За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: За и против ремап-а

Мнение от drago9205 » 15 Авг 2016, 13:42

v3n0m написа:С риск да бъда навикан, може ли да попитам защо германските инжинери са успели да извлекът само 177 коня (от моята кола 525Д), а не 170 или 180? И защо са направили 530 и 535Д? И ако на някой примерно не му е достатъчна мощността на 535 за какво е това М5? Без лоши чувства моля :yes: :bchug:



Мисля, че отговорът на този въпрос е точно в коментара над твоя :)
В голяма степен заради екологични норми и баланс откъм екология и живот на компонентите.
Последна промяна drago9205 на 15 Авг 2016, 13:51, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: За и против ремап-а

Мнение от Cinder » 15 Авг 2016, 13:43

Защото имат пазар за всичките разновидности и изкарват пари ;) А относно мощноста на 525д, вероятно заради данъци в някои страни.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 15 Авг 2016, 13:50

Cinder написа:Защото имат пазар за всичките разновидности и изкарват пари ;) А относно мощноста на 525д, вероятно заради данъци в някои страни.

Специално 525д има и фабрично софтуерно ограничено на 163к.с. Лично съм го виждал на един колега от форума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от v3n0m » 15 Авг 2016, 13:57

А не е ли защото това е максимума който са успели да извлекът от този мотор? Всеки сам си преценява, но аз лично като ремапнах е39-ката 530Д, след ремапа започнах със смени на подкачваща помпа, нафтова помпа, турбо, за носачите и накрайниците не мога да виня ремапа но за другото мисля че той е главния виновник и сега съм малко скептично настроен към този ремап. Просто изказвам лично мнение :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 15 Авг 2016, 14:11

v3n0m написа:А не е ли защото това е максимума който са успели да извлекът от този мотор? Всеки сам си преценява, но аз лично като ремапнах е39-ката 530Д, след ремапа започнах със смени на подкачваща помпа, нафтова помпа, турбо, за носачите и накрайниците не мога да виня ремапа но за другото мисля че той е главния виновник и сега съм малко скептично настроен към този ремап. Просто изказвам лично мнение :yes:

Всичко си зависи как е направен ремапа и състоянието на колата. Аз моята я карам вече 60к. км . и няма никакви драми. Ограничават се софтуерно най вече за данъчни облекчения.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 15 Авг 2016, 23:22

Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова :) , реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25 :) извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват) :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: За и против ремап-а

Мнение от SDLS » 15 Авг 2016, 23:55

Моята 525d е с ремап от поне 200 000км и 10 години, правен в Германия. Нито турбо е смяняно, нито нещо по двигателя се е случило "благодарение" на вдигането на мощността с 40 конски сили. Така че, тези приказки как едва ли не падали двигателите след 10 000км са леко неуместни и силно заблуждаващи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от v3n0m » 16 Авг 2016, 7:23

CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова :) , реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25 :) извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват) :D

:bchug:
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 км :mhihi: Но наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 16 Авг 2016, 7:27

v3n0m написа:
CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова :) , реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25 :) извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват) :D

:bchug:
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 км :mhihi: Но наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.


Няма как да вземеш кола на 300-400к, да и смениш маслото и понеже преди теб някой е врътнал километража на 123к километра, да слагаш чип. Освен ако не е правен от някой гаражен майстор, колата ти е щяла да има същите проблеми и без чипа, просто тайминга е съвпаднал...

Не казвам, че твоята кола е така, просто е масов феномен по нашите ширини

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от v3n0m » 16 Авг 2016, 7:58

dextuar написа:
v3n0m написа:
CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова :) , реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25 :) извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват) :D

:bchug:
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 км :mhihi: Но наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.


Няма как да вземеш кола на 300-400к, да и смениш маслото и понеже преди теб някой е врътнал километража на 123к километра, да слагаш чип. Освен ако не е правен от някой гаражен майстор, колата ти е щяла да има същите проблеми и без чипа, просто тайминга е съвпаднал...

Не казвам, че твоята кола е така, просто е масов феномен по нашите ширини

Колега като взех колата на другия ден беше в сервиз за смяна на абсолютно всичко на което му е дошло времето, а и на неща на които не им беше дошло времето. Масло на двигател, всички филтри(маслен,въздушен,горивен,купе,всички ролки и ремъци, водна помпа, по окачване каквото имаше, и това всичко с оригинални немски части).Не бих казал че съм я взел и съм започнал само да наливам и карам :yes: И ремап-а го направих на втората година.Колата я имах 4 години, и като се замисля какъв цирк беше, повече кола от Италия не искам да видя. А колкото до ремапа, сервиза в който ми го правеха е на влизане в Плевен - Венци, още преди да бутне каквото и да е било искаше да види колата как работи и как се държи, и още тогава ми каза че подкачващата помпа ми е тръгнала и че най много 2 месеца след ремапа ще трябва да я сменям. Аз я смених на 3-ия или 4-ия до колкото си спомням.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За и против ремап-а

Мнение от sincheto » 16 Авг 2016, 8:31

v3n0m написа:
dextuar написа:
v3n0m написа:
CrazyElement написа:Реално турбините са компонент , колкот по-бързо се въртят(повече бара) по-бързо се прецакват спор няма , вече от тук идва избора на хората дали си струва да скъсят малко живота им за сметка на мощност, ск.кутия си има лимит на торк който държи така че стига да не се изхвърля много не би трябвало да има големи проблеми там. Лично аз моя ремап го направих първо защото съм фен на бързите коли , а не мога да си позволя да карам м5 , смисъл мога да си я купя ама не виждам как ще я поддържам като гледам кокло пари съм дал за 535цата за поддръжка та затова :) , реално получаваш 350+ коня кола 700нМ, и разход на гориво от рода на 6-7 извънградско и градско 12-14 , докато м5 градско 25 :) извънградско не знам ама предполагам 12+. И да реално разновидностите на колите идва и от това за данъци и от това дали някой иска наистина да кара 500 коня кола и да гори 25 градско, има хора не са фенове на коли искат просто да имат кола да отидат от точка А до точка Б за възможно най-малко пари(вземат в случая 520Д) и такива които искат най-бързата и са фенове ( вземат м5) и такива , които са фенове ама нямат много средства (като мен вземат 535 и я чипосват) :D

:bchug:
Това къде е направен ремап-а със сигурност има значение, а и моята беше италианка 99г на 125000 км :mhihi: Но наистина проблемите започнаха осезаемо след ремап-а.


Няма как да вземеш кола на 300-400к, да и смениш маслото и понеже преди теб някой е врътнал километража на 123к километра, да слагаш чип. Освен ако не е правен от някой гаражен майстор, колата ти е щяла да има същите проблеми и без чипа, просто тайминга е съвпаднал...

Не казвам, че твоята кола е така, просто е масов феномен по нашите ширини

Колега като взех колата на другия ден беше в сервиз за смяна на абсолютно всичко на което му е дошло времето, а и на неща на които не им беше дошло времето. Масло на двигател, всички филтри(маслен,въздушен,горивен,купе,всички ролки и ремъци, водна помпа, по окачване каквото имаше, и това всичко с оригинални немски части).Не бих казал че съм я взел и съм започнал само да наливам и карам :yes: И ремап-а го направих на втората година.Колата я имах 4 години, и като се замисля какъв цирк беше, повече кола от Италия не искам да видя. А колкото до ремапа, сервиза в който ми го правеха е на влизане в Плевен - Венци, още преди да бутне каквото и да е било искаше да види колата как работи и как се държи, и още тогава ми каза че подкачващата помпа ми е тръгнала и че най много 2 месеца след ремапа ще трябва да я сменям. Аз я смених на 3-ия или 4-ия до колкото си спомням.


Той колегата май това имаше в предвид, че освен ако чипът не е правен от пълен некадърник, проблемът е в самата кола и с ремап и без ремап резултатите са щели да са почти еднакви. Естествено говорим за ремап в нормалните граници.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от v3n0m » 16 Авг 2016, 11:40

Да това е ясно, все пак е кола 99-та година от Италия на 125 000 км :mhihi: , но и износването на частите става по бързо след ремапа, това ми беше идеята :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от andy » 17 Авг 2016, 1:54

Аз май само се заблудих, че това доускорение се прави само на 5 предавка, а вие го почвате от 4.
Утре ще тествам от 4 и ще пиша. Иначе само на 5 предавка от 150 до 200 го правя точно за 10 сек. Колата е сток - само ДПФ ОФФ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 17 Авг 2016, 17:26

andy написа:Аз май само се заблудих, че това доускорение се прави само на 5 предавка, а вие го почвате от 4.
Утре ще тествам от 4 и ще пиша. Иначе само на 5 предавка от 150 до 200 го правя точно за 10 сек. Колата е сток - само ДПФ ОФФ.


Колега разлика няма , ти си фейс лифт може и да има 1-2 сек макс , моята дали ще я настъпя на 5та и няма да смени или ще я изрежа на 4та и ще смети на 190 същата работа , самото сменяне си отнема време поне на моята ск.кутия, но толкова ако нямаш чип тунинг е около 10 сек +- зависи от много фактори ако си с ремап между 6-8 пак зависи от много фактори, не се кахъри колата ти е добре ако го прави за 10 сек :).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: За и против ремап-а

Мнение от nikolae » 18 Авг 2016, 8:37

Малко оф топик. Има разни известни (или взимат не малко пари) немски, английски, американски тунинг ателиета,
които работят само върху файла. Т.е. изпращате файла на колата, те го пипат и връщат обратно.
Понякога съм виждал ги разделят на нива - 1,2,3 в зависимост колко "агресивен" мод се желае.
Имам познати, които си накупиха такива (200-300 евро някъде) на разни Хонди, Алфи и т.н. и са много доволни.
Доколкото се ориентирам по-правилно е да се направи индивидуален тунинг спрямо автомобила
и състоянието на агрегатите в него. Та в този ред на мисли, някой пробвал ли е подобно нещо ?

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook