За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: За и против ремап-а
v3n0m написа:С риск да бъда навикан, може ли да попитам защо германските инжинери са успели да извлекът само 177 коня (от моята кола 525Д), а не 170 или 180? И защо са направили 530 и 535Д? И ако на някой примерно не му е достатъчна мощността на 535 за какво е това М5? Без лоши чувства моля![]()
Мисля, че отговорът на този въпрос е точно в коментара над твоя

В голяма степен заради екологични норми и баланс откъм екология и живот на компонентите.
Последна промяна drago9205 на 15 Авг 2016, 13:51, променена общо 1 път
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Защото имат пазар за всичките разновидности и изкарват пари
А относно мощноста на 525д, вероятно заради данъци в някои страни.


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:Защото имат пазар за всичките разновидности и изкарват париА относно мощноста на 525д, вероятно заради данъци в някои страни.
Специално 525д има и фабрично софтуерно ограничено на 163к.с. Лично съм го виждал на един колега от форума.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: За и против ремап-а
А не е ли защото това е максимума който са успели да извлекът от този мотор? Всеки сам си преценява, но аз лично като ремапнах е39-ката 530Д, след ремапа започнах със смени на подкачваща помпа, нафтова помпа, турбо, за носачите и накрайниците не мога да виня ремапа но за другото мисля че той е главния виновник и сега съм малко скептично настроен към този ремап. Просто изказвам лично мнение 

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
v3n0m написа:А не е ли защото това е максимума който са успели да извлекът от този мотор? Всеки сам си преценява, но аз лично като ремапнах е39-ката 530Д, след ремапа започнах със смени на подкачваща помпа, нафтова помпа, турбо, за носачите и накрайниците не мога да виня ремапа но за другото мисля че той е главния виновник и сега съм малко скептично настроен към този ремап. Просто изказвам лично мнение
Всичко си зависи как е направен ремапа и състоянието на колата. Аз моята я карам вече 60к. км . и няма никакви драми. Ограничават се софтуерно най вече за данъчни облекчения.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова
, реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25
извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват) 



Re: За и против ремап-а
Моята 525d е с ремап от поне 200 000км и 10 години, правен в Германия. Нито турбо е смяняно, нито нещо по двигателя се е случило "благодарение" на вдигането на мощността с 40 конски сили. Така че, тези приказки как едва ли не падали двигателите след 10 000км са леко неуместни и силно заблуждаващи.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова, реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25
извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват)

Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 км

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
v3n0m написа:CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова, реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25
извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват)
![]()
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 кмНо наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.
Няма как да вземеш кола на 300-400к, да и смениш маслото и понеже преди теб някой е врътнал километража на 123к километра, да слагаш чип. Освен ако не е правен от някой гаражен майстор, колата ти е щяла да има същите проблеми и без чипа, просто тайминга е съвпаднал...
Не казвам, че твоята кола е така, просто е масов феномен по нашите ширини
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:v3n0m написа:CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова, реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25
извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват)
![]()
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 кмНо наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.
Няма как да вземеш кола на 300-400к, да и смениш маслото и понеже преди теб някой е врътнал километража на 123к километра, да слагаш чип. Освен ако не е правен от някой гаражен майстор, колата ти е щяла да има същите проблеми и без чипа, просто тайминга е съвпаднал...
Не казвам, че твоята кола е така, просто е масов феномен по нашите ширини
Колега като взех колата на другия ден беше в сервиз за смяна на абсолютно всичко на което му е дошло времето, а и на неща на които не им беше дошло времето. Масло на двигател, всички филтри(маслен,въздушен,горивен,купе,всички ролки и ремъци, водна помпа, по окачване каквото имаше, и това всичко с оригинални немски части).Не бих казал че съм я взел и съм започнал само да наливам и карам

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За и против ремап-а
v3n0m написа:dextuar написа:v3n0m написа:CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова, реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25
извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват)
![]()
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 кмНо наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.
Няма как да вземеш кола на 300-400к, да и смениш маслото и понеже преди теб някой е врътнал километража на 123к километра, да слагаш чип. Освен ако не е правен от някой гаражен майстор, колата ти е щяла да има същите проблеми и без чипа, просто тайминга е съвпаднал...
Не казвам, че твоята кола е така, просто е масов феномен по нашите ширини
Колега като взех колата на другия ден беше в сервиз за смяна на абсолютно всичко на което му е дошло времето, а и на неща на които не им беше дошло времето. Масло на двигател, всички филтри(маслен,въздушен,горивен,купе,всички ролки и ремъци, водна помпа, по окачване каквото имаше, и това всичко с оригинални немски части).Не бих казал че съм я взел и съм започнал само да наливам и карамИ ремап-а го направих на втората година.Колата я имах 4 години, и като се замисля какъв цирк беше, повече кола от Италия не искам да видя. А колкото до ремапа, сервиза в който ми го правеха е на влизане в Плевен - Венци, още преди да бутне каквото и да е било искаше да види колата как работи и как се държи, и още тогава ми каза че подкачващата помпа ми е тръгнала и че най много 2 месеца след ремапа ще трябва да я сменям. Аз я смених на 3-ия или 4-ия до колкото си спомням.
Той колегата май това имаше в предвид, че освен ако чипът не е правен от пълен некадърник, проблемът е в самата кола и с ремап и без ремап резултатите са щели да са почти еднакви. Естествено говорим за ремап в нормалните граници.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: За и против ремап-а
Да това е ясно, все пак е кола 99-та година от Италия на 125 000 км
, но и износването на частите става по бързо след ремапа, това ми беше идеята 


Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: За и против ремап-а
Аз май само се заблудих, че това доускорение се прави само на 5 предавка, а вие го почвате от 4.
Утре ще тествам от 4 и ще пиша. Иначе само на 5 предавка от 150 до 200 го правя точно за 10 сек. Колата е сток - само ДПФ ОФФ.
Утре ще тествам от 4 и ще пиша. Иначе само на 5 предавка от 150 до 200 го правя точно за 10 сек. Колата е сток - само ДПФ ОФФ.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
andy написа:Аз май само се заблудих, че това доускорение се прави само на 5 предавка, а вие го почвате от 4.
Утре ще тествам от 4 и ще пиша. Иначе само на 5 предавка от 150 до 200 го правя точно за 10 сек. Колата е сток - само ДПФ ОФФ.
Колега разлика няма , ти си фейс лифт може и да има 1-2 сек макс , моята дали ще я настъпя на 5та и няма да смени или ще я изрежа на 4та и ще смети на 190 същата работа , самото сменяне си отнема време поне на моята ск.кутия, но толкова ако нямаш чип тунинг е около 10 сек +- зависи от много фактори ако си с ремап между 6-8 пак зависи от много фактори, не се кахъри колата ти е добре ако го прави за 10 сек

Re: За и против ремап-а
Малко оф топик. Има разни известни (или взимат не малко пари) немски, английски, американски тунинг ателиета,
които работят само върху файла. Т.е. изпращате файла на колата, те го пипат и връщат обратно.
Понякога съм виждал ги разделят на нива - 1,2,3 в зависимост колко "агресивен" мод се желае.
Имам познати, които си накупиха такива (200-300 евро някъде) на разни Хонди, Алфи и т.н. и са много доволни.
Доколкото се ориентирам по-правилно е да се направи индивидуален тунинг спрямо автомобила
и състоянието на агрегатите в него. Та в този ред на мисли, някой пробвал ли е подобно нещо ?
които работят само върху файла. Т.е. изпращате файла на колата, те го пипат и връщат обратно.
Понякога съм виждал ги разделят на нива - 1,2,3 в зависимост колко "агресивен" мод се желае.
Имам познати, които си накупиха такива (200-300 евро някъде) на разни Хонди, Алфи и т.н. и са много доволни.
Доколкото се ориентирам по-правилно е да се направи индивидуален тунинг спрямо автомобила
и състоянието на агрегатите в него. Та в този ред на мисли, някой пробвал ли е подобно нещо ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани