Хидротрансформатор (торк)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Taruno » 11 Фев 2016, 9:16

Чели сте само скоростите, това което описваш звучи като запушен дпф. Какъв valvetronic?!??? Това да не е бензинова кола?
Последна промяна Taruno на 11 Фев 2016, 10:40, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж
Кара: е65 735

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от kirodinchev » 11 Фев 2016, 10:37

Taruno написа:Чели сте само скоростите, това което описваш звучи като запушен дпф. Какъв valvetronic?!??? Това не е бензинова кола?


Колата е 735и 2002г е65,човека прегледа всички грешки които записва и тази за валвето е единствената сериозна,всички други са фарове,мигачи и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Taruno » 11 Фев 2016, 10:43

По принцип играенето на оборите на бензин могат да дойдат от доста други неща освен скорости, бензина е по-малко нютони и съответно торка има по-дълъг живот. Сменяно ли е масло и филтър + букса на скорсотите, може да е намаляло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от timur_lenk » 11 Фев 2016, 13:15

Това е ваноса
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж
Кара: е65 735

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от kirodinchev » 11 Фев 2016, 17:25

timur_lenk написа:Това е ваноса


Колега дай по-обобщително мнение моля ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от shkata » 11 Фев 2016, 22:51

На мен от торка точно така ми правеше. Само че при малко по високи обороти - някъде в диапазона 1500 -2000 (аз съм с дизел) , извън тези граници беше ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от timur_lenk » 11 Фев 2016, 23:45

kirodinchev написа:
timur_lenk написа:Това е ваноса


Колега дай по-обобщително мнение моля ???

Дай ми кода на грешката,направо снимка от това което е дала INPA. Valvetronic - това ти е valve timinig,при BMW се нарича VANOS
(Variable NOckenwellenSteuerung) - променлив контрол на разпределителния вал.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от datchko » 12 Фев 2016, 7:15

timur_lenk написа:
kirodinchev написа:
timur_lenk написа:Това е ваноса


Колега дай по-обобщително мнение моля ???

Дай ми кода на грешката,направо снимка от това което е дала INPA. Valvetronic - това ти е valve timinig,при BMW се нарича VANOS
(Variable NOckenwellenSteuerung) - променлив контрол на разпределителния вал.

Valvetronic и Vanos са близки, но различни неща :)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Фев 2016, 7:31

timur_lenk написа: Valvetronic - това ти е valve timinig,при BMW се нарича VANOS
(Variable NOckenwellenSteuerung) - променлив контрол на разпределителния вал.


Президент !!! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж
Кара: е65 735

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от kirodinchev » 12 Фев 2016, 12:00

timur_lenk написа:
kirodinchev написа:
timur_lenk написа:Това е ваноса


Колега дай по-обобщително мнение моля ???

Дай ми кода на грешката,направо снимка от това което е дала INPA. Valvetronic - това ти е valve timinig,при BMW се нарича VANOS
(Variable NOckenwellenSteuerung) - променлив контрол на разпределителния вал.



За добавка ще кажа,че съм разменял валвтроник моторчетата,дросела,дебитомера и модулите, но никакъв ефект
Последна промяна kirodinchev на 12 Фев 2016, 12:13, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж
Кара: е65 735

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от kirodinchev » 12 Фев 2016, 12:03

timur_lenk написа:
kirodinchev написа:
timur_lenk написа:Това е ваноса


Колега дай по-обобщително мнение моля ???

Дай ми кода на грешката,направо снимка от това което е дала INPA. Valvetronic - това ти е valve timinig,при BMW се нарича VANOS
(Variable NOckenwellenSteuerung) - променлив контрол на разпределителния вал.



Ами за съжаление не мога да ти я дам,диагностиката я правих преди месец и нещо,но само това помня Валвтроник банк 2 от 4-8 цилиндър. По принцип ако там има проблем,възможно ли е за това да тресе и ако има проблем какво може да е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 16.06.2012
Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от danzel-jtd » 12 Фев 2016, 12:30

При мен неиграят оборотите когато е топла.Има малка игра когато е студена и тогава като Качва предавка някак си падат малко повече оборотите и притриса все едно ще гасне но моментално се коригира и това само след стартиране и потегляне на 1,2 предавка и отпускане на гаста.Като загрее няма спомен от това пропадане на оборотите със претрисането,все едно маслото в скоростите не е влязло навсякъде.Дали е торка? :shock:
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.07.2008
Местоположение: Местоположение:
Пол: Мъж
Кара: e36 coupe M50TUB20

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от shaby » 12 Фев 2016, 14:30

CrazyElement написа:
netmurder написа:
CrazyElement написа:Аз малко да използвам темата да попитам за едно нещо което ми прави впечатление от известно време и не знам така ли трябва да е. Торка ми е рециклиран във Варненската фирма ( колата вече не клати обороти при леко подаване на газ , както преди ). Обаче забелязвам , че когато колата е на Директна(на 2ра предавка) или ако я пуснат направо на М2 и като тръгна от 0 с леко подаване на газ смисал нз и аз реално колко процента но леко газ , колата дига веднага на около 1600 оборота +- и държи така и ускорява при което изведнъж оборотите падат с 100-200 не мога да преценя и почва да набира вече нагоре като повече това не се случва? И се чудя така ли работят автоматиците , че много много не разбирам работата на тези кутии с този торк. Иначе при рециклажа , съм сменил маслото и филтъра и буксата.

Колега не мен това ми звучи все едно превключва на по горна предавка...


Реално така излиза , ама съм на М2 и колата си стои на м2 докато не бутна м3. Даже ей сега ще отида и ще направя един клип да покажа точно какво става.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=zm4mtAwBezU ето и клипа , газта е една и съща терена е равен , вижда се как съвсем леко пропадат оборотите , интерсно е , че го прави само като подаването на газ е много леко ако дам малко повече го няма това пропадане , ами директно излита.. Торка съм го тествал няма проблеми , карам с ниски обороти на 5та примерно давам леко газ и не клати обороти.


Колега, това ти е смяната от 1ва на 2ра. М2 не означава, че е заключена на 2ра, а че няма да вдигне по-нагоре от 2ра. Т.е. ти си тръгваш на 1ва, трепването на оборотите е минаването на 2ра и толкова. Това го пишеше в manual-а ако не се лъжа. По тази логика ако е на М6 и спреш, от 6-та предвака ли потегляш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от CrazyElement » 12 Фев 2016, 17:01

shaby написа:
CrazyElement написа:
netmurder написа:
CrazyElement написа:Аз малко да използвам темата да попитам за едно нещо което ми прави впечатление от известно време и не знам така ли трябва да е. Торка ми е рециклиран във Варненската фирма ( колата вече не клати обороти при леко подаване на газ , както преди ). Обаче забелязвам , че когато колата е на Директна(на 2ра предавка) или ако я пуснат направо на М2 и като тръгна от 0 с леко подаване на газ смисал нз и аз реално колко процента но леко газ , колата дига веднага на около 1600 оборота +- и държи така и ускорява при което изведнъж оборотите падат с 100-200 не мога да преценя и почва да набира вече нагоре като повече това не се случва? И се чудя така ли работят автоматиците , че много много не разбирам работата на тези кутии с този торк. Иначе при рециклажа , съм сменил маслото и филтъра и буксата.

Колега не мен това ми звучи все едно превключва на по горна предавка...


Реално така излиза , ама съм на М2 и колата си стои на м2 докато не бутна м3. Даже ей сега ще отида и ще направя един клип да покажа точно какво става.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=zm4mtAwBezU ето и клипа , газта е една и съща терена е равен , вижда се как съвсем леко пропадат оборотите , интерсно е , че го прави само като подаването на газ е много леко ако дам малко повече го няма това пропадане , ами директно излита.. Торка съм го тествал няма проблеми , карам с ниски обороти на 5та примерно давам леко газ и не клати обороти.


Колега, това ти е смяната от 1ва на 2ра. М2 не означава, че е заключена на 2ра, а че няма да вдигне по-нагоре от 2ра. Т.е. ти си тръгваш на 1ва, трепването на оборотите е минаването на 2ра и толкова. Това го пишеше в manual-а ако не се лъжа. По тази логика ако е на М6 и спреш, от 6-та предвака ли потегляш?


Е като си на м6 и спираш ти връща предавките , и ти го покзва , м5 м4 м3 м2 и спира на м2 , това мисля , че е точно това което намерих в чуждите форуми , просто държи колата на "полусъеднител" не зацепва предавката и зацепва към 30 км/ч където вече е над 1600 оборота да има мощност. Няма логика да ме лъже колата , да пише М2 а да е дефактно м1 , ако това е случая , то тя сама ще си го върне. https://www.youtube.com/watch?v=jwBY3O5Fejc ето тук някакъв пич тръгва на М2 и като я намачка на макс сменя много бързо на М1 и после веднага връща на м2 но си го сигнализира. Няма как просто да ти пише м2 а да си на м1 , това за мен си е точно преплъзване с цел да имаш тяга.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Dinio » 29 Фев 2016, 18:58

Здравейте колеги :) преди 3-4 месеца закупих бмв е60 525д 197 кс Лци 2009г автоматик, от няколко дни забелязах промени в оборотите който и вие описвате в тазе тема, но при мен го прави само на 2-ра предавка - подавам малко газ вдига на 2000 оборота след 2-3 сек спада на 1700 и после пак отива на 2000 и сменя предавката.на светофара като чакам 20-30 сек и като отпусна спирачката понякои път рита силно, и смяната от 2-ра към 1-ва ималеко ритане понякога. дали проблема е в Хидротрансформатора? Колата е напълно обслужена, на реални 245 000км.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook