бе изключено и с леки изфорцирвания от време на време не постоянно колата вдигна 90 градуса за около 30 мин.Моля за мнения,БЛАГОДАРЯ ВИ предварително
- nov77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Секретно меню за виждане на температурата на мотора
От толкова изписано и изчетено,аз не разбрах ролята на третия термостат-да загрява или охлажда маслото в кутията или първо едното после второто.
При мен на 55 градуса тънкия маркуч на охладителя е топъл в горния край,а долу е студен,което е нормално,но после,какво се случва като отвори термостата? Ясно е,че отначало загрява скоростите,а после сигурно ги охлажда да не прегреят и това на какви градуси става,на 90,като на мотора или на други по-ниски градуси за кутията? На колко отваря и затваря третия т-т?Аз имам чувството,че на студена кола скоростите включват по-мазно. И друго,ако е заминал третия термостат,това влияе ли на работата на кутията?
При мен на 55 градуса тънкия маркуч на охладителя е топъл в горния край,а долу е студен,което е нормално,но после,какво се случва като отвори термостата? Ясно е,че отначало загрява скоростите,а после сигурно ги охлажда да не прегреят и това на какви градуси става,на 90,като на мотора или на други по-ниски градуси за кутията? На колко отваря и затваря третия т-т?Аз имам чувството,че на студена кола скоростите включват по-мазно. И друго,ако е заминал третия термостат,това влияе ли на работата на кутията?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани