Отстраняване на ДПФ / DPF
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
колеги, много добра дискусия сте заформили. според мен и двамата сте казали много верни неща
ето и моят непрофесионален коментар:
1. филтърът има чисто физични свойства, които зависят от материалът, от който е направен - да задържа твърдите частици.
2. с течение на времето пропускливостта на този материал намалява, поради натрупване на частици и запушване.
3. химикалът отстранява част от натрупаните частици, които не могат да бъдат отстранени чрез повишаване на температурата (регенерация).
4. при всички положения, физическите свойства след прочистване не могат да бъдат като на чисто нов филтър, поради износване на материала.
5. ако животът на един чисто нов филтър е 200 000 км, то прочистеният с качествен специално разработен препарат, със сигурност ще изкара поне още 50 000 км
за мен 50 000 км НЕ са временно решение - това са 2 години при мойто каране, а причината да искам да е една единствена - липса на изпушване, което:
- е екологично - това е изключително важно и за съжаление много хора не го разбират
- ме кара да се чувствам по-добре, защото знам какви са моите (и на повечето хора) реакции, като видят някоя кола да изпушва

ето и моят непрофесионален коментар:
1. филтърът има чисто физични свойства, които зависят от материалът, от който е направен - да задържа твърдите частици.
2. с течение на времето пропускливостта на този материал намалява, поради натрупване на частици и запушване.
3. химикалът отстранява част от натрупаните частици, които не могат да бъдат отстранени чрез повишаване на температурата (регенерация).
4. при всички положения, физическите свойства след прочистване не могат да бъдат като на чисто нов филтър, поради износване на материала.
5. ако животът на един чисто нов филтър е 200 000 км, то прочистеният с качествен специално разработен препарат, със сигурност ще изкара поне още 50 000 км
за мен 50 000 км НЕ са временно решение - това са 2 години при мойто каране, а причината да искам да е една единствена - липса на изпушване, което:
- е екологично - това е изключително важно и за съжаление много хора не го разбират

- ме кара да се чувствам по-добре, защото знам какви са моите (и на повечето хора) реакции, като видят някоя кола да изпушва

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
това с пушенето е трудна работа ако всичко по колата ти е добре,досега на колкото съм махнал ФАП-а или ДПФ-а заедно с чипване,пушеци няма
50хил са временно решение,защото с един премахнат ДПФ имаш по-добра мощност и по-нисък разход,а 50 хил км с разход по-нисък с около литър при цена на нафтата от 2.50лв са ти около 1000-1200лв икономия 


- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
ок за 80-те хил. км., остава някой да сподели колко е издържал неговия филтър.
относно химията: от всичко което съм намерил и прочел за ДПФ-а, става ясно че това е една пита която чисто механично задържа саждите от изгарянето на дизела. при катализатора се филтрират вещества/съединения (!) а не сажди, и затова се налага да има химично покритие, с което веществата реагират.
при ДПФ-а филтрирането е физически/механичен процес, и регенерацията също е физически процес: в двигателя се пуска по-богата смес, което повишава температурата и налягането на газовете към и през филтъра. тези газове "продухват" филтъра чисто механично и изкарват събраните там стари сажди. няма никаква химия в това, освен високата температура. самият ДПФ не прави нищо - няма ток, няма компютър, няма никакви активни елементи в него. няма какво да стартира или спре химически процес. компютърът на колата решава кога да проведе регенерацията спрямо данните от два сензора - на температурата на изгорелите газове преди филтъра и на охладителната част на колата. ДПФ-а отново е един пасивен елемент който е просто предмет на регенерацията.
може и да не съм 100% прав и да има някаква химия, но искам който твърди такова нещо да каже къде и каква химия има
ако примерно питата има покритие което при високи температури отлюспва саждите, и което се износва, искам някой да го обясни и покаже източник.
а препарата е специален за да разтвори по-добре старите запечени сажди, а не за да пази питата на филтъра. верото не е правено с идеята да разтваря дизелови сажди печени на 250 градуса
ето го:
относно химията: от всичко което съм намерил и прочел за ДПФ-а, става ясно че това е една пита която чисто механично задържа саждите от изгарянето на дизела. при катализатора се филтрират вещества/съединения (!) а не сажди, и затова се налага да има химично покритие, с което веществата реагират.
при ДПФ-а филтрирането е физически/механичен процес, и регенерацията също е физически процес: в двигателя се пуска по-богата смес, което повишава температурата и налягането на газовете към и през филтъра. тези газове "продухват" филтъра чисто механично и изкарват събраните там стари сажди. няма никаква химия в това, освен високата температура. самият ДПФ не прави нищо - няма ток, няма компютър, няма никакви активни елементи в него. няма какво да стартира или спре химически процес. компютърът на колата решава кога да проведе регенерацията спрямо данните от два сензора - на температурата на изгорелите газове преди филтъра и на охладителната част на колата. ДПФ-а отново е един пасивен елемент който е просто предмет на регенерацията.
може и да не съм 100% прав и да има някаква химия, но искам който твърди такова нещо да каже къде и каква химия има


а препарата е специален за да разтвори по-добре старите запечени сажди, а не за да пази питата на филтъра. верото не е правено с идеята да разтваря дизелови сажди печени на 250 градуса

ето го:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Относно издържането - моят ДПФ е вече на 216 000 км и е чист , и си е в много добро състояние.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
da6ip написа:ок за 80-те хил. км., остава някой да сподели колко е издържал неговия филтър.
относно химията: от всичко което съм намерил и прочел за ДПФ-а, става ясно че това е една пита която чисто механично задържа саждите от изгарянето на дизела. при катализатора се филтрират вещества/съединения (!) а не сажди, и затова се налага да има химично покритие, с което веществата реагират.
при ДПФ-а филтрирането е физически/механичен процес, и регенерацията също е физически процес: в двигателя се пуска по-богата смес, което повишава температурата и налягането на газовете към и през филтъра. тези газове "продухват" филтъра чисто механично и изкарват събраните там стари сажди. няма никаква химия в това, освен високата температура. самият ДПФ не прави нищо - няма ток, няма компютър, няма никакви активни елементи в него. няма какво да стартира или спре химически процес. компютърът на колата решава кога да проведе регенерацията спрямо данните от два сензора - на температурата на изгорелите газове преди филтъра и на охладителната част на колата. ДПФ-а отново е един пасивен елемент който е просто предмет на регенерацията.
може и да не съм 100% прав и да има някаква химия, но искам който твърди такова нещо да каже къде и каква химия имаако примерно питата има покритие което при високи температури отлюспва саждите, и което се износва, искам някой да го обясни и покаже източник.
![]()
а препарата е специален за да разтвори по-добре старите запечени сажди, а не за да пази питата на филтъра. верото не е правено с идеята да разтваря дизелови сажди печени на 250 градуса
ето го:
Колега, тази снимка си я звел от един друг форум. Прочети пак темата там и ще видиш как пича дето си е играл да чисти дпф-то след има няма година пак му се е запушил... Аз карам градско предимно и просто няма как да не ми се запушва филтъра
А за хората дето ми говорят за екология ще им кажа, че са наивни. Ако си мислите че колите ви са нещото, което замърсява въздуха... Но ок. Вие си знаете. Тва е като хората дето си купуват електрически коли, без да си дават сметка че батериите които са вътре са брутално токсични и канцерогенни.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Колега, благодаря ти за великото откритиеvgza написа: Колега, тази снимка си я звел от един друг форум.


Прочети я ти отново, понеже явно не си внимавалvgza написа: Прочети пак темата там и ще видиш как пича дето си е играл да чисти дпф-то след има няма година пак му се е запушил...

Затова е направен, и моя това прави. Както и да се регенерира после.vgza написа: Аз карам градско предимно и просто няма как да не ми се запушва филтъра
vgza написа:А за хората дето ми говорят за екология ще им кажа, че са наивни. Ако си мислите че колите ви са нещото, което замърсява въздуха... Но ок. Вие си знаете.
Ето това е Българинът (нищо лично към теб) - когато кара БМВ е Европеец... но когато трябва да не изхвърля канцерогенни сажди изведнъж решава че "не е толкова наивен"

Само ще напомня че тези филтри се въвеждат първо във Франция а после и в Германия преди 10-на години, след като е доказано че дизеловите сажди са канцерогенни. Не става дума за някакво общо замърсяване на въздуха или въглероден двуокис от пръднята на кравите или вулканите. Става дума за рак на белите дробове на всеки човек на тротоара. Неслучайно в Германия имат зелените лепенки на челното стъкло и Е60 без такъв филтър няма право да получи такава зелена лепенка и да влиза в центровете на големите градове. И ако ми кажеш че не можем да направим нищо за камионите които замърсяват - да, ама за нашите коли можем

Лично мнение, нямам намерение с никой да споря за и против ДПФ.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
ge6a86 написа:Относно издържането - моят ДПФ е вече на 216 000 км и е чист , и си е в много добро състояние.
това как го установи? да не си човекът-рентген, да дойдеш да видиш и моя в какво състояние е...

vgza написа:А за хората дето ми говорят за екология ще им кажа, че са наивни. Ако си мислите че колите ви са нещото, което замърсява въздуха... Но ок...
благодаря, че ме светна колега

сега с несдържана радост разбирам от теб, че двигателите с вътрешно горене засмукват мръсния въздух, преработват го и изкарват "планинска свежест" през ауспуха

da6ip написа:Само ще напомня че тези филтри се въвеждат първо във Франция а после и в Германия преди 10-на години, след като е доказано че дизеловите сажди са канцерогенни. Не става дума за някакво общо замърсяване на въздуха или въглероден двуокис от пръднята на кравите или вулканите. Става дума за рак на белите дробове на всеки човек на тротоара. Неслучайно в Германия имат зелените лепенки на челното стъкло и Е60 без такъв филтър няма право да получи такава зелена лепенка и да влиза в центровете на големите градове. И ако ми кажеш че не можем да направим нищо за камионите които замърсяват - да, ама за нашите коли можем![]()
+1 за da6ip

те германците са наивни тъпанари, само идете да им вдишате въздуха над най-големите градове (да видите колко са по-"зле" от "чиста" софия например), като са въвели строги екологични норми и правила, които няма вариант да се пренебрегват!
не са като българите - тарикати, да си махат филтрите и катализаторите, да си дишат мръсния въздух и да не карат електромобили, щото са им токсични батериите. затова сме на първо място в европа в повечето черни статистики...
в германия ще карате E60-ки без DPF на кукуво лято. те за тва след 200 хиляди поемат насам

Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
@ndro написа:ge6a86 написа:Относно издържането - моят ДПФ е вече на 216 000 км и е чист , и си е в много добро състояние.
това как го установи? да не си човекът-рентген, да дойдеш да видиш и моя в какво състояние е...![]()
Да човека рентеген съм


И колега моля те , недей говори така остро


Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
VRPerformance написа:това с пушенето е трудна работа ако всичко по колата ти е добре,досега на колкото съм махнал ФАП-а или ДПФ-а заедно с чипване,пушеци няма50хил са временно решение,защото с един премахнат ДПФ имаш по-добра мощност и по-нисък разход,а 50 хил км с разход по-нисък с около литър при цена на нафтата от 2.50лв са ти около 1000-1200лв икономия
колега, измервал ли си реално с колко се повишава мощността, като се премахне DPF-а? а с колко се намалява реалният разход?
би ли посочил точен двигател, уредът, с който си измервал, както и систематата, по-която си измервал?
благодаря

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
с премахването на ДПФ-а не покачваш мощността на мотора,защото това по никакъв начин не влияе на цикловата порция гориво,тя си остава същата,с премахването на ДПФ-а освобождаваш въртящия момент и мощността която мотора губи от неговото присъствие,а за разхода можеш да си направиш сам изводите след като имаш такъв автомобил,можеш да си сравниш разходите със задръстен филтър и с регенериран което е всеизвестен факт че има разлика и в мощност и в разход..то е логично...а за измерванията досега не съм срещнал някой луд които да даде 80 или 160лв за замерване на дино със задръстен ДПФ просто за да види разликата@ndro написа:VRPerformance написа:това с пушенето е трудна работа ако всичко по колата ти е добре,досега на колкото съм махнал ФАП-а или ДПФ-а заедно с чипване,пушеци няма50хил са временно решение,защото с един премахнат ДПФ имаш по-добра мощност и по-нисък разход,а 50 хил км с разход по-нисък с около литър при цена на нафтата от 2.50лв са ти около 1000-1200лв икономия
колега, измервал ли си реално с колко се повишава мощността, като се премахне DPF-а? а с колко се намалява реалният разход?
би ли посочил точен двигател, уредът, с който си измервал, както и систематата, по-която си измервал?
благодаря

За покачване на мощността на мотора от обявените от завода вече е необходимо по-голямо количество гориво,което е възможно след така наречения ремап(чип тунинг) и т.н
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Въпросът беше за наличен срещу премахнат ДПФ, не за задръстен и чист. Дори чистият ДПФ пречи на генерацията, както сам знаеш. Въпросът беше дали някога си измервал нещо, за да ни дадеш конкретни цифри?
ако ми обясниш как става тази магия, ще черпя
") дали някога си правил някакви измервания?
това е ясноVRPerformance написа:с премахването на ДПФ-а не покачваш мощността на мотора,защото това по никакъв начин не влияе на цикловата порция гориво,тя си остава същата,с премахването на ДПФ-а освобождаваш въртящия момент и мощността която мотора губи от неговото присъствие,

аз имам ДПФ, от една година следя регенерациите и интервалите между тях и досега не съм открил начин да измеря разхода със "задръстен и регенериран филтър"VRPerformance написа:а за разхода можеш да си направиш сам изводите след като имаш такъв автомобил,можеш да си сравниш разходите със задръстен филтър и с регенериран което е всеизвестен факт че има разлика и в мощност и в разход..то е логично...


Въпросът беше за измерване при наличен и изваден ДПФ. И такива измервания по спомен съм срещал, ще изровя данните ако някой го интересува. Въпросът беше ти като специалист по премахването на ДПФ правещ изказвания за мощност и разход ("защото с един премахнат ДПФ имаш по-добра мощност и по-нисък разход,а 50 хил км с разход по-нисък с около литър при цена на нафтата от 2.50лв са ти около 1000-1200лв икономияVRPerformance написа:а за измерванията досега не съм срещнал някой луд които да даде 80 или 160лв за замерване на дино със задръстен ДПФ просто за да види разликата

Това също е ясно, ремапите сме ги дискутирали много тук.VRPerformance написа:За покачване на мощността на мотора от обявените от завода вече е необходимо по-голямо количество гориво,което е възможно след така наречения ремап(чип тунинг) и т.н
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
ge6a86 написа:@ndro написа:ge6a86 написа:Относно издържането - моят ДПФ е вече на 216 000 км и е чист , и си е в много добро състояние.
това как го установи? да не си човекът-рентген, да дойдеш да видиш и моя в какво състояние е...![]()
Да човека рентеген съм![]()
Отиди в някой оторизиран сервиз да ти го погледнат . На 200к км като ми излезна съобщението за смяната , което е заводско направено да се показва тъй като уж ДПФ-то на 200к км се предавали , и ходих в един сервиз в моя град и го погледнаха и казаха , че е наред и , че е чист. После ходих в Найси кар в Пловдив където мога само хубави неща да кажа за тях , и там ми обясниха , че просто това е заводско настроено да излиза тази грешка , и че филтъра е чист , и когато се запуши тогава ще излезе грешка .Преждевремно ми махнаха грешката за ДПФ-то и я настроиха следд още 200к да се покаже .
И колега моля те , недей говори така остроТука целта е да си споделяме инфо и да си помагаме , а не да се нападаме взаимно
колега, не приемай коментара ми като нападка. ако забелязваш от постовете ми, споделям доста инфо

това за 200-те хиляди километра е точно така, но искам да обясниш, как се разбира, че един DPF е чист и в добро състояние? как точно са го проверили в този сервиз? какво са измервали?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
За да има такива замервания и те да са правилни трябва ДПФ-а да е или чисто нов или поне да е измит,защото регенериран ДПФ неозначава че той е като нов,с времето и процесите на регенерация в ДПФ-а остава пепел,именно която води до неговото задръстване след времеda6ip написа:Въпросът беше за наличен срещу премахнат ДПФ, не за задръстен и чист. Дори чистият ДПФ пречи на генерацията, както сам знаеш. Въпросът беше дали някога си измервал нещо, за да ни дадеш конкретни цифри?аз имам ДПФ, от една година следя регенерациите и интервалите между тях и досега не съм открил начин да измеря разхода със "задръстен и регенериран филтър"VRPerformance написа:а за разхода можеш да си направиш сам изводите след като имаш такъв автомобил,можеш да си сравниш разходите със задръстен филтър и с регенериран което е всеизвестен факт че има разлика и в мощност и в разход..то е логично...ако ми обясниш как става тази магия, ще черпя
Въпросът беше за измерване при наличен и изваден ДПФ. И такива измервания по спомен съм срещал, ще изровя данните ако някой го интересува. Въпросът беше ти като специалист по премахването на ДПФ правещ изказвания за мощност и разход ("защото с един премахнат ДПФ имаш по-добра мощност и по-нисък разход,а 50 хил км с разход по-нисък с около литър при цена на нафтата от 2.50лв са ти около 1000-1200лв икономияVRPerformance написа:а за измерванията досега не съм срещнал някой луд които да даде 80 или 160лв за замерване на дино със задръстен ДПФ просто за да види разликата") дали някога си правил някакви измервания?

Както ти сам каза,французите монтират ФАП на пежата и ситроените си от 2000г,на такива коли съм махал ФАП-ове от доста отдавна и в ситроен и пежо форума има една камара теми за ФАП-а и има стотици хора споделящи информация за разход преди и след премахването на ФАП-а,ако не вярваш на мен може да се допиташ там...хората отдавна са опитвали миене с препарати,смяна или премахване,а вие сега почвате да имате тези проблеми и тепърва ще събирате впечетления

А защо ти не усетащ разлика може да се дължи на много неща,като например че имаш извънградско каране и колата си прави регенерация и разлика почти не усещаш,защото ако беше да караш само градско и на къси разстояния,регенерация нямаше да може да протича и щеше да ти се отрази на разхода,другото което е че надали зареждаш за по 20лв нафта че да видиш разлика,а на пълен резервоар литър за 100км трудно ще усетиш...
Колегата Андро искаше данни от замервания,аз разлика съм видял на не една кола,ако имаш такива може да ги постнеш за да е доволен.
И накрая това че извършвам тази услуга не означава че я подкрепям,естествено екологията е много важна за нас и нашите деца,но за да има такава екология първо трябва да се почне от старите автобуси,Зилове,Камиони които са 100пъти по вредни отколкото един съвременен автомобил с премахнат ДПФ или ФАП

Другото което е че държавата по-никакъв начин не те стимулира(с по-ниски данъци или облекчения при покупка на такъв автомобил) за да имаш желание да инвестираш 1500-3000лв за един чисто нов ДПФ

Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
VRPerformance написа:с премахването на ДПФ-а не покачваш мощността на мотора,защото това по никакъв начин не влияе на цикловата порция гориво,тя си остава същата,с премахването на ДПФ-а освобождаваш въртящия момент и мощността която мотора губи от неговото присъствие,а за разхода можеш да си направиш сам изводите след като имаш такъв автомобил,можеш да си сравниш разходите със задръстен филтър и с регенериран което е всеизвестен факт че има разлика и в мощност и в разход..то е логично...а за измерванията досега не съм срещнал някой луд които да даде 80 или 160лв за замерване на дино със задръстен ДПФ просто за да види разликата@ndro написа:VRPerformance написа:това с пушенето е трудна работа ако всичко по колата ти е добре,досега на колкото съм махнал ФАП-а или ДПФ-а заедно с чипване,пушеци няма50хил са временно решение,защото с един премахнат ДПФ имаш по-добра мощност и по-нисък разход,а 50 хил км с разход по-нисък с около литър при цена на нафтата от 2.50лв са ти около 1000-1200лв икономия
колега, измервал ли си реално с колко се повишава мощността, като се премахне DPF-а? а с колко се намалява реалният разход?
би ли посочил точен двигател, уредът, с който си измервал, както и систематата, по-която си измервал?
благодаря
За покачване на мощността на мотора от обявените от завода вече е необходимо по-голямо количество гориво,което е възможно след така наречения ремап(чип тунинг) и т.н
колега, не случайно ти зададох тези въпроси и не съм очаквал друг отговор, освен теоретични твърдения.
на теория е точно така, но в действителност разликата с и без DPF е пренебрежимо малка.
мощността не се увеличава, а се освобождава, както ти сам се поправи, но това почти не се усеща и е по-скоро внушение, отколкото реалност.
намаляването на разхода с 1 литър след премахване на DPF е твърдо в областта на научната фантастика

не разбрах как да си задръстя сам филтъра, да си измеря разхода, след което да си го регенерирам и отново да си измеря разхода...

VRPerformance написа:И накрая това че извършвам тази услуга не означава че я подкрепям,естествено екологията е много важна за нас и нашите деца,но за да има такава екология първо трябва да се почне от старите автобуси,Зилове,Камиони които са 100пъти по вредни отколкото един съвременен автомобил с премахнат ДПФ или ФАП![]()
Другото което е че държавата по-никакъв начин не те стимулира(с по-ниски данъци или облекчения при покупка на такъв автомобил) за да имаш желание да инвестираш 1500-3000лв за един чисто нов ДПФ
тук съм абсолютно на твоето мнение

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
не съм се поправил,защото не съм поднесъл веднъж една информация и сега да поднасям друга
в горния ми пост пише че ще има по-добра мощност,което найстена е така,но това не означава че тя е по-висока от тази зададена в софтуера
просто ти си го разбрал по твоя си начин...
Ами аз тука не виждам някой друг да не говори чисто ТЕОРЕТИЧНО,вие дори говорите без да сте пробвали без филтър,което е смешно,защото един вид ти искаш да ме обориш със твойте теоретични знания за нещо което аз съм пробвал
Разликата била минимална,ами ако имаш очаквания като махнеш ДПФ и 2-та тона да излитат с тези 177кс няма как да стане,и тука си прав,минимална е,но е достатъчна за по-добър респонс и освобождаване на мощност и торк в целия диапазон от обороти,което допринася за по-добра икономия,а сега дали е 500гр или литър мен лично не ме бърка защото не аз карам такъв автомобил и това е инфо споделено от собственици...както казах хората много преди вас са се сблъскали с проблема...
Всеки един от постовете ми в темата е на базата на мои и клиентски впечетления,а вашите са чисто теоретически,базирани на вашите си знания,което не е лошо,но трябва да знаете че практиката и теорията са две различни неща
ето един типичен пример отностно твоята теория и логика и действителния резултат viewtopic.php?f=116&t=242324&p=2664605#p2664605
Та при ДПФ е същата работа,когато пробвате тогава говорете за резултати


Ами аз тука не виждам някой друг да не говори чисто ТЕОРЕТИЧНО,вие дори говорите без да сте пробвали без филтър,което е смешно,защото един вид ти искаш да ме обориш със твойте теоретични знания за нещо което аз съм пробвал

Разликата била минимална,ами ако имаш очаквания като махнеш ДПФ и 2-та тона да излитат с тези 177кс няма как да стане,и тука си прав,минимална е,но е достатъчна за по-добър респонс и освобождаване на мощност и торк в целия диапазон от обороти,което допринася за по-добра икономия,а сега дали е 500гр или литър мен лично не ме бърка защото не аз карам такъв автомобил и това е инфо споделено от собственици...както казах хората много преди вас са се сблъскали с проблема...
Всеки един от постовете ми в темата е на базата на мои и клиентски впечетления,а вашите са чисто теоретически,базирани на вашите си знания,което не е лошо,но трябва да знаете че практиката и теорията са две различни неща

Та при ДПФ е същата работа,когато пробвате тогава говорете за резултати

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани