За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 21 Авг 2016, 8:27

Mhh ауто даже си направиха собствен онлайн магазин за дъмпове. Чувал съм положителни отзиви за доста от маперите ползващи техния форум

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 21 Авг 2016, 19:23

Днеска неделя и се чудя какво да правя :D , та разглеждам тубата и попаднах ето на тази 535д е60 с хибридно турбо / махнат дпф и егр , но катализатора не е махнат ! според собственика конете са 400+ https://www.youtube.com/watch?v=0XJLJwpJTS8 като му гледам ускорението същото като моето .., е едвали моята е еднакво бърза с такава с хибридно турбо , просто наистина факторите са много и затова го качвам клипа , да се види , че реално такива някакви си замервания ... не са много достоверни, както и да е по клип вървя както и 535д е60 с хибриди.
И пак си разглеждах попаднах пук на 535д ф10 , че на всичкото отгоре е някакъв нашенец! Колата е с ремап и твърди , че е 410 коня ... https://www.youtube.com/watch?v=Wtmn4YjiRHQ на клипа от 150 до 200 ги прави за 8 сек ... аз имам клип където ги правя само на 5та за толкова ... и друг на спорт където ги правя между 6-7 сек. Това означава ли , че моята 535ца е по -бърза от 535д ф10 с чип на 410 коня ... , моят бууст е на 2 бара ... реално колата повече от 350-60 коня не може да извади с този сетъп ... това са 60 коня разлика и ск.кутия от друго измерение спрямо моята убита ... и всичко друго е по-ново с едно десетилетие. Пича е качил и втори клип 1 месец след първия на него не пиши какво още е правил по колата ама там ги прави за 7 сек ... кажи речи същата работа като моята https://www.youtube.com/watch?v=sqjZH6K_MPA , на клипа даже се вижда как сменя от джойстика и няма никакво забавяне където моята с тази 12 годишна ск.кутия сменя един ден. Интересно , определено ще гледам скоро да отида при моя мапер , да оправим пренадуването след 220 на 6та и да я замерим най-накрая защото нещо не се връзва колата излиза 400+ коня , а реално с това зададено налягане няма просто от къде да дойдат тези 400 + коня :dunno: :driving: :driving: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: За и против ремап-а

Мнение от vvasilev1 » 21 Авг 2016, 20:24

Я пусни един клип как върви твоята, че туй последното 260 ги дигна за "добро утро", без да разбере. Да видим как върви колкото F ката?

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 21 Авг 2016, 21:19

Всички чакаме клип, някои още чакаме пълно-пълно засичане на резервоара също :mhihi:
Бтв: Моята Е90-ка 320д вдига 260 км/ч, ама само на диното, бас ловя обаче, че мога да направя клипче как ги прави

Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 21 Авг 2016, 22:52

https://www.youtube.com/watch?v=4BGJL0qpEIs

Аз не знам какъв клип чакаш ето ти клипа беше качен още преди 2 страници ама някой е пропуснал. Вижда се ясно почва от 1 сек на 7ма е на 200 това за 150-200.

https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM тука на този клип е преди да и сложа по-големия кулер и ги правя изцяло на 5та без да сменям там ги прави за 7-8 сек. Реално излиза , че или вървя колкото тях или дори по-бърз , което е малко WTF :D.

Идеята ми беше точно това защото по нататък в темата се пущаха там едни клипове на до ускорение и излизаше как 530д върви колкото 535д е60 с чип и в крайна сметка едва ли е така , това исках и да докажа с тези клипове , където 2 коли 60+ коня повече от моята вървят колкото моято ... , че ако не и по-зле дори! И в крайна сметка пак има клип на 530д фейс с чип как прави 150-200 за 8 секунди или кажи речи колкото пича с 535д ф10 с ремап. Така че надявам се вече да се изяснило колко достоверни източници на вървеж са тези клипове. Лично аз моя го бях пуснал с цел просто да се добие представа за ремапа , където ми натриха в лицето клип как 530д върви колкото моята , еми ето аз сега си презентирам моя ремап как 535Д е60 с чип върви колкото 535д ф10 с чип. И пак се надявам наистина да ми разберете сарказма :) и от тук нататък , които каже ( моята кола върви колкото ... или почти колкото еди си коя) отива дава време на 400м и се вижда аджеба какво става. Лично аз преди кулера вървях от 60 до 200 летящ пълен кантар с друга 535д е61 с ремап , която е давала 13.5 на драг шампионати.
Последна промяна CrazyElement на 21 Авг 2016, 23:12, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: За и против ремап-а

Мнение от vvasilev1 » 21 Авг 2016, 23:03

CrazyElement написа:https://www.youtube.com/watch?v=4BGJL0qpEIs

Аз не знам какъв клип чакаш ето ти клипа беше качен още преди 2 страници ама някой е пропуснал.


Супер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За и против ремап-а

Мнение от sincheto » 22 Авг 2016, 7:53

CrazyElement написа:https://www.youtube.com/watch?v=4BGJL0qpEIs

Аз не знам какъв клип чакаш ето ти клипа беше качен още преди 2 страници ама някой е пропуснал. Вижда се ясно почва от 1 сек на 7ма е на 200 това за 150-200.

https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM тука на този клип е преди да и сложа по-големия кулер и ги правя изцяло на 5та без да сменям там ги прави за 7-8 сек. Реално излиза , че или вървя колкото тях или дори по-бърз , което е малко WTF :D.

Идеята ми беше точно това защото по нататък в темата се пущаха там едни клипове на до ускорение и излизаше как 530д върви колкото 535д е60 с чип и в крайна сметка едва ли е така , това исках и да докажа с тези клипове , където 2 коли 60+ коня повече от моята вървят колкото моято ... , че ако не и по-зле дори! И в крайна сметка пак има клип на 530д фейс с чип как прави 150-200 за 8 секунди или кажи речи колкото пича с 535д ф10 с ремап. Така че надявам се вече да се изяснило колко достоверни източници на вървеж са тези клипове. Лично аз моя го бях пуснал с цел просто да се добие представа за ремапа , където ми натриха в лицето клип как 530д върви колкото моята , еми ето аз сега си презентирам моя ремап как 535Д е60 с чип върви колкото 535д ф10 с чип. И пак се надявам наистина да ми разберете сарказма :) и от тук нататък , които каже ( моята кола върви колкото ... или почти колкото еди си коя) отива дава време на 400м и се вижда аджеба какво става. Лично аз преди кулера вървях от 60 до 200 летящ пълен кантар с друга 535д е61 с ремап , която е давала 13.5 на драг шампионати.


По принцип си търся Е90 335д, но от всичките ти писания достигнах до наУчното заключение, че 330д с чип ще ми е предостатъчно :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: За и против ремап-а

Мнение от SDLS » 22 Авг 2016, 20:58

Много ясно, че ще ти е :) 330 с ремап ще си е голяма оса. Ако е LCI може да стане и над 300 коня и със сигурност ще е по-бързо от стоково 335 :driving: И не казвам, че е по-добре да вземеш 330d, отколкото 335d! Определено ако имаш възмоност да дадеш няколко хиляди отгоре сега и по няколко след това си вземи 335d, няма да ти трябва да го пипаш. Но другото също е супер опция. Важното е да вземеш запазен екземпляр, конете се менят :mrgreen: :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 22 Авг 2016, 22:53

SDLS написа:Много ясно, че ще ти е :) 330 с ремап ще си е голяма оса. Ако е LCI може да стане и над 300 коня и със сигурност ще е по-бързо от стоково 335 :driving: И не казвам, че е по-добре да вземеш 330d, отколкото 335d! Определено ако имаш възмоност да дадеш няколко хиляди отгоре сега и по няколко след това си вземи 335d, няма да ти трябва да го пипаш. Но другото също е супер опция. Важното е да вземеш запазен екземпляр, конете се менят :mrgreen: :mrgreen:


Факт да фейсово 330д може лесно да стигне над 300 коня и върви почти колкото 335д просто 3.5 е с две турбини не знам как се усеща една 330ка след чип в ниските обороти но при мен турбо лаг няма и турбини свистят още от празен ход.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 23 Авг 2016, 8:20

С качествен ремап турбо лаг няма, дори и при сингъл турбо колите.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: За и против ремап-а

Мнение от sawion » 24 Авг 2016, 20:01

CrazyElement написа:
SDLS написа:Много ясно, че ще ти е :) 330 с ремап ще си е голяма оса. Ако е LCI може да стане и над 300 коня и със сигурност ще е по-бързо от стоково 335 :driving: И не казвам, че е по-добре да вземеш 330d, отколкото 335d! Определено ако имаш възмоност да дадеш няколко хиляди отгоре сега и по няколко след това си вземи 335d, няма да ти трябва да го пипаш. Но другото също е супер опция. Важното е да вземеш запазен екземпляр, конете се менят :mrgreen: :mrgreen:


Факт да фейсово 330д може лесно да стигне над 300 коня и върви почти колкото 335д просто 3.5 е с две турбини не знам как се усеща една 330ка след чип в ниските обороти но при мен турбо лаг няма и турбини свистят още от празен ход.


при е90 330д и преди и след фейс лифт двигателите са еднакви - вярно с 4 коня разлика, но и двата са с пиезо дюзи с еднакъв номер, и двата са с чугун колектор със В-банд и с гарет 2260V. Така, че колкото лесно фейс ще стане 300 коня, толкова лесно и преди фейса ще стане 300 коня.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: За и против ремап-а

Мнение от nikolae » 25 Авг 2016, 9:36

INTEGRALE написа:Mhh ауто даже си направиха собствен онлайн магазин за дъмпове. Чувал съм положителни отзиви за доста от маперите ползващи техния форум


Някой ползвал ли е - впечатления ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 25 Авг 2016, 12:28

Малък уптейд по това колко вървят 535ците ;) реших да проверя колко тежат съответно 535д е60 тежи 1635 кг https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... -535d.html , 535д е61 комбито тежи https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... -535d.html 1830 , 535д ф10 тежи 1810 https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... -535d.html и 535д ф11 комбито тежи 1925 https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... -535d.html. Ясно е , че уж на мощните коли или с много нютони кграмите нямало значение .. да обаче съм виждал гонки между Е55 АМГ и бмв 535д където 535д пада брутално, защото е с 2ма пасажери и после тези 2мата сядат в 55 АМГто и двете коли са кантар ( говоря за летящи стартове). Аз също като правих гонката с 535д е61, която определено е с много по надут чип от мене , смисъл моята беше направена на 2 бара или около 350 коня , на 1ва и 2ра горивото ми е ограничено за да паднат нютоните да не си метни ск.кутия , летящите ги правих от 50 на 2ра до 200, и двата старта бяхме кантар а съм 100% сигурен , че имам по-малко коне от е61. Ако видим съотношението кграми за 1 конска сила си излиза , при чипираната 535д ф10 която е 405 коня , 4.47. Ако приемим , че моята е около 350-360 коня в този диапазон(не се знае колко са се събудили след по-големия кулер) излиза 4.54 , което ще рече , че имат почти идентично съотношение на мощност на кграми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ivo_Borisov » 26 Авг 2016, 7:21

Най лесния начин за сравнение е дино-то. Качвате и мерите. Карането и гонките са много относителни и зависят от много фактори. Затова най добре на дино, там се вижда коя какво.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 26 Авг 2016, 13:21

Ivo_Borisov написа:Най лесния начин за сравнение е дино-то. Качвате и мерите. Карането и гонките са много относителни и зависят от много фактори. Затова най добре на дино, там се вижда коя какво.


То е ясно колко коня са колите , тука се опитах да направя логика с това защо 535д е60 върви почти колкото 535д ф10 , което е нормално имайки предвид , че е 200 кг по тежка ф10ката. Аз ако искам мога да направя моята и 400 коня ама няма да и издържи ск.кутия.https://www.youtube.com/watch?v=wznAjY_ZVno ето как 40 коня по- мощна е61 и при това фейс лифтова е пълен кантар с е60ка която е на 330 коня. Това се опитах да обясни в горния ми коментар , тъй като и аз тогава с е61 като се гоних съм 100% сигурен , че ако бяхме ги сложили след гонката на дино , моята щеше да е по-малко коне. Но едно от най-важните неща(особенно когато колите са с еднакви мотори ) е колко кграма тежат или колко кграма се падат на 1 кон. Можеш да си направиш опит направи гонка с някой и после напълни колата с 5 човека и направи пак гонката да видиш , че ще е има осезаема разлика :). Заради високите нМ не се усеща , че колата умира като е натоварена но действителност става по-бавна.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook