За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 04 Авг 2016, 0:08

М5 е60 дават 12.5 на 400м , ако тази 335д дава и тя наистина 12.5 , значи официално може да се заключи , че 400 коня 3та серия бие 500 коня 5та !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 04 Авг 2016, 8:21

CrazyElement написа:М5 е60 дават 12.5 на 400м , ако тази 335д дава и тя наистина 12.5 , значи официално може да се заключи , че 400 коня 3та серия бие 500 коня 5та !

Тука нещо пак се оляхте!
5-цата е едни 300 килограма над 3-ката. При старт от място на неравни по тегло коли, но близки по време се гледа терминалната скорост накрая. По нея се вади заключение коя кола е по-силна при равни условия. М5-ца дава терминална за 1/4 миля над 200 (справка Ивайло Бочев Зендера- Кондофрей първи кръг 2012г. !!!)
335-цата на Евгени (малко понаправена с кулер, генерация, турбопътища, ремап и още неспоменати от него жокери) на 480 коня в свободните стартове миналия сезон пердашеше 12.7сек 1/4 миля, но със 186 км/ч терминална скорост. Досещате ли се от летящ какво ще стане при двете коли ?
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 04 Авг 2016, 8:39

ACT написа:
CrazyElement написа:М5 е60 дават 12.5 на 400м , ако тази 335д дава и тя наистина 12.5 , значи официално може да се заключи , че 400 коня 3та серия бие 500 коня 5та !

Тука нещо пак се оляхте!
5-цата е едни 300 килограма над 3-ката. При старт от място на неравни по тегло коли, но близки по време се гледа терминалната скорост накрая. По нея се вади заключение коя кола е по-силна при равни условия. М5-ца дава терминална за 1/4 миля над 200 (справка Ивайло Бочев Зендера- Кондофрей първи кръг 2012г. !!!)
335-цата на Евгени (малко понаправена с кулер, генерация, турбопътища, ремап и още неспоменати от него жокери) на 480 коня в свободните стартове миналия сезон пердашеше 12.7сек 1/4 миля, но със 186 км/ч терминална скорост. Досещате ли се от летящ какво ще стане при двете коли ?

Точно тази 335цата има клипчета да се дърпа с М5 от летящ старт и изостава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от andy » 04 Авг 2016, 9:37

INTEGRALE написа:То с маперите в бг стана на късмет.... Ако върви добре.... Ако счупи на някой колата покучаваш извинявай и съчувствие по тел. Вече трябва да се карат да подпишат някакъв документ обвързващ ги финансово


:mhihi: Все едно ти да гарантираш че твоята кола стокова няма да се счупи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 04 Авг 2016, 9:48

adovet написа:
ACT написа:
CrazyElement написа:М5 е60 дават 12.5 на 400м , ако тази 335д дава и тя наистина 12.5 , значи официално може да се заключи , че 400 коня 3та серия бие 500 коня 5та !

Тука нещо пак се оляхте!
5-цата е едни 300 килограма над 3-ката. При старт от място на неравни по тегло коли, но близки по време се гледа терминалната скорост накрая. По нея се вади заключение коя кола е по-силна при равни условия. М5-ца дава терминална за 1/4 миля над 200 (справка Ивайло Бочев Зендера- Кондофрей първи кръг 2012г. !!!)
335-цата на Евгени (малко понаправена с кулер, генерация, турбопътища, ремап и още неспоменати от него жокери) на 480 коня в свободните стартове миналия сезон пердашеше 12.7сек 1/4 миля, но със 186 км/ч терминална скорост. Досещате ли се от летящ какво ще стане при двете коли ?

Точно тази 335цата има клипчета да се дърпа с М5 от летящ старт и изостава

Еми то и аз написах същото, че 335-цата изостава от летящ и обясних защо дават и еднакви времена от място. Явно съм останал неразбран и пояснявам отново!
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 04 Авг 2016, 10:09

ACT написа:
adovet написа:
ACT написа:
CrazyElement написа:М5 е60 дават 12.5 на 400м , ако тази 335д дава и тя наистина 12.5 , значи официално може да се заключи , че 400 коня 3та серия бие 500 коня 5та !

Тука нещо пак се оляхте!
5-цата е едни 300 килограма над 3-ката. При старт от място на неравни по тегло коли, но близки по време се гледа терминалната скорост накрая. По нея се вади заключение коя кола е по-силна при равни условия. М5-ца дава терминална за 1/4 миля над 200 (справка Ивайло Бочев Зендера- Кондофрей първи кръг 2012г. !!!)
335-цата на Евгени (малко понаправена с кулер, генерация, турбопътища, ремап и още неспоменати от него жокери) на 480 коня в свободните стартове миналия сезон пердашеше 12.7сек 1/4 миля, но със 186 км/ч терминална скорост. Досещате ли се от летящ какво ще стане при двете коли ?

Точно тази 335цата има клипчета да се дърпа с М5 от летящ старт и изостава

Еми то и аз написах същото, че 335-цата изостава от летящ и обясних защо дават и еднакви времена от място. Явно съм останал неразбран и пояснявам отново!

е да де

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: За и против ремап-а

Мнение от Taruno » 04 Авг 2016, 11:21

INTEGRALE написа:То с маперите в бг стана на късмет.... Ако върви добре.... Ако счупи на някой колата покучаваш извинявай и съчувствие по тел. Вече трябва да се карат да подпишат някакъв документ обвързващ ги финансово


Е чакай сега то с мапа винаги има риск колата да се счупи по-бързо. И аз да ми дойдеш да ме помолиш да ти сложа раница с 50 кила камъни, за да станеш по-здрав - после да ти се сецне кръста ще ти кажа ,че сам си си виновен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 04 Авг 2016, 11:31

https://www.youtube.com/watch?v=cGSt7Hdz4Pc
https://www.youtube.com/watch?v=INKn6xURKTs
На 535д срещу м5 с чип , на първи се вижда как 535д го бие ама пича с м5 нещо гуми ли няма не може ли да я кара нз , много зле му се получава старта от летящ вече към 160 някъде м5 почва да излиза отпреде и от там разликата ще става голяма. На 2рия клип се вижда пак от място с м5 ама с лаунч контрол и 535д го държи пак изглежда пича я кара много добре + хубави гуми ама нагоре просто м5 го задминава , като цяло разликата изглежда минимална , обаче както колегата ACT каза на едни 400м ще се види разликата.
https://www.youtube.com/watch?v=QpcbyFidI-o има и с м6 ф10 където пак му зима старта и го прай да изглежда смешен.
https://www.youtube.com/watch?v=oLLNzksJzcs ама после се пущат от летящ и м6 ф10 направо ми връчва бинокъла ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: За и против ремап-а

Мнение от choio » 04 Авг 2016, 13:01

CrazyElement написа:
Nickelback написа:G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в темата :mhihi: Също така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него :yes:


Е на мен ми е ясно аз на времето мерех 155 коня алфа ромео 156 2.0 ТС с леко модове и даваше на Гтек 0-100 7.2 сек при условие , че стокова е 8.6 :D и 15.5 на 400м :D
https://www.youtube.com/watch?v=eTHVYv9_JJA ето даже нашенец е 335 на 400 коня , дава 12.5 на 400 м , малко ддз .. качи ли е оптимист този гтек 0-100 4.5 нз нз .. на теория тази 335 е по -бърза от 0-100 от м5 ф10 , която е една генерация по - нова и само 160 коня отгоре ..


Тва е на келеша 335 с хибридните турбини...тя дава и на 400 m официално на състезанията 12.45 май или нещо такова така че в случая си мери точно :yes:

https://m.youtube.com/watch?v=kMQe9HcnqZE

Е към 11 тата минута на клипа е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 04 Авг 2016, 13:24

choio написа:
CrazyElement написа:
Nickelback написа:G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в темата :mhihi: Също така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него :yes:


Е на мен ми е ясно аз на времето мерех 155 коня алфа ромео 156 2.0 ТС с леко модове и даваше на Гтек 0-100 7.2 сек при условие , че стокова е 8.6 :D и 15.5 на 400м :D
https://www.youtube.com/watch?v=eTHVYv9_JJA ето даже нашенец е 335 на 400 коня , дава 12.5 на 400 м , малко ддз .. качи ли е оптимист този гтек 0-100 4.5 нз нз .. на теория тази 335 е по -бърза от 0-100 от м5 ф10 , която е една генерация по - нова и само 160 коня отгоре ..


Тва е на келеша 335 с хибридните турбини...тя дава и на 400 m официално на състезанията 12.45 май или нещо такова така че в случая си мери точно :yes:

На официално състезание Тони (Келеша) кара само голфа. Тройката е давала времена, но само в съботите на свободните стартове, не и на състезанията. Не че има значение, но все пак е леко уточнение. И да, колата има средна 12-ка на Кондофрей. На Сливен Тони не я е докарвал. Но тази 335-ца има малко повече жокери от ремап и хибридни турбини. Трябва да се отчете и този факт!
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: За и против ремап-а

Мнение от choio » 04 Авг 2016, 13:31

ACT написа:
choio написа:
CrazyElement написа:
Nickelback написа:G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в темата :mhihi: Също така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него :yes:


Е на мен ми е ясно аз на времето мерех 155 коня алфа ромео 156 2.0 ТС с леко модове и даваше на Гтек 0-100 7.2 сек при условие , че стокова е 8.6 :D и 15.5 на 400м :D
https://www.youtube.com/watch?v=eTHVYv9_JJA ето даже нашенец е 335 на 400 коня , дава 12.5 на 400 м , малко ддз .. качи ли е оптимист този гтек 0-100 4.5 нз нз .. на теория тази 335 е по -бърза от 0-100 от м5 ф10 , която е една генерация по - нова и само 160 коня отгоре ..


Тва е на келеша 335 с хибридните турбини...тя дава и на 400 m официално на състезанията 12.45 май или нещо такова така че в случая си мери точно :yes:

На официално състезание Тони (Келеша) кара само голфа. Тройката е давала времена, но само в съботите на свободните стартове, не и на състезанията. Не че има значение, но все пак е леко уточнение. И да, колата има средна 12-ка на Кондофрей. На Сливен Тони не я е докарвал. Но тази 335-ца има малко повече жокери от ремап и хибридни турбини. Трябва да се отчете и този факт!


Малко късно намерих клипа...не зная дали е официално ма мисля че е

https://m.youtube.com/watch?v=kMQe9HcnqZE

На 11 та минута..все тая де въпроса е за меренето...да има жокери верно е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 04 Авг 2016, 13:31

Е тука интересното е , че тази 335 дава абсолютно едно и също време както и на Гтек-а ако може да се каже модела на Гтека , поне ще знаем , че дава много близки , ако не и еднакви временна както и при измерителна техника на драг шампионат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 21.07.2014

Re: За и против ремап-а

Мнение от lazomilev » 05 Авг 2016, 9:57

Cinder написа:
andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.


Аз не съм видял такава до сега. За сметка на това съм чувал такива истории преди, но като видим колата на живо "ее съвсем леко припушва на кикдаун, нищо не е".

И в случай, че сте пропуснали най-смисленото мнение до тук, ще ви го цитирам пак:

host написа:тия твърди частици тровят почва, деца, животни... ама кеф батко... кат те бутне у седалката дизеловия изтребител... тва за колегата с хвърчащия дизелов звяр

спец от такива ми се драйфа като пресичам на кръстовище, може да припаднеш

ама... важното е да се присмееш и да покажеш колко по-голям тарикат си, евала


Наскоро четох една статия, за смъртността от замърсения въздух. Ние сме на челните места в Европа. Защо ли? :mhihi:


Толкова си прав!
И аз скоро гледах на един колега от форума петицата, и тя не пушеше, само че като тръгна и не се виждаше отсрещния тротоар 3 минути. Толкова не пушат, че през 5 коли напред се вижда като дадат кикдаун :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: За и против ремап-а

Мнение от Trixster » 12 Авг 2016, 10:01

Е няма как.....за съжаление екология и ремап са несъвместими в едно. За дизелите се почва от ЕГР, Дебитомер, катализатор и дпф (всичко за екологията)... тоест всичкото лайно си излиза с 20-50-100 коня бонус.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от v3n0m » 15 Авг 2016, 13:40

С риск да бъда навикан, може ли да попитам защо германските инжинери са успели да извлекът само 177 коня (от моята кола 525Д), а не 170 или 180? И защо са направили 530 и 535Д? И ако на някой примерно не му е достатъчна мощността на 535 за какво е това М5? Без лоши чувства моля :yes: :bchug:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook