За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
v3n0m написа:Колега а за тези които са далеч от София и им се иска да видят бегачката няма ли да направиш компромис?Вярно да е направена много добре, да бяга много добре, ама все пак не е някой Бентли или колата на Батман за да я криеш така. Зендера кара като откачен и всеки ден качва клипове и като гледам никой нищо не му казва. Теб какво толкова те тревожи?
Имаше кръг на Сливен и колата беше там! Догодина да сме живи и здрави пак ще е там. И в Румъния на Тулчеа беше и с на Чезар тунинговата Х6М 800к.с. се пусках. Отнесе ме като спрял, но за незнаещите Чезар е Румънския Вальо Златев и под капака има 40к евраци. Има Авентадор, поршове, М-ки на килограм и т.н.
На Зендера клиповете са му реклама на тунинг фирмата. Той пусна М-ката само веднъж на Кондофрей и повече не иска. Гони си се на улицата. При мен е обратното. Толкова ли е трудно да го проумеете? Всеки сам си решава какво да прави с колата. За кефа на шепа хлапаци ( те си знаят кои са), без ден трудов стаж, тръгнали да ми заповядват какво да правя аз , графика/ клип или тема за колата ми няма да пусна.
С това официално писането ми в темата приключва по молба на мод от форума и лично мое усмотрение
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: За и против ремап-а
Аз искам да попитам нещо.
В общия случай когато се прави римап на Е60 кои грешки се "покриват"? Тоест кое няма да излезе на диагностика ако се развали.
И кои сензори се лъжат? Интересуват ме по-конкретно сензорите в изпускателната система.
Мерси
В общия случай когато се прави римап на Е60 кои грешки се "покриват"? Тоест кое няма да излезе на диагностика ако се развали.
И кои сензори се лъжат? Интересуват ме по-конкретно сензорите в изпускателната система.
Мерси
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
blackyhn написа:Аз искам да попитам нещо.
В общия случай когато се прави римап на Е60 кои грешки се "покриват"? Тоест кое няма да излезе на диагностика ако се развали.
И кои сензори се лъжат? Интересуват ме по-конкретно сензорите в изпускателната система.
Мерси
Много зависи от мапера, който е пипал. Ако това е правно с ECUSAFE или VOLTA, а не "ръчно", смятай, че са ти премахнали всички грешки и показания на ламбда сонда, температурен датчик и датчици за диференциално налягане.
След коректно премахване на ДПФ-а ламда сондата си е работеща и е желателно да не се пипа, за да може колата да си коригира смесите. Това е и един от ключовете за непушещите дизели. Наличие на работеща хардуерно и софтуерно ламда.
Датчиците за диференциалното налягане се гасят спокойно и не те бъркат за нищо. Те мерят преди и след какво е налягането и така ЕКУ-то разбира, кога има нужда от регенерации.Дали е добре махнат ДПФ-а може да познаеш и като се закачиш с диагностика. Ако виждаш диференциално налягане- значи ДПФ-а не е махнат правилно. Повечето мапери прикриват проблема като махнат грешките за датчиците от картата с грешките и ги откачат физически отпред при мотора. Така не се вижда налягане, но видите ли така откачени датчиците при вас- значи мапера не си е свършил работата и ГО ЗНАЕм но се е прикрил с тях. Температурния датчик също не е проблем ако е премахнат софтуерно и ти показва една стационарна стойност от 700 градуса, но не е грешка и да си е работещ. Въпрос на знания и избор от мапера, защото скапе ли се чисто физически и той колата пак ще влезе в лимп мод. Поради тази причнина му се дава една стационарна темп и така после и да изгори няма ядове.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: За и против ремап-а
ACT написа:blackyhn написа:Аз искам да попитам нещо.
В общия случай когато се прави римап на Е60 кои грешки се "покриват"? Тоест кое няма да излезе на диагностика ако се развали.
И кои сензори се лъжат? Интересуват ме по-конкретно сензорите в изпускателната система.
Мерси
Много зависи от мапера, който е пипал. Ако това е правно с ECUSAFE или VOLTA, а не "ръчно", смятай, че са ти премахнали всички грешки и показания на ламбда сонда, температурен датчик и датчици за диференциално налягане.
След коректно премахване на ДПФ-а ламда сондата си е работеща и е желателно да не се пипа, за да може колата да си коригира смесите. Това е и един от ключовете за непушещите дизели. Наличие на работеща хардуерно и софтуерно ламда.
Датчиците за диференциалното налягане се гасят спокойно и не те бъркат за нищо. Те мерят преди и след какво е налягането и така ЕКУ-то разбира, кога има нужда от регенерации.Дали е добре махнат ДПФ-а може да познаеш и като се закачиш с диагностика. Ако виждаш диференциално налягане- значи ДПФ-а не е махнат правилно. Повечето мапери прикриват проблема като махнат грешките за датчиците от картата с грешките и ги откачат физически отпред при мотора. Така не се вижда налягане, но видите ли така откачени датчиците при вас- значи мапера не си е свършил работата и ГО ЗНАЕм но се е прикрил с тях. Температурния датчик също не е проблем ако е премахнат софтуерно и ти показва една стационарна стойност от 700 градуса, но не е грешка и да си е работещ. Въпрос на знания и избор от мапера, защото скапе ли се чисто физически и той колата пак ще влезе в лимп мод. Поради тази причнина му се дава една стационарна темп и така после и да изгори няма ядове.
Благодаря,
Знам, че датчика за диференциално налягане го "хванахме" като върнахме оригиналния софтуер. Смених го и върнахме римапа. После хванах и изпускателен ама по миризма и загуба на 2к оборота.
Доколкото разбирам всичко се върти около това как е премахнат ДПФ-а. Аз имам съмнения там, защото когато "изпускаше" от колектора вървеше много и след като смених изпускателен колектор загубих високите обороти и кик-а. Възможно ли е проблема да е от кофти махнат ДПФ ( тогава ми се стори доста мърлява работата на сервиза) но римапа да го покрива? Знам, че този мап не е правен специално за кола ми.Правен е за този двигател и година. Един вид на всички такива го слагат и има над 100 коли вече с него и няма оплаквания ...
Добра идея ли е да отида на ауспух спец за да провери какво и как е направено при премахване на ДПФ-а и евентуално катализатора ( и там една много странна заварка се вижда ...)?
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
Датчика за диференциално налягане не ти е необходим при правилно премахнат ДПФ, нито температурния датчик. Както казах желателно е ламбдата да е работеща хардуерно и да не е пипана софтуерно.
На тебе целия проблем ти е, че ДПФ-а не е правилно изгасен. Няма такова нещо като "универсален" чип за всички Е60-тки. Това е смешно и нелепо. Ако две коли са с еднакви софтуерни номера на ЕКУ-то, тогава може да сложиш файла от единия за другия. Но при различни коли това е меко казано ОПАСНО. Ако са изтрити повече грешки от необходимото при ремапа, или просто софтуерната версия на колата "донор" е различна от твоята- то тогава в или в таблицата с грешки няма никой( изтрита е ), за да не засича грешки или просто тя се намира на друг стартов адрес при колата донор и при теб изобщо не се използва. Бягай с триста и махай тоя кофти опит за ремап, докато не си строшил здрава кола от глупост и евтиния.
На тебе целия проблем ти е, че ДПФ-а не е правилно изгасен. Няма такова нещо като "универсален" чип за всички Е60-тки. Това е смешно и нелепо. Ако две коли са с еднакви софтуерни номера на ЕКУ-то, тогава може да сложиш файла от единия за другия. Но при различни коли това е меко казано ОПАСНО. Ако са изтрити повече грешки от необходимото при ремапа, или просто софтуерната версия на колата "донор" е различна от твоята- то тогава в или в таблицата с грешки няма никой( изтрита е ), за да не засича грешки или просто тя се намира на друг стартов адрес при колата донор и при теб изобщо не се използва. Бягай с триста и махай тоя кофти опит за ремап, докато не си строшил здрава кола от глупост и евтиния.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: За и против ремап-а

Благодаря!
Лек път на всички!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
ACT написа:Датчика за диференциално налягане не ти е необходим при правилно премахнат ДПФ, нито температурния датчик. Както казах желателно е ламбдата да е работеща хардуерно и да не е пипана софтуерно.
На тебе целия проблем ти е, че ДПФ-а не е правилно изгасен. Няма такова нещо като "универсален" чип за всички Е60-тки. Това е смешно и нелепо. Ако две коли са с еднакви софтуерни номера на ЕКУ-то, тогава може да сложиш файла от единия за другия. Но при различни коли това е меко казано ОПАСНО. Ако са изтрити повече грешки от необходимото при ремапа, или просто софтуерната версия на колата "донор" е различна от твоята- то тогава в или в таблицата с грешки няма никой( изтрита е ), за да не засича грешки или просто тя се намира на друг стартов адрес при колата донор и при теб изобщо не се използва. Бягай с триста и махай тоя кофти опит за ремап, докато не си строшил здрава кола от глупост и евтиния.
Виждам , че ги чаткаш тия ремапи , вземи обясни на знаеш коя фирма с чиито собственик си приятел , как става това всичкото , защото лично на моято кола бяха изключени всички защити + неправилно изключен ДПФ + чек енджин лампа за неправилно спрян ЕГР , общо взето само едно надуто налягане получих от ремапа им


- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:ACT написа:Датчика за диференциално налягане не ти е необходим при правилно премахнат ДПФ, нито температурния датчик. Както казах желателно е ламбдата да е работеща хардуерно и да не е пипана софтуерно.
На тебе целия проблем ти е, че ДПФ-а не е правилно изгасен. Няма такова нещо като "универсален" чип за всички Е60-тки. Това е смешно и нелепо. Ако две коли са с еднакви софтуерни номера на ЕКУ-то, тогава може да сложиш файла от единия за другия. Но при различни коли това е меко казано ОПАСНО. Ако са изтрити повече грешки от необходимото при ремапа, или просто софтуерната версия на колата "донор" е различна от твоята- то тогава в или в таблицата с грешки няма никой( изтрита е ), за да не засича грешки или просто тя се намира на друг стартов адрес при колата донор и при теб изобщо не се използва. Бягай с триста и махай тоя кофти опит за ремап, докато не си строшил здрава кола от глупост и евтиния.
Виждам , че ги чаткаш тия ремапи , вземи обясни на знаеш коя фирма с чиито собственик си приятел , как става това всичкото , защото лично на моято кола бяха изключени всички защити + неправилно изключен ДПФ + чек енджин лампа за неправилно спрян ЕГР , общо взето само едно надуто налягане получих от ремапа им![]()
. Сега пак да се върнем нагоре където обясняваш , че щели да те арестуват с тия клипове , все повече се излагаш с това мнение , не ме интересува , че на всеки драг шампионат си бил на пистата ,аз лично не намирам време да се разхождам по такива събития, тука водим един спор и ти говориш като 10 годишен , КОЛА ЗА КОЛА АЙДЕ пускаме се , или ела ме вижте на драга еди къде си ... човек направи клип на място да видим дали ти пуши колата , за това няма да те арестуват , отиди на магистралата направи и един ластик от 0-140 това е законно! , даже айде направи го до 160-170 аз ще ти платя глобата , като дойде , ама НЕ НЕ да си спокоен направи го от 0 до 140! ТОва което пишеш тука са едни празни приказки и начина по който се хвалиш и обясняваш всички тук си направиха заключение какъв човек си.
Нещо пак не си разбрал. Забравяш, че сме се виждали на живо и знам какво точно представляваш- едно лапе на годините на моя син, което обаче всеки път идваше с кола пред угасване за нафта !! Ти акъл на мене какво да правя не можеш да ми даваш. Ако си тарикат ( за какъвто претендираш, но държанието на живо говори друго) идваш, залагаш колата и един от двама ни си тръгва с две коли. Не виждам нищо детско в това! Но понеже не ти стиска гледаш да минеш метър, че и гъзар да се изкараш! Клипове няма да има.Колата я има на живо достатъчно и ще я има още доста години за напред!
Венци от Маднес знае много добре как се правят ремапи, няма какво да го уча. Миналата година тяхна кола взе трето място в клас дизел- колата е 535д на Пламен Лозев. Ха сега, нали не могат да правят ремапи. На колата на Пламката стана, на твойта-не. Или премълчаваш, в какво състояние беше. Не искам да зачеквам темата за твоя ремап, по молба на Венци. Между другото той е много радостен, че не си му клиент и си имаш нов мапер. Но как една фирма, която има над 6 участници в НШДР, подготвяни изцяло при тях хардуерно и софтуерно, не може да направи ремап на твоя мега уникален баварец ??? Съвсем сериозно питам ?
И от мен да знаеш, че на диното дето изкара толкова "умопомрачително" много конски сили твоя нов мапер е лееееееко дашно, като една кака Мара от мойто детство дето всички я блъскаха

Иди при Ицо в Хеед ауто да я замериш и да видиш резултата
П.с. носи си мокри и носни кърпи- няма да ти се вярва какво ще покаже.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
Не съм следил всички мнения за маднес, но съм останал с впечатлението че бързат да вземат парите и да те ритнат, а ако могат да ти свалят и "откраднат" дпф и катализаторите не пропускат. А оправданието ей тука до кофите го оставихме и минаха едни цигани




- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За и против ремап-а
за колко сек взема 400м х5цата?
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
host написа:за колко сек взема 400м х5цата?
14.253 за 1/4 миля с отвратително време за реакция .823 и кошмарни 60ft. Много буксува изгаси ли се DSC-то при потегляне, а с включено бави кошмарно старта. Да не забравяме, че колата е 2280 кг сток+ подобренията и мен (92 кг) е почти 2,5 тона. Всичко по интериора е налично и не е "карбонизирано", но това си е кола за забавление, а не изрезка от клас "А". Времето е дадено на Тулчеа. Тука заради настилката се върти във средна до висока 14-ка.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Тръгнах да пиша заядлив пост ама се сетих , че съм много над твоето ниво ACT



Последна промяна CrazyElement на 03 Авг 2016, 14:43, променена общо 1 път
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: За и против ремап-а
Колеги,
Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки.
Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки.

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
B.Stoimenov написа:Колеги,
Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки.
Дам аз вече си едитнах поста няма смисъл наистина , на мен лично ми е все тая аз много добре си знам всичко , и доста колеги ми пишат на лично къде да си ремапнат колата

И да не съм пълен спам , реално ето клипче как ускорява колата на 5та предавка от 140 някъде до 220 https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM , магистралата там не е на равно , това е преди да почистя дюзите , които реално нямаха големи забележки и преди да и сложа два пъти по-големия челен кулер, реално в момента не е много по-бърза просто по-добър респонс има, ремапа ми е от https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts OEMmotorsport колата е с премахнат дпф/егр(УСПЕШНО) , перерудки , по-голяма генерация мисля ,че е 76мм ама не съм сигурен , колата е ограничена на 1ва и 2ра предавка на около 310 коня да не си метни ск.кутия някъде(доста важно където други фирми за да зарибяват правят всичко на МАКС) , ремапа изобщо не е на макс колата е на 2 bara(около 350 коня , предстои скоро време замерване и малка промяна на ремапа), все пак искам да я карма още време .
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:B.Stoimenov написа:Колеги,
Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки.
Дам аз вече си едитнах поста няма смисъл наистина , на мен лично ми е все тая аз много добре си знам всичко , и доста колеги ми пишат на лично къде да си ремапнат колата
И да не съм пълен спам , реално ето клипче как ускорява колата на 5та предавка от 140 някъде до 220 https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM , магистралата там не е на равно , това е преди да почистя дюзите , които реално нямаха големи забележки и преди да и сложа два пъти по-големия челен кулер, реално в момента не е много по-бърза просто по-добър респонс има, ремапа ми е от https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts OEMmotorsport колата е с премахнат дпф/егр(УСПЕШНО) , перерудки , по-голяма генерация мисля ,че е 76мм ама не съм сигурен , колата е ограничена на 1ва и 2ра предавка на около 310 коня да не си метни ск.кутия някъде(доста важно където други фирми за да зарибяват правят всичко на МАКС) , ремапа изобщо не е на макс колата е на 2 bara(около 350 коня , предстои скоро време замерване и малка промяна на ремапа), все пак искам да я карма още време .
Ти сигурен ли си че колата ти е 300++++ коне, че като гледам моята е с горе долу същото ускорение https://www.youtube.com/watch?v=a8QmPKDEHg4 пък е доста под 300к.с. Гледай ги до 200км, че на 210 пускам газта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани