Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... asrc=st|fs
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... asrc=st|fs
Ако в написаното няма грешка и е истина, евала за двигателя и съболезнования за бъдещите собственици......
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... asrc=st|fs

Ако в написаното няма грешка и е истина, евала за двигателя и съболезнования за бъдещите собственици......
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
тука кой знае колко такива се търкалят и никой не е умрял,че чак за съболезнования....



Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Един колега в подписа си беше написал, че ще се оправим тогава, когато всички с премахнати DPF-и, си сложат нови.
Бих добавил, че доживеем ли до момента, в който не се връщат км на колите в автокъщите, можем да веем гащи, че сме израснали като нация!
Извинявам се за оффтопика
Бих добавил, че доживеем ли до момента, в който не се връщат км на колите в автокъщите, можем да веем гащи, че сме израснали като нация!
Извинявам се за оффтопика
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Километрите на колите отдавна се връщат и в Италия и в Германия, така че това няма как да се случи.
Хората просто искат на таблото да си им пише 160 000км, а не 460 000, дори и да знаят, че е на толкова
А и когато една кола е струвала 130 000лв и я вземеш за 13 000лв не може да се иска кой знае какво
Хората просто искат на таблото да си им пише 160 000км, а не 460 000, дори и да знаят, че е на толкова

А и когато една кола е струвала 130 000лв и я вземеш за 13 000лв не може да се иска кой знае какво

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
themoldestone написа:Един колега в подписа си беше написал, че ще се оправим тогава, когато всички с премахнати DPF-и, си сложат нови.
Бих добавил, че доживеем ли до момента, в който не се връщат км на колите в автокъщите, можем да веем гащи, че сме израснали като нация!
Извинявам се за оффтопика
Въпросното израстване на нацията не касае само търговците на автомобили, а и клиентите. Казвам това от позицията на човек, който професионално се занимава с внос и продажба на автомобили от няколко години, а освен това съм купувал коли и преди това да е било професионалното ми занимание, т.е. имам впечатления и от двете страни. Основният проблем на пазара е липсата на пари у населението, съчетано с желанието да притежаваш хубава кола, за да подчертаеш значението и статуса си. И когато започнеш да се ровиш в нета в търсене на автомобил, гледаш първите цени. Само, че първите цени обикновено са за напълно амортизирани коли. И обикновено са с дестинации Враца, Дупница, Монтана и други подобни населени места. Там има сериозна безработица и труда е евтин, респективно боядисване и ремонти се извършват на по-ниски цени в сравнение със София. Повечето търговци знаят, че на пазара определящ е фактора "цена" и когато видят скъп автомобил на малко километри не го купуват, защото няма да могат да го продадат. Общо взето, параграф 22 - въртим се в омагьосан кръг, от който трудно се излиза. Освен това, нивото на интелигентност в България е относително ниско и много трудно можеш да обясниш на някой клиент, че колата, която предлагаш действително е по-скъпа, но е много по-истинска от тези, които са заели първите десетина места като цена. Той - клиента - ти казва, че еди къде си има същата, но е по-евтина ...... и нищо не можеш да му кажеш. Колите, които внасям избирам лично на място в Италия, не купувам от знайни и незнайни прекупвачи от Дупница и гледам да са под 200.000 километра. После ги продавам много трудно, защото обикновено са по-скъпи от тези на конкуренцията. Във всяка една моя обява посочвам, че колата може да бъде проверена в сервиз по избор на клиента, включително и в оторизиран сервиз. За всяка една кола имам папка със снимки от момента на закупуването й и я показвам на клиента - без удари, без скъсани седалки и т.н. Километрите също могат да бъдат проверени в оторизиран сервиз на марката. Въпреки това, в началото на тази седмица клиенти не купиха моята кола, а избраха автомобил от конкурентна автокъща, който беше с 400 лева по-евтин. Предложих им да я проверят в сервиз на марката, да проверят километрите по номер на рама, показах им снимките на колата от Италия с италианските номера ..... и купиха по-евтината. Общо взето, скъпи сме на триците и евтини на брашното. Така, че монетата има и обратна страна - пазара е такъв не само заради търговците, а заради клиентите. Вдругиден ми пристига BMW 530d, седан, 2005г., кожа, ксенон, автомат, навигация. Сива с черен салон. Колата няма драскотина и е на 183.000 километра. Как да я сложа на цена, на която продават в Дупница и Враца? И дали тези, които са с първите цени ще предоставят на клиента снимки на колата в момента на закупуването й? А дали ще предоставят на клиента възможността да я провери / километри и техническо състояние / в Ауто Бавария, Дару, Бова или М кар, т.е. при дилър? Не, естествено! Така, че като ми дойде някой селчо с претенции, който не може да разбере това, което му казвам / че може да провери колата, където пожелае и да я види с италианските номера / и започне да ми мрънка, че видиш ли имало и по-евтини, моментално ще го изгоня.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
asroma написа:themoldestone написа:Един колега в подписа си беше написал, че ще се оправим тогава, когато всички с премахнати DPF-и, си сложат нови.
Бих добавил, че доживеем ли до момента, в който не се връщат км на колите в автокъщите, можем да веем гащи, че сме израснали като нация!
Извинявам се за оффтопика
Въпросното израстване на нацията не касае само търговците на автомобили, а и клиентите. Казвам това от позицията на човек, който професионално се занимава с внос и продажба на автомобили от няколко години, а освен това съм купувал коли и преди това да е било професионалното ми занимание, т.е. имам впечатления и от двете страни. Основният проблем на пазара е липсата на пари у населението, съчетано с желанието да притежаваш хубава кола, за да подчертаеш значението и статуса си. И когато започнеш да се ровиш в нета в търсене на автомобил, гледаш първите цени. Само, че първите цени обикновено са за напълно амортизирани коли. И обикновено са с дестинации Враца, Дупница, Монтана и други подобни населени места. Там има сериозна безработица и труда е евтин, респективно боядисване и ремонти се извършват на по-ниски цени в сравнение със София. Повечето търговци знаят, че на пазара определящ е фактора "цена" и когато видят скъп автомобил на малко километри не го купуват, защото няма да могат да го продадат. Общо взето, параграф 22 - въртим се в омагьосан кръг, от който трудно се излиза. Освен това, нивото на интелигентност в България е относително ниско и много трудно можеш да обясниш на някой клиент, че колата, която предлагаш действително е по-скъпа, но е много по-истинска от тези, които са заели първите десетина места като цена. Той - клиента - ти казва, че еди къде си има същата, но е по-евтина ...... и нищо не можеш да му кажеш. Колите, които внасям избирам лично на място в Италия, не купувам от знайни и незнайни прекупвачи от Дупница и гледам да са под 200.000 километра. После ги продавам много трудно, защото обикновено са по-скъпи от тези на конкуренцията. Във всяка една моя обява посочвам, че колата може да бъде проверена в сервиз по избор на клиента, включително и в оторизиран сервиз. За всяка една кола имам папка със снимки от момента на закупуването й и я показвам на клиента - без удари, без скъсани седалки и т.н. Километрите също могат да бъдат проверени в оторизиран сервиз на марката. Въпреки това, в началото на тази седмица клиенти не купиха моята кола, а избраха автомобил от конкурентна автокъща, който беше с 400 лева по-евтин. Предложих им да я проверят в сервиз на марката, да проверят километрите по номер на рама, показах им снимките на колата от Италия с италианските номера ..... и купиха по-евтината. Общо взето, скъпи сме на триците и евтини на брашното. Така, че монетата има и обратна страна - пазара е такъв не само заради търговците, а заради клиентите. Вдругиден ми пристига BMW 530d, седан, 2005г., кожа, ксенон, автомат, навигация. Сива с черен салон. Колата няма драскотина и е на 183.000 километра. Как да я сложа на цена, на която продават в Дупница и Враца? И дали тези, които са с първите цени ще предоставят на клиента снимки на колата в момента на закупуването й? А дали ще предоставят на клиента възможността да я провери / километри и техническо състояние / в Ауто Бавария, Дару, Бова или М кар, т.е. при дилър? Не, естествено! Така, че като ми дойде някой селчо с претенции, който не може да разбере това, което му казвам / че може да провери колата, където пожелае и да я види с италианските номера / и започне да ми мрънка, че видиш ли имало и по-евтини, моментално ще го изгоня.
До онзи ден обикалях с един познат за кола. Почти навсякъде всеки предлага това, което и ти предлагаш колега. Само ми е интересно от къде ги намираш тея коли карани по около 10 000км. на година, като знам италианеца как кара
- niki_cbbaj
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 25.04.2015
- Пол: Мъж
- gkostadinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E87, E90 LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Колега, колата си изглежда много добре. Още повече щом се твърди, че е от Германия и всъщност важното тук е, ако има така наречения ТЮВ сертификат, което също не е без значение. Като цяло колата ми изглежда доста добре, а и цената не е лоша. Въпреки всичко знаеш - диагностика и една проверка в сервиз на БМВ с ключа, за да се види докъде стига историята. 2011 ако е колата, то поне до 2013 трябва да има нещо, което ще ти помогне с реалността на километрите.
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Anthony_J написа:Rennfahrer написа:Относително е колко е разликата в разхода - в София е далеч по-голям отколкото в някое градче с 2 светофара напр. но колеги с 530d са ми казвали, че в град като София, с много задръствания и прочие им гори 12-13. На мен 3 л. бензин ми гори 15-16. Като сметнеш по-скъпата поддръжка на дизеловия двигател (все пак говорим за стари коли на по 150-200 хил. км и нагоре, а не чисто нови), накрая сметката май излиза горе-долу танто за кукуригу, демек горе-долу едно и също.
И все пак, от 0 до 100 атмосферен бензин е по-бърз от аналоговия му турбиниран дизел. Има ли повече какво да се коментира? Пък ако сравниш турбиниран бензин с дизел, разликата става хептен огромна. Не претендирам да съм голям разбирател, но факта, че всички спортни коли (с няколко редки изключения и то едва последните години) са бензинови, мисля че е показателен сам по себе си.
И един последен аргумент в полза на бензина - дизелите ги крадат повече
Е60 е много далеч от понятието спортна кола
Е далече, далече, колко да е далече.. Luxury sports sedan се води все пак.
Гледам от 2-3 години Е60-ки и може би най-добрия мотор според мен (а и не само според мен) е N54B30 на 535i - многократно награждаван Engine of the year, 3 литров редови шестак, бензин, 2 турбини, 306 коня официално, по неофициални тестове 335, 450 Nm, с един ремап спокойно става 400 коня, предницата тежи 90 кг по-малко от 550i и със спортната автоматична кутия, фейслифтовата, направо колата е изтребител и гори 16/100 градско. По двигателя почти няма кво да се развали. Жалко, че тая модификация била само за американския пазар и много трудно се намира в Европа.
За разбиращите английски ето една интересна статия, 10 причини защо чипосана 535i е по-добра ЕЖЕДНЕВНА кола от M5

http://oppositelock.jalopnik.com/10-rea ... 1608323644
Sent from my iPhone using Tapatalk
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Колата няма никакви екстри. Освен това е с ръчна скоростна кутия, което за F10 е нелепо...
За толкова пари толкоз.
Only dead fish follow the stream...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
MadChicken написа:
Колата няма никакви екстри. Освен това е с ръчна скоростна кутия, което за F10 е нелепо...
За толкова пари толкоз.
Мислех, че ф10 няма ръчка :o
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
adovet написа:MadChicken написа:
Колата няма никакви екстри. Освен това е с ръчна скоростна кутия, което за F10 е нелепо...
За толкова пари толкоз.
Мислех, че ф10 няма ръчка :o
За всеки влак, си и има пътници!


Дори и на дизела 530d N57 F10 sedan Europe излиза Manual gearbox GS6-53DZ - THS1, а на горната трябва да е GS6-17BG - TCBF.

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
atanasov_aa написа:adovet написа:MadChicken написа:
Колата няма никакви екстри. Освен това е с ръчна скоростна кутия, което за F10 е нелепо...
За толкова пари толкоз.
Мислех, че ф10 няма ръчка :o
За всеки влак, си и има пътници!От тая гледна точка, е изхождал и производителя.
![]()
Дори и на дизела 530d N57 F10 sedan Europe излиза Manual gearbox GS6-53DZ - THS1, а на горната трябва да е GS6-17BG - TCBF.
Ама защо изобщо се обсъжда тази кола при положение че темата е за Е60/61 а посочения автомобил е F10.....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
asroma написа:themoldestone написа:Един колега в подписа си беше написал, че ще се оправим тогава, когато всички с премахнати DPF-и, си сложат нови.
Бих добавил, че доживеем ли до момента, в който не се връщат км на колите в автокъщите, можем да веем гащи, че сме израснали като нация!
Извинявам се за оффтопика
Въпросното израстване на нацията не касае само търговците на автомобили, а и клиентите. Казвам това от позицията на човек, който професионално се занимава с внос и продажба на автомобили от няколко години, а освен това съм купувал коли и преди това да е било професионалното ми занимание, т.е. имам впечатления и от двете страни. Основният проблем на пазара е липсата на пари у населението, съчетано с желанието да притежаваш хубава кола, за да подчертаеш значението и статуса си. И когато започнеш да се ровиш в нета в търсене на автомобил, гледаш първите цени. Само, че първите цени обикновено са за напълно амортизирани коли. И обикновено са с дестинации Враца, Дупница, Монтана и други подобни населени места. Там има сериозна безработица и труда е евтин, респективно боядисване и ремонти се извършват на по-ниски цени в сравнение със София. Повечето търговци знаят, че на пазара определящ е фактора "цена" и когато видят скъп автомобил на малко километри не го купуват, защото няма да могат да го продадат. Общо взето, параграф 22 - въртим се в омагьосан кръг, от който трудно се излиза. Освен това, нивото на интелигентност в България е относително ниско и много трудно можеш да обясниш на някой клиент, че колата, която предлагаш действително е по-скъпа, но е много по-истинска от тези, които са заели първите десетина места като цена. Той - клиента - ти казва, че еди къде си има същата, но е по-евтина ...... и нищо не можеш да му кажеш. Колите, които внасям избирам лично на място в Италия, не купувам от знайни и незнайни прекупвачи от Дупница и гледам да са под 200.000 километра. После ги продавам много трудно, защото обикновено са по-скъпи от тези на конкуренцията. Във всяка една моя обява посочвам, че колата може да бъде проверена в сервиз по избор на клиента, включително и в оторизиран сервиз. За всяка една кола имам папка със снимки от момента на закупуването й и я показвам на клиента - без удари, без скъсани седалки и т.н. Километрите също могат да бъдат проверени в оторизиран сервиз на марката. Въпреки това, в началото на тази седмица клиенти не купиха моята кола, а избраха автомобил от конкурентна автокъща, който беше с 400 лева по-евтин. Предложих им да я проверят в сервиз на марката, да проверят километрите по номер на рама, показах им снимките на колата от Италия с италианските номера ..... и купиха по-евтината. Общо взето, скъпи сме на триците и евтини на брашното. Така, че монетата има и обратна страна - пазара е такъв не само заради търговците, а заради клиентите. Вдругиден ми пристига BMW 530d, седан, 2005г., кожа, ксенон, автомат, навигация. Сива с черен салон. Колата няма драскотина и е на 183.000 километра. Как да я сложа на цена, на която продават в Дупница и Враца? И дали тези, които са с първите цени ще предоставят на клиента снимки на колата в момента на закупуването й? А дали ще предоставят на клиента възможността да я провери / километри и техническо състояние / в Ауто Бавария, Дару, Бова или М кар, т.е. при дилър? Не, естествено! Така, че като ми дойде някой селчо с претенции, който не може да разбере това, което му казвам / че може да провери колата, където пожелае и да я види с италианските номера / и започне да ми мрънка, че видиш ли имало и по-евтини, моментално ще го изгоня.
евала за това мнение! аз имам твърде ниско мнение за т.нар. "джамбази" от автокъщите, и наистина се радвам че има хора които да ме опровергаят. обаче както при продавачите, така и при купувачите, изключението само потвърждава правилото. аз затова си избирам от по-скъпите бензинови коли, там възможността да сбъркаш е много по ниска.
а на тея нещастници за 400лв дето са се набутали с кошница за домати, честито

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Какво ви е мнението за тези двете:
http://www.cars.bg/c1088513
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9hb672
http://www.cars.bg/c1088513
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9hb672
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани